Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά Seat Exeo 1,8T style
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά Seat Exeo 1,8T style
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    49
    598
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      provocatoras last edited by

      Επί της ουσίας για το Exeo, υπάρχουν στα ίδια λεφτά καλύτερες επιλογές από το Exeo 1.8 20VT .

      Σίγουρα όμως μία από αυτές που μου έρχονται έτσι πρόχειρα και γρήγορα δεν είναι το μικρομεσαίο Octavia II φίλε cosneo (...αχ αυτή η επιμονή σου για τα Skoda ) που στηρίζεται σε τεχνολογία του Golf-2003 (και το Exeo στο A4-2001) και το οποίο Octavia II θα αντικατασταθεί λίγο νωρίτερα από το Exeo (το Exeo II το 2014).
      Από την άλλη βέβαια με το Exeo θα είσαι σίγουρος ότι θα έχεις το ...exclusivity - χωρίς τα καλά της μεταπώλησης - οπότε σημαίνει ότι το παντρεύεσαι. Στην Ελλάδα τουλάχιστον έτσι θα είναι, γιατί εξω δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα όσο εδώ με τις μερικές δεκάδες κομμάτια από τις αρχές του έτους...
      Λχ στο πρώτο επτάμηνο στη Γαλλία

      1. Citroën C5 19.193
      2. Renault Laguna 14.385
      3. BMW 3 9.462
      4. VW Passat 8.458
      5. Audi A4 8.240
      6. Peugeot 407 7.158
      7. Mercedes C 6.494
      8. Opel Insignia 5.342
      9. Audi A5/Sportback 5.121
      10. Ford Mondeo 3.754
      11. Toyota Avensis 2.032
      12. SEAT Exeo 1.515
      13. Skoda Superb 1.375
      14. Alfa Romeo 159 898
      15. Mazda6 846
      16. Honda Accord 283
      17. Saab 9-3 258
      18. Fiat Croma 193
      19. Lexus IS 187
      20. Volvo S60 151

      (Γνώμη μου αν υπάρχει τόση επιμονή πια για το Exeo,
      σίγουρα το 2010 restyled Exeo (με τα LED φώτα και κάποιες άλλες μικροαλλαγές)
      και σίγουρα κάτι με multitronic CVT +- μηχανή 1.8/2.0TSI,
      το φτηνότερο Audiοειδές με τον εξοπλισμό και τα χαρακτηριστικά χωρίς όμως το premium σήμα μπροστά.)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • sprsk
        sprsk last edited by

        Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
        Επί της ουσίας για το Exeo, υπάρχουν στα ίδια λεφτά καλύτερες επιλογές από το Exeo 1.8 20VT .

        +1000% δικά σου τα λεφτά ..... αλλά είναι κρίμα ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          doule last edited by

          Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
          Σίγουρα όμως μία από αυτές που μου έρχονται έτσι πρόχειρα και γρήγορα δεν είναι το μικρομεσαίο Octavia II φίλε cosneo (...αχ αυτή η επιμονή σου για τα Skoda ) που στηρίζεται σε τεχνολογία του Golf-2003 (και το Exeo στο A4-2001) και το οποίο Octavia II θα αντικατασταθεί λίγο νωρίτερα από το Exeo (το Exeo II το 2014).

          Το Exeo βασίζεται στο Audi A4 B7(παραγωγή 2005-2008) και όχι στο A4 B6(παραγωγή 2001-2005).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            volvozeus last edited by

            Τα οποια Β6 και Β7 ουσιαστικα διαφερουν σχεδον αποκλειστικα στις ρυθμισεις...αλλα ξεχασα αυτα τα πραγματα δεν τα λεμε

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cpp last edited by

              Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
              Τα οποια Β6 και Β7 ουσιαστικα διαφερουν σχεδον αποκλειστικα στις ρυθμισεις...αλλα ξεχασα αυτα τα πραγματα δεν τα λεμε

              είναι σημαντικές οι αλλαγές ΙΜΟ. Αν θέλεις γράψτες εγώ βαριέμαι! Το Εχeo δεν θα το έπερνα, αλλα αυτό είναι άλλο θέμα. Από την άλλη αυτό τον κινητήρα με τα ιδια λεφτά και σε ίδο εξοπλισμό με το skoda, νομίζω δεν το βρίσκεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cosneo last edited by

                Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
                Σίγουρα όμως μία από αυτές που μου έρχονται έτσι πρόχειρα και γρήγορα δεν είναι το μικρομεσαίο Octavia II φίλε cosneo (...αχ αυτή η επιμονή σου για τα Skoda ) που στηρίζεται σε τεχνολογία του Golf-2003 (και το Exeo στο A4-2001) και το οποίο Octavia II θα αντικατασταθεί λίγο νωρίτερα από το Exeo (το Exeo II το 2014).

                Εντελώς συμπτωματική η πρόταση μου! Αν και συμπαθώ την Octavia και προτάθηκε απο εμένα ... για να μην φύγει απο την οικογένεια της VAG.
                Προτάσεις καλύτερες απο το Exeo θεωρώ πως υπάρχουν πάρα πολλές!

                Φυσικά η τελική απόφαση ανήκει σ' αυτόν που θα περάσει απο το 'ταμείο'!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimitris741 last edited by

                  Το octavia Mk I πουλιόταν, πριν λίγο καιρό, με τον ίδιο κινητήρα στα 20.790€ (μείον κανά 1.500€ έκπτωση) με πολύ λιγότερο εξοπλισμό (χωρίς ESP, αερόσακους κουρτίνας και διάφορα άλλα στοιχεία άνεσης) και το σημαντικότερο είναι βασισμένο στο Golf Mk IV με τον ημιάκαμπτο πίσω.

                  Το octavia Mk II πουλιέται στην έκδοση Elegance με τον 1.4 tsi στα 20.290 (-1300€ έκπτωση) και 1.8tsi 24.290 (-2600€ έκπτωση) και βασίζονται στο golf Mk V του 2003. Για τον εξοπλισμό ισχύουν τα ίδια με το octavia Mk I.

                  To Citroen C5 1.6THP είναι εξαιρετική περίπτωση με 20.970 η dynamique και 21.335 η prestige (χωρίς ζάντες αλουμινίου αλλά με την υδροενεργητική ανάρτηση). Το εσωτερικό της δεν μου άρεσε τόσο όσο του exeo (γούστα είναι αυτά ) ενώ με προβληματίζουν οι εξωτερικές διαστάσεις (ειδικά το πλάτος). Δεν το έχω απορρίψει και είμαι σε αναμονή για τεστ drive.

                  Τα Mazda 6 1.8 και Mondeo 1.6 είναι πολύ καλά αυτοκίνητα με εξαιρετικές προσφορές αυτή τη στιγμή, αλλά με προβληματίζουν οι κινητήρες τους.

                  Πάντως τελική απόφαση δεν έχω πάρει ακόμα. Έχω μια ακόμα απορία σχετικά με το exeo, γνωρίζει κανείς αν τα ανταλλακτικά φανοποιείας του είναι εναλλακτά με αυτά του Α4?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • V
                    volvozeus last edited by

                    Ο χρήστης dimitris741 έγραψε:
                    Πάντως τελική απόφαση δεν έχω πάρει ακόμα. Έχω μια ακόμα απορία σχετικά με το exeo, γνωρίζει κανείς αν τα ανταλλακτικά φανοποιείας του είναι εναλλακτά με αυτά του Α4?

                    Αυτο που ονομαζουμε πατωμα/πλατφορμα στα αυτοκινητα ειναι η τυπολογια αναρτησεων, η σκαφη (floorpan), οι κινητηρες/συστημα μεταδοσης, επιλογη κινησης, συστημα διευθυνσης, και στις περισσοτερες περιπτωσεις πολλα απο αυτα διαφερουν σημαντικα σε λεπτομερειες αναμεσα σε ιδιου πατωματος αυτοκινητα (πχ το Α3 και η Octavia ΙΙ εχουν το ιδιο πατωμα, με διαφορετικου υλικου ψαλιδια, αλλα σινεμπλοκ, αλλη κρεμαγιερα και διαφορετικη ρυθμιση δημιουργουν ενα εντελως διαφορετικο αυτοκινητο πισω απο το τιμονι)...μην περιμενεις να δεις ιδιους προφυλακτηρες ή φτερα.
                    Αν λοιπον κατι απο αυτα δεν εχει διαφοροποιηθει στο Exeo σε σχεση με το Α4 Β6/Β7 τοτε λογικα θα μπορει να τοποθετηθει και σε αυτο σαν ανταλλακτικο (δηλαδη ψαλιδια, κρεμαγιερα κτλ)..κατι τετοιο ισχυει μεταξυ του Β6 και του Β7.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      shelby last edited by

                      Θα σου προτεινα και εγω το Citroen C5 1.6 156hp. Aλλα αν θελεις Exeo το μαυρο χρωμα το ανεβαζει πολυ!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        ggab last edited by

                        παρε το exeo μπας και δουμε και κανενα στο δρομο......

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          asteris last edited by

                          Έχεις δει, απλά το πέρασες για Audi και δεν έδωσες σημασία...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dd_surfer last edited by

                            Ο χρήστης dimitris741 έγραψε:
                            .....Έχω μια ακόμα απορία σχετικά με το exeo, γνωρίζει κανείς αν τα ανταλλακτικά φανοποιείας του είναι εναλλακτά με αυτά του Α4?

                            Αν τα ανταλλακτικά φανοποιείας του Exeo (π.χ. πόρτες, φτερά, γρύλοι παραθύρων, φανάρια, κλπ.) δεν είναι ίδια με του Α4 (πολύ φοβάμαι ότι δεν θα είναι), μην πάρεις Exeo.

                            Φαντάσου σε 5 ή 7 ή και 10 χρόνια να εμπλακείς σε μικρό τρακάρισμα, να φταις και να χρειαστείς πόρτα και φτερό. Η μόνη λύση θα είναι καινούργια ανταλλακτικά από την αντιπροσωπεία, αν υπάρχουν. Εναλλακτικές λύσεις δεν θα έχεις.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              audipassion last edited by

                              Ο χρήστης dd_surfer έγραψε:

                              .....Έχω μια ακόμα απορία σχετικά με το exeo, γνωρίζει κανείς αν τα ανταλλακτικά φανοποιείας του είναι εναλλακτά με αυτά του Α4?

                              Αν τα ανταλλακτικά φανοποιείας του Exeo (π.χ. πόρτες, φτερά, γρύλοι παραθύρων, φανάρια, κλπ.) δεν είναι ίδια με του Α4 (πολύ φοβάμαι ότι δεν θα είναι), μην πάρεις Exeo.

                              Φαντάσου σε 5 ή 7 ή και 10 χρόνια να εμπλακείς σε μικρό τρακάρισμα, να φταις και να χρειαστείς πόρτα και φτερό. Η μόνη λύση θα είναι καινούργια ανταλλακτικά από την αντιπροσωπεία, αν υπάρχουν. Εναλλακτικές λύσεις δεν θα έχεις.

                              Οι πόρτες ίδιες είναι μπροστά είναι οι αλλαγές και δεν ξέρω αν υπάρχουν στο πόρτ μπαγκάζ .

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                audipassion last edited by

                                Και να κάνω και μια έκλιση στη vag μπορεί να φτιάξει ένα reebadged τέτοιο

                                Uploaded with ImageShack.us
                                γιατί δεν βρήσκω πουθενά σε καλή κατάσταση και με λίγα χμ δν με πειράζει ας έχει το Ζ μπροστά .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  provocatoras last edited by

                                  Το Exeo ως 'rebadged Α4 κατοπιν εορτής' είναι αντίστοιχη περίπτωση του κινέζικου Passat με το Superb Ι,
                                  γνώριμα πράγματα μες στο vag και όχι μόνο.
                                  Και σίγουρα το ότι είναι μοντέλο της Audi δεν είναι κακό ' δεν είναι άξιοι για λύπηση όσοι αγόρασαν πρόπερσι το Α4.

                                  Σίγουρα το ότι υπάρχουν αγορές όπως η ελληνική στις οποίες το μοντέλο δεν έχει πουλήσει παρά ελάχιστα κομμάτια (έστω και με τη μηδενική προώθηση) δεν αποδεικνύει ότι δεν είναι και αξιόλογο.
                                  Για να το ξεκαθαρίσουμε, κάθε άλλο μάλιστα, πρόκειται για ένα Audi που μέχρι πρόπερσι ως Α4 πουλούσε χιλιάδες κομμάτια (με το premium σήμα αλλά και με ακριβότερες τιμές χωρίς αντίστοιχο εξοπλισμό).
                                  Όπως υπάρχουν και καλύτερες επιλογές στα συγκεκριμένα λεφτά, υπάρχουν και χειρότερες.

