-
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
Μάλλον δεν θέλετε να καταλάβετε τι εννοώ,γιατί δεν θεωρώ ότι δεν μπορείτε.Η Alfa Romeo δεν ήταν ποτέ αυτοκίνητα κόντρας- ντριφτ και φαναριών.Το ότι ,καλώς, έβαλαν ένα turbo δεν τις κάνει αυτόματα τα καλοστημένα Gt που ήταν πάντα.Αυτό και τίποτα άλλο.Τι σε χαλαει στις συγχρονες αρ?
Που μοιραζονται μηχανικα μερη με φιατ? Αν δεν στο ελεγε ο ειδικος τυπος και τα διαφορα εντυπα θα σε ενοχλουσε εξισου...? -
Άραγε πόσο εύκολο θα είναι για τους Αμερικάνους να προφέρουν το όνομα Giulietta?
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Όπως στον άνθρωπο εννοεί όπου τα θετικά και τα αρνητικά χαρακτηριστηκα του διαμορφώνουν τον χαρακτήρα του.εχει και ζωδιο το αυτοκινητο;
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Που μοιραζονται μηχανικα μερη με φιατ? Αν δεν στο ελεγε ο ειδικος τυπος και τα διαφορα εντυπα θα σε ενοχλουσε εξισου...?Ώπα ώπα...αυτά τα λές σε λάθος άτομο...ξέρει απο που προέρχεται και η παραμικρή βίδα...Δεν σε παίρνει...
Δεν είναι απο αυτούς που επηρρεάζονται απο έντυπα... -
Ο χρήστης Selinios έγραψε:
Οι πόρτες με ενδιαφέρουν, γιατί εκεί είναι σημεία που πιθανόν να ακουμπάω το χέρι μου, και αυτό με ενοχλεί όσον αφορά στην πρακτικότητα.Αυτό ακριβώς έγραφα και στο πόστ μου:
Μου έτυχε να έχω νοικιάσει απο Ελλάδα για 3 μέρες ένα ντίζελ (τουλάχιστον έτσι είχα πει) στην Πράγα και όταν πήγα να το παραλάβω, μου είχαν ένα κατακαίνουργιο Γκολφ 5 1,4 βενζίνη. Ήταν η πρώτη μου επαφή με Γκόλφ...τα χιλιόμετρα πολλά : Πράγα-Δρέσδη-Βερολίνο-Δρεσδη-Πραγα, και συνεχεις διαδρομές στην Πράγα και τα περίχωρά της για μίαμιση μέρα...
Ε ήταν το απόλυτο ΤΙΠΟΤΑ...δεν έτριζε, δεν έμεινε, δεν οδήγησα, δεν θυμάμαι τίποτα περισσότερο, δεν ,δεν, δεν...Και το κυριότερο...κουλάθηκε το αριστερό μου χέρι...ότα ακουμπούσα στο ποιοτικό υποβραχιόνιο της πόρτας, ήταν χαμηλότερα απο το τιμόνι...όταν το ακουμπούσα στο ποιοτικό πάνω πλαστικό της πόρτας, ήταν πολύ ψηλότερα απο το τιμόνι και πόναγε ο αγκώνας μου...Εχω αλλάξει 35 Ιταλικά περίπου, αυτό δεν μου συνέβει ποτέ...Αρα λοιπόν τι να τα κάνεις τα φαινομενικά ποιοτικά πλαστικά, αν δεν σε βολεύει να τα ακουμπήσεις...
Ας πάμε τώρα στις αντιφάσεις:
Λες ότι δεν θέλεις να στρίβεις με την ταυτότητα στο στόμα και δεν σε ενδιαφέρει αν τα όρια της Ιουλιέτας είναι υψηλότερα, επίσης δεν σε ενδιαφέρει αν έχει 90% ή 94% παθητική ασφάλεια, επίσης ότι προτιμάς το Γκόλφ γιατί είναι φθηνό, επίσης ότι δεν σε ανδιαφέρουν και πολύ οι επιταχύνσεις...κλπ κλπ κλπ
Σε ενδιαφέρει βέβαια το ότι έχει υποδοχή για αερόσακους πίσω...... και βέβαια η φθηνή τιμή...
γιατί δεν παίρνεις ένα ΚΙΑ ή Ι30 ??? Πληρεί τα ππερισσότερα κριτήριά σου και εχεις ρέστα...Τέλος μήπως θέλεις να φτιάξεις ένα τοπικό που θα λέει: 'ποιο αυτοκίνητο να διαλέξω' και στα κριτήρια να βάλεις 1η την ποιότητα πλαστικών στις πόρτες? Γιατί εδώ είναι αυτό της Ιουλιέτας και όχι του Γκολφ
Επίσης μίλησες για πολλαπλασιαστές στα ρενό??? για το VAG δεν έχεις ακούσει τίποτα?
-
γιατι βλεπω την αλφα να γινεται η νεα bmw στα states? αμα την αγαπησουν θα μοσχοπουλησει εκει περα
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Οι πόρτες με ενδιαφέρουν, γιατί εκεί είναι σημεία που πιθανόν να ακουμπάω το χέρι μου, και αυτό με ενοχλεί όσον αφορά στην πρακτικότητα.
Αυτό ακριβώς έγραφα και στο πόστ μου:
Μου έτυχε να έχω νοικιάσει απο Ελλάδα για 3 μέρες ένα ντίζελ (τουλάχιστον έτσι είχα πει) στην Πράγα και όταν πήγα να το παραλάβω, μου είχαν ένα κατακαίνουργιο Γκολφ 5 1,4 βενζίνη. Ήταν η πρώτη μου επαφή με Γκόλφ...τα χιλιόμετρα πολλά : Πράγα-Δρέσδη-Βερολίνο-Δρεσδη-Πραγα, και συνεχεις διαδρομές στην Πράγα και τα περίχωρά της για μίαμιση μέρα...
