Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;
    • 1
    • 2
    • 58
    • 59
    • 60
    • 61
    • 62
    • 117
    • 118
    • 60 / 118
    Περί αυτοκίνησης
    316
    2359
    6012
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      orestis_g last edited by

      ...κι αφού έκατσα και διάβασα μερικές σελιδούλες κι εγώ και με δεδομένο ότι και ένα χαμηλής κατανάλωσης και φιλοπεριβαλλοντικό σύγχρονο αυτοκινητάκι θα ήθελα να τσιμπήσω, έχω τις εξής αποριούλες για την όλη κόντρα περί πετρελαιοαπαγόρευσης και υγείας (αν και προσωπικά, αφού είμαι εκτός Αθηνών/Θεσσαλονίκης, δε μου λέει κάτι):

      1. Υποτίθεται ότι τα μικροσωματίδια, ήταν το σημαντικότερο πρόβλημα για τις δύο μεγάλες πόλεις, σωστά; Το πρόβλημα αυτό δεν επιλύεται στους Euro5 Diesel με DPF (π.χ. Fiat Bravo 1.6 MJT, Alfa Giulietta Diesel), δεδομένου ότι έχουν όρια μικροσωματιδίων ίδια με τους άμεσου ψεκασμού Euro5 βενζίνης;

      2. Ναι μεν το Euro5 ορίζει για τα Diesel αρκετά ψηλότερα όρια NOx από τη βενζίνη, όμως και στα βενζινοκίνητα υπάρχουν άλλα δύο οριάκια, τα THC και τα NMHC...αυτά, τι μ****** εγκυμονούν για την υγεία;

      3. Το CO2 μπορεί να είναι απλά αέριο θερμοκηπίου και όχι δηλητηριώδες, το CO όμως είναι, σωστά; Διπλάσια λοιπόν ποσότητα από τους βενζινοκινητήρες.

      Εν ολίγοις, δεδομένου ότι χημικός μηχανικός δεν είμαι, υπάρχει κάποια εμπεριστατωμένη μελέτη με βάση τα σύγχρονα οχήματα και τις γενικότερες επιπτώσεις; Το μόνο που βλέπω γενικώς, τουλάχιστον όσο το είχα κοιτάξει, είναι απ'τη μία τη θεοποίηση του Diesel με βάση το ευρωπαϊκό γίγνεσθαι και από την άλλη τη δαιμονοποίησή του με δεδομένα του '90 και αναφορές στην ελληνική πραγματικότητα της νοθείας και της κακής συντήρησης. Κάτι αξιοσημείωτο δεν έχω δει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dstou last edited by

        1. Ναι έχουν τα ίδια ανώτερα όρια, και αυτό δυστυχώς λειτουργεί σαν στάχτη στα μάτια των άσχετων, δηλαδή της συντριπτικής πλειοψηφίας του πόπολου. Μόνο που σημασία έχει τι βγάζουν στην πράξη από την εξάτμιση και όχι σε ποιά (στημένη )κλάση εντάσσονται.
          Η βενζινοκίνητη Giulieta 1.400 MA δεν έχει μετρήσιμα μικροσωματίδια, ενώ η εξάδέλφη της 1.600 JTDm diesel έχει 1 mg/km. Και στις δύο περιπτώσεις το όριο είναι 5 mg/km, και είναι εμφανές πως μπορείς να συντηρείς ψευδαισθήσεις χρησιμοποιώντας σωστούς αριθμούς
          Αν έχετε όρεξη για ψάξιμο δείτε και εδώ για όλα τα ΙΧ :
          http://www.vcacarfueldata.org.uk/search/vehicleDetails.asp?id=25790

        2. Το πρώτο είναι οι υδρογονάνθρακες που φεύγουν άκαυστοι από την εξάτμιση. Εδώ τα πετρέλαια πλεονεκτούν γιατί κάνουν καλύτερη καύση, άρα λιγότερες απώλειες στην ατμόσφαιρα, άρα λιγότεροι υδρογονάθρακες στο βρόντο. Για να προκαλέσουν βλάβες πρέπει να είναι σε πολύ μεγάλη συγκέντρωση.
          Το δεύτερο είναι οι πτητικές οργανικές ενώσεις. Αναπνέουμε πολύ περισσότερες από τα πλαστικά της καμπίνας, τα χρώματα των τοίχων τα συνθετικά ρούχα ή τις ψευδοροφές και τα χωρίσματα. Προκαλούν ένα αίσθημα δυσφορίας σε μεγάλες συγκεντρώσεις.

        3. Το μονοξείδιο είναι δηλητηριώδες διότι παρακρατεί οξυγόνο από τον χώρο και προκαλεί ασφυξία, αφού ο οργανισμός δεν οξυγονώνεται επαρκώς. Είναι προνόμιο... μόνο* των βενζινοκινητήρων. Θυμόσαστε τις αυτοκτονίες στις αμερικάνικες ταινίες των φίφτυς με την μηχανή αναμμένη σε κλειστό γκαράζ?
          Ωραία, ξεχάστε τις και βρείτε άλλο τρόπο. Ο καταλύτης όταν λειτουργεί σωστά μειώνει κατά ...99% το εκπεμπόμενο μονοξείδιο. Γενικά παίζει μόνο σε κλειστούς χώρους που δεν αερίζονται επαρκώς.

        *Και του παλιού φωταέριου επίσης ή της φουφούς που έβαζαν οι φτωχομπινέδες για να ζεσταθεί το κόκαλό τους αλλά τα κάρβουνα δεν είχαν προλάβει να πυρώσουν καλά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          titsataki last edited by

          http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=57325147

          Και, το σημαντικότερο, η κυβέρνηση μελετά το ενδεχόμενο να επιτρέψει την πετρελαιοκίνηση στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Ένα μέτρο που θα συνοδεύσει την εξίσωση της τιμής του πετρελαίου θέρμανσης με εκείνης του πετρελαίου κίνησης, ώστε και τα έσοδα να αυξηθούν και το λαθρεμπόριο που ανθεί στον κλάδο να αντιμετωπιστεί.

          Ειδικά για το τελευταίο, όμως, παραμένει ισχυρό το «λόμπι» των υπουργών που αντιτίθενται στην απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης στα μεγάλα αστικά κέντρα. Η κυβέρνηση αναμένει εκθέσεις διεθνών οργανισμών για την επίπτωση του καθαρού πετρελαίου στο περιβάλλον.΄

          Τι στην ευχη ολος ο κοσμος δεν εχει προβλημα και οι δικοι μας οι φωστηρες ανησυχουν για τα καυσαερια.

          Νικος

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            papatzas last edited by

            αφου οι ελληνες ξερουν καλυτερα τι ψαχνεις να βρεις;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              aris07 last edited by

              Άραγε οι καινούργιας τεχνολογίας ντίζελ,έχουν την ίδια ή παρόμοια έστω διάρκεια ζωης με τους παλιούς κλασσικούς;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • elvet
                elvet last edited by

                Aναβάλλεται για τον Οκτώβριο του 2011 η εξίσωση φόρων στο πετρέλαιο
                http://www.tanea.gr/default.asp?pid=41&nid=1231060381

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  christos-dimou last edited by

                  Σύμφωνα με την εκπομπή του ΣΚΑΙ τα πετρελαιοκίνητα παράγουν τα ίδια επίπεδα μικροσωματιδίων (particulates) με τα βενζινοκίνητα....

                  Αχχχχ Δημοσιογράφοι.....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    christos-dimou last edited by

                    Ο χρήστης elvet έγραψε:
                    Aναβάλλεται για τον Οκτώβριο του 2011 η εξίσωση φόρων στο πετρέλαιο
                    http://www.tanea.gr/default.asp?pid=41&nid=1231060381

                    Ορίστε λοιπόν πως ένα χαράτσι του κερατά περνά με ιδιαίτερη ευκολία και το κυριότερο αποκομίζει και κομματικά οφέλη στην 'Ευσπλαχνική' Κυβέρνηση του πολυχρονεμένου εφέντη Geoffrey....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      bebes last edited by

                      Στις υπόλοιπες χωρες υπάρχει 'κοκκινο' πετρελαιο;

                      Ποσο πληρωνουν το 'θέρμανσης';

                      Ξέρει καποιος;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        aris07 last edited by

                        Στην Ιταλία περίπου 1,18/lt
                        Aλλά η συντριπτική πλειοψηφία χρησιμοποιεί αέριο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          christos-dimou last edited by

                          Ο χρήστης bebes έγραψε:
                          Στις υπόλοιπες χωρες υπάρχει 'κοκκινο' πετρελαιο;

                          Ποσο πληρωνουν το 'θέρμανσης';

                          Ξέρει καποιος;

                          Δες εδώ

                          http://energy.eu/

                          Οι τιμές αφορούν το πετρέλαιο κίνησης καθώς στην Ευρώπη σχεδόν και καθ' ολοκληρίαν χρησιμοποιείται το Φυσικό Αέριο ως εναλλακτική.

                          Το Φ.Α. με τις τιμές στο 0.7 ευρώ το λίτρο για το diesel ήταν ανταγωνιστικό σε σχέση με την Ευρώπη (-20%) πέρυσι. Σήμερα με το diesel στο 1.31€ (25/9/2010) το λίτρο το οποίο περιέχει 12.61 kWh το kg ή 10.72 KWh το λίτρο η τιμή ανά KWh του συγκεκριμένου καυσίμου είναι για τη κίνηση 12.22 λεπτά την KWh.

                          Αν εξισωθούν οι τιμές του πετρελαίου κίνησης με αυτό της θέρμανσης τότε η εκτιμώμενη τιμή ανά KWh του Φ.Α. θα είναι 9.78 λεπτά την KWh που είναι πρακτικά η διπλάσια της τιμής που πληρώνουν οι Ολλανδοί (4.7 λεπτά) λίγο πιο ακριβά από αυτό που πληρώνουν οι Γερμανοί (6.6 ~ 8.5 λεπτά) και φθηνότερο μόνον από αυτό που πληρώνουν οι Ιρλανδοί, Δανοί και Σουηδοί αν και ο καθένας για δικούς του λόγους πριμοδοτεί για τη Θέρμανση άλλες μορφές Ενέργειας.

                          Με μία τιμή τώρα για το πετρέλαιο θέρμανσης σήμερα που εκτιμάται (προ της εξίσωσης) στα 0.85 €/λτ (κατά ΕΘΝΟΣ εχθές) για την 1/10/2010 το κόστος θα είναι για το πετρέλαιο περί τα 7.93 σεντ την KWh και αντίστοιχα για το Φ.Α. στα 6.34 σεντ την ΚWh. Ta 6.34 σεντ είναι στο ενδιάμεσο της τιμής του Φ.Α. στην πυρηνο-κρατούμενη Γαλλία (5.1~6.8 σεντ) φθηνότερο από τις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες της Δύσης αλλά ακριβότερο από τη τιμή που απολαμβάνουν οι Ισπανοί (5.3~6.3) ή οι Βέλγοι (4.4~6.1).

                          Φυσικά και τον Μάρτιο του 2011 οι διακινητές πετρελαίου θα κάνουν πάρτι με καπέλα της τάξης των 10 λεπτών το λίτρο (προσωπική εκτίμηση) καθώς σε περιοχές όπου το δίκτυο Φ.Α. δεν θα έχει φτάσει ως και το 2012 οι πολίτες θα τιγκάρουν τις δεξαμενές με αμφίβολης ποιότητας καύσιμο το οποίο μετά από μερικούς μήνες πλήρους ακινησίας (ως και τα μέσα Οκτωβρίου του ίδιου έτους) σε μία μη αεροστεγή δεξαμενή θα έχει αντίστοιχες ιδιότητες με βαρύτερα κλάσματα του αργού με ότι αυτό θα σημαίνει για τους έρημους τους καυστήρες.

                          Τώρα από τα 6.34 στα 9.78 σεντ λόγω της εξίσωσης των τιμών χωρίς ταυτόχρονα μεταβολή της έκπτωσης προς το ευμενέστερο θα θυμηθούμε τα πουλόβερ και τα γάντια εντός της οικίας στο σπίτι. Μιλάμε για αύξηση της τάξης του 55% παρακαλώ.....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 1
                            106_4_ever last edited by

                            Να επιβεβαιωσει η να διαψευσει καποιος γνωστης οτι στους diesel κινητηρες, τα μικροσωματιδια που εκπεμπονται ειναι πολυ μεγαλυτερα απο αυτα των βενζινοκινητηρων για αυτο και συλλαμβανονται-κρατουνται πιο ευκολα απο τα αισθητηρια της μυτης του ανθρωπου ( για αυτο και η μυρωδια) και την βλεννα , ενω της βενζινης λογω του μικρου τους μεγεθους εισερχονται πιο ευκολα στις κυψελιδες στους πνευμονες
                            ???

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              moka85 last edited by

                              Καλήμερα σε όλους,
                              είμαι από το εξοτερικό και, αφού κατάφερα να βρω δουλειά στην Ελλάδα, πρέπει να μετακομοίσω εδώ, αλλά ύπαρχει ένα πρόβλημα....
                              πριν δύο χρόνια αγόρασα στην Ελβετία ένα αυτοκινήτο diesel (euro 4, με FAP, 119 g/km CO2) και θέλω να το πάρω μαζί μου στην Ελλάδα, αλλά επειδή μένω στην Γλθφάδα, μου έχουν πει ότι μπορώ να του βάλω ελληνικές πινακίδες, αλλά δεν μπορώ να το κυκλοφορώ στην Αθήνα και τα περίχορα.
                              Αυτό που ελπίζω να μπορείτε να μου πείτε είναι αν υπάρχει η πιθανοτήτα να αλλάξει η κατάσταση σύντομα. Ενδεχομένος υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος για να επιληθεί αυτό το πρόβλημα;
                              Δεν θέλω να πουλήσω το αυτοκίνητό μου και να πάρω ένα άλλο με βενζίνη, πρώτον γιατί το αγόρασα γιατί όντως είναι ένα οικολογικό μοντέλο (http://www.bfe-anw.admin.ch/ee/etikette ... ante=grund) και δεύτερον γιατί δούλευα για δύο χρόνια για να μαζέψω τα λεφτά για να το αγοράσω καινούργιο και μέχρι σήμερα έχει χάσει πάνω από το 30% της αξίας του, και δεν αξίσει καθόλου να το πουλήσω τώρα, θα χάσω πολλά λεφτά αν το κανώ!
                              Πήρα πολλά τηλέφωνα στα υπουργεία κτλ. αλλά ο καθένας λέει τα δικά του και κανείς κατάφερε να μου βοηθήσει πραγματικά. Τι μπορώ να κάνω;
                              Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dstou last edited by

                                Η μόνη σωστή απάντηση στο ερώτημά σου είναι η 'δεν υπάρχει απάντηση'. Κανείς δεν γνωρίζει τι θα γίνει και αν στο μέλλον.
                                Και στο φινάλε αν επιτραπεί το πετρέλαιο αλλά όχι σε μετάχειρα (πως θα βγάλουν οι αντιπροσωπείες άλλωστε ), ή αν επιτραπεί π.χ. από euro6 και πάνω.

                                Μια λύση είναι να το ανταλλάξεις με κάτι ανάλογο αλλά σε βενζινοκίνητο μετάχειρο με τον ίδιο εξοπλισμό και στην ίδια κατάσταση. Θα το δώσεις κοψοχρονιά, θα πάρεις το άλλο κοψοχρονιά, και θα είσαι περίπου στα ίδια και νόμιμος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  bebes last edited by

                                  και η πιο καλη λυση ειναι να το κρατησεις με τις πινακιδες που εχει τωρα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    teris3 last edited by

                                    Εννοείται ότι θα κρατήσεις τις ελβετικές πινακίδες σου.
                                    Οχι μόνο θα γλυτώσεις τα τέλη κυκλοφορίας αλλά θα έχεις το δικαίωμα να το κυκλοφορείς παντού κανονικά.
                                    Φρόντισε να έχεις μαζί σου πάντα από την διαμονή σου στην Ελβετία αποδεικτικά , όπως πχ λογαριασμούς με το ονομά σου σεελβετική διευθυνση, ελβετικό εκκαθαριστικο κτλ ώστε σε περίπτωση ελέγχου να μπορείς να αποδείξεις πως είσαι μόνιμος κάτοικος Ελβετίας.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      greek last edited by

                                      To μόνο κόλλημα είναι η ασφάλεια που θα πρέπει να είναι της χώρας απόόπου προέρχονται οι πινακίδες......

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        efthymis last edited by

                                        Επισης, δεν ξερω αν εχει σημασια, αλλα η Ελβετια δεν ειναι στην ΕΕ οποτε μαλλον ειναι καλυτερα να εκτελωνιστει για να μην εχεις μπλεξιματα. Οσο για το αυτοκινητο, εγω στη θεση σου δε θα ασχολιομουν τοσο με την απαγορευση. Κρατα το, απογευγε το κεντρο κι αν τελοσπαντων χρειαζεσαι το αυτοκινητο καθημερινα στις περιοχες που απαγορευεται, παρε ενα χαμαλη με 1-2 χιλιαρικα να κανεις τη δουλεια σου ή τα ΜΜΜ...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          bebes last edited by

                                          Παντως εδω και μερικους μηνες, παρατηρησα οτι οι μαντρες (στη Λαρισα) εχουν ολο και περισσοτερα ντιζελ μικρα και μικρομεσαία.
                                          Θα ελεγα οτι αλλαξε η 'βιτρίνα' τους και απο τα πολυτελη και τα τζιπ που ειχαν, μοστραρουν τωρα αυτα με τεραστιες πινακίδς 'diesel'

                                          σημειο των καιρων;

                                          θα δείξει...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kon5 last edited by

                                            Και πού'σαι ακόμα.... σε λίγο καιρό θα πάρουν πόδι και τα ντιζελάκια και θα μπουν παπιά

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 117
                                            • 118
                                            • 60 / 118
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr