Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 46
    • Best 0
    • Groups 0

    selinios

    @selinios

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    46
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    selinios Unfollow Follow

    Latest posts made by selinios

    • RE: VW FORUM

      Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:

      Εχω μεινει καταευχαριστημενος με την οικονομια του καλου μου!

      Golf 7, 2013, 140hp, βενζινη, με απενεργοποιηση 2κυλινδρων, ελαφρυ ποδι, σε μικτο κυκλο (λιγο εθνικη και λιγο πολη σε πολυ χαλαρη κινηση, διαδρομη 15χλμ, μεση 3,1 lt!!!!! Συνηθως ανετα κυκλος εντος πολης 4,5- 6 lt! Πολυ πολυ οικονομικο!
      .

      Στην ΕΟ στην ΛΕΑ πήγαινες?

      Οχι, πηγαινα στη μεσαια λωριδα πισω απο ενα γερο 90 χρονων που νομιζε οτι καναμε κοντρα και με περνουσε!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      selinios
    • RE: VW FORUM

      Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:

      Εχω μεινει καταευχαριστημενος με την οικονομια του καλου μου!

      Golf 7, 2013, 140hp, βενζινη, με απενεργοποιηση 2κυλινδρων, ελαφρυ ποδι, σε μικτο κυκλο (λιγο εθνικη και λιγο πολη σε πολυ χαλαρη κινηση, διαδρομη 15χλμ, μεση 3,1 lt!!!!! Συνηθως ανετα κυκλος εντος πολης 4,5- 6 lt! Πολυ πολυ οικονομικο!
      .

      Στην ΕΟ στην ΛΕΑ πήγαινες?

      Οχι, πηγαινα στη μεσαια λωριδα πισω απο ενα γερο 90 χρονων που νομιζε οτι καναμε κοντρα και με περνουσε!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      selinios
    • RE: VW FORUM

      Εχω μεινει καταευχαριστημενος με την οικονομια του καλου μου!

      Golf 7, 2013, 140hp, βενζινη, με απενεργοποιηση 2κυλινδρων, ελαφρυ ποδι, σε μικτο κυκλο (λιγο εθνικη και λιγο πολη σε πολυ χαλαρη κινηση, διαδρομη 15χλμ, μεση 3,1 lt!!!!! Συνηθως ανετα κυκλος εντος πολης 4,5- 6 lt! Πολυ πολυ οικονομικο!
      .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      selinios
    • RE: Έρευνα Κατανάλωσης

      Golf 7, 2013, 140hp, βενζινη, με απενεργοποιηση 2κυλινδρων, ελαφρυ ποδι, σε μικτο κυκλο (λιγο εθνικη και λιγο πολη σε πολυ χαλαρη κινηση, διαδρομη 15χλμ, μεση 3,1 lt!!!!! Συνηθως ανετα κυκλος εντος πολης 4,5- 6 lt! Πολυ πολυ οικονομικο!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      selinios
    • RE: Alfa Romeo Giulietta

      Αποψη μου για το premium,ανεξαρτητα απο προϊόν:
      1ο πρεπει να ειναι στην τεχνολογικη αιχμή
      2ο χωρις αισθητικες εξτραβαγκάνζες, αισθητικη που αντέχει στο χρόνο
      3ο να εχει σε ολα τα επίπεδα αψογο φινίρισμα
      4ο να απευθύνεται σε λιγους,με την εννοια ότι έχουν λιγοι προσβαση σε αυτο (δεν μπορει το premium να το απολαμβάνουν ολοι)
      5ο και απο τα σημαντικότερα: αντίστοιχη εικόνα της φιρμας(brand)
      6ο αντιστοιχη εικόνα των υπόλοιπων προϊόντων της φιρμας οχι μόνο στην παρούσα χρονικη στιγμή,αλλα κ´ σε ικανό βαθος χρόνου προς τα πίσω(το premium image χτίζεται, δεν αποκτάται σε μία μέρα...)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      selinios
    • RE: Alfa Romeo Giulietta

      Ο χρήστης pasxos έγραψε:

      θα δωσεις το τσιροττο που αν θυμαμαι ειναι 160, να παρεις giulietta με 120 αλογα? ( )

      Ε κοιτα τα λαθη πληρωνονται.Απ την αρχη οταν ξερεις οτι ερχεται η G ειναι λαθος να παρεις ψοροκο...καλλιο αργα παρα ποτε βεβαια,το να πηγαινεις σε πριμιουμ ειναι αλλιως οπως και να το κανουμε...

      Τι κάνει την G premium; (Γενική ερώτηση, απευθύνεται στο σκεπτικό του καθενός)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      selinios
    • RE: Alfa Romeo Giulietta

      Ο χρήστης sprsk έγραψε:

      Τα σχόλια δικά σας...

      Εγώ έχω ένα ....... έχεις γίνει κουραστικός

      Εδώ δεν είναι οι διαξιφισμοί
      Ούτε το Α vs Β

      Read the TITLE : Alfa Romeo Giulietta

      Άντε στον άλλο μαχαλά .... αυτόν με τα Golf και επειδή είμαι ευγενής θα σε βοηθήσω ...

      Πάτα εδώ http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=14667&start=3465

      Εδώ που τα λέμε έχεις δίκιο. Σφυρίζω λήξη από εμένα...
      Για να δούμε τι θα κάνουν οι υπόλοιποι...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      selinios
    • RE: Alfa Romeo Giulietta

      Ρε παιδιά δεν είναι έτσι! Δεν μανουριάζομαι μόνο για ένα πλαστικό. Είναι το κάθισμα, που στη στάνταρντ έκδοση είναι σαν του clio που είχα-σε αμάξι 170hp- καθόλου πλευρική στήριξη (και ένας φίλος λέει είναι και premium, σαν τα audi!), είναι η ευρυχωρία που είναι σημαντικά μικρότερη πίσω...και σε χώρο στα πόδια και στο κεφάλι, και πλάγια...
      Δεν βγάζω ούτε στιγμή άχρηστο το αμάξι, το περίμενα να βγει πόσο καιρό, το είχα εικόνα στο desktop, απλά όπως με απογοητεύει το golf εξωτερικά, έτσι με απογοητεύει η G εσωτερικά. Και φυσικά με ενδιαφέρει περισσότερο αυτό που ζω εγώ, παρά αυτό που βλέπουν οι άλλοι...
      Ίσως την πάτησε η alfa με το παιχνίδι των προσδοκιών. Ίσως αν δεν είχε δημιουργήσει τόσες προσδοκίες με διαφήμιση εικόνες μέσα έξω και photoshop όλη αυτή η συζήτηση να μην είχε καν ξεκινήσει....
      Και κάτι άλλο που έχει κάποια σημασία...
      Τα δύο αμάξια τα είδα χωρίς να είμαι προκατειλημμένος μαζί, την ίδια χρονική στιγμή, στις δύο αντιπροσωπείες που είναι απέναντι στην εθνική οδό. Έτσι δεν ωραιοποίησα τίποτε και η κριτική με τα προσωπικά μου κριτήρια έγινε αυτόματα. (ως προς την εμφάνιση, τονίζω)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      selinios
    • RE: Alfa Romeo Giulietta

      επειδή οι τιμές που έδωσα ήταν σχετικά αυθαίρετες, οι ακριβείς είναι:
      NCAP Giulietta : ενήλικοι προστασία 97%, 85% παιδιά, 63% πεζοί, 86% ηλεκτρονικά βοηθήματα ασφαλείας
      NCAP Golf Vi :ενήλικοι προστασία 97%, 84% παιδιά, 61% πεζοί, 71% ηλεκτρονικά.
      Τα σχόλια δικά σας...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      selinios
    • RE: Alfa Romeo Giulietta

      Ο χρήστης tsargy έγραψε:

      Οι πόρτες με ενδιαφέρουν, γιατί εκεί είναι σημεία που πιθανόν να ακουμπάω το χέρι μου, και αυτό με ενοχλεί όσον αφορά στην πρακτικότητα.

      Αυτό ακριβώς έγραφα και στο πόστ μου:

      Μου έτυχε να έχω νοικιάσει απο Ελλάδα για 3 μέρες ένα ντίζελ (τουλάχιστον έτσι είχα πει) στην Πράγα και όταν πήγα να το παραλάβω, μου είχαν ένα κατακαίνουργιο Γκολφ 5 1,4 βενζίνη. Ήταν η πρώτη μου επαφή με Γκόλφ...τα χιλιόμετρα πολλά : Πράγα-Δρέσδη-Βερολίνο-Δρεσδη-Πραγα, και συνεχεις διαδρομές στην Πράγα και τα περίχωρά της για μίαμιση μέρα...
      Ε ήταν το απόλυτο ΤΙΠΟΤΑ...δεν έτριζε, δεν έμεινε, δεν οδήγησα, δεν θυμάμαι τίποτα περισσότερο, δεν ,δεν, δεν...Και το κυριότερο...κουλάθηκε το αριστερό μου χέρι...ότα ακουμπούσα στο ποιοτικό υποβραχιόνιο της πόρτας, ήταν χαμηλότερα απο το τιμόνι...όταν το ακουμπούσα στο ποιοτικό πάνω πλαστικό της πόρτας, ήταν πολύ ψηλότερα απο το τιμόνι και πόναγε ο αγκώνας μου...Εχω αλλάξει 35 Ιταλικά περίπου, αυτό δεν μου συνέβει ποτέ...

      Αρα λοιπόν τι να τα κάνεις τα φαινομενικά ποιοτικά πλαστικά, αν δεν σε βολεύει να τα ακουμπήσεις...

      Ας πάμε τώρα στις αντιφάσεις:
      Λες ότι δεν θέλεις να στρίβεις με την ταυτότητα στο στόμα και δεν σε ενδιαφέρει αν τα όρια της Ιουλιέτας είναι υψηλότερα, επίσης δεν σε ενδιαφέρει αν έχει 90% ή 94% παθητική ασφάλεια, επίσης ότι προτιμάς το Γκόλφ γιατί είναι φθηνό, επίσης ότι δεν σε ανδιαφέρουν και πολύ οι επιταχύνσεις...κλπ κλπ κλπ
      Σε ενδιαφέρει βέβαια το ότι έχει υποδοχή για αερόσακους πίσω...... και βέβαια η φθηνή τιμή...
      γιατί δεν παίρνεις ένα ΚΙΑ ή Ι30 ??? Πληρεί τα ππερισσότερα κριτήριά σου και εχεις ρέστα...

      Τέλος μήπως θέλεις να φτιάξεις ένα τοπικό που θα λέει: 'ποιο αυτοκίνητο να διαλέξω' και στα κριτήρια να βάλεις 1η την ποιότητα πλαστικών στις πόρτες? Γιατί εδώ είναι αυτό της Ιουλιέτας και όχι του Γκολφ

      Επίσης μίλησες για πολλαπλασιαστές στα ρενό??? για το VAG δεν έχεις ακούσει τίποτα?

      Εχεις πολύ πλάκα γιατί βάζεις στο στόμα μου λόγια που δεν έχω πει για να αποδείξεις αυτό που θες εσύ. Αυτό λέγεται λογική πλάνη. α) Δεν είπα οτι δεν με ενδιαφέρουν οι επιταχυνσεις. Αλλιώς δεν θα κοιτούσα την alfa 170hp ή το golf 160, ή το astra 180. Είπα ότι δεν με ενδιαφέρει να μπαίνω σε στροφές με πολλά χλμ. Δεν είπα επίσης ότι με ενδιαφέρει η φθηνή τιμή, ( αλλιώς θα έψαχνα για huyndai ή και εγώ δεν ξέρω τί άλλο) αλλά ένα καλό value for money. Τέλος ως προς τους πολλαπλασιαστές, όχι, δεν το έχω υπ' όψιν μου γιατί όπως προείπα δεν έχω επαφή με το vag και καλά έκανες και μου το είπες. Θα το ψάξω. Ξέρω οτι υπήεχε πρόβλημα με τους εγκεφάλους, αλλά 2 μοντέλα πίσω. Τέλωσπάντων, για να μην σε στενοχωρώ τι να πω, νίκησες, έχεις δίκιο και συγχαρητήρια. Είσαι ο καλύτερος και μόνο εσύ έχεις δίκιο Είσαι

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      selinios
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr