-
Ο χρήστης MILANEZOS έγραψε:
[ Η παρεχομενη ενεργητικη ασφαλεια και ολοι οι παραγοντες που συντελλουν,ετσι ωστε αυτη να υφισταται (ακριβεια τιμονιου,φρενα, ακριβεια ελεγχου, εντελει καλυτερο στριψιμο ) εκτος οτι σου δινουν την δυνατοτητα να κινηθεις οποτε θελεις γρηγοροτερα, σε βοηθουν εαν συμβει η στραβη, να την αποφυγεις (να βγει αποτομα απο ενα στενο ενα αυτοκινητο-γρηγορη αλλαγη κατευθυνσης, αμεσοτερα-αποτελεσματικοτερα φρενα)-δεν ειναι θεμα αγωνων η ενεργητικη ασφαλεια.καλα ηρεμησε ολα τα συγχρονα αυτοκινητα δεν ειναι σε καμια περιπτωση επικινδυνα αν δεν κανεις καγκουριες
[b][u] Μαλλον αστειευεσαι με αυτο που λες γιατι ειναι εντελλως αυθερετο συμπερασμα διοτι σε μια προσκρουσηση μεγαλου φορτιου η μικρη διαφορα αυτη θα παιξει καθοριστικο ρολο στην λεπτη γραμμη ζωης -θανασιμου τραυματισμου, η ακομη και τραυματισμου που καταληγει σε αναπηριες.[b][u]
[/quote]
κι εσυ με τη σειρα σου καταληγεις σε αυθαιρετα συμπερασματα, δε νομιζω οτι ειμαστε σε θεση να αξιολογησουμε ουσιαστικα τα crash test , ουτε οτι αυτα ειναι το πλεον αξιοπιστι κριτηριο μιας και οι συγκρουσεις που μπορουν να συμβουν στη πραγματικη ζωη ειναι πολλων τυπων και οχι μονο χτυπημα σε τοιχο με 60παρολα αυτα βεβαια κρινουμε αυτα που εχουμε και εδω εχουμε ενα 4% διαφορα ποσο οριακα θα φτασεις πριν το θανατο για να παιξει ρολο κατι τετοιο ?
με τη λογικη σου παντως τις 147 και 156 (και ολες οι παλιοτερες ) που ειναι αποδεδειγμενα νεκροφορες(και σε σχεση με τον τοτε ανταγωνισμο, οχι μονο επειδη ειναι παλιες), δε θα τις αγοραζες ποτε, εε?
-
Ο χρήστης MILANEZOS έγραψε:
Εγώ θα πω άλλη μια φορά κάτι.
Είμαι 4 χρόνια γραμμένος εδώ, πάνω κάτω όλοι ξέρουν παλαιότερα πόσες διαμάχες έχουν γίνει σχετικά με τις Alfa Romeo από μέρους μου. Όταν πίστευα ότι οι τότε Alfa ήταν καλύτερες σε αυτά που πρόσφεραν από τον ανταγωνισμό. Θυμάστε τι είχα πει για την Giulietta? Ε Vasgti σε εσένα πρέπει να το είχα πει. Ότι για την κριτική στη mito ήμουν χαλαρός αλλά για την Giulietta αν δεν είναι όπως οφείλει να είναι, πρώτος εγώ θα την λιθοβολούσα....Το θυμάστε?Δεν με έχει πάρει από κάτω, ούτε άλλος χρήστης είναι στο λογαριασμό μου. Εγώ απλά συνεχίζω να λέω αυτό που πιστεύω ότι είναι αληθινό και πραγματικότητα. Η Giulietta για μένα δεν αξίζει δεκάρα τσακιστή σαν AR, χέστηκα πλέον για το πως θα πάει εμπορικά. Επίσης αν και δεν με ενδιαφέρει η μικρομεσαία κατηγορία άμεσα, αν έπρεπε να αγοράσω κάποιο μοντέλο από αυτήν τώρα, αυτό θα ήταν το δίδυμο των VW Scirocco & Golf 160 DSG7.
Αυτά θεωρώ ότι είναι τα καλύτερα πακέτα στο C-seg by far....Τώρα καταλαβαίνω γιατί είχαν 10 χρόνια στα δρώμενα την πιο γαμάτη μικρομεσαία Alfa Romeo που βγήκε ποτέ....την 147 δηλαδή...
Πως θα προσελκύσεις του αγοραστές της 147 για να αγοράσουν την Giulietta ρε Μαρκιόνε? Πως?Τέλος πάντων κακώς χαλιέμαι
Συγνώμη για το ύφος, καλή συνέχεια και καλορίζικες στα παιδιά που τις αγόρασαν...μαλιστα, καλυτερα και μαλιστα BY FAR , οτι θελουμε λεμε μαλλον.
Αυτο δεν θα το ακουγες ουτε σε αντιπροσωπεια vw! -
επειδή οι τιμές που έδωσα ήταν σχετικά αυθαίρετες, οι ακριβείς είναι:
NCAP Giulietta : ενήλικοι προστασία 97%, 85% παιδιά, 63% πεζοί, 86% ηλεκτρονικά βοηθήματα ασφαλείας
NCAP Golf Vi :ενήλικοι προστασία 97%, 84% παιδιά, 61% πεζοί, 71% ηλεκτρονικά.
Τα σχόλια δικά σας... -
Mην ασχολείστε και πολύ με τα νούμερα που δηλώνουν στις δοκιμές, εκτός αν εξετάζετε δύο αυτοκίνητα παραπλήσιου μεγέθους, ΑΛΛΑ χαοτικής διαφοράς στα τυποποιημένα αποτελέσματα.
Επίσης μην προσπαθείτε να εξάγετε συμπεράσματα για το πως θα συμπεριφερθεί ένα αυτοκίνητο σε μια πραγματική σύγκρουση. Οι συγκρούσεις που συμβαίνουν έξω είναι ακόμη πιο πολυδιάστατες και πολύπλοκες από τις τυποποιημένες προσκρούσεις ακριβείας στις οποίες δοκιμάζονται τα οχήματα, χώρια τη διαφορά που έχει ο σωματότυπος του καθένα από τον σωματότυπο του μέσου όρου που προσπαθούν να προσομοιάσουν οι κούκλες δοκιμών.Ας παραληφθεί λοιπόν αυτή η παράμετρος από την συζήτηση, είναι παντελώς ανούσια.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
[ Η παρεχομενη ενεργητικη ασφαλεια και ολοι οι παραγοντες που συντελλουν,ετσι ωστε αυτη να υφισταται (ακριβεια τιμονιου,φρενα, ακριβεια ελεγχου, εντελει καλυτερο στριψιμο ) εκτος οτι σου δινουν την δυνατοτητα να κινηθεις οποτε θελεις γρηγοροτερα, σε βοηθουν εαν συμβει η στραβη, να την αποφυγεις (να βγει αποτομα απο ενα στενο ενα αυτοκινητο-γρηγορη αλλαγη κατευθυνσης, αμεσοτερα-αποτελεσματικοτερα φρενα)-δεν ειναι θεμα αγωνων η ενεργητικη ασφαλεια.
καλα ηρεμησε ολα τα συγχρονα αυτοκινητα δεν ειναι σε καμια περιπτωση επικινδυνα αν δεν κανεις καγκουριες
[b][u] Μαλλον αστειευεσαι με αυτο που λες γιατι ειναι εντελλως αυθερετο συμπερασμα διοτι σε μια προσκρουσηση μεγαλου φορτιου η μικρη διαφορα αυτη θα παιξει καθοριστικο ρολο στην λεπτη γραμμη ζωης -θανασιμου τραυματισμου, η ακομη και τραυματισμου που καταληγει σε αναπηριες.[b][u]
κι εσυ με τη σειρα σου καταληγεις σε αυθαιρετα συμπερασματα, δε νομιζω οτι ειμαστε σε θεση να αξιολογησουμε ουσιαστικα τα crash test , ουτε οτι αυτα ειναι το πλεον αξιοπιστι κριτηριο μιας και οι συγκρουσεις που μπορουν να συμβουν στη πραγματικη ζωη ειναι πολλων τυπων και οχι μονο χτυπημα σε τοιχο με 60
παρολα αυτα βεβαια κρινουμε αυτα που εχουμε και εδω εχουμε ενα 4% διαφορα ποσο οριακα θα φτασεις πριν το θανατο για να παιξει ρολο κατι τετοιο ?
με τη λογικη σου παντως τις 147 και 156 (και ολες οι παλιοτερες ) που ειναι αποδεδειγμενα νεκροφορες(και σε σχεση με τον τοτε ανταγωνισμο, οχι μονο επειδη ειναι παλιες), δε θα τις αγοραζες ποτε, εε? [/quote]
υπαρχουν αγοραστες που επιλεγουν ενα αυτοκινητο α) επειδη τους αρεσει-γουσταρουν και την μαρκα οποτε τελος
β) υπαρχουν και αγοραστες οπως ο φιλος μας στον οποιο απαντησα που στην επιλογη του αυτοκινητου δεν λαμβανει υποψη συναισθηματισμους΄και συγκρινει μεχρι λεπτομερειας, οπως μας ειπε δεν του αρεσε η εσωτερικη επενδυση της πορτας της G.Σε αυτην την κατηγορια αγοραραστων αναφερεται το σκεπτικο της συγκρισης στις λεγομενες λεπτομερειες, οι οποιες βγαζουν καλυτερη την G απο το γκολφ, ειτε επειδη βρισκονται σε διαφορετικη κατηγορια (premium....) , ειτε προκειται οπως ειπα για 2 μοντελα που τους χωριζουν καποια χρονια στην σχεδιαση.
Την 156 εγω προσωπικα και την 147, θα την επαιρνα γιατι ηταν εξαιρετικα αυτοκινητα και η διαφορα σε επιπεδο παθητικης ασφαλειας , οποια και εαν ηταν αυτη, υπερκαλυπτονταν απο την κορυφαια ενεργητικη! -
Ρε παιδιά δεν είναι έτσι! Δεν μανουριάζομαι μόνο για ένα πλαστικό. Είναι το κάθισμα, που στη στάνταρντ έκδοση είναι σαν του clio που είχα-σε αμάξι 170hp- καθόλου πλευρική στήριξη (και ένας φίλος λέει είναι και premium, σαν τα audi!), είναι η ευρυχωρία που είναι σημαντικά μικρότερη πίσω...και σε χώρο στα πόδια και στο κεφάλι, και πλάγια...
Δεν βγάζω ούτε στιγμή άχρηστο το αμάξι, το περίμενα να βγει πόσο καιρό, το είχα εικόνα στο desktop, απλά όπως με απογοητεύει το golf εξωτερικά, έτσι με απογοητεύει η G εσωτερικά. Και φυσικά με ενδιαφέρει περισσότερο αυτό που ζω εγώ, παρά αυτό που βλέπουν οι άλλοι...
Ίσως την πάτησε η alfa με το παιχνίδι των προσδοκιών. Ίσως αν δεν είχε δημιουργήσει τόσες προσδοκίες με διαφήμιση εικόνες μέσα έξω και photoshop όλη αυτή η συζήτηση να μην είχε καν ξεκινήσει....
Και κάτι άλλο που έχει κάποια σημασία...
Τα δύο αμάξια τα είδα χωρίς να είμαι προκατειλημμένος μαζί, την ίδια χρονική στιγμή, στις δύο αντιπροσωπείες που είναι απέναντι στην εθνική οδό. Έτσι δεν ωραιοποίησα τίποτε και η κριτική με τα προσωπικά μου κριτήρια έγινε αυτόματα. (ως προς την εμφάνιση, τονίζω) -
Ο χρήστης Selinios έγραψε:
Τα σχόλια δικά σας...
Εγώ έχω ένα ....... έχεις γίνει κουραστικός
Εδώ δεν είναι οι διαξιφισμοί
Ούτε το Α vs ΒRead the TITLE : Alfa Romeo Giulietta
Άντε στον άλλο μαχαλά .... αυτόν με τα Golf και επειδή είμαι ευγενής θα σε βοηθήσω ...
Πάτα εδώ http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=14667&start=3465
-
Ο χρήστης MILANEZOS έγραψε:
υπαρχουν αγοραστες που επιλεγουν ενα αυτοκινητο α) επειδη τους αρεσει-γουσταρουν και την μαρκα οποτε τελος
β) υπαρχουν και αγοραστες οπως ο φιλος μας στον οποιο απαντησα που στην επιλογη του αυτοκινητου δεν λαμβανει υποψη συναισθηματισμους΄και συγκρινει μεχρι λεπτομερειας, οπως μας ειπε δεν του αρεσε η εσωτερικη επενδυση της πορτας της G.Σε αυτην την κατηγορια αγοραραστων αναφερεται το σκεπτικο της συγκρισης στις λεγομενες λεπτομερειες, οι οποιες βγαζουν καλυτερη την G απο το γκολφ, ειτε επειδη βρισκονται σε διαφορετικη κατηγορια (premium....) , ειτε προκειται οπως ειπα για 2 μοντελα που τους χωριζουν καποια χρονια στην σχεδιαση.
Την 156 εγω προσωπικα και την 147, θα την επαιρνα γιατι ηταν εξαιρετικα αυτοκινητα και η διαφορα σε επιπεδο παθητικης ασφαλειας , οποια και εαν ηταν αυτη, υπερκαλυπτονταν απο την κορυφαια ενεργητικη!κοιτα αμα το παμε στη premium κατηγορια το Α3 και η 1 παρα το χρονακια τους, σε ποιοτητα ειναι σαφως καλυτερα απο τη γκολφω.. αρα αμα συγκρινουμε τη g με το golf δε ξερω για ποσο premium μιλαμε
η ενεργητικη ασφαλεια ειναι σιγουρα σημαντικη , αλλα πολλες φορες δεν ειναι στο χερι σου, πιστεψε με αρα κοιτας και τη παθητικη (νταξει για μενα δεν ειναι το Α και το Ω, αλλα το κοιταω)
σημερα παντως δε μπορεις να πεις οτι καποιο μικρομεσαιο εχει κακη ενεργητικη ασφαλεια, ειδικα αν δε μιλαμε για γρηγορους ρυθμουςκαι το golf οπως και να το κανουμε ειναι πανω απο το μεσο ορο, και οπως και η g εχει μονιμα esp οn..
πρεπει να εισαι πολυ κουλαδι για να σκοτωθεις μονος σoυ -
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Τα σχόλια δικά σας...
Εγώ έχω ένα ....... έχεις γίνει κουραστικός
Εδώ δεν είναι οι διαξιφισμοί
Ούτε το Α vs ΒRead the TITLE : Alfa Romeo Giulietta
Άντε στον άλλο μαχαλά .... αυτόν με τα Golf και επειδή είμαι ευγενής θα σε βοηθήσω ...
Πάτα εδώ http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=14667&start=3465
Εδώ που τα λέμε έχεις δίκιο. Σφυρίζω λήξη από εμένα...
Για να δούμε τι θα κάνουν οι υπόλοιποι... -
Σημερα πήγα και είδα την G για δεύτερη φορά από κοντά. Την είχα δει και όταν είχε πρωτοβγεί και την έχω οδηγήσει κιόλας. Οδηγικά μου είχε αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις και μάλιστα, επειδή την είχα οδηγήσει σε δρόμο με αρκετές ανωμαλίες, μου είχε φανεί δεμένο σύνολο. Η έκδοση που είδα σήμερα είχε το sport pack, ήταν ακριβώς η έκδοση που μου αρέσει. Έχοντας διαβάσει τα τελευταία ποστ, προσπάθησα να δώσω σημασία στη λεπτομέρεια. Εντάξει, τα πλαστικά στις πόρτες θα μπορούσαν να είναι και καλύτερα, αλλά δεν ήταν τόσο χάλια η κατάσταση. Μου άρεσαν πολύ τα καθίσματα, συγκεκριμένα η υφή τους, και η μαύρη εωστερική επένδυση της οροφής. Έχοντας και οδηγική εμπειρία από την G, αν αυτή τη στιγμή άλλαζα το Focus, μια κόκκινη με sport pack θα ήταν άνετα η επιλογή μου.
-
Ο χρήστης grig82 έγραψε:
άλλαζα το Focus, μια κόκκινη με sport pack θα ήταν άνετα η επιλογή μουΣαν να διαβάζω τον εαυτόν μου...
-
ερωτηση πρωτη
επειδη μαλλον ψηθηκα για την ιουλιετα με τα 120 αλογα, αλλα στην αντιπροσωπεια που πηγα δεν μιλησανε καθολου για προσφορες λανσαρισματος απλα ειπανε οτι θα με παρουνε τηλ αν μαθουν κατι, ξερει κανεις κατι παραπανω?ερωτηση δευτερη
ποτε προβλεπεται να βγει με τον νεο κινητηρα με τα 140 αλογα?
γιατι σκεφτομαι πως αν ειναι να ερθει συντομα ειδικα με το tct ισως ειναι φρονιμο να περιμενω -
θα δωσεις το τσιροττο που αν θυμαμαι ειναι 160, να παρεις giulietta με 120 αλογα? ( )
-
.>Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
άλλαζα το Focus, μια κόκκινη με sport pack θα ήταν άνετα η επιλογή μου
Σαν να διαβάζω τον εαυτόν μου...
Συνάδελφος; Η αλήθεια είναι πως αυτό το αυτοκίνητο το περίμενα με ανυπομονησία. Αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να κάνω κίνηση αλλά θα κάνω κάποιες οικονομίες και ελπίζω να καταφέρω να την αποκτήσω. Κι ας μην έχει τα τέλεια πλαστικά. Φτάνει που μου αρέσει οδηγικά
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
θα δωσεις το τσιροττο που αν θυμαμαι ειναι 160, να παρεις giulietta με 120 αλογα? ( )Εδώ θα συμφωνήσω. Αν ήταν για την 170άρα ΟΚ. Αλλά για την μικρή δεν ξέρω αν αξίζει. Το Scirocco είναι καλό.
-
Ο χρήστης grig82 έγραψε:
.>>άλλαζα το Focus, μια κόκκινη με sport pack θα ήταν άνετα η επιλογή μουΣαν να διαβάζω τον εαυτόν μου...
Συνάδελφος; Η αλήθεια είναι πως αυτό το αυτοκίνητο το περίμενα με ανυπομονησία. Αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να κάνω κίνηση αλλά θα κάνω κάποιες οικονομίες και ελπίζω να καταφέρω να την αποκτήσω. Κι ας μην έχει τα τέλεια πλαστικά. Φτάνει που μου αρέσει οδηγικά
Κάτοχος Focus Mk1 κι εγώ, που βρίσκει την Ιουλιέτα άξιο οδηγικό συνεχιστή.
Κιεγώ πιστέυωο ότι μετά από Σιρόκο 160, πρέπει να πας σε Ιουλιέτα 170, αλλιώς θα απογοητευτεις.
-
η 170 με μεσο εξοπλισμο ποσο παει?
-
παιδιΑ θεωρω οτι η κριτικη που επικεντρωθηκε σε επιπεδο η G δεν εχει καλα πλαστικα στις πορτες, απαξιωνει ολο το συνολο που σε ολους τους τομεις διακρινεται.
Εξεταστε την συνολικη ποιοτητα που αποπνει, την στιβαρη κατασκευη που δινει απιστευτο πατημα και αμεσοτητα που στις μερες μας εχει γινει ειδος προς εξαφανισης.Se αυτο που πρεπει να σταθει ο υποψηφιος αγοραστης σε πολλα τεστ-συγκριτικα που εχουν κατα καιρους δημοσιευτει (ιντερνετ,τυπος) οτι στην ποιοτητα εσωτερικου την εχουν βγαλει καλυτερη απο την σειρα 1 bmw, και αναλογως το περιοδικο, ισαξιο-καλυτερο απο το vw group.
Αλλωστε για μενα, αυτοκινητο αγοραζεις, με αυτο μεταφερεσαι,στριβεις,κινεισαι, πρεπει να δωσεις κυριως βαρυτητα στα δυναμικα χαρακτηριστικα, και τις τεχνικες λεπτομερειες-λυσεις (χαμηλα επιπεδα ρυπων-υψηλη ιπποδυναμη)που εφαρμοζονται στην G.Δεν μπορεις να σβηνεις ενα αυτοκινητο μονο και μονο για τα πλαστικα στις πορτες.
Δηλαδη εαν ειχε τελεια πλαστκα στις πορτες και στα υπολοιπα ηταν απλα χλιαρο, θα το περνατε;; -
Ο χρήστης MILANEZOS έγραψε:
παιδιΑ θεωρω οτι η κριτικη που επικεντρωθηκε σε επιπεδο η G δεν εχει καλα πλαστικα στις πορτες, απαξιωνει ολο το συνολο που σε ολους τους τομεις διακρινεται.
Εξεταστε την συνολικη ποιοτητα που αποπνει, την στιβαρη κατασκευη που δινει απιστευτο πατημα και αμεσοτητα που στις μερες μας εχει γινει ειδος προς εξαφανισης.Se αυτο που πρεπει να σταθει ο υποψηφιος αγοραστης σε πολλα τεστ-συγκριτικα που εχουν κατα καιρους δημοσιευτει (ιντερνετ,τυπος) οτι στην ποιοτητα εσωτερικου την εχουν βγαλει καλυτερη απο την σειρα 1 bmw, και αναλογως το περιοδικο, ισαξιο-καλυτερο απο το vw group.
Αλλωστε για μενα, αυτοκινητο αγοραζεις, με αυτο μεταφερεσαι,στριβεις,κινεισαι, πρεπει να δωσεις κυριως βαρυτητα στα δυναμικα χαρακτηριστικα, και τις τεχνικες λεπτομερειες-λυσεις (χαμηλα επιπεδα ρυπων-υψηλη ιπποδυναμη)που εφαρμοζονται στην G.Δεν μπορεις να σβηνεις ενα αυτοκινητο μονο και μονο για τα πλαστικα στις πορτες.
Δηλαδη εαν ειχε τελεια πλαστκα στις πορτες και στα υπολοιπα ηταν απλα χλιαρο, θα το περνατε;;+1
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
η 170 με μεσο εξοπλισμο ποσο παει?Γύρω στα 24-25 χιλιάρικα.
Alfa Romeo Giulietta