-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Τα tsi δεν απαιτούν 100αρα βενζίνη... Το λέει και το μανουαλ χρήσης τους...
Λίγα είναι τα σημερινά μοτέρ που χρειάζονται 100αρα...
Άρα αμέσως αμέσως βγάζεις 2 Απο τις μεγαλύτερες αυτ/ες που πρωτοστατούν σε τιμής απόδοσης και οικονομίας...ειπα οτι δουλευει πιο σωστα και αποδοτικα λογω αμεσου ψεκασμου δεν ειπα οτι δεν θα παρει μπρος αν βαλεις 95αρα που οπως αναφερει καποιος δεν ειναι ουτε 95 αρα.πες μου σε παρακαλω τι καταναλωση εχεις με αυτα τα τοσο οικονομικα μοτερ που αναφερεις οταν ταξιδευεις με 140 στην εθνικη οδο.μονο προσεξε καλα την απαντηση σου γιατι εγω με touran πετρελαιο 1,9 λιτρα εκαιγα 6,8-7,0 λιτρα ανα 100 χλμ.εκτος αν εισαι απο αυτους που οδηγανε με 90-100 και ισχυριζεσαι οτι (το χω ακουσει απο πολλους) καιω 4-5 λιτρα.τοτε κανω πισω που και παλι δεν το πιστευω οτι ενα multiair η tsi μπορει να καψει τοσο λιγο.δεν απορριπτω τις αυτο/ες αφου και εγω leon εχω απλα οχι tsi.
Τι σχέση έχει η 100αρα με τον άμεσο ψεκασμο;;
Δεν είμαι χαρακτηριστικό παράδειγμα χρήστη και δεν έχω ίδιο τύπο αυτοκινήτου με εσένα ...
Που και να ήμουν δεν οδηγω tsi I multiair...[/quote ωραια με καλυψες.φανταζομαι ξερεις πολλα περισσοτερα απο ολους εδω μεσα οποτε ας κλεισουμε φιλικα την συζητηση μιας και το θεμα ειναι το υγραεριο.καλη σου μερα -
Σχετίκα με το Φ.Α μπορεί να μπει σε diesel κινητήρες και είναι λιγο πιο μπελαλίδικο στην εγκατάσταση(θεματα ασφάλειας λόγω μεθανίου)βασικά θελω να μάθω αν ξέρει κάνεις τι πουστίες μπόρει να παίξούν οι πρατηριούχοι στο lng κάτα την ώρα του ανε φοδιάσμου..και επιτέλους πία είναι η πραγματική τιμη του LNG στα πρατήρια όλο αλλαζεί προς τα πάνω
:superman : -
Σημερινη τιμή lpg στο πρατήριο BP στον Άλιμο. 0.699
-
Ο χρήστης APNEAS30 έγραψε:
Σχετίκα με το Φ.Α μπορεί να μπει σε diesel κινητήρες και είναι λιγο πιο μπελαλίδικο στην εγκατάσταση(θεματα ασφάλειας λόγω μεθανίου)βασικά θελω να μάθω αν ξέρει κάνεις τι πουστίες μπόρει να παίξούν οι πρατηριούχοι στο lng κάτα την ώρα του ανε φοδιάσμου..και επιτέλους πία είναι η πραγματική τιμη του LNG στα πρατήρια όλο αλλαζεί προς τα πάνω
:superman :αναφέρεσαι στο LNG και ρωτάς για το LPG από ότι φαντάζομαι;
-
Ο χρήστης alexioualexios έγραψε:
@alexiou...
Δεν το έγραψα σωστά ... 92/95 Roz/Ron..Roz είναι ο γερμανικός τρόπος μέτρησης των οκτανιων ...
Που σημαίνει ότι καίει κανονικά 95αρα...αν και δε βρήκα πουθενά τον όρο ROZ, όπως σου γράφω και πιο πάνω, αν του βάζεις 95άρα, δε του βάζεις 95 οκτάνια. Πιο λίγα ναι. Οπότε από το να κάνω ζημιά στα έμβολα προτιμώ να του βάζω την 100άρα η οποία και πάλι δεν είναι 100άρα, εκτός της BP η οποία δεν την φέρνει συνέχεια.
Κατά τη γνώμη μου κάνεις λάθος και πληρώνεις τζάμπα λεφτά. Δες και αυτό το θέμα http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=541. Αλλά και πάλι δικά σου λεφτά είναι. Μπορείς αν θέλεις να βάζεις και άζωτο στα λάστιχα
(Η μοναδική 'κανονική' 100άρα είναι της Shell που εισάγεται, όλες οι άλλες είναι 95άρες με πρόσθετα)
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
@alexiou...
Δεν το έγραψα σωστά ... 92/95 Roz/Ron..Roz είναι ο γερμανικός τρόπος μέτρησης των οκτανιων ...
Που σημαίνει ότι καίει κανονικά 95αρα...αν και δε βρήκα πουθενά τον όρο ROZ, όπως σου γράφω και πιο πάνω, αν του βάζεις 95άρα, δε του βάζεις 95 οκτάνια. Πιο λίγα ναι. Οπότε από το να κάνω ζημιά στα έμβολα προτιμώ να του βάζω την 100άρα η οποία και πάλι δεν είναι 100άρα, εκτός της BP η οποία δεν την φέρνει συνέχεια.
Κατά τη γνώμη μου κάνεις λάθος και πληρώνεις τζάμπα λεφτά. Δες και αυτό το θέμα http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=541. Αλλά και πάλι δικά σου λεφτά είναι. Μπορείς αν θέλεις να βάζεις και άζωτο στα λάστιχα
(Η μοναδική 'κανονική' 100άρα είναι της Shell που εισάγεται, όλες οι άλλες είναι 95άρες με πρόσθετα)
Εισάγεται από που; Μη ξεχνάς ότι η Shell έχει παρατήσει την δική μας αγορά εδώ και χρόνια. Με καύσιμα ΕΛΠΕ και Μαμιδάκη διακινούν την αγορά. Εγώ ξέρω για της BP ότι εισάγεται η μοναδική 100άρα αλλά και πάλι όταν δε τους φτάνουν τα αποθέματα, με αγωγό αγοράζουν από ΕΛΠΕ.
Τώρα για το θέμα του αζώτου στα λάστιχά μου, όχι δε το πληρώνω. Αλλά υπάρχουν κάποιοι λόγοι που το κάνουν πιο ασφαλές από τον αέρα στα λάστιχα. Για αυτό και όλα τα μαχητικά και τα επιβατικά αεροσκάφη έχουν στα λάστιχά τους άζωτο. Μήπως και αυτό δεν αξίζει; Αν είναι να τους το πω... μη πιάνονται και κορόιδα...
Edit. Ρίξε μια ματιά σε ένα λίγο πιο επίσημο έγγραφο για τις βενζίνες και άσε τα φόρα σε δεύτερη μοίρα. Πιο πίσω θα το βρεις. Εκεί θα δεις να λέει ότι η 95RON μπορεί να πωλείται στην αγορά ακόμα και με 91RON. Αν τώρα εμένα ο κινητήρας γράφει σαν minimum απαίτηση 95RON δε θα το ρισκάρω στην Ελληνική αγορά.
-
Ο χρήστης alexioualexios έγραψε:
@alexiou...
Δεν το έγραψα σωστά ... 92/95 Roz/Ron..Roz είναι ο γερμανικός τρόπος μέτρησης των οκτανιων ...
Που σημαίνει ότι καίει κανονικά 95αρα...αν και δε βρήκα πουθενά τον όρο ROZ, όπως σου γράφω και πιο πάνω, αν του βάζεις 95άρα, δε του βάζεις 95 οκτάνια. Πιο λίγα ναι. Οπότε από το να κάνω ζημιά στα έμβολα προτιμώ να του βάζω την 100άρα η οποία και πάλι δεν είναι 100άρα, εκτός της BP η οποία δεν την φέρνει συνέχεια.
Κατά τη γνώμη μου κάνεις λάθος και πληρώνεις τζάμπα λεφτά. Δες και αυτό το θέμα http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=541. Αλλά και πάλι δικά σου λεφτά είναι. Μπορείς αν θέλεις να βάζεις και άζωτο στα λάστιχα
(Η μοναδική 'κανονική' 100άρα είναι της Shell που εισάγεται, όλες οι άλλες είναι 95άρες με πρόσθετα)
Εισάγεται από που; Μη ξεχνάς ότι η Shell έχει παρατήσει την δική μας αγορά εδώ και χρόνια. Με καύσιμα ΕΛΠΕ και Μαμιδάκη διακινούν την αγορά. Εγώ ξέρω για της BP ότι εισάγεται η μοναδική 100άρα αλλά και πάλι όταν δε τους φτάνουν τα αποθέματα, με αγωγό αγοράζουν από ΕΛΠΕ.
Ναι, σωστά, εννοώ όταν υπήρχε Shell. Τώρα ...καμία (ούτε η ΒΡ).
Τώρα για το θέμα του αζώτου στα λάστιχά μου, όχι δε το πληρώνω. Αλλά υπάρχουν κάποιοι λόγοι που το κάνουν πιο ασφαλές από τον αέρα στα λάστιχα. Για αυτό και όλα τα μαχητικά και τα επιβατικά αεροσκάφη έχουν στα λάστιχά τους άζωτο. Μήπως και αυτό δεν αξίζει; Αν είναι να τους το πω... μη πιάνονται και κορόιδα...
Α δεν το 'ξερα ότι χρησιμοποιείς άζωτο, έτσι το 'πα.
Να το πούμε και στη Formula 1 που χρησιμοποιούν CO2 μήπως ?
Αν πάλι εσύ νομίζεις ότι το αυτοκίνητό σου έχεις τις ίδιες απαιτήσεις και προδιαγραφές με τα αεροπλάνα, ΟΚEdit. Ρίξε μια ματιά σε ένα λίγο πιο επίσημο έγγραφο για τις βενζίνες και άσε τα φόρα σε δεύτερη μοίρα. Πιο πίσω θα το βρεις. Εκεί θα δεις να λέει ότι η 95RON μπορεί να πωλείται στην αγορά ακόμα και με 91RON. Αν τώρα εμένα ο κινητήρας γράφει σαν minimum απαίτηση 95RON δε θα το ρισκάρω στην Ελληνική αγορά.
Στο ίδιο έγγραφο (αν μιλάμε για το ίδιο...) λέει: 'Οι παραπάνω αποφάσεις ΑΧΣ αποτελούν εναρμόνιση της εθνικής νομοθεσίας με τις Οδηγίες 98/70/ΕΚ και 2003/17ΕΚ, που ορίζουν τις περιβαλλοντολογικές προδιαγραφές ποιότητας των καυσίμων.' αυτό σημαίνει πως σε όλη την Ευρώπη έχουν έτσι τα πράγματα, λες λοιπόν να μην το έχουν λάβει υπόψη τους αυτό οι κατασκευαστές κινητήρων ? Ή σε όλη την Ευρώπη είναι 95/98 ενώ στην Ελλάδα 91/95 ?
Δηλαδή το δικό μου αυτοκίνητο που έχει προδιαγραφές 98 RON και του βάζω 100άρα (δεν υπάρχει 98άρα στην Ελλάδα) τελικά του βάζω 95άρα και συνεπώς να το κλαίω, σωστά ?
-
Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗ έγραψε:
Φιλε antonis-team ,με ενδιαφερει η γνωμη σου γιατι εχω προγραμματισει να βαλω 'λαδιερα' εχω Ιαπωνα JT- TOYOTA - 4AFE πριν τον προβληματικο VVT-I, και αυτοι με τουσ οποιουσ μιλησα μου συνεστησαν λαδιερα , εσυ βεβαια θα ενοεισ οτι θα τρελαθουν οι εκπομπεσ αεριων και ο λαμδα , αλλα τι λεσ , εαν δεν βαλω , δεν ρισκαρω με τισ βαλβιδεσ εξαγωγησ ? επισησ καποιοι εγκαταστατεσ ρυθμιζουν να πηγαινει λιγο παραπανω βενζινη κατα την διαρκεια τησ Υγραεριοκινησησ . Ευχαριστω .
ΝΑΙ καλέ μου φίλε. Πιστεύω ότι το να επιβαρύνεις τον καταλύτη, είναι καλύτερα από να κάνεις ζημιά στην μηχανή.
Ναι λαδιερα, που η είσοδος τής θα είναι κολιτα με την πεταλούδα από την μεριά των κυλίνδρων. Γράφω κολιτα, διότι έτσι θα απορροφάτε από όλους τους κυλίνδρους το ίδιο. Δεν μπαίνει προ τής πεταλούδας, διότι την λερώνει, και μετριάζει την λειτουργία της, κυρίως στο ρελαντί.
Τώρα η ρύθμιση της είναι , κάθε 20 δευτερόλεπτα 1 σταγόνα στο ρελαντί.
Πρόβλημα δεν θα υπάρχει στην κάρτα ΚΕΚ.
Με πειράματα που έκανα σε τρία αυτοκίνητα, παίρνοντας ένδειξη πριν τον καταλύτη, ο ρίπος ήταν εντός των ορίων για κάρτα ΚΕΚ. Αυτό συμβαίνει διότι το αέριο, είναι σχεδιασμένο να καίγεται σε φλόγιστρα, (μπουρου, εστίες μαγειρέματος, σόμπες), χωρίς να βγάζει καυσαέρια. Πόσο μάλλον καιγόμενο υπό υψηλή πίεση και θερμοκρασία!.
Αν με τον καιρό χαλάσει ο καταλύτης, τότε θα αντικατασταθεί με έναν μεταλλικό αγωνιστικού στιλ, με σημερινή τιμή περίπου 180ε. Σίγουρα θα πάρει και αέρα η εξάτμιση!!!.
Η παράλληλη καύσης αεριού και βενζίνης είναι ουτοπία.
Όπως θα πρέπει να καταλάβουν κάποιοι παραμυθατζήδες που γραφούν ότι κέρδισαν γκάζια με το αέριο, ότι όταν στης υψηλές στροφές, εκεί που βγάζουμε δύναμη, αυτόματα το σύστημα ρίχνει και βενζίνη, τότε μπορούν και να απογειωθούν!!. Όπως και εάν προσθέσουν και μια φιάλη ΝΙΤΡΟΥ, (αέριο δεν είναι και αυτό?, και μάλιστα ψυκτικό!!!),…..θα συναγωνιστούν και τους ‘κοντρακιδες’ μου…..όχι πως θα τους κερδίσουν!!!.
Καλέ μου φίλε ΓΙΩΡΓΟ, εάν θέλεις το αέριο για κόντρες στην ευθεία της ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ, ξέχνα το αέριο. Εάν ακούμπησαν και εσένα όπως και εμένα, τα καμώματα της παιδικής χαράς, παρέα με τα λιγούρικα του ΔΝΤ, που μας κυβερνάνε, τότε ναι στο αέριο, αλλά υπό όρους εγκατάστασης.
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Η λαδιερα τι ακριβως βοηθαει? Τις βαλβιδες εισαγωγης ή εξαγωγης? Ξερω οτι οι εξαγωγης εχουν το προβλημα απο τις μεγαλυτερες θερμοκρασιες καυσαεριων...που θα βοηθουσε μια λαδιερα?
-
Τσάμπα πληρώνεις αγόρι μου...
Όταν το μοτέρ λέει ότι δουλεύει με 95αρα δουλεύει με 95αρα και τέλος...
Σε όλες τις χώρες υπάρχουν κλέφτες πρατηριουχοι που νοθεύουν την βενζίνη...οι κατασκευαστές έχουν προβλέψει και για αυτό...
Αν θες να συνέχιζεις να βάζεις δικαίωμα σου... Αλλά να Ξέρεις πως είσαι λάθος.... -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Α δεν το 'ξερα ότι χρησιμοποιείς άζωτο, έτσι το 'πα.
Να το πούμε και στη Formula 1 που χρησιμοποιούν CO2 μήπως ?
Αν πάλι εσύ νομίζεις ότι το αυτοκίνητό σου έχεις τις ίδιες απαιτήσεις και προδιαγραφές με τα αεροπλάνα, ΟΚΕμένα με νοιάζει το ότι δεν αλλάζει εύκολα η θερμική κατάσταση του, το ότι είναι άφλεκτο και το ότι τα μόρια του είναι πιο μεγάλα από του αέρα.
Δηλαδή το δικό μου αυτοκίνητο που έχει προδιαγραφές 98 RON και του βάζω 100άρα (δεν υπάρχει 98άρα στην Ελλάδα) τελικά του βάζω 95άρα και συνεπώς να το κλαίω, σωστά ?
Δεν είπα ότι θα το κλαις. Όμως να ξέρεις ότι θα έχεις μια μείωση απόδοσης και το αυτοκίνητο σου δεν θα είναι και τόσο 'πράσινο' από όσο να έκαιγε αυτό που προβλέπει ο κατασκευαστής.
@alexiou
Τσάμπα πληρώνεις αγόρι μου...
Όταν το μοτέρ λέει ότι δουλεύει με 95αρα δουλεύει με 95αρα και τέλος...
Σε όλες τις χώρες υπάρχουν κλέφτες πρατηριουχοι που νοθεύουν την βενζίνη...οι κατασκευαστές έχουν προβλέψει και για αυτό...
Αν θες να συνέχιζεις να βάζεις δικαίωμα σου... Αλλά να Ξέρεις πως είσαι λάθος....Κάνεις λάθος. Εγώ δεν είμαι το αγόρι σου. Με μπερδεύεις. Για να ξέρεις ένας πρατηριούχος μπορεί να νοθεύσει την 100άρα και όχι την 95άρα. Στην 95άρα το πολύ πολύ να πάρεις και νερό από καμία κακή απονέροση ή να τραβήξεις σκουπίδια αν βάλεις μετά από ανεφοδιασμό. Το ότι όμως η 95άρα δεν είναι 95άρα αλλά είναι από 91RON έως 94RON αυτό δε το προσέχεις. Απλά εμένα μ'αρέσει να ακολουθώ κατά γράμμα το manual του κινητήρα. Κάτι τέτοιες απόψεις... ότι τσάμπα τα πληρώνεις και ας σου τις προτείνει ως 'ελάχιστο' αυτές τις προδιαγραφές...
-
Ο χρήστης alexioualexios έγραψε:
Α δεν το 'ξερα ότι χρησιμοποιείς άζωτο, έτσι το 'πα.
Να το πούμε και στη Formula 1 που χρησιμοποιούν CO2 μήπως ?
Αν πάλι εσύ νομίζεις ότι το αυτοκίνητό σου έχεις τις ίδιες απαιτήσεις και προδιαγραφές με τα αεροπλάνα, ΟΚΕμένα με νοιάζει το ότι δεν αλλάζει εύκολα η θερμική κατάσταση του, το ότι είναι άφλεκτο και το ότι τα μόρια του είναι πιο μεγάλα από του αέρα.
Μα ο αέρας είναι 70%+ άζωτο!
Το βασικο΄κέρδος είναι ότι είναι λιγότερο υγροσκοπικό και επηρεάζεται λιγότερο από τις αλλαγές θερμοκρασίας.
Τέλος πάντων, αν δεν το πληρώνεις γιατί όχι. Αλλιώς είναι πεταμένα λεφτά, οπως και η 100άρα σε αυτοκίνητο με προδιαγραφές 95άρας.Δηλαδή το δικό μου αυτοκίνητο που έχει προδιαγραφές 98 RON και του βάζω 100άρα (δεν υπάρχει 98άρα στην Ελλάδα) τελικά του βάζω 95άρα και συνεπώς να το κλαίω, σωστά ?
Δεν είπα ότι θα το κλαις. Όμως να ξέρεις ότι θα έχεις μια μείωση απόδοσης και το αυτοκίνητο σου δεν θα είναι και τόσο 'πράσινο' από όσο να έκαιγε αυτό που προβλέπει ο κατασκευαστής.
Μείωση απόδοσης δεν παίζει, το έχω δυναμομετρήσει.
Είπες όπως πριν για 'πιστόνια' κτλ. αν δεν βάζεις 100άρα, αυτό εννοώ 'θα το κλαις'.
Οσο για το 'πράσινο', αυτό είναι ανέκδοτο στην περίπτωσή μου (αλλά γιατί όχι ? Ο καταλύτης δουλεύει μια χαρά )Για να ξέρεις ένας πρατηριούχος μπορεί να νοθεύσει την 100άρα και όχι την 95άρα. Στην 95άρα το πολύ πολύ να πάρεις και νερό από καμία κακή απονέροση ή να τραβήξεις σκουπίδια αν βάλεις μετά από ανεφοδιασμό. Το ότι όμως η 95άρα δεν είναι 95άρα αλλά είναι από 91RON έως 94RON αυτό δε το προσέχεις. Απλά εμένα μ'αρέσει να ακολουθώ κατά γράμμα το manual του κινητήρα. Κάτι τέτοιες απόψεις... ότι τσάμπα τα πληρώνεις και ας σου τις προτείνει ως 'ελάχιστο' αυτές τις προδιαγραφές...
Σωστό αυτό που λες για τη νόθευση της 100άρας αλλά και η 95άρα μπορεί να νοθευτεί (πχ. με πετρέλαιο).
Μα όπως σου είπα παραπάνω, το 91-94 δεν είναι ελληνική εφεύρεση αλλά ευρωπαϊκή οδηγία, άρα δεν μπορώ να πιστέψω ότι δεν το έχει λάβει υπόψη του αυτό ο κατασκευαστής.Εν ολίγοις, νομίζω πρέπει να το ξαναδεις το θέμα.
Τέλος από μένα το off-topic, για υγραέριο είναι εδώ...
-
Προφανώς και το έχει υπολογίσει αυτό ο κατασκευαστής, γιαυτό και οι εργοστασιακοί χάρτες είναι αρκετά συντηρητικοί σε αβάνς κλπ. Αλλιώς πώς νομίζετε ότι βγαίνουν τα άλογα με ένα απλό πρόγραμμα; Παρακάμπτονται τέτοιες δικλείδες με επιθετικές ρυθμίσεις.
-
Ο χρήστης alexioualexios έγραψε:
Κάνεις λάθος. Εγώ δεν είμαι το αγόρι σου. Με μπερδεύεις. Για να ξέρεις ένας πρατηριούχος μπορεί να νοθεύσει την 100άρα και όχι την 95άρα. Στην 95άρα το πολύ πολύ να πάρεις και νερό από καμία κακή απονέροση ή να τραβήξεις σκουπίδια αν βάλεις μετά από ανεφοδιασμό. Το ότι όμως η 95άρα δεν είναι 95άρα αλλά είναι από 91RON έως 94RON αυτό δε το προσέχεις. Απλά εμένα μ'αρέσει να ακολουθώ κατά γράμμα το manual του κινητήρα. Κάτι τέτοιες απόψεις... ότι τσάμπα τα πληρώνεις και ας σου τις προτείνει ως 'ελάχιστο' αυτές τις προδιαγραφές...
συνεχίζεις να επιμένεις...
οι ΜΕΚ βενζίνης είναι ικανοί να κάψουν βενζίνη με χαμηλότερα οκτάνια ...
λες το φαινόμενο των χαμηλών οκτανίων να είναι καθαρά ελληνικό??
είσαι τελείως λάθος... αλλά δεν πειράζει η ημιμάθεια πληρώνεται...πρατηριούχος είσαι ,και κόπτεσαι να πουλήσεις 100αρα??
-
Γεια χαρα παιδεσ ! Φιλε Αltus , εγκαταστατησ στην Βορεια Ελλαδα που δεν δουλευει την λαδιερα η λιπαντηρα , οπωσ θεσ πεστο , εχει βαλει το συστημα υγραεριου σε ενα φιλο μου , σε καινουργιο παρακαλω SUBARU FORESTER , δεν του εβαλε λαδιερα αλλα του ειπε οτι ενω θα δουλευει σε αεριο κατα την διαρκεια κατοπιν ρυθμισησ θα ψεκαζει και βενζινη , (αυτο λεει ρυθμιζεται ) , οποτε εχω μετεφερα λογια του εγκαταστατη , Φιλε Αntonis -team με τισ τεχνικεσ σου γνωσεισ , παρε θεση , ισχυει αυτο ? η ειναι μπαρουφα ? και εδω να καταθεσω μια αλλη αποψη απο ενα φιλο στο foroum , που μου φαινεται πιο λογικη , λιγο πριν φτασουμε σπιτι ,γυριζουμε σε Υγραεριο για εξτρα ανακουφιση των βαλβιδων . Συνεχιζω , Αntonis-team ευχαριστω φιλε για τισ συμβουλεσ, και να εισαι σιγουροσ οτι το φυσαεριο δεν το θελω για γκαζοματα στην ευθεια τησ Κατερινησ , απλα εαν πρεπει να διανυεισ 140 χιλιομετρα καθε μερα , καταλαβαινεισ .Για Γκαζοματα εαν θελω ταιζω βενζινη . Ερχεται τωρα και η πολιτικη διασταση του θεματοσ , εαν η βενζινη ηταν στα επιπεδα πριν μια οκταετια, βενζινη γυρω στο 0,58λεπτα περιπου εαν δεν κανω λαθοσ , (σημειωτεον εκεινη την εποχη η φθηνοτερη τησ Ευρωπησ) δεν θα μιλουσαμε για υγραεριο , αλλα ετσι οπωσ τα καταφεραν μερικοι και μασ ριξαν στα νυχια του δ.ν.τ. αναγκαζομαστε να βρουμε τροπουσ επιβιωσησ. Και φτασαμε στο 2010 και ειδαμε την εκτοξευση τησ τιμησ , και χωρισ να θελω να σπειρω πανικο , ακουγεται για 2 Ευροπουλα , εν καιρω . Anyway ,antonis-team συμφωνω απολυτα μαζι σου σε οτι ενοεισ για τουσ ορουσ εγκαταστασησ , και να εισαι σιγουροσ οτι βαζω το συστημα κατοπιν ενδελεχουσ ερευνασ στην αγορα , και συγκρισεων που εκανα, και να σου πω κατι ? μιλαμε οτι εχει πολουσ παραμυθαδεσ , γιαυτο Cosia πριν αποφασισεται καλη ερευνα αγορασ μην βιαζεσται , και καλη τυχη , διοτι οπωσ και νατο κανουμε και αυτη μασ χρειαζεται στη σημερον .
-
Διαπιστώνω ότι είναι τέτοιο το ποσοστό των οδηγών που κάνουν τη μετατροπή που το κράτος θα έχει μεγάλες απώλειες στα προσδοκώμενα έσοδα.
Αμφιβάλλω αν θα αργήσει πολύ η αναζήτηση εσόδων και από τον τομέα της υγραεριοκίνησης...Κοινώς, αναμείνατε επιβαρύνσεις... -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Διαπιστώνω ότι είναι τέτοιο το ποσοστό των οδηγών που κάνουν τη μετατροπή που το κράτος θα έχει μεγάλες απώλειες στα προσδοκώμενα έσοδα.
Αμφιβάλλω αν θα αργήσει πολύ η αναζήτηση εσόδων και από τον τομέα της υγραεριοκίνησης...Κοινώς, αναμείνατε επιβαρύνσεις...Και εγώ αυτό πιστεύω!!!
Οτι μια καλή πρωία, θα έρθει το υγραέριο στο 1 ευρώ και θα τρίβουμε τα μάτια μας!!!
Ομως αυτό που κάνει αισιόδοξο είναι ότι όποτε γινει αυτό, εγώ θα έχω κάνει απόσβεση της μετατροπής και ίσως και να έχω κέρδος!!!!Κάτι ειναι και αυτό.....
-
Ο χρήστης tgi έγραψε:
Διαπιστώνω ότι είναι τέτοιο το ποσοστό των οδηγών που κάνουν τη μετατροπή που το κράτος θα έχει μεγάλες απώλειες στα προσδοκώμενα έσοδα.
Αμφιβάλλω αν θα αργήσει πολύ η αναζήτηση εσόδων και από τον τομέα της υγραεριοκίνησης...Κοινώς, αναμείνατε επιβαρύνσεις...Και εγώ αυτό πιστεύω!!!
Οτι μια καλή πρωία, θα έρθει το υγραέριο στο 1 ευρώ και θα τρίβουμε τα μάτια μας!!!
Ομως αυτό που κάνει αισιόδοξο είναι ότι όποτε γινει αυτό, εγώ θα έχω κάνει απόσβεση της μετατροπής και ίσως και να έχω κέρδος!!!!Κάτι ειναι και αυτό.....
Μπορεί να βάλουν έκτακτη εισφορά όμως στους υγραεριοφέροντες, κάπως αν το δηλώσεις μπορείς να το σώσεις, οπότε δώστε 20% το χρόνο επί της αγοράς του.
Πλάκα κάνω, ελπίζω να μείνει ως έχει.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Διαπιστώνω ότι είναι τέτοιο το ποσοστό των οδηγών που κάνουν τη μετατροπή που το κράτος θα έχει μεγάλες απώλειες στα προσδοκώμενα έσοδα.
Αμφιβάλλω αν θα αργήσει πολύ η αναζήτηση εσόδων και από τον τομέα της υγραεριοκίνησης...Κοινώς, αναμείνατε επιβαρύνσεις...Και εγώ αυτό πιστεύω!!!
Οτι μια καλή πρωία, θα έρθει το υγραέριο στο 1 ευρώ και θα τρίβουμε τα μάτια μας!!!
Ομως αυτό που κάνει αισιόδοξο είναι ότι όποτε γινει αυτό, εγώ θα έχω κάνει απόσβεση της μετατροπής και ίσως και να έχω κέρδος!!!!Κάτι ειναι και αυτό.....
Μπορεί να βάλουν έκτακτη εισφορά όμως στους υγραεριοφέροντες, κάπως αν το δηλώσεις μπορείς να το σώσεις, οπότε δώστε 20% το χρόνο επί της αγοράς του.
Πλάκα κάνω, ελπίζω να μείνει ως έχει.
Χαχα! Είναι πράγματι για γέλια...
Εγώ δεν έχω κάνει ακόμη απόσβεση αλλά σε περίπου 8 μήνες όπως το έχω υπολογίσει θα έχω κάνει.
Από την άλλη νομίζω ότι θα τους πάρει λίγο καιρό οσότου καταλάβουν καλά τι γίνεται με τις μετατροπές και μέχρι να αποφασίσουν να πάρουν κάτι και από τα υγραεριοκίνητα. Και 1 ευρώ να πάει το υγραέριο, η βενζίνη θα έχει φτάσει 2...Απλά εάν αυξηθεί και το υγραέριο, η απόσβεση θα καθυστερεί περισσότερο και το κίνητρο θα είναι μικρότερο.
Έως τότε ας συνεχίσουμε να απολαμβάνουμε το φουλάρισμα με 25 ευρώ αντί με 50 που πληρώναμε με τη βενζίνη... -
Και 1 ευρώ να πάει το υγραέριο, η βενζίνη θα έχει φτάσει 2...
Πόθεν προκύπτει ότι το υγραέριο ΠΑΝΤΑ θα έχει το ήμισυ της τιμής της βενζίνης?
Υγραεριοκίνηση!