-
αληθειια..αναρωτιεμαι αν μπορω να το παραγγειλω με καποιες αλλαγες στο εσωτερικο το polo...
-
Ο χρήστης daffy_parasite έγραψε:
αληθειια..αναρωτιεμαι αν μπορω να το παραγγειλω με καποιες αλλαγες στο εσωτερικο το polo...Περίμενε να τροπετιαστεί κάποιο Α1 και αγόρασε το ταμπλό του, ίδιες βάσεις έχουν, πρέπει να μπαίνει
Τι λες ωρέ
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
αληθειια..αναρωτιεμαι αν μπορω να το παραγγειλω με καποιες αλλαγες στο εσωτερικο το polo...
Περίμενε να τροπετιαστεί κάποιο Α1 και αγόρασε το ταμπλό του, ίδιες βάσεις έχουν, πρέπει να μπαίνει
Τι λες ωρέ
lol
εννοω για καθισματα, τιμονι....κατι να το σουλουπωσουμε ρε αδερφε!btw..ωραια ιδεα αυτη με το A1...θα το ψαξω
-
Το ΚΙΑ 'τίμιο', αξιόπιστο αυτοκίνητο με 7 χρόνια εγγύηση. Το έχει συγγενής εδώ και 1 χρόνο. Με τα δικά του κριτήρια είναι γάντι ...οικονομικό, αξιόπιστο και με τους χώρους που χρειάζεται.
Για την VW έχω πολύ άσχημη εμπειρία (και το ακούω τακτικά απο φίλους με περιστατικά που τους συμβαίνουν). Δεν μπορείς να δίνεις τόσα λεφτά και να είναι λαχείο αν ο κινητήρας σου πίνει λαδάκι (με βάση την αντπροσωπεία είναι λογικό ένα αυτοκίνητο να κάει έως και 1 lt λάδι τα 1000χλμ), να σβήνει το check engine μόνο με 100αρα, και απο ότι ακούω για τον 1.2 TSI να περιμένεις τον γερμανό προγραμματιστή να σου γράψει κώδικα για να μήν σου σβήνει το φανάρι. Λαμπρή εξαίρεση τα 1.4 TSI 122 και 1.8 TSI 160, αλλά τα μοτέρ αυτά δεν βγάινουν σε Polo αν δεν κάνω λάθος.
...και να μην πάμε στο κεφάλαιο πόσα λεφτα χρεώνουν στα εξουσιοδοτημένα και την ποιότητα της δουλειάς που σου κάνουν γιατι εδώ θα μακρυγορήσω πολύ.Προσωπικά αν ήθελα ενα μικρό να κατεβαίνω κέντρο θα κοιτούσα προς Yaris, Fiesta, Corsa, Clio, DS3.
Αν δεν κοιτάς αποκλειστικά για καινούργιο, αυτή η εποχή προσφέρει πολλές ευκαιρίες σε 'καλά' μεταχειρισμένα. -
Παντως το Fiesta sport κοστιζει 15.900. Αν σου κανει μαλιστα καμια εκπτωση θα βγει πιστευω καπου στα 15.500 €.
Ετσι οπως το θετεις (αφου το θελεις μες το κεντρο) θα κατεληγα και γω στο Polo και αν αλλαζα κατι θα ηταν το χρωμα του εσωτερικου. -
Ο χρήστης GeorgeP έγραψε:
Το ΚΙΑ 'τίμιο', αξιόπιστο αυτοκίνητο με 7 χρόνια εγγύηση. Το έχει συγγενής εδώ και 1 χρόνο. Με τα δικά του κριτήρια είναι γάντι ...οικονομικό, αξιόπιστο και με τους χώρους που χρειάζεται.Για την VW έχω πολύ άσχημη εμπειρία (και το ακούω τακτικά απο φίλους με περιστατικά που τους συμβαίνουν). Δεν μπορείς να δίνεις τόσα λεφτά και να είναι λαχείο αν ο κινητήρας σου πίνει λαδάκι (με βάση την αντπροσωπεία είναι λογικό ένα αυτοκίνητο να κάει έως και 1 lt λάδι τα 1000χλμ), να σβήνει το check engine μόνο με 100αρα, και απο ότι ακούω για τον 1.2 TSI να περιμένεις τον γερμανό προγραμματιστή να σου γράψει κώδικα για να μήν σου σβήνει το φανάρι. Λαμπρή εξαίρεση τα 1.4 TSI 122 και 1.8 TSI 160, αλλά τα μοτέρ αυτά δεν βγάινουν σε Polo αν δεν κάνω λάθος.
...και να μην πάμε στο κεφάλαιο πόσα λεφτα χρεώνουν στα εξουσιοδοτημένα και την ποιότητα της δουλειάς που σου κάνουν γιατι εδώ θα μακρυγορήσω πολύ.Προσωπικά αν ήθελα ενα μικρό να κατεβαίνω κέντρο θα κοιτούσα προς Yaris, Fiesta, Corsa, Clio, DS3.
Αν δεν κοιτάς αποκλειστικά για καινούργιο, αυτή η εποχή προσφέρει πολλές ευκαιρίες σε 'καλά' μεταχειρισμένα.οσα λενε για την vw οτι και καλα ειναι πρωτο ονομα σε ποιοτητα και ετσι θεωρεις οτι ανηκουν στο παρελθον? ρωταω γιατι απο τη μια ακουω αυτο και απο την αλλη απο γνωστους ακουω κριτικες οπως η δικη σου
-
Φιλε μου αυτα περι αξιοπιστιας ειναι καταλοιπα του παρελθοντος. Πλεον τα αυτοκινητα -τα ευρωπαικα τουλαχιστον- εχουν γινει τοσο πολυπλοκα που οτιδηποτε μπορει να σου βγαλει προβληματα κ να σε ταλαιπωρει. Δεν ειναι ομως ο κανονας
Σε αξιοπιστια παντως ακομα κ σημερα υπερτερουν τα ιαπωνικα που ομως υιοθετους απλουστερς λυσεις μηχανικα απ'οτι τα αντιστοιχα ευρωπαικα. Απο κει κ περα, απ'οτι καταλαβα κυκλοφορεις συχνα στο κεντρο αλλα θελεις να κανεις κ το ταξιδακι σου χωρις να χανεις σε δυναμη. Θελεις να μας πεις κ μεχρι ποσα χρηματα διαθετεις??
Εαν μπορεις θα σου προτεινα το πολο περισσοτερο λογω του DSG που θα σε διευκολυνει αφανταστα στην πολη -ξεχνας το 1η- νεκρα στο μποτιλιαρισμα- ενω κ οταν θελεις να κινηθεις σε πιο σπορ ρυθμους δε θα σε απογοητευσει. Εαν δεν κυκλοφορουσες κεντρο κι εκανες τα περισσοτερα χλμ σε ανοικτο δρομο θα σου προτεινα το σιιντ.
ΥΓ για το εσωτερικο του πολο, λογικα θα υπαρχουν επιλογες για διαφορετικους συνδυασμους χρωματων που θα το κανουν πιο ευχαριστο
-
Σαν κατοχος Pro Ceed ενα θα σου πω.Αν το θες για να κανεις ταξιδια συχνα παρε το Pro Ceed. (Σε εναν χρονο εχω κανει 21.000km τα οποια τα 16 ειναι σε ταξιδια Λαρισα-Αθηνα και αντιστροφα χωρις να ποτε να νιωσω οτι το αυτοκινητο κουραζεται στο ταξιδι) Δηλαδη αμα εχεις στις βλεψεις να κανεις ταξιδι με παρεα οπου θελετε να μπειτε 4-5 ατομα με μπαγαζια το pro ceed ειναι κυριλε.Το πολακι στην συγκεκριμενη περιπτωση δεν σου κανει. Αν ομως εισαι κατοικος Αθηνας οπου θα ψαχνεις παρκαρισμα καθε μερα και μπορει καποτε να κανεις ταξιδι τοτε χρειαζεσαι το Πολο.Η διαφορα τους ειναι μεγαλη στο μεγεθος και ας μην φαινεται στο ματι.Το ενα εχει πλατος 1.68(Polo) και το αλλο 1.79(Pro ceed) που συνεπαγεται με το αν το παρκαρεις σε στενα παντα θα εχεις φοβο μην στο χτυπησει κανεις επειδη σχεδον παντα θα εξεχει απο τα υπολοιπα αυτοκινητα. Αυτα απο εμενα .
-
Ο χρήστης Αιμίλιος έγραψε:
Σαν κατοχος Pro Ceed ενα θα σου πω.Αν το θες για να κανεις ταξιδια συχνα παρε το Pro Ceed. (Σε εναν χρονο εχω κανει 21.000km τα οποια τα 16 ειναι σε ταξιδια Λαρισα-Αθηνα και αντιστροφα χωρις να ποτε να νιωσω οτι το αυτοκινητο κουραζεται στο ταξιδι) Δηλαδη αμα εχεις στις βλεψεις να κανεις ταξιδι με παρεα οπου θελετε να μπειτε 4-5 ατομα με μπαγαζια το pro ceed ειναι κυριλε.Το πολακι στην συγκεκριμενη περιπτωση δεν σου κανει. Αν ομως εισαι κατοικος Αθηνας οπου θα ψαχνεις παρκαρισμα καθε μερα και μπορει καποτε να κανεις ταξιδι τοτε χρειαζεσαι το Πολο.Η διαφορα τους ειναι μεγαλη στο μεγεθος και ας μην φαινεται στο ματι.Το ενα εχει πλατος 1.68(Polo) και το αλλο 1.79(Pro ceed) που συνεπαγεται με το αν το παρκαρεις σε στενα παντα θα εχεις φοβο μην στο χτυπησει κανεις επειδη σχεδον παντα θα εξεχει απο τα υπολοιπα αυτοκινητα. Αυτα απο εμενα .+1 θα έλεγα σχεδόν τα ίδια, αλλά βαριόμουν να τα γράψω
To pro_ceed είναι όαση για ταξίδια και για επαρχιακές διαδρομές με στροφές. Για το κέντρο θα σε ταλαιπωρήσει λόγω μεγέθους συγκριτικά με άλλες επιλογές, οπως polo, fiesta.
-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
To pro_ceed είναι όαση για ταξίδια και για επαρχιακές διαδρομές με στροφές. Για το κέντρο θα σε ταλαιπωρήσει λόγω μεγέθους συγκριτικά με άλλες επιλογές, οπως polo, fiesta.
Απλά ειναι κολαση να κατεβαινω απο Δομοκο για Λαμια και να ακουω τα λαστινα γρυλιζουν στις στροφες που εχει xD
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Θελεις να μας πεις κ μεχρι ποσα χρηματα διαθετεις??Εαν μπορεις θα σου προτεινα το πολο περισσοτερο λογω του DSG που θα σε διευκολυνει αφανταστα στην πολη
βασικα δεν θα ηθελα να ξεπερασει τα 15000. το dsg νομιζω οτι ξεφευγει.
οσο για το εσωτερικο, ειδα το highline που με 600 ευρω προσθετει κατι δερματινα..
αλλα αναρωτιεμαι αν τελικα αξιζει να παρεις το polo με τοσα χρηματα...με αλλα 2000 πας στην mito!
εκτος αυτου κατι ακουω για πολυ ακριβα ανταλλακτικα και service που τσακιζουν...
απο την αλλη σκεφτομαι οτι μπορεις να παρεις το ceed και να του ριξεις χρηματα σε ελατηρια να χαμηλωσει λιγο, ζαντες, να βαλεις και ενα φιμε τζαμι και να γινει κομπλε! και ολα αυτα με πανω κατω τα ιδια χρηματα -
Ο χρήστης daffy_parasite έγραψε:
Θελεις να μας πεις κ μεχρι ποσα χρηματα διαθετεις??
Εαν μπορεις θα σου προτεινα το πολο περισσοτερο λογω του DSG που θα σε διευκολυνει αφανταστα στην πολη
βασικα δεν θα ηθελα να ξεπερασει τα 15000. το dsg νομιζω οτι ξεφευγει.
οσο για το εσωτερικο, ειδα το highline που με 600 ευρω προσθετει κατι δερματινα..
αλλα αναρωτιεμαι αν τελικα αξιζει να παρεις το polo με τοσα χρηματα...με αλλα 2000 πας στην mito!
εκτος αυτου κατι ακουω για πολυ ακριβα ανταλλακτικα και service που τσακιζουν...
απο την αλλη σκεφτομαι οτι μπορεις να παρεις το ceed και να του ριξεις χρηματα σε ελατηρια να χαμηλωσει λιγο, ζαντες, να βαλεις και ενα φιμε τζαμι και να γινει κομπλε! και ολα αυτα με πανω κατω τα ιδια χρηματαPolo σε αντιπροσωπεία:
1o service (προαιρετικό, στον 1 χρόνο) ~100 ευρώ
2ο service (υποχρεωτικό, στα 2 χρόνια) ~250 ευρώΤο 2ο μπορείς να το κάνεις εκτός αντιπροσωπείας αφού έχει λήξει η εγγύηση και να γλιτώσεις λεφτά.
Τα περί ακριβού σέρβις είναι παπάτζες -
ceed με τα μπούνια
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Θελεις να μας πεις κ μεχρι ποσα χρηματα διαθετεις??
Εαν μπορεις θα σου προτεινα το πολο περισσοτερο λογω του DSG που θα σε διευκολυνει αφανταστα στην πολη
βασικα δεν θα ηθελα να ξεπερασει τα 15000. το dsg νομιζω οτι ξεφευγει.
οσο για το εσωτερικο, ειδα το highline που με 600 ευρω προσθετει κατι δερματινα..
αλλα αναρωτιεμαι αν τελικα αξιζει να παρεις το polo με τοσα χρηματα...με αλλα 2000 πας στην mito!
εκτος αυτου κατι ακουω για πολυ ακριβα ανταλλακτικα και service που τσακιζουν...
απο την αλλη σκεφτομαι οτι μπορεις να παρεις το ceed και να του ριξεις χρηματα σε ελατηρια να χαμηλωσει λιγο, ζαντες, να βαλεις και ενα φιμε τζαμι και να γινει κομπλε! και ολα αυτα με πανω κατω τα ιδια χρηματαPolo σε αντιπροσωπεία:
1o service (προαιρετικό, στον 1 χρόνο) ~100 ευρώ
2ο service (υποχρεωτικό, στα 2 χρόνια) ~250 ευρώΤο 2ο μπορείς να το κάνεις εκτός αντιπροσωπείας αφού έχει λήξει η εγγύηση και να γλιτώσεις λεφτά.
Τα περί ακριβού σέρβις είναι παπάτζεςΓια το Pro Ceed
1ο σερβις 37 ευρω
2ο σερβις 142 ευρω. -
Αλλάζεις λάδια και φίλτρο λαδιού με 37 ευρώ; Καλά τι λάδι είναι αυτό;
Το Polo παίρνει full synthetic 5-30, και είναι το μεγαλύτερο μέρος του πρώτου σέρβις σε κόστος (13.5 * 4 = 54 ευρώ) -
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Αλλάζεις λάδια και φίλτρο λαδιού με 37 ευρώ; Καλά τι λάδι είναι αυτό;
Το Polo παίρνει full synthetic 5-30, και είναι το μεγαλύτερο μέρος του πρώτου σέρβις σε κόστος (13.5 * 4 = 54 ευρώ)Απο οτι θυμαμαι στο πρωτο σερβις ειχα δωσει γυρω στα 40 ευρω. Μπορει να κανω και λαθος
-
Δεν κάνει το πόλο για ταξίδια;;
Στα ταξίδια η ροπή του tsi θα σε κάνει να ξεχάσεις το ανάκατεμα του κιβωτιου...
Αθαρυβο είναι , καλή ποιότητα κυλισης έχει , δυνατο μοτέρ ...Είναι απολαυστικό το σιτ στις στροφές;;
-
Φιλε μου δεν εχεις κανενα λογο να πας στο polo χωρις tsi+dsg που στα 15κ δε νομιζω να τα εχεις ολα.. Αλλος ενας λογος να πας στο proceed λοιπον που ειναι πολυ πιο ολοκληρωμενο απο ενα ατμοσφαιρικο και manual polo..
-
Με 15000 παίρνεις tsi polo με συμπαθητική εξοπλισμό...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Δεν κάνει το πόλο για ταξίδια;;Στα ταξίδια η ροπή του tsi θα σε κάνει να ξεχάσεις το ανάκατεμα του κιβωτιου...
Αθαρυβο είναι , καλή ποιότητα κυλισης έχει , δυνατο μοτέρ ...Είναι απολαυστικό το σιτ στις στροφές;;
Εγώ προσωπικά το απολαμβάνω . Βεβαια η γνωμη μου δεν ξερω κατα ποσο μετραει μιας και ειναι το μονο αυτοκινητο που εχω οδηγησει.Οπως και να εχει αυτα τα 2 αυτοκινητα ανηκουν σε διαφορετικη κατηγορια. Θα πρεπει να αποφασισεις για ποιο λογο το θες.Αν θες να κανεις ταξιδια οπου θα κουβαλας πολλα ατομα τοτε σου προτεινω το Pro Ceed διαφορετικα παρε πολο
vw polo vs kia ceed ποιο να αγορασω?