Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    vw polo vs kia ceed ποιο να αγορασω?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. vw polo vs kia ceed ποιο να αγορασω?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 3 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    33
    98
    880
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      daffy_parasite last edited by

      αληθειια..αναρωτιεμαι αν μπορω να το παραγγειλω με καποιες αλλαγες στο εσωτερικο το polo...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kapami last edited by

        Ο χρήστης daffy_parasite έγραψε:
        αληθειια..αναρωτιεμαι αν μπορω να το παραγγειλω με καποιες αλλαγες στο εσωτερικο το polo...

        Περίμενε να τροπετιαστεί κάποιο Α1 και αγόρασε το ταμπλό του, ίδιες βάσεις έχουν, πρέπει να μπαίνει

        Τι λες ωρέ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          daffy_parasite last edited by

          Ο χρήστης kapami έγραψε:

          αληθειια..αναρωτιεμαι αν μπορω να το παραγγειλω με καποιες αλλαγες στο εσωτερικο το polo...

          Περίμενε να τροπετιαστεί κάποιο Α1 και αγόρασε το ταμπλό του, ίδιες βάσεις έχουν, πρέπει να μπαίνει

          Τι λες ωρέ

          lol
          εννοω για καθισματα, τιμονι....κατι να το σουλουπωσουμε ρε αδερφε!

          btw..ωραια ιδεα αυτη με το A1...θα το ψαξω

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            georgep last edited by

            Το ΚΙΑ 'τίμιο', αξιόπιστο αυτοκίνητο με 7 χρόνια εγγύηση. Το έχει συγγενής εδώ και 1 χρόνο. Με τα δικά του κριτήρια είναι γάντι ...οικονομικό, αξιόπιστο και με τους χώρους που χρειάζεται.

            Για την VW έχω πολύ άσχημη εμπειρία (και το ακούω τακτικά απο φίλους με περιστατικά που τους συμβαίνουν). Δεν μπορείς να δίνεις τόσα λεφτά και να είναι λαχείο αν ο κινητήρας σου πίνει λαδάκι (με βάση την αντπροσωπεία είναι λογικό ένα αυτοκίνητο να κάει έως και 1 lt λάδι τα 1000χλμ), να σβήνει το check engine μόνο με 100αρα, και απο ότι ακούω για τον 1.2 TSI να περιμένεις τον γερμανό προγραμματιστή να σου γράψει κώδικα για να μήν σου σβήνει το φανάρι. Λαμπρή εξαίρεση τα 1.4 TSI 122 και 1.8 TSI 160, αλλά τα μοτέρ αυτά δεν βγάινουν σε Polo αν δεν κάνω λάθος.
            ...και να μην πάμε στο κεφάλαιο πόσα λεφτα χρεώνουν στα εξουσιοδοτημένα και την ποιότητα της δουλειάς που σου κάνουν γιατι εδώ θα μακρυγορήσω πολύ.

            Προσωπικά αν ήθελα ενα μικρό να κατεβαίνω κέντρο θα κοιτούσα προς Yaris, Fiesta, Corsa, Clio, DS3.
            Αν δεν κοιτάς αποκλειστικά για καινούργιο, αυτή η εποχή προσφέρει πολλές ευκαιρίες σε 'καλά' μεταχειρισμένα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              focusman91 last edited by

              Παντως το Fiesta sport κοστιζει 15.900. Αν σου κανει μαλιστα καμια εκπτωση θα βγει πιστευω καπου στα 15.500 €.
              Ετσι οπως το θετεις (αφου το θελεις μες το κεντρο) θα κατεληγα και γω στο Polo και αν αλλαζα κατι θα ηταν το χρωμα του εσωτερικου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                daffy_parasite last edited by

                Ο χρήστης GeorgeP έγραψε:
                Το ΚΙΑ 'τίμιο', αξιόπιστο αυτοκίνητο με 7 χρόνια εγγύηση. Το έχει συγγενής εδώ και 1 χρόνο. Με τα δικά του κριτήρια είναι γάντι ...οικονομικό, αξιόπιστο και με τους χώρους που χρειάζεται.

                Για την VW έχω πολύ άσχημη εμπειρία (και το ακούω τακτικά απο φίλους με περιστατικά που τους συμβαίνουν). Δεν μπορείς να δίνεις τόσα λεφτά και να είναι λαχείο αν ο κινητήρας σου πίνει λαδάκι (με βάση την αντπροσωπεία είναι λογικό ένα αυτοκίνητο να κάει έως και 1 lt λάδι τα 1000χλμ), να σβήνει το check engine μόνο με 100αρα, και απο ότι ακούω για τον 1.2 TSI να περιμένεις τον γερμανό προγραμματιστή να σου γράψει κώδικα για να μήν σου σβήνει το φανάρι. Λαμπρή εξαίρεση τα 1.4 TSI 122 και 1.8 TSI 160, αλλά τα μοτέρ αυτά δεν βγάινουν σε Polo αν δεν κάνω λάθος.
                ...και να μην πάμε στο κεφάλαιο πόσα λεφτα χρεώνουν στα εξουσιοδοτημένα και την ποιότητα της δουλειάς που σου κάνουν γιατι εδώ θα μακρυγορήσω πολύ.

                Προσωπικά αν ήθελα ενα μικρό να κατεβαίνω κέντρο θα κοιτούσα προς Yaris, Fiesta, Corsa, Clio, DS3.
                Αν δεν κοιτάς αποκλειστικά για καινούργιο, αυτή η εποχή προσφέρει πολλές ευκαιρίες σε 'καλά' μεταχειρισμένα.

                οσα λενε για την vw οτι και καλα ειναι πρωτο ονομα σε ποιοτητα και ετσι θεωρεις οτι ανηκουν στο παρελθον? ρωταω γιατι απο τη μια ακουω αυτο και απο την αλλη απο γνωστους ακουω κριτικες οπως η δικη σου

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  efthymis last edited by

                  Φιλε μου αυτα περι αξιοπιστιας ειναι καταλοιπα του παρελθοντος. Πλεον τα αυτοκινητα -τα ευρωπαικα τουλαχιστον- εχουν γινει τοσο πολυπλοκα που οτιδηποτε μπορει να σου βγαλει προβληματα κ να σε ταλαιπωρει. Δεν ειναι ομως ο κανονας

                  Σε αξιοπιστια παντως ακομα κ σημερα υπερτερουν τα ιαπωνικα που ομως υιοθετους απλουστερς λυσεις μηχανικα απ'οτι τα αντιστοιχα ευρωπαικα. Απο κει κ περα, απ'οτι καταλαβα κυκλοφορεις συχνα στο κεντρο αλλα θελεις να κανεις κ το ταξιδακι σου χωρις να χανεις σε δυναμη. Θελεις να μας πεις κ μεχρι ποσα χρηματα διαθετεις??

                  Εαν μπορεις θα σου προτεινα το πολο περισσοτερο λογω του DSG που θα σε διευκολυνει αφανταστα στην πολη -ξεχνας το 1η- νεκρα στο μποτιλιαρισμα- ενω κ οταν θελεις να κινηθεις σε πιο σπορ ρυθμους δε θα σε απογοητευσει. Εαν δεν κυκλοφορουσες κεντρο κι εκανες τα περισσοτερα χλμ σε ανοικτο δρομο θα σου προτεινα το σιιντ.

                  ΥΓ για το εσωτερικο του πολο, λογικα θα υπαρχουν επιλογες για διαφορετικους συνδυασμους χρωματων που θα το κανουν πιο ευχαριστο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Σαν κατοχος Pro Ceed ενα θα σου πω.Αν το θες για να κανεις ταξιδια συχνα παρε το Pro Ceed. (Σε εναν χρονο εχω κανει 21.000km τα οποια τα 16 ειναι σε ταξιδια Λαρισα-Αθηνα και αντιστροφα χωρις να ποτε να νιωσω οτι το αυτοκινητο κουραζεται στο ταξιδι) Δηλαδη αμα εχεις στις βλεψεις να κανεις ταξιδι με παρεα οπου θελετε να μπειτε 4-5 ατομα με μπαγαζια το pro ceed ειναι κυριλε.Το πολακι στην συγκεκριμενη περιπτωση δεν σου κανει. Αν ομως εισαι κατοικος Αθηνας οπου θα ψαχνεις παρκαρισμα καθε μερα και μπορει καποτε να κανεις ταξιδι τοτε χρειαζεσαι το Πολο.Η διαφορα τους ειναι μεγαλη στο μεγεθος και ας μην φαινεται στο ματι.Το ενα εχει πλατος 1.68(Polo) και το αλλο 1.79(Pro ceed) που συνεπαγεται με το αν το παρκαρεις σε στενα παντα θα εχεις φοβο μην στο χτυπησει κανεις επειδη σχεδον παντα θα εξεχει απο τα υπολοιπα αυτοκινητα. Αυτα απο εμενα .

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pico last edited by

                      Ο χρήστης Αιμίλιος έγραψε:
                      Σαν κατοχος Pro Ceed ενα θα σου πω.Αν το θες για να κανεις ταξιδια συχνα παρε το Pro Ceed. (Σε εναν χρονο εχω κανει 21.000km τα οποια τα 16 ειναι σε ταξιδια Λαρισα-Αθηνα και αντιστροφα χωρις να ποτε να νιωσω οτι το αυτοκινητο κουραζεται στο ταξιδι) Δηλαδη αμα εχεις στις βλεψεις να κανεις ταξιδι με παρεα οπου θελετε να μπειτε 4-5 ατομα με μπαγαζια το pro ceed ειναι κυριλε.Το πολακι στην συγκεκριμενη περιπτωση δεν σου κανει. Αν ομως εισαι κατοικος Αθηνας οπου θα ψαχνεις παρκαρισμα καθε μερα και μπορει καποτε να κανεις ταξιδι τοτε χρειαζεσαι το Πολο.Η διαφορα τους ειναι μεγαλη στο μεγεθος και ας μην φαινεται στο ματι.Το ενα εχει πλατος 1.68(Polo) και το αλλο 1.79(Pro ceed) που συνεπαγεται με το αν το παρκαρεις σε στενα παντα θα εχεις φοβο μην στο χτυπησει κανεις επειδη σχεδον παντα θα εξεχει απο τα υπολοιπα αυτοκινητα. Αυτα απο εμενα .

                      +1 θα έλεγα σχεδόν τα ίδια, αλλά βαριόμουν να τα γράψω

                      To pro_ceed είναι όαση για ταξίδια και για επαρχιακές διαδρομές με στροφές. Για το κέντρο θα σε ταλαιπωρήσει λόγω μεγέθους συγκριτικά με άλλες επιλογές, οπως polo, fiesta.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης PiCo έγραψε:

                        To pro_ceed είναι όαση για ταξίδια και για επαρχιακές διαδρομές με στροφές. Για το κέντρο θα σε ταλαιπωρήσει λόγω μεγέθους συγκριτικά με άλλες επιλογές, οπως polo, fiesta.

                        Απλά ειναι κολαση να κατεβαινω απο Δομοκο για Λαμια και να ακουω τα λαστινα γρυλιζουν στις στροφες που εχει xD

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          daffy_parasite last edited by

                          Ο χρήστης efthymis έγραψε:
                          Θελεις να μας πεις κ μεχρι ποσα χρηματα διαθετεις??

                          Εαν μπορεις θα σου προτεινα το πολο περισσοτερο λογω του DSG που θα σε διευκολυνει αφανταστα στην πολη

                          βασικα δεν θα ηθελα να ξεπερασει τα 15000. το dsg νομιζω οτι ξεφευγει.
                          οσο για το εσωτερικο, ειδα το highline που με 600 ευρω προσθετει κατι δερματινα..
                          αλλα αναρωτιεμαι αν τελικα αξιζει να παρεις το polo με τοσα χρηματα...με αλλα 2000 πας στην mito!
                          εκτος αυτου κατι ακουω για πολυ ακριβα ανταλλακτικα και service που τσακιζουν...
                          απο την αλλη σκεφτομαι οτι μπορεις να παρεις το ceed και να του ριξεις χρηματα σε ελατηρια να χαμηλωσει λιγο, ζαντες, να βαλεις και ενα φιμε τζαμι και να γινει κομπλε! και ολα αυτα με πανω κατω τα ιδια χρηματα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kapami last edited by

                            Ο χρήστης daffy_parasite έγραψε:

                            Θελεις να μας πεις κ μεχρι ποσα χρηματα διαθετεις??

                            Εαν μπορεις θα σου προτεινα το πολο περισσοτερο λογω του DSG που θα σε διευκολυνει αφανταστα στην πολη

                            βασικα δεν θα ηθελα να ξεπερασει τα 15000. το dsg νομιζω οτι ξεφευγει.
                            οσο για το εσωτερικο, ειδα το highline που με 600 ευρω προσθετει κατι δερματινα..
                            αλλα αναρωτιεμαι αν τελικα αξιζει να παρεις το polo με τοσα χρηματα...με αλλα 2000 πας στην mito!
                            εκτος αυτου κατι ακουω για πολυ ακριβα ανταλλακτικα και service που τσακιζουν...
                            απο την αλλη σκεφτομαι οτι μπορεις να παρεις το ceed και να του ριξεις χρηματα σε ελατηρια να χαμηλωσει λιγο, ζαντες, να βαλεις και ενα φιμε τζαμι και να γινει κομπλε! και ολα αυτα με πανω κατω τα ιδια χρηματα

                            Polo σε αντιπροσωπεία:
                            1o service (προαιρετικό, στον 1 χρόνο) ~100 ευρώ
                            2ο service (υποχρεωτικό, στα 2 χρόνια) ~250 ευρώ

                            Το 2ο μπορείς να το κάνεις εκτός αντιπροσωπείας αφού έχει λήξει η εγγύηση και να γλιτώσεις λεφτά.
                            Τα περί ακριβού σέρβις είναι παπάτζες

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • bathan
                              bathan last edited by

                              ceed με τα μπούνια

                              Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης kapami έγραψε:

                                Θελεις να μας πεις κ μεχρι ποσα χρηματα διαθετεις??

                                Εαν μπορεις θα σου προτεινα το πολο περισσοτερο λογω του DSG που θα σε διευκολυνει αφανταστα στην πολη

                                βασικα δεν θα ηθελα να ξεπερασει τα 15000. το dsg νομιζω οτι ξεφευγει.
                                οσο για το εσωτερικο, ειδα το highline που με 600 ευρω προσθετει κατι δερματινα..
                                αλλα αναρωτιεμαι αν τελικα αξιζει να παρεις το polo με τοσα χρηματα...με αλλα 2000 πας στην mito!
                                εκτος αυτου κατι ακουω για πολυ ακριβα ανταλλακτικα και service που τσακιζουν...
                                απο την αλλη σκεφτομαι οτι μπορεις να παρεις το ceed και να του ριξεις χρηματα σε ελατηρια να χαμηλωσει λιγο, ζαντες, να βαλεις και ενα φιμε τζαμι και να γινει κομπλε! και ολα αυτα με πανω κατω τα ιδια χρηματα

                                Polo σε αντιπροσωπεία:
                                1o service (προαιρετικό, στον 1 χρόνο) ~100 ευρώ
                                2ο service (υποχρεωτικό, στα 2 χρόνια) ~250 ευρώ

                                Το 2ο μπορείς να το κάνεις εκτός αντιπροσωπείας αφού έχει λήξει η εγγύηση και να γλιτώσεις λεφτά.
                                Τα περί ακριβού σέρβις είναι παπάτζες

                                Για το Pro Ceed
                                1ο σερβις 37 ευρω
                                2ο σερβις 142 ευρω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kapami last edited by

                                  Αλλάζεις λάδια και φίλτρο λαδιού με 37 ευρώ; Καλά τι λάδι είναι αυτό;
                                  Το Polo παίρνει full synthetic 5-30, και είναι το μεγαλύτερο μέρος του πρώτου σέρβις σε κόστος (13.5 * 4 = 54 ευρώ)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης kapami έγραψε:
                                    Αλλάζεις λάδια και φίλτρο λαδιού με 37 ευρώ; Καλά τι λάδι είναι αυτό;
                                    Το Polo παίρνει full synthetic 5-30, και είναι το μεγαλύτερο μέρος του πρώτου σέρβις σε κόστος (13.5 * 4 = 54 ευρώ)

                                    Απο οτι θυμαμαι στο πρωτο σερβις ειχα δωσει γυρω στα 40 ευρω. Μπορει να κανω και λαθος

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      Δεν κάνει το πόλο για ταξίδια;;

                                      Στα ταξίδια η ροπή του tsi θα σε κάνει να ξεχάσεις το ανάκατεμα του κιβωτιου...
                                      Αθαρυβο είναι , καλή ποιότητα κυλισης έχει , δυνατο μοτέρ ...

                                      Είναι απολαυστικό το σιτ στις στροφές;;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nonos last edited by

                                        Φιλε μου δεν εχεις κανενα λογο να πας στο polo χωρις tsi+dsg που στα 15κ δε νομιζω να τα εχεις ολα.. Αλλος ενας λογος να πας στο proceed λοιπον που ειναι πολυ πιο ολοκληρωμενο απο ενα ατμοσφαιρικο και manual polo..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster last edited by

                                          Με 15000 παίρνεις tsi polo με συμπαθητική εξοπλισμό...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                                            Δεν κάνει το πόλο για ταξίδια;;

                                            Στα ταξίδια η ροπή του tsi θα σε κάνει να ξεχάσεις το ανάκατεμα του κιβωτιου...
                                            Αθαρυβο είναι , καλή ποιότητα κυλισης έχει , δυνατο μοτέρ ...

                                            Είναι απολαυστικό το σιτ στις στροφές;;

                                            Εγώ προσωπικά το απολαμβάνω . Βεβαια η γνωμη μου δεν ξερω κατα ποσο μετραει μιας και ειναι το μονο αυτοκινητο που εχω οδηγησει.Οπως και να εχει αυτα τα 2 αυτοκινητα ανηκουν σε διαφορετικη κατηγορια. Θα πρεπει να αποφασισεις για ποιο λογο το θες.Αν θες να κανεις ταξιδια οπου θα κουβαλας πολλα ατομα τοτε σου προτεινω το Pro Ceed διαφορετικα παρε πολο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 3 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr