-
Προκαταβολικά ζητώ συγγνώμη εάν έχω βάλει το topic σε λάθος θεματική ενότητα. Moderators, feel free to move it (not REmove it please).
Έως τώρα έγραφα στο 'Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου', αλλά επειδή το βλέπω να τραβάει μακριά το θέμα, σκέφτηκα να ανοίξω νέο topic, όπου μπορούν όλοι οι 'συνάδελφοι' να αναφέρουν τα παράπονά τους.
Συνοψίζω για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τα γεγονότα:
Πρόσφατα αγόρασα Ford fiesta Trend 1.4. Το παρήγγειλα στις 17/6 και το παρέλαβα στις 9/8, παρά τις διαβεβαιώσεις του πωλητή ότι θα έκανε 10 μέρες (10 μέρες, όχι 10 εργάσιμες). Το παραλαμβάνω χωρίς πινακίδες, μετά από πιέσεις μου για να αποφύγω επιπλέον καθυστέρηση. Το αυτοκίνητο είχε 140-κάτι χιλιόμετρα όταν το παρέλαβα, αλλά δεν έδωσα σημασία γιατί δεν γνώριζα το φυσιολογικό και αναμενόμενο. Εν πάση περιπτώσει, αυτό κατόπιν εορτής δεν μπορώ ούτε να το αποδείξω ούτε να ζητήσω κάτι. Τα προβλήματα αρχίζουν κάπου εδώ. Έχω ζητήσει να μην τοποθετηθεί το εργοστασιακό ηχοσύστημα, αλλά ένα άλλο JVC που τοποθετεί η αντιπροσωπεία. Όπερ και εγένετο, με τη διαφορά ότι η πρόσοψη (τα φιλετάκια εκείνα γύρω από τη μονάδα για να κρύβουν το σκελετό) και το ραφάκι που συμπληρώνει το κενό ήταν εντελώς διαφορετικά και πολύ κατώτερης ποιότητας από άλλα που είχα δει σε Ambiente με το ίδιο ηχοσύστημα, το JVC. Μικρό το κακό, μετά από πιέσεις μου θα μου αλλάξουν την όλη πρόσοψη την Τρίτη χωρίς επιβάρυνση. Όμως το πραγματικό πρόβλημα είναι άλλο. Το αυτοκίνητο τρίζει φοβερά. Όταν το έχω αφήσει στη ζέστη αρκετή ώρα, δεν τρίζει μέχρι να έρθουν τα πλαστικά σε φυσιολογική θερμοκρασία. Υποθέτω ότι λόγω θερμοκρασίας διαστέλλονται με αποτέλεσμα να περιορίζονται οι τριγμοί. Όταν όμως δροσιστεί, τρίζει παντού! Στο ταμπλώ, το καπάκι του αερόσακου του συνοδηγού (αυτό είναι το μόνο βέβαιο, γιατί μόλις το ακουμπήσω σταματάει ο θόρυβος), οι πόρτες και πίσω, χωρίς να έχω προσδιορίσει ακριβώς το που. Το πήγα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι πρέπει να 'έρθουν' τα πλαστικά για να σταματήσει να ακούγεται. Σημειωτέον ότι εκείνη τη μέρα το αμάξι ήταν ζεστό και κατά τη βόλτα που έκανα με τον υπεύθυνο δεν ακούστηκε τίποτα.
Χτες όμως το πήγα για λάδια (στα 2500χλμ, μετά από επιμονή μου, γιατί κάτι τέτοιο είναι αντίθετο προς την πολιτική της εταιρίας) και μετά που κρύωσε και πήγαμε τη βόλτα, οι θόρυβοι ακούγονταν κανονικά. Ο υπεύθυνος απεφάνθη ότι πρόκειται για θορύβους που κάνουν τα λάστιχα της πόρτας και αυτό γιατί ο γρύλος του ηλεκτρικού παραθύρου πιέζει το τελάρο της πόρτας με αποτέλεσμα να ακούγονται ιδιαίτερα οι τριγμοί αυτοί. Να του βάλω βαζελίνη 4-5 φορές για να μαλακώσει λέει... Άντε να το κάνω και βλέπουμε. Βέβαια, τον ήχο από το ταμπλώ που είναι απαράδεκτα ενοχλητικός και είναι σαφές ότι ακούγεται, μου τον είπε απλά 'φωνές του αυτοκινήτου' που θα περάσουν όταν 'έρθουν τα πλαστικά'. Εγώ τώρα αναρωτιέμαι. Είναι σοβαρά πράγματα αυτά; Πήρα Ford γιατί θεωρητικά είναι σοβαρή εταιρία και αξιόπιστη. Και το αμάξι τρίζει λες και είναι ζωήλατη άμαξα;;; Και μου λένε για 'φωνές του αυτοκινήτου' και για βαζελίνες; Και γιατί άλλα fiesta που έχουν γνωστοί μου που τα πήραν εξίσου πρόσφατα, αλλά και ένα άλλο φίλης μου που το έχει 1,5 χρόνο δεν κάνουν τον παραμικρό θόρυβο; 1-0. Αλλά δεν τελειώνει εδώ το ανέκδοτο. Όταν είχαν το αμάξι στο ανυψωτικό για να αδειάσουν τα λάδια, το κοίταξα από κάτω. Και τι ανακάλυψα;;; Ημιαξόνια και τα σημεία στα οποία 'δένει' το σύστημα του δισκόφρενου (δεν ξέρω ακριβώς να σας περιγράψω με τεχνικούς όρους, αλλά θα στείλω φωτό a.s.a.p.) πολύ σκουριασμένα. Τα ημιαξόνια λιγότερο, ενώ τα άλλα σημεία που σας είπα ΕΝΤΕΛΩΣ σκουριασμένα. Φωνάζω πάλι τον υπεύθυνο και του τα δείχνω και μου λέει ότι είναι φυσιολογικό, γιατί αυτά είναι μαντεμένια (εντάξει, προφανώς αφού σκούριασαν) και μόλις έρθουν σε επαφή με τον αέρα σκουριάζουν. Μα μέσα σε 40 μέρες;;; Κοιτάω απέναντι σε ένα focus, παλαιότερο από το δικό μου, κανένα ίχνος σκουριάς. 'Μα εσύ έχεις fiesta', ήταν η απάντηση του υπευθύνου, λες και βγάζουν διαφορετικά κράματα σιδήρου για τα δύο εξαρτήματα, τα οποία άλλωστε έμοιαζαν να είναι εντελώς όμοια.Ρωτάω τώρα εγώ. Κατακαλόκαιρο, χωρίς βροχή και άλλα τέτοια 'δυσάρεστα' για το αυτοκίνητο, σκουριάζουν έτσι εύκολα αυτά τα σημεία; Και γιατί στο focus ήταν μία χαρά; Ισχύει ο ισχυρισμός του τεχνικού ότι είναι διαφορετικά στα 2 αμάξια;
Γενικά είμαι πολύ δυσαρεστημένος από την κατάσταση και από την αντιμετώπιση της αντιπροσωπίας, έχω φόβους ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που πήρα βρίσκεται στην Ελλάδα πάαααρα πολύ καιρό. Δεν ισχυρίζομαι ότι το πήρα μεταχειρισμένο, αλλά το να έχει μείνει τόσο καιρό εκτεθειμένο στα στοιχεία της φύσης και τελικά να παρουσιάζει και αυτή την εικόνα, με στενοχωρεί πάρα πολύ! Απευθύνομαι σε εσάς πριν πάω να κάνω ένα φοβερό καυγά στην αντιπροσωπεία για να μου πείτε τη γνώμη σας. Θα φτάσω αν χρειαστεί και στο εξωτερικό, δεν μασάω!!! 13.500 ευρώ θα κοστίσει περίπου το αμάξι και δεν τα βρήκα στο δρόμο για να το πάρω! Αν είναι να ψάχνουν για θύματα, να τα ψάχνουν αλλού!!!
Ευχαριστώ για το χρόνο σας και με συγχωρείτε αν σας κούρασα, αλλά έχω απελπιστεί με την ιστορία αυτή! Περιμένω τα σχόλιά σας με προφανή ανυπομονησία και αγωνία!
-
Προκαταβολικά ζητώ συγγνώμη εάν έχω βάλει το topic σε λάθος θεματική ενότητα. Moderators, feel free to move it (not REmove it please).
Έως τώρα έγραφα στο 'Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου', αλλά επειδή το βλέπω να τραβάει μακριά το θέμα, σκέφτηκα να ανοίξω νέο topic, όπου μπορούν όλοι οι 'συνάδελφοι' να αναφέρουν τα παράπονά τους.
Συνοψίζω για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τα γεγονότα:
Πρόσφατα αγόρασα Ford fiesta Trend 1.4. Το παρήγγειλα στις 17/6 και το παρέλαβα στις 9/8, παρά τις διαβεβαιώσεις του πωλητή ότι θα έκανε 10 μέρες (10 μέρες, όχι 10 εργάσιμες). Το παραλαμβάνω χωρίς πινακίδες, μετά από πιέσεις μου για να αποφύγω επιπλέον καθυστέρηση. Το αυτοκίνητο είχε 140-κάτι χιλιόμετρα όταν το παρέλαβα, αλλά δεν έδωσα σημασία γιατί δεν γνώριζα το φυσιολογικό και αναμενόμενο. Εν πάση περιπτώσει, αυτό κατόπιν εορτής δεν μπορώ ούτε να το αποδείξω ούτε να ζητήσω κάτι. Τα προβλήματα αρχίζουν κάπου εδώ. Έχω ζητήσει να μην τοποθετηθεί το εργοστασιακό ηχοσύστημα, αλλά ένα άλλο JVC που τοποθετεί η αντιπροσωπεία. Όπερ και εγένετο, με τη διαφορά ότι η πρόσοψη (τα φιλετάκια εκείνα γύρω από τη μονάδα για να κρύβουν το σκελετό) και το ραφάκι που συμπληρώνει το κενό ήταν εντελώς διαφορετικά και πολύ κατώτερης ποιότητας από άλλα που είχα δει σε Ambiente με το ίδιο ηχοσύστημα, το JVC. Μικρό το κακό, μετά από πιέσεις μου θα μου αλλάξουν την όλη πρόσοψη την Τρίτη χωρίς επιβάρυνση. Όμως το πραγματικό πρόβλημα είναι άλλο. Το αυτοκίνητο τρίζει φοβερά. Όταν το έχω αφήσει στη ζέστη αρκετή ώρα, δεν τρίζει μέχρι να έρθουν τα πλαστικά σε φυσιολογική θερμοκρασία. Υποθέτω ότι λόγω θερμοκρασίας διαστέλλονται με αποτέλεσμα να περιορίζονται οι τριγμοί. Όταν όμως δροσιστεί, τρίζει παντού! Στο ταμπλώ, το καπάκι του αερόσακου του συνοδηγού (αυτό είναι το μόνο βέβαιο, γιατί μόλις το ακουμπήσω σταματάει ο θόρυβος), οι πόρτες και πίσω, χωρίς να έχω προσδιορίσει ακριβώς το που. Το πήγα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι πρέπει να 'έρθουν' τα πλαστικά για να σταματήσει να ακούγεται. Σημειωτέον ότι εκείνη τη μέρα το αμάξι ήταν ζεστό και κατά τη βόλτα που έκανα με τον υπεύθυνο δεν ακούστηκε τίποτα.
Χτες όμως το πήγα για λάδια (στα 2500χλμ, μετά από επιμονή μου, γιατί κάτι τέτοιο είναι αντίθετο προς την πολιτική της εταιρίας) και μετά που κρύωσε και πήγαμε τη βόλτα, οι θόρυβοι ακούγονταν κανονικά. Ο υπεύθυνος απεφάνθη ότι πρόκειται για θορύβους που κάνουν τα λάστιχα της πόρτας και αυτό γιατί ο γρύλος του ηλεκτρικού παραθύρου πιέζει το τελάρο της πόρτας με αποτέλεσμα να ακούγονται ιδιαίτερα οι τριγμοί αυτοί. Να του βάλω βαζελίνη 4-5 φορές για να μαλακώσει λέει... Άντε να το κάνω και βλέπουμε. Βέβαια, τον ήχο από το ταμπλώ που είναι απαράδεκτα ενοχλητικός και είναι σαφές ότι ακούγεται, μου τον είπε απλά 'φωνές του αυτοκινήτου' που θα περάσουν όταν 'έρθουν τα πλαστικά'. Εγώ τώρα αναρωτιέμαι. Είναι σοβαρά πράγματα αυτά; Πήρα Ford γιατί θεωρητικά είναι σοβαρή εταιρία και αξιόπιστη. Και το αμάξι τρίζει λες και είναι ζωήλατη άμαξα;;; Και μου λένε για 'φωνές του αυτοκινήτου' και για βαζελίνες; Και γιατί άλλα fiesta που έχουν γνωστοί μου που τα πήραν εξίσου πρόσφατα, αλλά και ένα άλλο φίλης μου που το έχει 1,5 χρόνο δεν κάνουν τον παραμικρό θόρυβο; 1-0. Αλλά δεν τελειώνει εδώ το ανέκδοτο. Όταν είχαν το αμάξι στο ανυψωτικό για να αδειάσουν τα λάδια, το κοίταξα από κάτω. Και τι ανακάλυψα;;; Ημιαξόνια και τα σημεία στα οποία 'δένει' το σύστημα του δισκόφρενου (δεν ξέρω ακριβώς να σας περιγράψω με τεχνικούς όρους, αλλά θα στείλω φωτό a.s.a.p.) πολύ σκουριασμένα. Τα ημιαξόνια λιγότερο, ενώ τα άλλα σημεία που σας είπα ΕΝΤΕΛΩΣ σκουριασμένα. Φωνάζω πάλι τον υπεύθυνο και του τα δείχνω και μου λέει ότι είναι φυσιολογικό, γιατί αυτά είναι μαντεμένια (εντάξει, προφανώς αφού σκούριασαν) και μόλις έρθουν σε επαφή με τον αέρα σκουριάζουν. Μα μέσα σε 40 μέρες;;; Κοιτάω απέναντι σε ένα focus, παλαιότερο από το δικό μου, κανένα ίχνος σκουριάς. 'Μα εσύ έχεις fiesta', ήταν η απάντηση του υπευθύνου, λες και βγάζουν διαφορετικά κράματα σιδήρου για τα δύο εξαρτήματα, τα οποία άλλωστε έμοιαζαν να είναι εντελώς όμοια.Ρωτάω τώρα εγώ. Κατακαλόκαιρο, χωρίς βροχή και άλλα τέτοια 'δυσάρεστα' για το αυτοκίνητο, σκουριάζουν έτσι εύκολα αυτά τα σημεία; Και γιατί στο focus ήταν μία χαρά; Ισχύει ο ισχυρισμός του τεχνικού ότι είναι διαφορετικά στα 2 αμάξια;
Γενικά είμαι πολύ δυσαρεστημένος από την κατάσταση και από την αντιμετώπιση της αντιπροσωπίας, έχω φόβους ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που πήρα βρίσκεται στην Ελλάδα πάαααρα πολύ καιρό. Δεν ισχυρίζομαι ότι το πήρα μεταχειρισμένο, αλλά το να έχει μείνει τόσο καιρό εκτεθειμένο στα στοιχεία της φύσης και τελικά να παρουσιάζει και αυτή την εικόνα, με στενοχωρεί πάρα πολύ! Απευθύνομαι σε εσάς πριν πάω να κάνω ένα φοβερό καυγά στην αντιπροσωπεία για να μου πείτε τη γνώμη σας. Θα φτάσω αν χρειαστεί και στο εξωτερικό, δεν μασάω!!! 13.500 ευρώ θα κοστίσει περίπου το αμάξι και δεν τα βρήκα στο δρόμο για να το πάρω! Αν είναι να ψάχνουν για θύματα, να τα ψάχνουν αλλού!!!
Ευχαριστώ για το χρόνο σας και με συγχωρείτε αν σας κούρασα, αλλά έχω απελπιστεί με την ιστορία αυτή! Περιμένω τα σχόλιά σας με προφανή ανυπομονησία και αγωνία!
-
Προκαταβολικά ζητώ συγγνώμη εάν έχω βάλει το topic σε λάθος θεματική ενότητα. Moderators, feel free to move it (not REmove it please).
Έως τώρα έγραφα στο 'Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου', αλλά επειδή το βλέπω να τραβάει μακριά το θέμα, σκέφτηκα να ανοίξω νέο topic, όπου μπορούν όλοι οι 'συνάδελφοι' να αναφέρουν τα παράπονά τους.
Συνοψίζω για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τα γεγονότα:
Πρόσφατα αγόρασα Ford fiesta Trend 1.4. Το παρήγγειλα στις 17/6 και το παρέλαβα στις 9/8, παρά τις διαβεβαιώσεις του πωλητή ότι θα έκανε 10 μέρες (10 μέρες, όχι 10 εργάσιμες). Το παραλαμβάνω χωρίς πινακίδες, μετά από πιέσεις μου για να αποφύγω επιπλέον καθυστέρηση. Το αυτοκίνητο είχε 140-κάτι χιλιόμετρα όταν το παρέλαβα, αλλά δεν έδωσα σημασία γιατί δεν γνώριζα το φυσιολογικό και αναμενόμενο. Εν πάση περιπτώσει, αυτό κατόπιν εορτής δεν μπορώ ούτε να το αποδείξω ούτε να ζητήσω κάτι. Τα προβλήματα αρχίζουν κάπου εδώ. Έχω ζητήσει να μην τοποθετηθεί το εργοστασιακό ηχοσύστημα, αλλά ένα άλλο JVC που τοποθετεί η αντιπροσωπεία. Όπερ και εγένετο, με τη διαφορά ότι η πρόσοψη (τα φιλετάκια εκείνα γύρω από τη μονάδα για να κρύβουν το σκελετό) και το ραφάκι που συμπληρώνει το κενό ήταν εντελώς διαφορετικά και πολύ κατώτερης ποιότητας από άλλα που είχα δει σε Ambiente με το ίδιο ηχοσύστημα, το JVC. Μικρό το κακό, μετά από πιέσεις μου θα μου αλλάξουν την όλη πρόσοψη την Τρίτη χωρίς επιβάρυνση. Όμως το πραγματικό πρόβλημα είναι άλλο. Το αυτοκίνητο τρίζει φοβερά. Όταν το έχω αφήσει στη ζέστη αρκετή ώρα, δεν τρίζει μέχρι να έρθουν τα πλαστικά σε φυσιολογική θερμοκρασία. Υποθέτω ότι λόγω θερμοκρασίας διαστέλλονται με αποτέλεσμα να περιορίζονται οι τριγμοί. Όταν όμως δροσιστεί, τρίζει παντού! Στο ταμπλώ, το καπάκι του αερόσακου του συνοδηγού (αυτό είναι το μόνο βέβαιο, γιατί μόλις το ακουμπήσω σταματάει ο θόρυβος), οι πόρτες και πίσω, χωρίς να έχω προσδιορίσει ακριβώς το που. Το πήγα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι πρέπει να 'έρθουν' τα πλαστικά για να σταματήσει να ακούγεται. Σημειωτέον ότι εκείνη τη μέρα το αμάξι ήταν ζεστό και κατά τη βόλτα που έκανα με τον υπεύθυνο δεν ακούστηκε τίποτα.
Χτες όμως το πήγα για λάδια (στα 2500χλμ, μετά από επιμονή μου, γιατί κάτι τέτοιο είναι αντίθετο προς την πολιτική της εταιρίας) και μετά που κρύωσε και πήγαμε τη βόλτα, οι θόρυβοι ακούγονταν κανονικά. Ο υπεύθυνος απεφάνθη ότι πρόκειται για θορύβους που κάνουν τα λάστιχα της πόρτας και αυτό γιατί ο γρύλος του ηλεκτρικού παραθύρου πιέζει το τελάρο της πόρτας με αποτέλεσμα να ακούγονται ιδιαίτερα οι τριγμοί αυτοί. Να του βάλω βαζελίνη 4-5 φορές για να μαλακώσει λέει... Άντε να το κάνω και βλέπουμε. Βέβαια, τον ήχο από το ταμπλώ που είναι απαράδεκτα ενοχλητικός και είναι σαφές ότι ακούγεται, μου τον είπε απλά 'φωνές του αυτοκινήτου' που θα περάσουν όταν 'έρθουν τα πλαστικά'. Εγώ τώρα αναρωτιέμαι. Είναι σοβαρά πράγματα αυτά; Πήρα Ford γιατί θεωρητικά είναι σοβαρή εταιρία και αξιόπιστη. Και το αμάξι τρίζει λες και είναι ζωήλατη άμαξα;;; Και μου λένε για 'φωνές του αυτοκινήτου' και για βαζελίνες; Και γιατί άλλα fiesta που έχουν γνωστοί μου που τα πήραν εξίσου πρόσφατα, αλλά και ένα άλλο φίλης μου που το έχει 1,5 χρόνο δεν κάνουν τον παραμικρό θόρυβο; 1-0. Αλλά δεν τελειώνει εδώ το ανέκδοτο. Όταν είχαν το αμάξι στο ανυψωτικό για να αδειάσουν τα λάδια, το κοίταξα από κάτω. Και τι ανακάλυψα;;; Ημιαξόνια και τα σημεία στα οποία 'δένει' το σύστημα του δισκόφρενου (δεν ξέρω ακριβώς να σας περιγράψω με τεχνικούς όρους, αλλά θα στείλω φωτό a.s.a.p.) πολύ σκουριασμένα. Τα ημιαξόνια λιγότερο, ενώ τα άλλα σημεία που σας είπα ΕΝΤΕΛΩΣ σκουριασμένα. Φωνάζω πάλι τον υπεύθυνο και του τα δείχνω και μου λέει ότι είναι φυσιολογικό, γιατί αυτά είναι μαντεμένια (εντάξει, προφανώς αφού σκούριασαν) και μόλις έρθουν σε επαφή με τον αέρα σκουριάζουν. Μα μέσα σε 40 μέρες;;; Κοιτάω απέναντι σε ένα focus, παλαιότερο από το δικό μου, κανένα ίχνος σκουριάς. 'Μα εσύ έχεις fiesta', ήταν η απάντηση του υπευθύνου, λες και βγάζουν διαφορετικά κράματα σιδήρου για τα δύο εξαρτήματα, τα οποία άλλωστε έμοιαζαν να είναι εντελώς όμοια.Ρωτάω τώρα εγώ. Κατακαλόκαιρο, χωρίς βροχή και άλλα τέτοια 'δυσάρεστα' για το αυτοκίνητο, σκουριάζουν έτσι εύκολα αυτά τα σημεία; Και γιατί στο focus ήταν μία χαρά; Ισχύει ο ισχυρισμός του τεχνικού ότι είναι διαφορετικά στα 2 αμάξια;
Γενικά είμαι πολύ δυσαρεστημένος από την κατάσταση και από την αντιμετώπιση της αντιπροσωπίας, έχω φόβους ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που πήρα βρίσκεται στην Ελλάδα πάαααρα πολύ καιρό. Δεν ισχυρίζομαι ότι το πήρα μεταχειρισμένο, αλλά το να έχει μείνει τόσο καιρό εκτεθειμένο στα στοιχεία της φύσης και τελικά να παρουσιάζει και αυτή την εικόνα, με στενοχωρεί πάρα πολύ! Απευθύνομαι σε εσάς πριν πάω να κάνω ένα φοβερό καυγά στην αντιπροσωπεία για να μου πείτε τη γνώμη σας. Θα φτάσω αν χρειαστεί και στο εξωτερικό, δεν μασάω!!! 13.500 ευρώ θα κοστίσει περίπου το αμάξι και δεν τα βρήκα στο δρόμο για να το πάρω! Αν είναι να ψάχνουν για θύματα, να τα ψάχνουν αλλού!!!
Ευχαριστώ για το χρόνο σας και με συγχωρείτε αν σας κούρασα, αλλά έχω απελπιστεί με την ιστορία αυτή! Περιμένω τα σχόλιά σας με προφανή ανυπομονησία και αγωνία!
-
1 ÅðéóêÝøïõ Ýíá Üëëï óõíåñãåßï -åîïõóéïäïôçìÝíï ðÜíôá- êáé äåò ôé èá óïõ ðïýí åêåß ðñþôá .Áí óïõ ðïýí ôéò ßäéåò ìáìáêßåò ôï ìðáëôá áíá ÷åßñáò êáé üñìá !!
2.Ðïëý ðéèáíþí íá ôï øÜîïõí ëßãï ðåñéóóüôåñï êáé óïâáñüôåñá éäáßôåñá áí äïõí üôé Ý÷åéò åðéóêåöôåß êáé Üëëï óõíåñãåßï ÷ùñßò íá âñåßò ëýóç .
3.Øáîå âÜóç áñ.ðëáéóßïõ çìåñïìçíßá ðáñáãùãÞò áõôü èá äåßîåé êáôá ðüóï åß÷å ìåßíåé ðáñáôçìÝíï óå êÜðïéá Ýêèåóç .Áí âãÞêå áðï ôï åñãïóôÜóéï ôï Ìáç ð.÷ êáé åóý ôï ðÞñåò Áõãïõóôï äåí èá ôï åß÷áí êáé óå ãõÜëá**Ãéá ôï öáéíüìåíï ôçò óêïõñéÜò Þ áõôïý ðïõ öáßíåôáé óáí óêïõñéÜ ôï Ý÷ù ðáñáôçñÞóåé ìåôÜ áðï âñï÷Þ óå äéóêüöñåíá áõôïêßíçôùí ìå ðïëý áíïéêôÝò -áí ìðïñþ íá ôï ðþ Ýôóé- æÜíôåò .Çôáí ðáñïäéêü êáé ìå ôá ðñþôá öñÝíá Ýöõãå .Ãéá çìéáîüíéá
Ãéá áíåìïãêÜóôñé (åãêõìïóýíç áðï áÝñá) áëëÜ ãéá áåñïóêïõñéÜ Äéêáéïëïãßåò ÅëëçíÜñùí (êáé ïõ÷ß ìç÷áíéêþí)
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
1 Επισκέψου ένα άλλο συνεργείο -εξουσιοδοτημένο πάντα- και δες τι θα σου πούν εκεί πρώτα .Αν σου πούν τις ίδιες μαμακίες το μπαλτα ανα χείρας και όρμα !!
2.Πολύ πιθανών να το ψάξουν λίγο περισσότερο και σοβαρότερα ιδαίτερα αν δουν ότι έχεις επισκεφτεί και άλλο συνεργείο χωρίς να βρείς λύση .
3.Ψαξε βάση αρ.πλαισίου ημερομηνία παραγωγής αυτό θα δείξει κατα πόσο είχε μείνει παρατημένο σε κάποια έκθεση .Αν βγήκε απο το εργοστάσιο το Μαη π.χ και εσύ το πήρες Αυγουστο δεν θα το είχαν και σε γυάλα**Για το φαινόμενο της σκουριάς ή αυτού που φαίνεται σαν σκουριά το έχω παρατηρήσει μετά απο βροχή σε δισκόφρενα αυτοκίνητων με πολύ ανοικτές -αν μπορώ να το πώ έτσι- ζάντες .Ηταν παροδικό και με τα πρώτα φρένα έφυγε .Για ημιαξόνια
Εξουσιοδοτημένο της Ford; Θα το ψάξω, αλλά τη δευτέρα θα το πάω σε έναν δικό μου, να μου το βάλει και στο ανυψωτικό για να τραβήξω τις φωτό που σας είπα. Πώς μπορώ να ψάξω ημερομηνία παραγωγής; Που να ρωτήσω; Αν έχει βγει από το εργοστάσιο το Μάιο (του 2004 πάντα), θα είμαι πολύ ευχαριστημένος νομίζω. Μην έχει βγει το Μάιο του 2002 όμως...
Μιλάμε για ΣΚΟΥΡΙΑΣΜΕΝΟ ΠΡΑΓΜΑ, όχι ίχνη σκουριάς, έτσι;;; Θα το δεις και θα μου πεις μόλις μπορέσω να στείλω τη φωτό.
-
Έχω πάρει το TREND 1.25 εδώ και 4+ μήνες, το οποίο έχει το JVC RadioCD και η εγκατάστασή του είναι περίπου όπως την περιγράφεις εσύ. Κατά τα άλλα δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα ούτε με τριγμούς ούτε και με σκουριές. Αυτό που δεν καταλαβαίνω και δεν έχω ξανακούσει ποτέ είναι η πρόταση - μέχρι να 'έρθουν' τα πλαστικά - .
-
Λοιπόν φίλε μου θα σημειώσεις κάπου το VIN (Vehicle Identification Number) σου, το οποίο λογικά θα το βρείς στο κάτω μέρος του παρμπρίζ στην αριστερή ή δεξιά κολώνα (στα καινούρια αμάξια είναι το σύνηθες μέρος - αν δεν είναι εκεί τσέκαρε το manual). Με ένα τηλεφωνάκι στην κεντρική αντιπροσωπεία-εισαγωγέα της Ford και δίνοντας το VIN θα σου πούν τα στοιχεία του αυτοκινήτου, μεταξύ άλλων και την ημερομηνία κατασκευής και εισαγωγής.
Τώρα όσον αφορά το θέμα των αντιπροσωπειών, μη το ψάχνεις. Οι τύποι είναι απατεώνες και αυτό που έχουν μάθει να απαντούν σε ερωτήσεις προβληματισμένων πελατών είναι 'όλα αυτό κάνουν' ή 'είναι φυσιολογικό'. Πάντα βέβαια υπάρχουν εξαιρέσεις στον κανόνα αλλα η πιο σίγουρη λύση είναι να βρεις κάποιο εξειδικευμένο συνεργείο Ford που θα σου απαντήσει ειλικρινώς στα ερωτήματά σου - στις αντιπροσωπείες προτιμούν να σε παραμυθιάσουν έτσι ώστε να σου βγεί το πρόβλημα εκτός της εγγύησης και να χρειαστεί να πληρώσεις.
Γενικά απ' ότι έχω καταλάβει πάντως αν συνεχίσει η αντιπροσωπεία να αδιαφορεί, ένα γραμματάκι στα μεγάλα περιοδικά του χώρου και στη Ford εξωτερικού βοηθάει αρκετά τα πράγματα...
-
Πιθανόν να υπάρχουν πλαστικά κινητά μέρη που να θέλουν στρώσιμο.
Σοβαρά τώρα, άλλαξε αντιπροσωπία το ταχύτερο δυνατό. Αυτό έκανα κι εγώ με το Astra γιατί εκεί όπου το πήρα με τάραξαν στη μπαρούφα. Ακόμα κι αν στο φτιάξουν κατόπιν πιέσεων, είναι φανερό ότι οι τύποι έχουν την απάτη στο αίμα τους. Κι επειδή είμαι καλομαθημένος από τη Hyundai, όπου το παραμικρό να παρουσιαζόταν το έλυναν αμέσως (μέχρι που οδήγησε το αυτοκίνητο ο ιδιοκτήτης της αντιπροσωπείας για να δει γιατί μύριζε ο δίσκος - εγώ τον έκανα να μυρίζει αφού όντας νέος οδηγός ακουμπούσα λίγο το πόδι στον συμπλέκτη και δεν το έβαζα στο πατάκι. ), δεν σηκώνω πολλά-πολλά από τους μηχανικούς που φέρονται σαν να τους έριξε η π.....να η τύχη στον δρόμο μου αντί να ανήκουν στην ομάδα F1 της Ferrari.
Αν τρίζουν λοιπόν τα πλαστικά, να σου αλλάξουν ολόκληρο το ταμπλό, το εσωτερικό των θυρών και ο,τιδήποτε κάνει κόλπα. Αλήθεια, η αντισκωριακή εγγύηση τι περιλαμβάνει; Το σετ κλειδιών και τους καθρέπτες; Σκουριά πάντως μπορεί να εμφανιστεί εξωτερικά σε ορισμένα σημεία του αυτοκινήτου. Astra G παρκαρισμένο καμιά 15αριά μέρες έξω από το σπίτι μου είχε σκουριασμένες δισκόπλακες, το ίδιο είδα και στις δικές μου (Astra H) μετά από μία εβδομάδα που το είχα ακινητοποιημένο [εννοείται ότι η σκουριά εξαφανίστηκε αμέσως μετά από μερικά φρεναρίσματα]. Ίσως κάποιος με περισσότερες γνώσεις από εμένα να σου (και μου) δώσει σωστή πληροφόρηση για το τι θεωρείται 'φυσιολογική' σκουριά.
-
Οι δισκόπλακες συγκεκριμένα θεωρείται φυσιολογικό να εμφανίζουν σκουριά. Νομίζω είναι ένας απο τους λόγους που προτείνεται όταν πρόκειται να αντιμετωπίσει το αυτοκίνητο μεγάλη περίοδο ακινησίας να μήν τραβάμε χειρόφρενο και να το αφήνουμε απλά με ταχύτητα στο κιβώτιο.
-
η φορντ λέει κάτι για εγγύηση επιστροφής χρημάτων μέσα σε 30 ημέρες αν δεν κάνω λάθος.γιατί δεν το έκανες αυτό?
δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν με το αυτοκίνητο σου- ή είναι χτυπημένο-φτιαγμένο ή είναι monday-car δηλαδή ελαττωματικό
το πρώτο μπορεί να αποδειχτεί όσο για το δεύτερο αφού δεν χρησιμοποίησες το μέτρο της φορντ το μονο που σου μένει είναι να τους ζητήσεις αλλαγή των πλαστικών μερών.
όσο για τι σκουριά στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου πχ ημιαξόνια,μπορεί να οφείλεται στο ότι το αυτοκίνητο ήταν καιρό στην Ελλάδα.πολλές φορές μπορεί να είναι ένα αυτοκίνητο και 6 μήνες στην Ελλάδα πριν πουληθεί.
Μην το αφήσεις,πήγαινε και σε άλλη αντιπροσωπεία,κυνήγησέ τους,γράψε και στο περιοδικό Αutocar που βοηθάει σε τέτοιες περιπτώσεις και καλή τύχη!
-
Πιθανόν το αυτοκίνητό σου να είχε επιστραφεί παλιότερα και να το αντικατέστησαν με άλλο. Εξου και το 140 χλμ, τα οποία είναι πάρα πολλά, στη Λάμία το ξεφόρτωσαν και το έφεραν οδηκώς?
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Οι δισκόπλακες συγκεκριμένα θεωρείται φυσιολογικό να εμφανίζουν σκουριά. Νομίζω είναι ένας απο τους λόγους που προτείνεται όταν πρόκειται να αντιμετωπίσει το αυτοκίνητο μεγάλη περίοδο ακινησίας να μήν τραβάμε χειρόφρενο και να το αφήνουμε απλά με ταχύτητα στο κιβώτιο.δλδ οταν αρχιζουν να σκουριαζουν οι δισκοπλακες θελουν αλλαγμα?
ασχετως ναι ή οχι, ποσο κοστιζουν οι απλες?κ επισης ποσο πανε οι δαγκανες? -
Oi diskoplakes den exoun problhma otan kai kala emfanizetailigh skouria! Ayto to fainomeno to exo parathrhsei kai otan pleno to aytokinhto kathos kai otan to afhseis kapoies meres se akinhsia! Opos eipan kai pio pano oi symforumites me merika frenarismata exei fygei ayth h skouria.
Tora gia times den gnorizo.As apanthsei kapoios pio armodios. -
Όντως οι δισκόπλακες σκουριάζουν, αλλά η σκουριά είναι επιφανειακή, δεν επηρρεάζει την απόδοσή τους και φεύγει με το πρώτο φρενάρισμα. Έχω αλλάξει μια φορά δισκόπλακες σε παλιότερο αυτοκίνητο μετά από 3 χρόνια και με μεγάλη χρήση του φρένου λόγω συνεχούς κίνησης στην πόλη. Είχα πληρώσει κάπου 120 ευρώ αν δεν απατώμαι (hyundai accent). Η τιμή όμως εξαρτάται από την εταιρεία και το μοντέλο. Οδηγοί που χρησιμοποιούν το φρένο λιγότερο κάνουν πολύ περισσότερο καιρό ν'αλλάξουν δισκόπλακες, μερικοί δεν τις αλλάζουν ποτέ.
Κάτι σημαντικό εδώ:
ένας μηχανικός 'παλιάς σχολής' μου είχε πει ότι οι φθαρμένες δισκόπλακες μπορούν με μικρό αντίτιμο (~20 ευρώ) να τορναριστούν και να ξανατοποθετηθούν. Άλλοι όμως στο φόρουμ έχουν γράψει ότι αυτό είναι επικίνδυνο και πρέπει ν'αποφεύγεται. Αν όντως υπάρχει κίνδυνος, μην ακούσεις κάποιον μαστρο-Μήτσο και το κάνεις. -
Κύριοι, ευχαριστώ πολύ. Εκτός του ότι μου φτιάξατε το κέφι, πρωί-πρωί με το ενδεχόμενο να έχει γυρίσει κάποιος άλλος το αμάξι μου πίσω πριν το πάρω εγώ , οι πληροφορίες σας ήταν πολύ χρήσιμες. Σας είπα ήδη ότι θα πάω σε δικό μου συνεργείο. Δεν είναι όμως εξουσιοδοτημένο Ford, αλλά Rover, που τον ξέρω χρόνια και τον εμπιστεύομαι. Θα το κοιτάξει και αν μου πει τίποτα περίεργο, υπάρχει λύση και εκτός των 30 ημερών για την επιστροφή χρημάτων (btw, πρώτη φορά το ακούω αυτό, κανείς δεν μου είχε πει τίποτα κι εγώ ο ανόητος δεν το έψαξα αρκετά προφανώς ). Πραγματογνώμονας, διευθυντής πωλήσεων της Ford στο Ηράκλειο και βλέπουμε για τη συνέχεια! Το να μου αλλάξουν όλο το ταμπλώ, σχεδόν σίγουρα θα δημιουργήσει πιο πολλά προβλήματα απ' όσα θα λύσει. Το φοβάμαι πολύ. Θα το παλέψω. Είμαι και φαντάρος γμτ τώρα και δεν έχω πολλά περιθώρια και χρόνο για βόλτες στις αντιπροσωπείες. Πάντως, το αμάξι είναι απίστευτο! Λίγα νεύρα να έχεις και να το ακους, το παρατάς όπως είναι στη μέση του δρόμου και παίρνεις ταξί για το σπίτι.
Ευχαριστώ και πάλι! Θα σας ενημερώσω για τις εξελίξεις.
-
Θα σου πρότεινα να μην αναφέρεις καθόλου ότι το πήγες σε γνωστό σου, γιατί μπορεί να σου πουν ότι αυτός το πείραξε και του δημιούργησε τα προβλήματα. Όταν λέμε ν'αλλάξεις συνεργείο, εννοούμε μόνο εξουσιοδοτημένο. Αυτό που αρνούνται να σου φτιάξουν εκεί απ' όπου το αγόρασες (ίσως γιατί ξέρουν ότι πούλησαν κάτι προβληματικό ), αλλού μπορεί να στο διορθώσουν χωρίς γκρίνιες. Επειδή μάλιστα στις μικρές πόλεις όλοι γνωρίζονται μεταξύ τους, κάνε τον κόπο και κατέβα στην Αθήνα. Ίσως σου βγει και μικρότερο το χάσιμο χρόνου.
Πάρε στο 801 11 701 601 [http://www.ford.gr/ns7/service_repair/-/serv_servbook/ ] και ρώτα που υπάρχει εξουσιοδοτημένο συνεργείο στην Αθήνα κοντά στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας ή στον Κηφισσό για πιο γρήγορα. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Κάνε τον κόπο και κατέβα στην Αθήνα. Ίσως σου βγει και μικρότερο το χάσιμο χρόνου.Είμαι στο Ηράκλειο Κρήτης. Τα εισιτήρια (δικά μου και του αμαξιού) για Ηράκλειο-Αθήνα-Ηράκλειο θα κοστίσουν όσο περίπου η επισκευή. Καταλαβαίνεις ότι μάλλον πρέπει να βρω κάτι εδώ. Εντάξει πάντως, θα αποφύγω το δικό μου συνεργείο.
-
Δεν διάβασα καλά την παραπάνω απάντηση του deggman και νόμιζα ότι ήσουν στη Λαμία. ΟΚ, πετάξου στο Ρέθυμνο τότε. .
-
Óõãíþììç ðïõ äåí áðÜíôçóá Üìåóá óôéò äåýôåñåò åñùôÞóåéò Ôá åß÷å ðáßîåé ôï ðéóé .
O silencer ôï åßðå áêüìá ðéï óùóôÜ ó÷åôéêÜ ìå ôïí áñéèìü ðëáéóßïõ
Ôþñá ãéá ôçí óêïõñéÜ .
1.Ïé äéóêüðëáêåò áí âñá÷ïýí êáé ìåßíïõí ãéá ëßãï áêßíçôåò åìöáíßæïõí åðéöáíåéáêÞ óêïõñéÜ ðïõ üðùò åßðáí êáé ôá ðáéäéÜ öåõãåé ìå ôï öñåíÜñéóìá .åßíáé ðáñïäéêü êáé äåí óõíôñÝ÷åé êÜðïéá áíçóõ÷ßá
Áí ðñïõðÞñ÷å êáé ðáñáìÝíåé ôüôå -5÷ñüíéá åããýçóç äåí åßíáé áõôÜ Äùóôïõò íá êáôáëÜâïõí
Êáé Üëëáîå óõíåñãåßï êáé ìçí áíáöÝñåéò ðïôÝ ìá ðïôÝ üôé Ý÷åé äåé ôï áõôïêßíçôï ìç÷áíéêüò åêôüò Öïñíô áêüìá êáé ï Ìáëêïì Ãïõßëóïí(áãùíéóôéêüò äéåõèõíôÞò Öïñíô Ìïôïñóðïñô) íá åßíáé áõôüò -
Κύριοι... έχω νέα! Μετά από επίσκεψή μου στην αντιπροσωπεία για αλλαγή της πρόσοψης (μου την άλλαξαν χωρίς επιβάρυνση), τους ζήτησα να μου βάλουν το αμάξι σε ένα ανυψωτικό για να βγάλω φωτό τα σκουριασμένα μέρη του. Χωρίς προβλήματα το έκαναν και τα αποτελέσματα είναι εδώ... Για τα μάτια σας μόνο...
Αριστερό ακραξόνιο
Αριστερό ημιαξόνιο
Αριστερός μπιλιοφόρος
Δεξιός μπιλιοφόροςΤα δεξιά ακραξόνιο και ημιαξόνιο είναι στην ίδια κατάσταση με τα αριστερά. Ακούω τα σχόλιά σας. Σημειώνω το σχόλιο του υπεύθυνου υποδοχής πελατών, όταν τα είδε, παρόλο που μέχρι εκείνη τη στιγμή μου έλεγε ότι πολλά αυτοκίνητα το παρουσιάζουν αυτό: 'Ναι, αυτό όντως αισθητικά είναι άσχημο' και σε ερώτησή μου αν είναι παραπάνω απ' αυτό που εκείνος θεωρεί φυσιολογικό, παραδέχτηκε πως είναι! Αλλά σημείωσε ότι δεν είναι πρόβλημα, κάτι στο οποίο συμφωνώ.
Ξέχασα να σας αναφέρω... Σύμφωνα με τον αριθμό πλαισίου, το αμάξι βγήκε από το εργοστάσιο το Νοέμβριο του 2003. Εγώ το πήρα Ιούλιο 2004. Τα λάστιχά του (αυτά που φοράει τώρα εν πάση περιπτώσει) παρήχθησαν αρχές Οκτώβρη 2003.
Προβλήματα νέων αυτοκινήτων και δράσεις ατυχών ιδιοκτητών