-
Επί της ουσίας για το Exeo, υπάρχουν στα ίδια λεφτά καλύτερες επιλογές από το Exeo 1.8 20VT .
Σίγουρα όμως μία από αυτές που μου έρχονται έτσι πρόχειρα και γρήγορα δεν είναι το μικρομεσαίο Octavia II φίλε cosneo (...αχ αυτή η επιμονή σου για τα Skoda ) που στηρίζεται σε τεχνολογία του Golf-2003 (και το Exeo στο A4-2001) και το οποίο Octavia II θα αντικατασταθεί λίγο νωρίτερα από το Exeo (το Exeo II το 2014).
Από την άλλη βέβαια με το Exeo θα είσαι σίγουρος ότι θα έχεις το ...exclusivity - χωρίς τα καλά της μεταπώλησης - οπότε σημαίνει ότι το παντρεύεσαι. Στην Ελλάδα τουλάχιστον έτσι θα είναι, γιατί εξω δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα όσο εδώ με τις μερικές δεκάδες κομμάτια από τις αρχές του έτους...
Λχ στο πρώτο επτάμηνο στη Γαλλία- Citroën C5 19.193
- Renault Laguna 14.385
- BMW 3 9.462
- VW Passat 8.458
- Audi A4 8.240
- Peugeot 407 7.158
- Mercedes C 6.494
- Opel Insignia 5.342
- Audi A5/Sportback 5.121
- Ford Mondeo 3.754
- Toyota Avensis 2.032
- SEAT Exeo 1.515
- Skoda Superb 1.375
- Alfa Romeo 159 898
- Mazda6 846
- Honda Accord 283
- Saab 9-3 258
- Fiat Croma 193
- Lexus IS 187
- Volvo S60 151
(Γνώμη μου αν υπάρχει τόση επιμονή πια για το Exeo,
σίγουρα το 2010 restyled Exeo (με τα LED φώτα και κάποιες άλλες μικροαλλαγές)
και σίγουρα κάτι με multitronic CVT +- μηχανή 1.8/2.0TSI,
το φτηνότερο Audiοειδές με τον εξοπλισμό και τα χαρακτηριστικά χωρίς όμως το premium σήμα μπροστά.) -
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
Επί της ουσίας για το Exeo, υπάρχουν στα ίδια λεφτά καλύτερες επιλογές από το Exeo 1.8 20VT .+1000% δικά σου τα λεφτά ..... αλλά είναι κρίμα ...
-
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
Σίγουρα όμως μία από αυτές που μου έρχονται έτσι πρόχειρα και γρήγορα δεν είναι το μικρομεσαίο Octavia II φίλε cosneo (...αχ αυτή η επιμονή σου για τα Skoda ) που στηρίζεται σε τεχνολογία του Golf-2003 (και το Exeo στο A4-2001) και το οποίο Octavia II θα αντικατασταθεί λίγο νωρίτερα από το Exeo (το Exeo II το 2014).Το Exeo βασίζεται στο Audi A4 B7(παραγωγή 2005-2008) και όχι στο A4 B6(παραγωγή 2001-2005).
-
Τα οποια Β6 και Β7 ουσιαστικα διαφερουν σχεδον αποκλειστικα στις ρυθμισεις...αλλα ξεχασα αυτα τα πραγματα δεν τα λεμε
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Τα οποια Β6 και Β7 ουσιαστικα διαφερουν σχεδον αποκλειστικα στις ρυθμισεις...αλλα ξεχασα αυτα τα πραγματα δεν τα λεμεείναι σημαντικές οι αλλαγές ΙΜΟ. Αν θέλεις γράψτες εγώ βαριέμαι! Το Εχeo δεν θα το έπερνα, αλλα αυτό είναι άλλο θέμα. Από την άλλη αυτό τον κινητήρα με τα ιδια λεφτά και σε ίδο εξοπλισμό με το skoda, νομίζω δεν το βρίσκεις.
-
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
Σίγουρα όμως μία από αυτές που μου έρχονται έτσι πρόχειρα και γρήγορα δεν είναι το μικρομεσαίο Octavia II φίλε cosneo (...αχ αυτή η επιμονή σου για τα Skoda ) που στηρίζεται σε τεχνολογία του Golf-2003 (και το Exeo στο A4-2001) και το οποίο Octavia II θα αντικατασταθεί λίγο νωρίτερα από το Exeo (το Exeo II το 2014).Εντελώς συμπτωματική η πρόταση μου! Αν και συμπαθώ την Octavia και προτάθηκε απο εμένα ... για να μην φύγει απο την οικογένεια της VAG.
Προτάσεις καλύτερες απο το Exeo θεωρώ πως υπάρχουν πάρα πολλές!Φυσικά η τελική απόφαση ανήκει σ' αυτόν που θα περάσει απο το 'ταμείο'!
-
Το octavia Mk I πουλιόταν, πριν λίγο καιρό, με τον ίδιο κινητήρα στα 20.790€ (μείον κανά 1.500€ έκπτωση) με πολύ λιγότερο εξοπλισμό (χωρίς ESP, αερόσακους κουρτίνας και διάφορα άλλα στοιχεία άνεσης) και το σημαντικότερο είναι βασισμένο στο Golf Mk IV με τον ημιάκαμπτο πίσω.
Το octavia Mk II πουλιέται στην έκδοση Elegance με τον 1.4 tsi στα 20.290 (-1300€ έκπτωση) και 1.8tsi 24.290 (-2600€ έκπτωση) και βασίζονται στο golf Mk V του 2003. Για τον εξοπλισμό ισχύουν τα ίδια με το octavia Mk I.
To Citroen C5 1.6THP είναι εξαιρετική περίπτωση με 20.970 η dynamique και 21.335 η prestige (χωρίς ζάντες αλουμινίου αλλά με την υδροενεργητική ανάρτηση). Το εσωτερικό της δεν μου άρεσε τόσο όσο του exeo (γούστα είναι αυτά ) ενώ με προβληματίζουν οι εξωτερικές διαστάσεις (ειδικά το πλάτος). Δεν το έχω απορρίψει και είμαι σε αναμονή για τεστ drive.
Τα Mazda 6 1.8 και Mondeo 1.6 είναι πολύ καλά αυτοκίνητα με εξαιρετικές προσφορές αυτή τη στιγμή, αλλά με προβληματίζουν οι κινητήρες τους.
Πάντως τελική απόφαση δεν έχω πάρει ακόμα. Έχω μια ακόμα απορία σχετικά με το exeo, γνωρίζει κανείς αν τα ανταλλακτικά φανοποιείας του είναι εναλλακτά με αυτά του Α4?
-
Ο χρήστης dimitris741 έγραψε:
Πάντως τελική απόφαση δεν έχω πάρει ακόμα. Έχω μια ακόμα απορία σχετικά με το exeo, γνωρίζει κανείς αν τα ανταλλακτικά φανοποιείας του είναι εναλλακτά με αυτά του Α4?Αυτο που ονομαζουμε πατωμα/πλατφορμα στα αυτοκινητα ειναι η τυπολογια αναρτησεων, η σκαφη (floorpan), οι κινητηρες/συστημα μεταδοσης, επιλογη κινησης, συστημα διευθυνσης, και στις περισσοτερες περιπτωσεις πολλα απο αυτα διαφερουν σημαντικα σε λεπτομερειες αναμεσα σε ιδιου πατωματος αυτοκινητα (πχ το Α3 και η Octavia ΙΙ εχουν το ιδιο πατωμα, με διαφορετικου υλικου ψαλιδια, αλλα σινεμπλοκ, αλλη κρεμαγιερα και διαφορετικη ρυθμιση δημιουργουν ενα εντελως διαφορετικο αυτοκινητο πισω απο το τιμονι)...μην περιμενεις να δεις ιδιους προφυλακτηρες ή φτερα.
Αν λοιπον κατι απο αυτα δεν εχει διαφοροποιηθει στο Exeo σε σχεση με το Α4 Β6/Β7 τοτε λογικα θα μπορει να τοποθετηθει και σε αυτο σαν ανταλλακτικο (δηλαδη ψαλιδια, κρεμαγιερα κτλ)..κατι τετοιο ισχυει μεταξυ του Β6 και του Β7. -
Θα σου προτεινα και εγω το Citroen C5 1.6 156hp. Aλλα αν θελεις Exeo το μαυρο χρωμα το ανεβαζει πολυ!
-
παρε το exeo μπας και δουμε και κανενα στο δρομο......
-
Έχεις δει, απλά το πέρασες για Audi και δεν έδωσες σημασία...
-
Ο χρήστης dimitris741 έγραψε:
.....Έχω μια ακόμα απορία σχετικά με το exeo, γνωρίζει κανείς αν τα ανταλλακτικά φανοποιείας του είναι εναλλακτά με αυτά του Α4?Αν τα ανταλλακτικά φανοποιείας του Exeo (π.χ. πόρτες, φτερά, γρύλοι παραθύρων, φανάρια, κλπ.) δεν είναι ίδια με του Α4 (πολύ φοβάμαι ότι δεν θα είναι), μην πάρεις Exeo.
Φαντάσου σε 5 ή 7 ή και 10 χρόνια να εμπλακείς σε μικρό τρακάρισμα, να φταις και να χρειαστείς πόρτα και φτερό. Η μόνη λύση θα είναι καινούργια ανταλλακτικά από την αντιπροσωπεία, αν υπάρχουν. Εναλλακτικές λύσεις δεν θα έχεις.
-
Ο χρήστης dd_surfer έγραψε:
.....Έχω μια ακόμα απορία σχετικά με το exeo, γνωρίζει κανείς αν τα ανταλλακτικά φανοποιείας του είναι εναλλακτά με αυτά του Α4?
Αν τα ανταλλακτικά φανοποιείας του Exeo (π.χ. πόρτες, φτερά, γρύλοι παραθύρων, φανάρια, κλπ.) δεν είναι ίδια με του Α4 (πολύ φοβάμαι ότι δεν θα είναι), μην πάρεις Exeo.
Φαντάσου σε 5 ή 7 ή και 10 χρόνια να εμπλακείς σε μικρό τρακάρισμα, να φταις και να χρειαστείς πόρτα και φτερό. Η μόνη λύση θα είναι καινούργια ανταλλακτικά από την αντιπροσωπεία, αν υπάρχουν. Εναλλακτικές λύσεις δεν θα έχεις.
Οι πόρτες ίδιες είναι μπροστά είναι οι αλλαγές και δεν ξέρω αν υπάρχουν στο πόρτ μπαγκάζ .
-
Και να κάνω και μια έκλιση στη vag μπορεί να φτιάξει ένα reebadged τέτοιο
Uploaded with ImageShack.us
γιατί δεν βρήσκω πουθενά σε καλή κατάσταση και με λίγα χμ δν με πειράζει ας έχει το Ζ μπροστά . -
Το Exeo ως 'rebadged Α4 κατοπιν εορτής' είναι αντίστοιχη περίπτωση του κινέζικου Passat με το Superb Ι,
γνώριμα πράγματα μες στο vag και όχι μόνο.
Και σίγουρα το ότι είναι μοντέλο της Audi δεν είναι κακό ' δεν είναι άξιοι για λύπηση όσοι αγόρασαν πρόπερσι το Α4.Σίγουρα το ότι υπάρχουν αγορές όπως η ελληνική στις οποίες το μοντέλο δεν έχει πουλήσει παρά ελάχιστα κομμάτια (έστω και με τη μηδενική προώθηση) δεν αποδεικνύει ότι δεν είναι και αξιόλογο.
Για να το ξεκαθαρίσουμε, κάθε άλλο μάλιστα, πρόκειται για ένα Audi που μέχρι πρόπερσι ως Α4 πουλούσε χιλιάδες κομμάτια (με το premium σήμα αλλά και με ακριβότερες τιμές χωρίς αντίστοιχο εξοπλισμό).
Όπως υπάρχουν και καλύτερες επιλογές στα συγκεκριμένα λεφτά, υπάρχουν και χειρότερες.Φυσικά ούτε και στο εξωτερικό σκίζει, αλλού πουλάει ελάχιστα αλλού καθόλου (αναλόγως του ...πώς περπατάει η περίπτωσή του στις τοπικές αγορές), αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και συγκεκριμένες εκδόσεις που για μένα παρουσιάζουν αρκετό ενδιαφέρον ( οι νεότεροι TSI κινητήρες λχ με multitronic, και μάλιστα όντας το μόνο μοντέλο σε όλο το vag που φορά το CVT της Audi σε αυτά τα λεφτά).
Μία από αυτές όμως τις εκδόσεις δεν είναι ο 1.8 20VT - καθόλα άξιος κινητήρας που συνεχίζει να τοποθετείται σε άλλα μοντέλα και μάρκες του γκρουπ - από τη στιγμή που βγήκαν οι νέοι TSI μαζί με το φετινό restyling του μοντέλου.Για την ιστορία το λανσάρισμα του Exeo ήταν ένα δώρο που εξασφάλισε ο πρώην πρόεδρος της SEAT Γερμανός Έριχ Σμιτ,
καθώς επί προεδρίας δικής του στην Audi είχε το πρωτότυπο Α4, για να καταλήξει να το φέρει τελικά και στη SEAT.
Στόχος για την πρώτη γενιά του Exeo δεν μπορεί να είναι οι πωλήσεις σε απόλυτα νούμερα,
αλλά η διεύρυνση της γκάμας που θα επανεισάγει τη μάρκα σε μεγαλύτερα segments με το ελάχιστο κόστος (δεδομένης της κρύας υποδοχής που θα τύγχανε μοντέλο της SEAT στο D-segment).Και αν για το Exeo ο συνδυασμός TSI κινητήρες και multitronic έχει ένα νόημα,
θα έλεγα ότι και για C5 αντίστοιχα μάλλον θα πρέπει να απορρίψει ο ενδιαφερόμενος ο,τιδήποτε με 'μεταλλική' ανάρτηση και ατμοσφαιρικό μοτέρ.(ΥΓ: Δεν καταλαβαίνω η ανησυχία για τα ανταλλακτικά (στο κατά πόσο θα υπάρχουν καινούρια από την αντιπροσωπεία για χρόνια) που αποσκοπεί.
Δε θυμάμαι να τίθεται συχνά θέμα κάθε φορά που συζητάμε για καινούριο μοντέλο,
και μια φορά η SEAT (και το γκρουπ) ούτε κακή εικόνα έχει δώσει μέχρι σήμερα για τη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών
ούτε η εδώ αντιπροσωπεία έχει δείγματα πολιτικής σαν άλλους εγχώριους (ονόματα δε λέμε, να μην αρχίζουμε πόλεμο χωρίς λόγο)...Τα ανταλλακτικά του Exeo όσον αφορά φανοποιία σε άλλα είναι αυτά του Α4 (πχ πόρτες), σε άλλα όχι (πχ προφυλακτήρες).
Στο εσωτερικό παρομοίως κοινά με το Α4 (πχ πλαστικά στο κάτω μέρος του ταμπλό), σε άλλα όχι (πχ πλαστικά στο πάνω μέρος του ταμπλό).
Στα ηλεκτρομηχανικά είναι σε μεγαλύτερο βαθμό κοινά με μοντέλα της Audi και του υπόλοιπου vag, με εξαιρέσεις λχ κάποια τμήματα των αναρτήσεων.) -
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Και να κάνω και μια έκλιση στη vag μπορεί να φτιάξει ένα reebadged τέτοιο
Uploaded with ImageShack.us
γιατί δεν βρήσκω πουθενά σε καλή κατάσταση και με λίγα χμ δν με πειράζει ας έχει το Ζ μπροστά .Εδώ σύσσωμοι οι Έλληνες παλεύουν να τα εξαφανίσουν τρακάροντάς τα κει εσύ θέλεις ένα;
-
Ο χρήστης dimitris741 έγραψε:
Πάντως τελική απόφαση δεν έχω πάρει ακόμα. Έχω μια ακόμα απορία σχετικά με το exeo, γνωρίζει κανείς αν τα ανταλλακτικά φανοποιείας του είναι εναλλακτά με αυτά του Α4?-
Οι πόρτες είναι ίδιες (ακόμα και τα προστατευτικά τους) ΑΛΛΑ στο Exeo ο καθρέφτης στηρίζεται πάνω στη μεταλλική επιφάνεια. Οι πίσω πανομοιότυπες)
Exeo: http://photo.netcarshow.com/Seat-Exeo_2009_photo_0c.jpg
A4: http://photo.netcarshow.com/Audi-A4_2.0 ... oto_09.jpg & http://photo.netcarshow.com/Audi-A4_2.0 ... oto_02.jpg -
Φτερά εμπρός διαφέρουν λόγω σχήματος φαναριού, σχήματος καπώ μηχανής και του νεύρου που στο Exeo εκτείνεται πιο πολύ.
-
Πίσω φτερά δείχνουν ολόιδια, όπως ολόιδια είναι και η οροφή.
Exeo: http://photo.netcarshow.com/Seat-Exeo_2009_photo_41.jpg
A4: http://photo.netcarshow.com/Audi-A4_2.0 ... oto_0c.jpg
4)Το πορτμπαγκάζ διαφέρει λόγω διαφορετικού φωτιστικού σώματος. Ο προφυλακτήρας επίσης διαφέρει στα σημεία (στο Exeo δεν φιλοξενεί και την πινακίδα, ενώ στο Α4 την είχαν ψηλά).
Το εσωτερικό είναι αυτούσιο από το A4 Cabrio
-
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Και να κάνω και μια έκλιση στη vag μπορεί να φτιάξει ένα reebadged τέτοιο
Uploaded with ImageShack.us
γιατί δεν βρήσκω πουθενά σε καλή κατάσταση και με λίγα χμ δν με πειράζει ας έχει το Ζ μπροστά .Εδώ σύσσωμοι οι Έλληνες παλεύουν να τα εξαφανίσουν τρακάροντάς τα κει εσύ θέλεις ένα;
Αλλά δεν εξαφανίζονται .
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Και να κάνω και μια έκλιση στη vag μπορεί να φτιάξει ένα reebadged τέτοιο
Uploaded with ImageShack.us
γιατί δεν βρήσκω πουθενά σε καλή κατάσταση και με λίγα χμ δν με πειράζει ας έχει το Ζ μπροστά .Εδώ σύσσωμοι οι Έλληνες παλεύουν να τα εξαφανίσουν τρακάροντάς τα κει εσύ θέλεις ένα;
Αλλά δεν εξαφανίζονται .
δεν εξαφανίζονται γιατί υπάρχουν κ αυτοί που θέλουν να λένε στον γείτονα που έχει Seat και Skoda ότι έχουν Α-U-D-I.
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Και να κάνω και μια έκλιση στη vag μπορεί να φτιάξει ένα reebadged τέτοιο
Uploaded with ImageShack.us
γιατί δεν βρήσκω πουθενά σε καλή κατάσταση και με λίγα χμ δν με πειράζει ας έχει το Ζ μπροστά .Εδώ σύσσωμοι οι Έλληνες παλεύουν να τα εξαφανίσουν τρακάροντάς τα κει εσύ θέλεις ένα;
Αλλά δεν εξαφανίζονται .
Α μην το λες, εδώ στην Θεσσαλονίκη έχει μειωθεί αισθητά ο πληθυσμός τους. Το ωραίο είναι πως όσα χρέπια παραμένουν έχουν τις ίδιες κλασσικές φθορές.
Αγορά Seat Exeo 1,8T style