-
Aπ την άλλη το Polo λόγω ροπής ταξιδεύει πολύ πιο ξεκούραστα για τον οδηγό του.
Οι επιβάτες ας στριμώξουν τον κ@λο τουςΕγώ λέω πως πρέπει να εξεταστούν και άλλα αμάξια όπως το Clio 1.2TCE (εξαιρετικό)
-
Εν αναγκη παιρνεις το Ceed και στο κεντρο κατεβαινεις με μετρό (βεβαια δεν ξερω αν σε βολευει)
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Με 15000 παίρνεις tsi polo με συμπαθητική εξοπλισμό...No dsg no party.. Δεν εχεις καποιο λογο να το προτιμησεις απο το clio tce ας πουμε ή το GPE multiair 105..
-
Ο χρήστης daffy_parasite έγραψε:
βασικα δεν θα ηθελα να ξεπερασει τα 15000. το dsg νομιζω οτι ξεφευγει.
οσο για το εσωτερικο, ειδα το highline που με 600 ευρω προσθετει κατι δερματινα..
αλλα αναρωτιεμαι αν τελικα αξιζει να παρεις το polo με τοσα χρηματα...με αλλα 2000 πας στην mito!
εκτος αυτου κατι ακουω για πολυ ακριβα ανταλλακτικα και service που τσακιζουν...
απο την αλλη σκεφτομαι οτι μπορεις να παρεις το ceed και να του ριξεις χρηματα σε ελατηρια να χαμηλωσει λιγο, ζαντες, να βαλεις και ενα φιμε τζαμι και να γινει κομπλε! και ολα αυτα με πανω κατω τα ιδια χρηματαΕαν δε θελεις να ξεπερασεις τα 15Κ δεν πας σε αυτοματο, αλλα οριακα στην κομφορτλαιν εκδοση του πολο. Σε αυτα τα χρηματα ομως υπαρχει ομως κ το renault clio παλι με 1,2 τουρμπο (στην πλουσιοτερη εκδοση) αλλα με εκπτωση περιπου 1500€ κ απ'οτι εχω διαβασει στο φορουμ της ρενω βγαινει γυρω στα 13,5- 14 . Κοιταξε κι αυτο αν θελεις μονο που δεν εχει στανταρντ ESP.
-
Το tce δεν το έχω οδηγήσει να σου πω...
Το tsi όμως ναι ,και μπορώ να σου πω ότι είναι Απο μόνο του λόγος να το επιλεξεις ...
ΠΟΛΥ καλό μοτέρ ...
Μανία όλοι με τα αυτόματα ... -
Proceed απο εμένα...
Έχει καλύτερο κινητήρα (μιλάω για tsi vs 1.4 kia)
Καλύτερο πλαίσιο/στήσιμο
Έχει 7 χρόνια εγγύηση και φθηνότερα σερβις
Δεν βλέπεις τις αντιπαθέστατες φάτσες των τεχνικών συμβούλων της VW (που σε κοιτάνε/μιλάνε λες και είναι πυρηνικοί επιστήμονες)
Τα τιμόνια και των δυο είναι μέτρια ώς χάλια (λίγο καλύτερο του polo)
Το kia στα 150-160 ταξιδεύει πιο χαλαρά απο το poloΣτα μειον του kia ειναι οτι δεν έχει στάνταρ το esp στις 'βασικές' εκδόσεις
η ποιότητα πλαστικών στο εσωτερικό του
τα καθίσματα του τρίθυρου δεν επανέρχονται στην αρχική τους θέση μετά την αναδίπλωσημούρη και μεταπώληση είναι γνωστό οτι υστερεί το kia
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
Proceed απο εμένα...Έχει καλύτερο κινητήρα (μιλάω για tsi vs 1.4 kia)
Εννοείς τον 1.2 TSI με τον 1.4 90 hp (πλέον) του Proceed?
-
Γιατι δεν κοιτας και τις παραλλαγες του πολο, ιμπιζα και φαμπια σε 1,2?
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Proceed απο εμένα...
Έχει καλύτερο κινητήρα (μιλάω για tsi vs 1.4 kia)
Εννοείς τον 1.2 TSI με τον 1.4 90 hp (πλέον) του Proceed?
Συγκρίνω τον 1.2 tsi με τον παλιό κινητήρα του proceed.
Δεν γνωρίζω οι αλλαγές στην ιπποδύναμη του καινούργιου κινητήρα τι αντίκτυπο έχουν...
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Δεν εχεις καποιο λογο να το προτιμησεις απο το clio tce ας πουμε ή το GPE multiair 105..
Απ το clio οκ συμφωνώ, απ'το punto το ατμοσφαιρικό όμως έχεις πολλούς λόγους να το επιλέξεις. Οδήγησε τα και θα καταλάβεις Εκτός αν εννοείς το turbo multiair 135 το οποίο όμως ξεφεύγει σε τιμή
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
Proceed απο εμένα...
Έχει καλύτερο κινητήρα (μιλάω για tsi vs 1.4 kia)
Εννοείς τον 1.2 TSI με τον 1.4 90 hp (πλέον) του Proceed?
Συγκρίνω τον 1.2 tsi με τον παλιό κινητήρα του proceed.
Δεν γνωρίζω οι αλλαγές στην ιπποδύναμη του καινούργιου κινητήρα τι αντίκτυπο έχουν...
Στο site της KIA τα περαιτέρω, αλλά βελτίωσε την έλλειψη ροπής στις
χαμηλές στροφές με σχεδόν 14 κιλά πλέον ως μέγιστη.Με τον καινούργιο δεν ξέρω κατα πόσο μπορεί να συγκριθεί , αλλά
και πάλι βάζεις έναν 1.2 turbo με 105 ίππους και καλή ροπή με έναν
1.4 σε μικρομεσαίο hatchback με 90 ίππους και λιγότερη ροπή.Μου φαίνεται λίγο δύσκολο το όλο εγχείρημα.
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
Proceed απο εμένα...Έχει καλύτερο κινητήρα (μιλάω για tsi vs 1.4 kia)
Καλύτερο πλαίσιο/στήσιμο
Έχει 7 χρόνια εγγύηση και φθηνότερα σερβις
Δεν βλέπεις τις αντιπαθέστατες φάτσες των τεχνικών συμβούλων της VW (που σε κοιτάνε/μιλάνε λες και είναι πυρηνικοί επιστήμονες)
Τα τιμόνια και των δυο είναι μέτρια ώς χάλια (λίγο καλύτερο του polo)
Το kia στα 150-160 ταξιδεύει πιο χαλαρά απο το poloΣτα μειον του kia ειναι οτι δεν έχει στάνταρ το esp στις 'βασικές' εκδόσεις
η ποιότητα πλαστικών στο εσωτερικό του
τα καθίσματα του τρίθυρου δεν επανέρχονται στην αρχική τους θέση μετά την αναδίπλωσημούρη και μεταπώληση είναι γνωστό οτι υστερεί το kia
Για τον κινητήρα έχω μια μικρή ένσταση, γιατί για την πόλη σε χαμηλομεσαίο φάσμα στροφών το 1.2 tsi το βρήκα πιο αποκριτικό.
Το pro_ceed για 3500 στροφές είναι παραπάνω από ικανοποιητικός και έχει άμεση απόκριση.Ταξιδεύει με 150-160 χαλαρά και ισως ακουστεί υπερβολή, αλλά και στα 200 έχεις τον απόλυτο έλεγχο και το αμάξι 'πατάει' πολύ καλά. Πάνω σε αυτό είχα διαβάσει ότι έχει πολύ καλό lift coefficient, οπότε βγάζει νόημα.
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Γιατι δεν κοιτας και τις παραλλαγες του πολο, ιμπιζα και φαμπια σε 1,2?+1, αν και με πεντάρι σασμάν αντί για εξάρι του Πόλο. Το Fabia Dynamic, με υπερπλήρη εξοπλισμό, βγαίνει λίγο κάτω από 15000 ευρώ, τιμή καταλόγου. Βάλε ένα μεταλλικό, βάλε τα έξοδα, βγάλε ένα 500άρικο για απόσυρση οχήματος (αν έχεις), βγάλε και μια έκπτωση του αντιπροσώπου κι έρχεσαι στα 15000 με το κλειδί στο χέρι. Για την κατηγορία του έχει πολύ καλούς χώρους για 4 επιβάτες και ίσως το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (315l).
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Γιατι δεν κοιτας και τις παραλλαγες του πολο, ιμπιζα και φαμπια σε 1,2?
+1, αν και με πεντάρι σασμάν αντί για εξάρι του Πόλο. Το Fabia Dynamic, με υπερπλήρη εξοπλισμό, βγαίνει λίγο κάτω από 15000 ευρώ, τιμή καταλόγου. Βάλε ένα μεταλλικό, βάλε τα έξοδα, βγάλε ένα 500άρικο για απόσυρση οχήματος (αν έχεις), βγάλε και μια έκπτωση του αντιπροσώπου κι έρχεσαι στα 15000 με το κλειδί στο χέρι. Για την κατηγορία του έχει πολύ καλούς χώρους για 4 επιβάτες και ίσως το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (315l).
Ibiza ναι, fabia οχι, εχει πολυ μικρη διαφορα στην τιμη με το Polo, και στην εξωτερικη εμφανιση τουλαχιστον υπολειπεται ο Τσεχος, εκτος αν το πορτμπαγκαζ ειναι πρωτη προτεραιοτητα με τα +20λιτρα που εχει.
Ειναι απλα τα πραγματα, οπως τα ανεφερε φιλος παραπανω σχετικα με τις αναγκες του υποψηφιου αγοραστη, εφοσον η τελικη επιλογη θα κριθει κυριως απο τις αναγκες και κατοπιν απο τα προσωπικα γουστα.
Αν θα κανει κυριως (ή συχνα τελοσπαντων) ταξιδια, το proceed ως μεγαλυτερο αυτοκινητο, θα ειναι πιο ανετο-ξεκουραστο. Αν κινειται κυριως στην πολη, δεν βλεπω γιατι να μην επιλεξει polo, ακομα και με το βαρετο(?), αλλα ποιοτικο και πληρως λειτουργικο εσωτερικο του και με χειροκινητο κιβωτιο 6σχεσεων μαλιστα, το οποιο εχει και πολυ καλη αισθηση... -
Renault Clio 1.2TCE Dynamic με τελική τιμή 14600 σε λευκο που του πάει πολύ και είναι και της μόδας.Εξοπλισμός τα πάντα εκτός ESP και πίσω ηλεκτρικά παράθυρα.Αυτά από εμένα.Εάν ενδιαφέρεσαι βλέπεις αυτό http://www.renault.com.gr/cars/clio/home.html.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Γιατι δεν κοιτας και τις παραλλαγες του πολο, ιμπιζα και φαμπια σε 1,2?
+1, αν και με πεντάρι σασμάν αντί για εξάρι του Πόλο. Το Fabia Dynamic, με υπερπλήρη εξοπλισμό, βγαίνει λίγο κάτω από 15000 ευρώ, τιμή καταλόγου. Βάλε ένα μεταλλικό, βάλε τα έξοδα, βγάλε ένα 500άρικο για απόσυρση οχήματος (αν έχεις), βγάλε και μια έκπτωση του αντιπροσώπου κι έρχεσαι στα 15000 με το κλειδί στο χέρι. Για την κατηγορία του έχει πολύ καλούς χώρους για 4 επιβάτες και ίσως το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (315l).
Ibiza ναι, fabia οχι, εχει πολυ μικρη διαφορα στην τιμη με το Polo, και στην εξωτερικη εμφανιση τουλαχιστον υπολειπεται ο Τσεχος, εκτος αν το πορτμπαγκαζ ειναι πρωτη προτεραιοτητα με τα +20λιτρα που εχει.
Μην ξεχνάς ότι στη Skoda παίζει πολύ καλό έντοκο χρηματοδοτικό με χαμηλό επιτόκιο και έκπτωση 1000 ευρώ, υπάρχει άτοκος διακανονισμός με χαμηλή προκαταβολή, οι αντιπρόσωποι είναι πολύ διαλλακτικοί σε επιπλέον εκπτώσεις και παροχές, ενώ και οι τιμές των service, αν και πρόκειται για τα ίδια αναλώσιμα, είναι πιο «φιλικές».
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Μην ξεχνάς ότι στη Skoda παίζει πολύ καλό έντοκο χρηματοδοτικό με χαμηλό επιτόκιο και έκπτωση 1000 ευρώ, υπάρχει άτοκος διακανονισμός με χαμηλή προκαταβολή, οι αντιπρόσωποι είναι πολύ διαλλακτικοί σε επιπλέον εκπτώσεις και παροχές, ενώ και οι τιμές των service, αν και πρόκειται για τα ίδια αναλώσιμα, είναι πιο «φιλικές».
Σιγουρα, ειδικα στο χρηματοδοτικο ειναι μακραν μπροστα η Skoda, αλλα νομιζω πλεον εκπτωση (εστω ατυπη) γυρω στα 500ευρω πετυχαινεις στον 1.2tsi με το Polo, οποτε και με δεδομενο οτι ψωνιζεις για τουλαχιστον 2χρονια, νομιζω οτι το 1-1.5k περιπου παραπανω για την επιλογη του Polo, συνολικα με τους τοκους στην εξοφληση, δεν ειναι μεγαλο 'φορτιο' για ενα σαφως πιο ολοκληρωμενο -αισθητικα τουλαχιστον- αυτοκινητο...
-
Αν χρειάζεσαι ή αν θα χρειαστείς στο εγγύς μέλλον τους επιπλέον χώρους του ceed τότε να το επιλέξεις αντί του polo. Μια χαρά ταξίδι κάνει έχει και φθηνότερα service όπως σου είπαν και οι υπόλοιποι.
Αν σκέφτεσαι το 1.2TSI polo τότε το μόνο που θα χάσεις είναι ο καλύτερος και οικονομικότερος κινητήρας. Αν όμως κοιτάς κάποιο ατμοσφαιρικό polo τότε δεν βλέπω κάποιο λόγο να επιλέξεις τελικά το γερμανικό εκτός ίσως από το ποιοτικότερο εσωτερικό. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Μην ξεχνάς ότι στη Skoda παίζει πολύ καλό έντοκο χρηματοδοτικό με χαμηλό επιτόκιο και έκπτωση 1000 ευρώ, υπάρχει άτοκος διακανονισμός με χαμηλή προκαταβολή, οι αντιπρόσωποι είναι πολύ διαλλακτικοί σε επιπλέον εκπτώσεις και παροχές, ενώ και οι τιμές των service, αν και πρόκειται για τα ίδια αναλώσιμα, είναι πιο «φιλικές».
Σιγουρα, ειδικα στο χρηματοδοτικο ειναι μακραν μπροστα η Skoda, αλλα νομιζω πλεον εκπτωση (εστω ατυπη) γυρω στα 500ευρω πετυχαινεις στον 1.2tsi με το Polo, οποτε και με δεδομενο οτι ψωνιζεις για τουλαχιστον 2χρονια, νομιζω οτι το 1-1.5k περιπου παραπανω για την επιλογη του Polo, συνολικα με τους τοκους στην εξοφληση, δεν ειναι μεγαλο 'φορτιο' για ενα σαφως πιο ολοκληρωμενο -αισθητικα τουλαχιστον- αυτοκινητο...
Μένει να μας πει ο topic starter για πόσο καιρό υπολογίζει να κρατήσει το αυτοκίνητο που θα αγοράσει, διότι σε βάθος χρόνου το Skoda θα βγει ακόμα πιο οικονομικό σε συντήρηση.
-
Καπου ακουσα οτι το 207 rallye βγαινει 15.500 με το κλειδι στο χερι.
Αν ειναι αληθεια δεν εχει νοημα να συζηταμε για αλλο αυτοκινητο σε αυτο το τοπικ!
vw polo vs kia ceed ποιο να αγορασω?