                                  Φυσικά ούτε και στο εξωτερικό σκίζει, αλλού πουλάει ελάχιστα αλλού καθόλου (αναλόγως του ...πώς περπατάει η περίπτωσή του στις τοπικές αγορές), αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και συγκεκριμένες εκδόσεις που για μένα παρουσιάζουν αρκετό ενδιαφέρον ( οι νεότεροι TSI κινητήρες λχ με multitronic, και μάλιστα όντας το μόνο μοντέλο σε όλο το vag που φορά το CVT της Audi σε αυτά τα λεφτά).
                                  Μία από αυτές όμως τις εκδόσεις δεν είναι ο 1.8 20VT - καθόλα άξιος κινητήρας που συνεχίζει να τοποθετείται σε άλλα μοντέλα και μάρκες του γκρουπ - από τη στιγμή που βγήκαν οι νέοι TSI μαζί με το φετινό restyling του μοντέλου.

                                  Για την ιστορία το λανσάρισμα του Exeo ήταν ένα δώρο που εξασφάλισε ο πρώην πρόεδρος της SEAT Γερμανός Έριχ Σμιτ,
                                  καθώς επί προεδρίας δικής του στην Audi είχε το πρωτότυπο Α4, για να καταλήξει να το φέρει τελικά και στη SEAT.
                                  Στόχος για την πρώτη γενιά του Exeo δεν μπορεί να είναι οι πωλήσεις σε απόλυτα νούμερα,
                                  αλλά η διεύρυνση της γκάμας που θα επανεισάγει τη μάρκα σε μεγαλύτερα segments με το ελάχιστο κόστος (δεδομένης της κρύας υποδοχής που θα τύγχανε μοντέλο της SEAT στο D-segment).

                                  Και αν για το Exeo ο συνδυασμός TSI κινητήρες και multitronic έχει ένα νόημα,
                                  θα έλεγα ότι και για C5 αντίστοιχα μάλλον θα πρέπει να απορρίψει ο ενδιαφερόμενος ο,τιδήποτε με 'μεταλλική' ανάρτηση και ατμοσφαιρικό μοτέρ.

                                  (ΥΓ: Δεν καταλαβαίνω η ανησυχία για τα ανταλλακτικά (στο κατά πόσο θα υπάρχουν καινούρια από την αντιπροσωπεία για χρόνια) που αποσκοπεί.
                                  Δε θυμάμαι να τίθεται συχνά θέμα κάθε φορά που συζητάμε για καινούριο μοντέλο,
                                  και μια φορά η SEAT (και το γκρουπ) ούτε κακή εικόνα έχει δώσει μέχρι σήμερα για τη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών
                                  ούτε η εδώ αντιπροσωπεία έχει δείγματα πολιτικής σαν άλλους εγχώριους (ονόματα δε λέμε, να μην αρχίζουμε πόλεμο χωρίς λόγο)...

                                  Τα ανταλλακτικά του Exeo όσον αφορά φανοποιία σε άλλα είναι αυτά του Α4 (πχ πόρτες), σε άλλα όχι (πχ προφυλακτήρες).
                                  Στο εσωτερικό παρομοίως κοινά με το Α4 (πχ πλαστικά στο κάτω μέρος του ταμπλό), σε άλλα όχι (πχ πλαστικά στο πάνω μέρος του ταμπλό).
                                  Στα ηλεκτρομηχανικά είναι σε μεγαλύτερο βαθμό κοινά με μοντέλα της Audi και του υπόλοιπου vag, με εξαιρέσεις λχ κάποια τμήματα των αναρτήσεων.)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    Ο χρήστης audipassion έγραψε:
                                    Και να κάνω και μια έκλιση στη vag μπορεί να φτιάξει ένα reebadged τέτοιο

                                    Uploaded with ImageShack.us
                                    γιατί δεν βρήσκω πουθενά σε καλή κατάσταση και με λίγα χμ δν με πειράζει ας έχει το Ζ μπροστά .

                                    Εδώ σύσσωμοι οι Έλληνες παλεύουν να τα εξαφανίσουν τρακάροντάς τα κει εσύ θέλεις ένα;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mika_hakkinen last edited by

                                      Ο χρήστης dimitris741 έγραψε:
                                      Πάντως τελική απόφαση δεν έχω πάρει ακόμα. Έχω μια ακόμα απορία σχετικά με το exeo, γνωρίζει κανείς αν τα ανταλλακτικά φανοποιείας του είναι εναλλακτά με αυτά του Α4?

                                      1. Οι πόρτες είναι ίδιες (ακόμα και τα προστατευτικά τους) ΑΛΛΑ στο Exeo ο καθρέφτης στηρίζεται πάνω στη μεταλλική επιφάνεια. Οι πίσω πανομοιότυπες)
                                        Exeo: http://photo.netcarshow.com/Seat-Exeo_2009_photo_0c.jpg
                                        A4: http://photo.netcarshow.com/Audi-A4_2.0 ... oto_09.jpg & http://photo.netcarshow.com/Audi-A4_2.0 ... oto_02.jpg

                                      2. Φτερά εμπρός διαφέρουν λόγω σχήματος φαναριού, σχήματος καπώ μηχανής και του νεύρου που στο Exeo εκτείνεται πιο πολύ.

                                      3. Πίσω φτερά δείχνουν ολόιδια, όπως ολόιδια είναι και η οροφή.
                                        Exeo: http://photo.netcarshow.com/Seat-Exeo_2009_photo_41.jpg
                                        A4: http://photo.netcarshow.com/Audi-A4_2.0 ... oto_0c.jpg

                                      4)Το πορτμπαγκάζ διαφέρει λόγω διαφορετικού φωτιστικού σώματος. Ο προφυλακτήρας επίσης διαφέρει στα σημεία (στο Exeo δεν φιλοξενεί και την πινακίδα, ενώ στο Α4 την είχαν ψηλά).

                                      Το εσωτερικό είναι αυτούσιο από το A4 Cabrio

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        audipassion last edited by

                                        Ο χρήστης drdino έγραψε:

                                        Και να κάνω και μια έκλιση στη vag μπορεί να φτιάξει ένα reebadged τέτοιο

                                        Uploaded with ImageShack.us
                                        γιατί δεν βρήσκω πουθενά σε καλή κατάσταση και με λίγα χμ δν με πειράζει ας έχει το Ζ μπροστά .

                                        Εδώ σύσσωμοι οι Έλληνες παλεύουν να τα εξαφανίσουν τρακάροντάς τα κει εσύ θέλεις ένα;

                                        Αλλά δεν εξαφανίζονται .

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • elteo
                                          elteo last edited by

                                          Ο χρήστης audipassion έγραψε:

                                          Και να κάνω και μια έκλιση στη vag μπορεί να φτιάξει ένα reebadged τέτοιο

                                          Uploaded with ImageShack.us
                                          γιατί δεν βρήσκω πουθενά σε καλή κατάσταση και με λίγα χμ δν με πειράζει ας έχει το Ζ μπροστά .

                                          Εδώ σύσσωμοι οι Έλληνες παλεύουν να τα εξαφανίσουν τρακάροντάς τα κει εσύ θέλεις ένα;

                                          Αλλά δεν εξαφανίζονται .

                                          δεν εξαφανίζονται γιατί υπάρχουν κ αυτοί που θέλουν να λένε στον γείτονα που έχει Seat και Skoda ότι έχουν Α-U-D-I.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Ο χρήστης audipassion έγραψε:

                                            Και να κάνω και μια έκλιση στη vag μπορεί να φτιάξει ένα reebadged τέτοιο

                                            Uploaded with ImageShack.us
                                            γιατί δεν βρήσκω πουθενά σε καλή κατάσταση και με λίγα χμ δν με πειράζει ας έχει το Ζ μπροστά .

                                            Εδώ σύσσωμοι οι Έλληνες παλεύουν να τα εξαφανίσουν τρακάροντάς τα κει εσύ θέλεις ένα;

                                            Αλλά δεν εξαφανίζονται .

                                            Α μην το λες, εδώ στην Θεσσαλονίκη έχει μειωθεί αισθητά ο πληθυσμός τους. Το ωραίο είναι πως όσα χρέπια παραμένουν έχουν τις ίδιες κλασσικές φθορές.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr