Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλλαγη σχεσης στον κοφτη ή σε στροφες μεγιστης ιπποδυναμης;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αλλαγη σχεσης στον κοφτη ή σε στροφες μεγιστης ιπποδυναμης;
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    28
    294
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      enginekiller last edited by

      Αυτο που ρωταω ολους τους σχετικους ειναι αν για μεγιστη αποδοση πρεπει να αλλαζουμε τις σχεσεις στο κιβωτιο (προς τα πανω) λιγο πριν τον κοφτη ή στις στροφες που εχει ο κινητηρας μεγιστη ιπποδυναμη ή καπου ενδιαμεσα; Συγκεκριμενα εχω ενα Golf III 1.4 60hp/5200rpm. Ο κοφτης μου ειναι στις 6200rpm περιπου. Για καλυτερη αποδοση αλλαζα μεχρι τωρα σχεση, προς τα πανω, οριακα πριν τον κοφτη. Επειδη ομως η καθυστερηση για να παει απο τις 5200 στις 6100 ηταν μεγαλη και η δυναμη δεν ανεβαινει(μενει ομως σταθερη στους 60hp;) λεω μηπως τζαμπα το πιεζω μεχρι εκει και θα ηταν καλυτερα να ανεβαζω πιο γρηγορα. Επισης οταν ανεβαζω απο τις 5200 επειτα απο την αλλαγη πεφτω στις 3900 περιπου ενω απο τις 6200 πεφτω στις 4200 περιπου. Οποτε αν ειναι να περιμενω να ανεβει απο τις 5200 στις 6200 (με 60 ιππους ομως στιγμιαια αποδοση) για να κερδισω 300 στροφες στην αλλαγη (με λιγοτερους απο 60 ιππους ομως στις στροφες που πεφτω) τζαμπα χρονο χανω. Σε μετρησεις που εκανα μονος μου σε 0-100km/h με διαφορετικες αλλαγες επαιζα παντα γυρω στα 12,5'' και δεν μπορουσα να δω διαφορά. Ας με βοηθησει καποιος

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • E
        enginekiller last edited by

        Αυτο που ρωταω ολους τους σχετικους ειναι αν για μεγιστη αποδοση πρεπει να αλλαζουμε τις σχεσεις στο κιβωτιο (προς τα πανω) λιγο πριν τον κοφτη ή στις στροφες που εχει ο κινητηρας μεγιστη ιπποδυναμη ή καπου ενδιαμεσα; Συγκεκριμενα εχω ενα Golf III 1.4 60hp/5200rpm. Ο κοφτης μου ειναι στις 6200rpm περιπου. Για καλυτερη αποδοση αλλαζα μεχρι τωρα σχεση, προς τα πανω, οριακα πριν τον κοφτη. Επειδη ομως η καθυστερηση για να παει απο τις 5200 στις 6100 ηταν μεγαλη και η δυναμη δεν ανεβαινει(μενει ομως σταθερη στους 60hp;) λεω μηπως τζαμπα το πιεζω μεχρι εκει και θα ηταν καλυτερα να ανεβαζω πιο γρηγορα. Επισης οταν ανεβαζω απο τις 5200 επειτα απο την αλλαγη πεφτω στις 3900 περιπου ενω απο τις 6200 πεφτω στις 4200 περιπου. Οποτε αν ειναι να περιμενω να ανεβει απο τις 5200 στις 6200 (με 60 ιππους ομως στιγμιαια αποδοση) για να κερδισω 300 στροφες στην αλλαγη (με λιγοτερους απο 60 ιππους ομως στις στροφες που πεφτω) τζαμπα χρονο χανω. Σε μετρησεις που εκανα μονος μου σε 0-100km/h με διαφορετικες αλλαγες επαιζα παντα γυρω στα 12,5'' και δεν μπορουσα να δω διαφορά. Ας με βοηθησει καποιος

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          enginekiller last edited by

          Αυτο που ρωταω ολους τους σχετικους ειναι αν για μεγιστη αποδοση πρεπει να αλλαζουμε τις σχεσεις στο κιβωτιο (προς τα πανω) λιγο πριν τον κοφτη ή στις στροφες που εχει ο κινητηρας μεγιστη ιπποδυναμη ή καπου ενδιαμεσα; Συγκεκριμενα εχω ενα Golf III 1.4 60hp/5200rpm. Ο κοφτης μου ειναι στις 6200rpm περιπου. Για καλυτερη αποδοση αλλαζα μεχρι τωρα σχεση, προς τα πανω, οριακα πριν τον κοφτη. Επειδη ομως η καθυστερηση για να παει απο τις 5200 στις 6100 ηταν μεγαλη και η δυναμη δεν ανεβαινει(μενει ομως σταθερη στους 60hp;) λεω μηπως τζαμπα το πιεζω μεχρι εκει και θα ηταν καλυτερα να ανεβαζω πιο γρηγορα. Επισης οταν ανεβαζω απο τις 5200 επειτα απο την αλλαγη πεφτω στις 3900 περιπου ενω απο τις 6200 πεφτω στις 4200 περιπου. Οποτε αν ειναι να περιμενω να ανεβει απο τις 5200 στις 6200 (με 60 ιππους ομως στιγμιαια αποδοση) για να κερδισω 300 στροφες στην αλλαγη (με λιγοτερους απο 60 ιππους ομως στις στροφες που πεφτω) τζαμπα χρονο χανω. Σε μετρησεις που εκανα μονος μου σε 0-100km/h με διαφορετικες αλλαγες επαιζα παντα γυρω στα 12,5'' και δεν μπορουσα να δω διαφορά. Ας με βοηθησει καποιος

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            Είναι λίγο σύνθετο το θέμα. Εξαρτάται από την καμπύλη ιπποδύναμης/ροπής του κινητήρα , τις σχέσεις μετάδοσης και την ταχύτητα του αυτοκινήτου.
            Σε έναν κινητήρα σαν το δικό σου , που η ιπποδύναμη πέφτει σχετικά απότομα μετά τις 5200 δεν έχει νόημα να τον ζορίζεις να ανέβει κι άλλο.
            Με μικρότερη σχέση στο κιβώτιο το αυτοκίνητο επιταχύνει πιο γρήγορα , ακόμα και στο διάστημα μεταξύ των στροφών της μέγιστης ιπποδύναμης και του κόφτη. Ομως όταν αυξηθούν τα χλμ. και η αεροδυναμική αντίσταση μεγαλώνει , αυτό το όριο της αλλαγής χαμηλώνει μιας και ο κινητήρας δεν έχει πλέον την απαιτούμενη ροπή να επιταχύνει το αυτοκίνητο.
            Παράδειγμα με τυχαία νούμερα
            1η : 6100
            2η : 6000
            3η : 5900
            4η : 5800
            Δηλ. μπορεί με 1η να χρειάζεται να πηγαίνεις μέχρι τον κόφτη για να καλύψεις το κενό από τη 2η (ώστε οι στροφές να μην πέσουν χαμηλά)
            Από 2η σε 3η μπορεί να χρειάζεται να αλλάξεις 100-200 σαλ. νωρίτερα αφού το κενό μεταξύ τους είναι μικρότερο και δεν χρειάζεται να λειτουργήσει σε ψηλές στροφές που δεν αποδίδει. Το ίδιο και στην αλλαγή 3ης - 4ης που ίσως να χρειάζεται να αλλάξεις ίσως και 200-300 σαλ. νωρίτερα. Αυτό εξαρτάται όπως καταλαβαίνεις από τις σχέσεις μετάδοσης.
            Υπάρχουν προγράμματα που ανάλογα τη καμπύλη ιπποδύναμης και τις σχέσεις σου βγάζουν τις ιδανικές στροφές αλλαγής. Τα χρησιμοποιούν σε drag racing (πχ. http://www.performancesimulations.com )

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              enginekiller last edited by

              Σε ευχαριστω Βασιλη. Βεβαια το προγραμμα ειναι demo και δεν εχω σκοπο να το πληρωσω. Μηπως το εχει κανενας σε full εκδοση; Επισης μηπως ξερει κανενας που μπορω να βρω πληροφοριες για τις καμπυλες δυναμης και ροπης καθως και για το κιβωτιο κτλ. του αυτοκινητου γιατι οπου και αν εχω ψαξει δεν βρισκω. Υπαρχει κανενα site; Ευχαριστω και παλι

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • L
                lord_rutherford last edited by

                Αν στις 3900 βγάζεις περισσότερα άλογα από τις 6200 τότε να αλλάζεις στις 5200 ταχύτητα. Αν όχι τότε να αλλάζεις στον κόφτη

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Δεν χρειάζεται να το αγοράσεις , αν βάλεις στοιχεία από δυναμομέτρηση του κινητήρα σου και τις σχέσεις κάνεις δουλειά σου με το demo (δεν μπορείς να τα επεξεργαστείς)
                  Σε παλαιότερα τεύχη των 4Τ και του DRIVE μπορείς να βρείς δυναμομετρήσεις και τις σχέσεις ταχυτήτων/διαφορικού.
                  Στο http://www.quaife.co.uk μπορείς να βρεις free το speed calculator για να υπολογίσεις τα χλμ. με τις σχέσεις ταχυτήτων.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    enginekiller last edited by

                    Σε ευχαριστω Βασιλη για το link αλλα δεν μπορω να βρω το speed calcurator. Μηπως μπορεις να μου δωσεις ενα πιο συγκεκριμενο link; Δυστυχως δεν εχω παλια τευχη του 4Τ; Το μονο που ξερω ειναι η μεγιστη ιπποδυναμη μου και ισως λεει στο βιβλιο του κατασκευαστη τη ροπη. Ουτε σχεσεις ουτε τιποτα αλλο. Μηπως εχει καποιος καποιο τευχος που αφορα το αυτοκινητο μου; Θα τον παρακαλουσα να το αναφερει παρακαλω. Η μηπως ξερει κανενας καποιο link που εχει στοιχεια για αυτο; Ευχαριστω

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      http://www.quaife.co.uk/downloads/QSpeedCalc.exe

                      Για τα άλλα ίσως μπορείς να ψάξεις στο internet

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        ngt last edited by

                        Αν δεις στα περιοδικα dynoroad η και power, παρατηρησε το διαγραμμα που βγαζει το vbox - ταχυτητας και των G επιταχυνσης - εγω παντως θα αλλαζα τις ταχυτητες στον κοφτη

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Γενικά μιλώντας, το οφέλιμο εύρος στροφών λειτουργίας ένος κινητήρα βρίσκεται μεταξύ του σημείου μεγιστοποίησης της ροπής και του σημείου μεγιστοποίησης της ιπποδύναμης του. Συνεπώς βέλτιστη αξιοποίηση των δυνατοτήτων του μοτέρ σου έχεις όταν βρίσκεσαι, μετά την οποιαδήποτε αλλαγή σχέσης (είτε ανέβασμα είτε κατέβασμα), σε αυτό το φάσμα στροφών. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι θα πρέπει να κάνεις τις αλλαγές σου 'ψηλά'... το πόσο 'ψηλά' εξαρτάται από τις καμπύλες ροπής-ιπποδύναμης του μοτέρ σου και την κλιμάκωση των σχέσεων του σαζμάν.

                          Απ εκεί και πέρα, όπως γράφει και ο Βασίλης, το θέμα περιπλέκεται αρκετα. Ιδίως άν μιλάμε για τις ιδανικές στροφές εκκίνησης από στάση και κοντράδικες καταστάσεις ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • K
                            koutsan last edited by

                            Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:
                            Ιδίως άν μιλάμε για τις ιδανικές στροφές εκκίνησης από στάση και κοντράδικες καταστάσεις ...

                            Για λέγε, για λέγε... Θα με ενδιέφερε έτσι λίγη θεωρία σχετικά...Με το μαλακό όμως, είμαι και νομικός ο κακομοίρης, να καταλάβαω και τίποτα. Έτσι δηλ να καταλάβω τις παραμέτρους από τις οποίες εξαρτώνται οι ιδανικές στροφές εκκίνησης...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • N
                              nickolas last edited by

                              O Βασίλης έχει δίκιο... Σίγουρα η αλλαγή θα πρέπει να γίνει μετά τις στροφές μέγιστης ισχύος. Το ιδανικό θα είναι ο κινητήρας πριν και μετά την αλλαγή να δίνει την ίδια ιπποδύναμη. Στους 16βάλβιδους συνήθως αυτό είναι ανέφικτο... γιατί μεσολαβεί ο κόφτης, οπότε κάνεις τις αλλαγές στον κόφτη. Στα 8βάλβιδα όμως ίσως η ιδανική αλλαγή να είναι πιο χαμηλά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • N
                                nickolas last edited by

                                O Βασίλης έχει δίκιο... Σίγουρα η αλλαγή θα πρέπει να γίνει μετά τις στροφές μέγιστης ισχύος. Το ιδανικό θα είναι ο κινητήρας πριν και μετά την αλλαγή να δίνει την ίδια ιπποδύναμη. Στους 16βάλβιδους συνήθως αυτό είναι ανέφικτο... γιατί μεσολαβεί ο κόφτης, οπότε κάνεις τις αλλαγές στον κόφτη. Στα 8βάλβιδα όμως ίσως η ιδανική αλλαγή να είναι πιο χαμηλά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Ο χρήστης koutsan έγραψε:

                                  Ιδίως άν μιλάμε για τις ιδανικές στροφές εκκίνησης από στάση και κοντράδικες καταστάσεις ...

                                  Για λέγε, για λέγε... Θα με ενδιέφερε έτσι λίγη θεωρία σχετικά...Με το μαλακό όμως, είμαι και νομικός ο κακομοίρης, να καταλάβαω και τίποτα. Έτσι δηλ να καταλάβω τις παραμέτρους από τις οποίες εξαρτώνται οι ιδανικές στροφές εκκίνησης...

                                  Λέγοντας ότι “σε κοντράκδικες εκκινήσες από στάση το πράγμα περιπλέκεται αρκετά” εννοώ ότι εκεί (πέραν των χαρακτηριστικών καμπυλών ροπής – ιπποδύναμης του κινητήρα και της κλιμάκωσης του κιβώτιου) καθοριστικής σημασίας για τις στροφές εκκίνησης και για το που θα γίνουν οι αλλαγές σχέσεων, είναι η απόσταση του σημείου τερματισμού της κόντρας και η κατάσταση του οδοστρώματος.

                                  Έτσι σε οδόστρωμα που δεν προσφέρει καλή πρόσφυση (δηλ γλιστερό, με χαμηλό συντελεστή τριβής) μπορεί κανείς να ξεκινήσει με χαμηλότερες στροφές από τις “ιδανικές”, ξέροντας ότι λόγω σπιναρίσματος δεν θα μπορέσει να εκμεταλλευτεί την αυξημένη ροπή στους τροχούς. Για τον ίδιο λόγο μπορεί να επιλέξει να κάνει τις αλλαγές του “σκαστές” στον κόφτη. Αυτά τα δύο “σκόπιμα σφάλματα” οδηγούν στην κάλυψη μεγαλύτερης απόστασης με κάθε συγκεκριμένη σχέση, πράγμα που (αναλόγως του μήκους της κόντρας) πιθανά καταλήξει σε μια αλλαγή σχέσης λιγότερη μέχρι το τέλος της κόντρας με προφανή οφέλη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • L
                                    luck last edited by

                                    1. Διαβάζεις το εγχειρίδιο του αυτοκινήτου, προκειμένου να διαπιστώσεις σε πόσες στροφές αποδίδει την μέγιστη ροπή και ισχύ ο κινητήρας.

                                    2. Για να εκμεταλευτείς την μέγιστη ροπή του κινήτηρα πρέπει να αλλάζεις τις σχέσεις στις στροφές που σου αναφέρει το εγχειρίδιο.
                                      α. Για παράδειγμα η μέγιστη ροπή βρίσκεται στις 4.200 στροφές,
                                      1η ταχύτητα έως 4.200
                                      2η ταχύτητα έως 4.200
                                      3η ταχύτητα έως 4.200
                                      4η ταχύτητα έως 4.200
                                      5η ταχύτητα έως 4.200

                                    β. Εάν ο οδηγός θέλει να κάνει οικονομία καυσίμου και να μην ταλαιπωρεί το κινητήρα χώρις λόγο, οι αλλαγές θα πρέπει να γίνονται σύμφωνα πάντα με το εγχειρίδιο για παράδειγμα στις 3.000 στροφές

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Φίλε luck
                                      Αυτά που αναφέρεις (εκτός αυτών για την οικονομία*) είναι λάθος.
                                      Διάβασε αυτά που έγραψα πιο πάνω .

                                      Η οικονομική οδήγηση είναι συνδοιασμός πολλών παραγόντων και όχι μόνο οι στροφές των αλλαγών.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        enginekiller last edited by

                                        Λογικο ειναι η αλλαγη να πρεπει να γινει μετα τη μεγιστη ιπποδυναμη αλλα το θεμα ειναι ποσο μετα. Απο τις στροφες τις μεγιστης ιπποδυναμης μεχρι τον κοφτη ειναι 1000 στροφες οι οποιες ανεβαινουν πιο αργα απ'οτι πιο χαμηλα(τουλαχιστον ετσι μου φαινεται). Για να ανεβουν χανω κανα δυο δευτερολεπτα. Επειδη δεν εχει στο εγχειριδιο καμπυλες ροπης και ιπποδυναμης και δεν εχω βρει πουθενα στο ιντερνετ γι'αυτο ψαχνω μηπως ξερει κανενας που να βρω. Οσον αφορα τις ιδανικες στροφες εκκινησης απ'οτι ξερω(απο ενα φιλο μου που ασχολειται με αγωνιστικα) οι τροχοι πρεπει να σπινιαρουν περιπου ενα 20% απ'οτι θα σπινιαραν με τερμα το γκαζι. Μπορεις να μου εξηγησεις nickolas γιατι δε γινεται σε 16βάλβιδους κινητηρες ο κινητήρας πριν και μετά την αλλαγή να δίνει την ίδια ιπποδύναμη και γιατι γινεται σε 8βάλβιδους γιατι δεν το γνωριζω; Εκτος και αν εννοεις λογω μεταβλητου χρονισμου ή βυθισματος ή κατι παρομοιο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • E
                                          enginekiller last edited by

                                          Λογικο ειναι η αλλαγη να πρεπει να γινει μετα τη μεγιστη ιπποδυναμη αλλα το θεμα ειναι ποσο μετα. Απο τις στροφες τις μεγιστης ιπποδυναμης μεχρι τον κοφτη ειναι 1000 στροφες οι οποιες ανεβαινουν πιο αργα απ'οτι πιο χαμηλα(τουλαχιστον ετσι μου φαινεται). Για να ανεβουν χανω κανα δυο δευτερολεπτα. Επειδη δεν εχει στο εγχειριδιο καμπυλες ροπης και ιπποδυναμης και δεν εχω βρει πουθενα στο ιντερνετ γι'αυτο ψαχνω μηπως ξερει κανενας που να βρω. Οσον αφορα τις ιδανικες στροφες εκκινησης απ'οτι ξερω(απο ενα φιλο μου που ασχολειται με αγωνιστικα) οι τροχοι πρεπει να σπινιαρουν περιπου ενα 20% απ'οτι θα σπινιαραν με τερμα το γκαζι. Μπορεις να μου εξηγησεις nickolas γιατι δε γινεται σε 16βάλβιδους κινητηρες ο κινητήρας πριν και μετά την αλλαγή να δίνει την ίδια ιπποδύναμη και γιατι γινεται σε 8βάλβιδους γιατι δεν το γνωριζω; Εκτος και αν εννοεις λογω μεταβλητου χρονισμου ή βυθισματος ή κατι παρομοιο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • B
                                            bug last edited by

                                            Λίγο σπινάρισμα στην εκκίνηση είναι απαραίτητο,ειδικά σε αυτοκίνητα με μικρή ροπή για να φύγουν γρήγορα.Το δύσκολο όμως είναι να βρεθεί η χρυσή τομή,ωστε το αυτοκίνητο να μην κολλήσει απο το πολύ σπινάρισμα,ούτε όμως και να κρεμάσει.Αν μιλάμε για έναν έντονα ανηφορικό δρόμο και ανάγκη για επιτάχυνση δεν νομίζω οτι είναι απαραίτητη η πίεση στο όριο των στροφών

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr