-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Επιτέλους κι ένας ντιζελοκίνητος που ξέρει τί του γίνεναι!ΥΓ: Διαφωνώ μόνο στο περί ατμόσφαιρας. Λόγω τρόπου λειτουργίας ψηλά , οι ατμοσφαιρικοί σε αυτό το φάσμα είναι ακόμα ισχυρότεροι από τους τούρμπο ίδιων ίππων που συνήθως δίνουν τη δύναμη τους στις μεσαίες.
θα θελες
-
Γιώργο δεν θα σου κάνω το χατήρι να εμπλακώ σε αυτή τη κουβέντα.
-
μα δεν ξεκιναω κουβεντα δηλωση κανω
λες βεβαια τη λεξη 'συνηθως' και εκει εχεις δικιο
-
Ο χρήστης Βασίλης1 έγραψε:
Έγραφαν χωρίς να αναφέρουν σχεδόν κανένα αρνητικό σημείο; Είστε σίγουροι;
Όχι πως δεν είναι πολύ σωστά διαρθρωμένη η παρουσίασή σου, απλά δε γράφεις σχεδόν κανένα άσχημο σημείο του αυτοκινήτου.Nα γραψω αρνητικό περα απο αυτα που υπάρχουν?
Δηλαδη να ανακαλυψω πραγματα που δεν υπάρχουν απλά και μονο για τα γράψω?Όχι, προς Θεού! Απλά δε βλέπω να αναφέρεις κάποιο αρνητικό σε όλη σου την παρουσίαση. Ίσως θεωρείς ότι δεν υπάρχει κανένα αρνητικό στην Delta. Δεν ξέρω, δεν την έχω οδηγήσει, δεν έχω μπει καν μέσα. Αλλά δε νομίζω ότι υπάρχει αυτοκίνητο χωρίς ψεγάδια. Όταν διαβάζω μια κριτική και παραθέτει μόνο θετικά, είτε σε περιοδικό είναι είτε στο ίντερνετ, δε θα της δώσω ιδιαίτερη σημασία γιατί μου φαίνεται μεροληπτική.
-
Εχει κάποιος φίλος/φίλη ιδία άποψη - εμπειρία από julieta 170Hp.
Ενδιαφέρεται φίλος να την αγοράσει καινούργια. Εχουν κυκλοφορήσει αυτοκίνητα σε μέλη του φορουμ για να εχουμε εμπειρίες από τη γενική συμπεριφορά του αυτοκινήτου?Ακυρο σε λάθος τοπικ το έβαλα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
μα δεν ξεκιναω κουβεντα δηλωση κανωλες βεβαια τη λεξη 'συνηθως' και εκει εχεις δικιο
Κιουση δεν μου αρεσει το αβαταρ σου να το αλλαξεις !
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
μα δεν ξεκιναω κουβεντα δηλωση κανω
λες βεβαια τη λεξη 'συνηθως' και εκει εχεις δικιο
Κιουση δεν μου αρεσει το αβαταρ σου να το αλλαξεις !
Ούτε εμένα.
-
οχι που να σκασεις
edit που να σκασετε
δε γινεται να μη σας αρεσε το mortal kombat
αμα θελετε πειτε μου εδω , μη χαλασουμε το θεμα (και καλα )
viewtopic.php?f=13&t=42720&start=3090 -
Ειχα γραψει ενα κατεβατο πριν λιγο, για το Volvo S60 2.0T 203ps Geartronic, αλλα πατησα καταλαθως το πλαινο κ@λοπληκτρο του mouse, και χαθηκε ολο το σεντονι...
Παμε παλι απο την αρχη.
Συντομο test drive με ενα λευκο, σε πακετο Summum, με τις εξτρα 18αρες σε διαστασεις 235/40/18.
Εντυπωσιακο στο χρωμα αυτο, εδειχνε ομορφο και κομψο, τονιζοντας παραλληλα τις γραμμες του.
Θεση οδηγησης αρκετα καλη, οδηγοκεντρικη, ολες οι ρυθμισεις διαθεσιμες, κεντρικο ταμπλω με ελαφρια κλιση προς την θεση του οδηγου.
Ποιοτητα-φινιρισμα εσωτερικου, πολυ υψηλο για την τιμη του αυτοκινητου.
Εργονομικα δεν βρηκα κατι μεμπτο, -δεν ασχοληθηκα βεβαια με ολα τα πληκτρα που υπαρχουν στο αυτοκινητο-, περα απο την δυσκολη-στενη προσβαση για την ρυθμιση
κλισης της πλατης του οδηγου. Αυτο βεβαια στην εκδοση Momentum του εκθεσιακου, γιατι στην summum, ειναι ηλεκτρικα (και θερμαινομενα νομιζω).
Ξεκινοντας, το Geartronic ειναι ομαλο, πραγματοποιει σε ικανοποιητικα μικρο χρονο τις αλλαγες και στην θεση D, αλλα και στην χειροκινητη, παρολο που η απουσια των paddles, ειναι αισθητη...
Θυμιζει πιο πολυ αυτοματο κιβωτιο, αλλα καλο αυτοματο, συγχρονο, κυριως λογω της ομαλοτητας των αλλαγων του.
Τιμονι αρκετα βαρυ, αλλα καπως αποστειρωμενο, αν και αμεσο-γρηγορο (εκοβε αρκετα)
στην μεσαια θεση, αφου τουλαχιστον στην πλουσιοτερη εκδοση της δοκιμης εχει τρεις ρυθμισεις (κατα τα λεγομενα του πωλητη, ο οποιος ανεφερε οτι πρεπει να σταματησει εντελως το αυτοκινητο για να 'παιξει' με τις ρυθμισεις, κατι που δεν καταφερε να κανει, διατηρωντας παραλληλα το δυσκοιλιο υφος του κατα την διαρκεια του test drive... )
H στιβαροτητα του αμαξωματος, η σφιχτη, αμεση αλλα οχι ξερη αναρτηση, και ο ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ κινητηρας, κλεβουν την παρασταση, αποτελωντας τα δυνατοτερα σημεια του αυτοκινητου. Παρολα αυτα προσωπικα μαλλον θα επελεγα την διασταση 235/45/17, (η οποια και δεν χρεωνεται σε σχεση με την βασικη 215/50/17) αντι της δοκιμης, για ακομη καλυτερη ισορροπια αναμεσα στην ανεση και την σπορτιφ αισθηση, τουλαχιστον στους δρομους μας.
Επανερχομενος στα του κινητηρα, οι εντυπωσεις, ηταν αριστες, τοσο στην ελαστικοτητα απο χαμηλες στροφες, οσο και στην δυναμη του, η οποια ηταν συνεχης, χωρις κενα, χωρις ξεσπασματα, και εδειχνε να ταιριαζει γαντι στον χαρακτηρα του αυτοκινητου.
Λογω κινησης, σε ενα σημειο μονο καταφερα καπως να πιεσω στριβοντας, οπου και διαπιστωσα, ελαχιστες κλισεις, πολυ καλο ελεγχο του αμαξωματος απο την αναρτηση, η οποια εδινε επαρκεις πληροφοριες για την πιεση που δεχονται και τα τεσσερα ακρα του αμαξωματος, κατι που δεν μπορω να πω οτι ισχυε και για το τιμονι, σε επιπεδο αισθησης-πληροφορησης.
Τα φρενα ηταν δυνατα με καλη αισθηση, αν και δεν προλαβα να τσεκαρω την διαρκεια της αποτελεσματικοτητα τους.
Τελος, το μονο σημειο, κυριως σε σχεδιαστικο επιπεδο, το οποιο μου εκανε ΕΝΤΟΝΗ αρνητικη εντυπωση, ηταν (με την βαση καθισματος στο κατωτερο σημειο λογω υψους, και αποσταση κεφαλιου 5-6ποντων απο την οροφη), το γεγονος οτι κοιταζοντας μπροστα κανονικα κατα την οδηγηση, εβλεπα το εσωτερικο μερος του καπω σε βαθος 4-5 εκατοστων.
Οverall παντως, θεωρω οτι προκειται για μια τιμια προταση, με εξαιρετικο value for money.
Θα το επαιρνα? Δεν ξερω, αυτο το τελευταιο σχεδιαστικο ατοπημα με το καπω με ξενερωσε τρελα, οσο γελοιο και αν ακουγεται...
Θα κοιταζα και το Α4, στην εκδοση 120ps χωρις φορο πολυτελειας στα ορια των 30κ οπως διαφημιζεται, και αν οδηγικα με καλυπτε περισσοτερο απο το S60 1.6/180ps που εχει και παρομοια τμη, ισως και να το επελεγα... -
To κιβώτιο, στο 2.0Τ, δεν είναι geartronic που έχει το Τ6, αλλά διπλού συμπλέκτη.
Τι ύψος έχεις ?
Που έγινε το test drive ? όσοι φίλοι μου το έχουν δοκιμάσει, ήταν χωρίς τον πωλητή.
Τα θερμαινόμενα είναι extra, παλαιότερα ήταν standard στις summum -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ειχα γραψει ενα κατεβατο πριν λιγο, για το Volvo S60 2.0T 203ps Geartronic, αλλα πατησα καταλαθως το πλαινο κ@λοπληκτρο του mouse, και χαθηκε ολο το σεντονι... Παμε παλι απο την αρχη. ..Επειδή το έχω πάθει κι εγώ ουκ ολίγες φορές, ανακάλυψα ότι είναι πολύ βοηθητικό να κάνεις προεπισκόπηση συχνά. Έτσι είναι σαν να έχεις σώσει ό,τι έχεις γράψει.
Επίσης συνήθως φορές το Ctrl+Z (κοινώς undo) σου επαναφέρει τα πράματα.
Τέλος του offtopic -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
**To κιβώτιο, στο 2.0Τ, δεν είναι geartronic που έχει το Τ6, αλλά διπλού συμπλέκτη.**Τι ύψος έχεις ?
Που έγινε το test drive ? όσοι φίλοι μου το έχουν δοκιμάσει, ήταν χωρίς τον πωλητή.
Τα θερμαινόμενα είναι extra, παλαιότερα ήταν standard στις summumEδω ετσι λεει για το 2λιτρο...Λειτουργια Geartronic...
http://www.volvocars.com/de/all-cars/vo ... gines.aspx
Υψος, 1.90
Σφακιανακης-Μαρουσι.
Εχεις καποια εκθεση να μου προτεινεις, να παω μονος μου, να το δω καλυτερα,
γιατι και ο συγκεκριμενος πωλητης ηταν
Στειλε π.μ αν ειναι... -
Σφακιανάκης στην Κηφισίας .... είχα πάει κι εγώ να το δω στην έκθεση .....
ο πωλητής μου έκανε λέει τρελή χάρη που μου τύπωσε αναλυτικά το pdf, με το πόσο κάνουν τα extra .... ίσως η χειρότερη εμπειρία/αντιμετώπιση που είχα από πωλητήTo 2.0T, έχει powershift κιβώτιο http://www.volvocars.com/gr/all-cars/vo ... -spec.aspx
-
Αν έχει μόνο 380 λίτρα χώρο αποσκευών σε τέτοιας κατηγορίας όχημα αυτό είναι για μένα λόγος απόρριψης. Νομίζω 420-450 θα ήταν το ελάχιστο επιτρεπτό.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Επιτέλους κι ένας ντιζελοκίνητος που ξέρει τί του γίνεναι!ΥΓ: Διαφωνώ μόνο στο περί ατμόσφαιρας. Λόγω τρόπου λειτουργίας ψηλά , οι ατμοσφαιρικοί σε αυτό το φάσμα είναι ακόμα ισχυρότεροι από τους τούρμπο ίδιων ίππων που συνήθως δίνουν τη δύναμη τους στις μεσαίες.
και η γη ειναι τετραγωνη
viewtopic.php?f=15&t=31577&start=525
αυτο ειναι το σαφως πιο γρηγορο
ποιος σημερινος διλιτρος ατμοσφαιρικος ειναι πιο ισχυρος απο διλιτρο τουρμπο; του clio που παλευει με 1400αρια; του type r που δεν περναει ρυπους; (ενω αλλοι περνανε euro v με 270 αλογα)
μηπως ο τριλιτρος ατμοσφαιρικος bmw απεναντι στον τριλιτρο τουρμπο;;
αν δεν θες να μπαινεις σε συζητησεις μην γραφεις πραγματα που δεν στεκουν
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Διαφωνώ μόνο στο περί ατμόσφαιρας. Λόγω τρόπου λειτουργίας ψηλά , οι ατμοσφαιρικοί σε αυτό το φάσμα είναι ακόμα ισχυρότεροι από τους τούρμπο ίδιων ίππων που συνήθως δίνουν τη δύναμη τους στις μεσαίες.ποιος σημερινος διλιτρος ατμοσφαιρικος ειναι πιο ισχυρος απο διλιτρο τουρμπο;
Κάτι άλλο πρέπει να ήθελε να πει αλλά δεν του βγήκε.... Μάλλον ότι στις ψηλές στροφές οι ατμοσφαιρικοί πλεονεκτούν αφού οι τούρμπο τα έχουν βγάλει από νωρίς και εκεί λαχανιάζουν. Βέβαια έστω κι αν ισχύει αυτό αν τα βγάζουν τα ίδια άλογα γιατί ο τουρμπάτος να φτάνει στον κόφτη αφού τα έχει βγάλει νωρίτερα;;;.... και έχει ήδη περάσει τον ατμοσφαιρικό που περιμένει να βγούνε τα άλογα...
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
Επιτέλους κι ένας ντιζελοκίνητος που ξέρει τί του γίνεναι!
ΥΓ: Διαφωνώ μόνο στο περί ατμόσφαιρας. Λόγω τρόπου λειτουργίας ψηλά , οι ατμοσφαιρικοί σε αυτό το φάσμα είναι ακόμα ισχυρότεροι από τους τούρμπο ίδιων ίππων που συνήθως δίνουν τη δύναμη τους στις μεσαίες.
και η γη ειναι τετραγωνη
viewtopic.php?f=15&t=31577&start=525
αυτο ειναι το σαφως πιο γρηγορο
ποιος σημερινος διλιτρος ατμοσφαιρικος ειναι πιο ισχυρος απο διλιτρο τουρμπο; του clio που παλευει με 1400αρια; του type r που δεν περναει ρυπους; (ενω αλλοι περνανε euro v με 270 αλογα)
μηπως ο τριλιτρος ατμοσφαιρικος bmw απεναντι στον τριλιτρο τουρμπο;;
αν δεν θες να μπαινεις σε συζητησεις μην γραφεις πραγματα που δεν στεκουν
Αν κατάλαβα καλά το σχόλιο του realzeus ήταν για ίδια ιπποδύναμη και όχι ίδια χωρητικότητα. Δηλαδή σε μία πιθανή σύγκριση ενός δίλιτορυ ατμοσφαιρικού 150 ίππων και ένος turbo 150 ίππων (π.χ. από 1,6 ή 1,4 λιτρα) ο ατμοσφαιρικός είναι πιο δυνατός σε ψηλές στροφές ή συμπεριφέρεται καλύτερα στις ψηλές στροφές
-
θα οδηγησω στις 10 οκτ ενα νεο powerboat απο δωρεα προς τις ε.δ
ξερω μονο οτι πιανει τα 90 μιλια και αυτο μου φτανει +οτι εχει ενα η δυο turbojet η κατι τετοιο διπλοκαρινο
ευχαριστουμε την δαμανακη ξανα ελπιζουμε και για καμια 10ρια ακομη -
Ο χρήστης elvet έγραψε:
Επιτέλους κι ένας ντιζελοκίνητος που ξέρει τί του γίνεναι!
ΥΓ: Διαφωνώ μόνο στο περί ατμόσφαιρας. Λόγω τρόπου λειτουργίας ψηλά , οι ατμοσφαιρικοί σε αυτό το φάσμα είναι ακόμα ισχυρότεροι από τους τούρμπο ίδιων ίππων που συνήθως δίνουν τη δύναμη τους στις μεσαίες.
και η γη ειναι τετραγωνη
viewtopic.php?f=15&t=31577&start=525
αυτο ειναι το σαφως πιο γρηγορο
ποιος σημερινος διλιτρος ατμοσφαιρικος ειναι πιο ισχυρος απο διλιτρο τουρμπο; του clio που παλευει με 1400αρια; του type r που δεν περναει ρυπους; (ενω αλλοι περνανε euro v με 270 αλογα)
μηπως ο τριλιτρος ατμοσφαιρικος bmw απεναντι στον τριλιτρο τουρμπο;;
αν δεν θες να μπαινεις σε συζητησεις μην γραφεις πραγματα που δεν στεκουν
Αν κατάλαβα καλά το σχόλιο του realzeus ήταν για ίδια ιπποδύναμη και όχι ίδια χωρητικότητα. Δηλαδή σε μία πιθανή σύγκριση ενός δίλιτορυ ατμοσφαιρικού 150 ίππων και ένος turbo 150 ίππων (π.χ. από 1,6 ή 1,4 λιτρα) ο ατμοσφαιρικός είναι πιο δυνατός σε ψηλές στροφές ή συμπεριφέρεται καλύτερα στις ψηλές στροφές
Εσύ που διάβασες αυτά που έγραψα ακριβώς, κατάλαβες τι εννοώ. Ο Παπάτζα άλλα διάβασε και άλλα κατάλαβε...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Επιτέλους κι ένας ντιζελοκίνητος που ξέρει τί του γίνεναι!
ΥΓ: Διαφωνώ μόνο στο περί ατμόσφαιρας. Λόγω τρόπου λειτουργίας ψηλά , οι ατμοσφαιρικοί σε αυτό το φάσμα είναι ακόμα ισχυρότεροι από τους τούρμπο ίδιων ίππων που συνήθως δίνουν τη δύναμη τους στις μεσαίες.
και η γη ειναι τετραγωνη
viewtopic.php?f=15&t=31577&start=525
αυτο ειναι το σαφως πιο γρηγορο
ποιος σημερινος διλιτρος ατμοσφαιρικος ειναι πιο ισχυρος απο διλιτρο τουρμπο; του clio που παλευει με 1400αρια; του type r που δεν περναει ρυπους; (ενω αλλοι περνανε euro v με 270 αλογα)
μηπως ο τριλιτρος ατμοσφαιρικος bmw απεναντι στον τριλιτρο τουρμπο;;
αν δεν θες να μπαινεις σε συζητησεις μην γραφεις πραγματα που δεν στεκουν
Αν κατάλαβα καλά το σχόλιο του realzeus ήταν για ίδια ιπποδύναμη και όχι ίδια χωρητικότητα. Δηλαδή σε μία πιθανή σύγκριση ενός δίλιτορυ ατμοσφαιρικού 150 ίππων και ένος turbo 150 ίππων (π.χ. από 1,6 ή 1,4 λιτρα) ο ατμοσφαιρικός είναι πιο δυνατός σε ψηλές στροφές ή συμπεριφέρεται καλύτερα στις ψηλές στροφές
Εσύ που διάβασες αυτά που έγραψα ακριβώς, κατάλαβες τι εννοώ. Ο Παπάτζα άλλα διάβασε και άλλα κατάλαβε...
σιγα τις ψηλες στοφες που δουλευει ενας 2.0 150 ιππων!
σου ειπα να αναφερεις παραδειγματα απο τους ελαχιστους και καλα ισχυρους ατμοσφαιρικους που εχουν απομεινει.
ο tfsi ακομα και των 200 ιππων μια χαρα δουλευει και ψηλα και μια χαρα αλογα βγαζει ψηλα. του clio τα 200 μονο στα ονειρα.
θα περιμενω αλλα παραδειγματα;
Οδήγησα....