Ε ήταν το απόλυτο ΤΙΠΟΤΑ...δεν έτριζε, δεν έμεινε, δεν οδήγησα, δεν θυμάμαι τίποτα περισσότερο, δεν ,δεν, δεν...Και το κυριότερο...κουλάθηκε το αριστερό μου χέρι...ότα ακουμπούσα στο ποιοτικό υποβραχιόνιο της πόρτας, ήταν χαμηλότερα απο το τιμόνι...όταν το ακουμπούσα στο ποιοτικό πάνω πλαστικό της πόρτας, ήταν πολύ ψηλότερα απο το τιμόνι και πόναγε ο αγκώνας μου...Εχω αλλάξει 35 Ιταλικά περίπου, αυτό δεν μου συνέβει ποτέ...Αρα λοιπόν τι να τα κάνεις τα φαινομενικά ποιοτικά πλαστικά, αν δεν σε βολεύει να τα ακουμπήσεις...
Ας πάμε τώρα στις αντιφάσεις:
Λες ότι δεν θέλεις να στρίβεις με την ταυτότητα στο στόμα και δεν σε ενδιαφέρει αν τα όρια της Ιουλιέτας είναι υψηλότερα, επίσης δεν σε ενδιαφέρει αν έχει 90% ή 94% παθητική ασφάλεια, επίσης ότι προτιμάς το Γκόλφ γιατί είναι φθηνό, επίσης ότι δεν σε ανδιαφέρουν και πολύ οι επιταχύνσεις...κλπ κλπ κλπ
Σε ενδιαφέρει βέβαια το ότι έχει υποδοχή για αερόσακους πίσω...... και βέβαια η φθηνή τιμή...
γιατί δεν παίρνεις ένα ΚΙΑ ή Ι30 ??? Πληρεί τα ππερισσότερα κριτήριά σου και εχεις ρέστα...Τέλος μήπως θέλεις να φτιάξεις ένα τοπικό που θα λέει: 'ποιο αυτοκίνητο να διαλέξω' και στα κριτήρια να βάλεις 1η την ποιότητα πλαστικών στις πόρτες? Γιατί εδώ είναι αυτό της Ιουλιέτας και όχι του Γκολφ
Επίσης μίλησες για πολλαπλασιαστές στα ρενό??? για το VAG δεν έχεις ακούσει τίποτα?
Εχεις πολύ πλάκα γιατί βάζεις στο στόμα μου λόγια που δεν έχω πει για να αποδείξεις αυτό που θες εσύ. Αυτό λέγεται λογική πλάνη. α) Δεν είπα οτι δεν με ενδιαφέρουν οι επιταχυνσεις. Αλλιώς δεν θα κοιτούσα την alfa 170hp ή το golf 160, ή το astra 180. Είπα ότι δεν με ενδιαφέρει να μπαίνω σε στροφές με πολλά χλμ. Δεν είπα επίσης ότι με ενδιαφέρει η φθηνή τιμή, ( αλλιώς θα έψαχνα για huyndai ή και εγώ δεν ξέρω τί άλλο) αλλά ένα καλό value for money. Τέλος ως προς τους πολλαπλασιαστές, όχι, δεν το έχω υπ' όψιν μου γιατί όπως προείπα δεν έχω επαφή με το vag και καλά έκανες και μου το είπες. Θα το ψάξω. Ξέρω οτι υπήεχε πρόβλημα με τους εγκεφάλους, αλλά 2 μοντέλα πίσω. Τέλωσπάντων, για να μην σε στενοχωρώ τι να πω, νίκησες, έχεις δίκιο και συγχαρητήρια. Είσαι ο καλύτερος και μόνο εσύ έχεις δίκιο Είσαι
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Άραγε πόσο εύκολο θα είναι για τους Αμερικάνους να προφέρουν το όνομα Giulietta?Δεν χρειάζεται ακόμα Νίκο.Η Giulietta δεν θα διατεθεί στην αμερικανική αγορά.Το αυτοκίνητο με το οποίο θα γίνει η είσοδος στην αγορά των ΗΠΑ,είναι η Giulia.
Oι 940 που έφθασαν εκεί εξυπηρετούν άλλους σκοπούς. -
Ο χρήστης Selinios έγραψε:
.............Επίσης η κατηγορία είναι μικρομεσαία οικογενειακά. Δεν το λέω εγώ, το λέει και η alfa. Άρα η κουπεοειδής μορφή που τόσο κράξατε, έχει ρόλο **γιατί δε μιλάμε για coupe, δίπορτο, αλλά για πεντάπορτο που ο πίσω χρήστης δεν θα είναι απαραίτητα 1.60cm **εγώ, με το ταπεινό ύψος των 1.80 και βρίσκω...
μην λέμε και 'κουπέ' την Giulietta :roll:
σας ακούω πάλι...πάρε ένα stock Bravo 150αρη.... :lol: -
Ο χρήστης Selinios έγραψε:
Είμαι κατ' εξοχήν γαλλοτραφής (renault 30, renault clio, renault megane). Αποτέλεσμα; έχω ορκιστεί ότι δεν θα ξανααγοράσω renault.ναι φιλε μου ειναι, συνηθισμενη περιπτωση , μην ανησυχεις μια απο τα ιδια κι εγω..
Τέλος ως προς τους πολλαπλασιαστές, όχι, δεν το έχω υπ' όψιν μου γιατί όπως προείπα δεν έχω επαφή με το vag και καλά έκανες και μου το είπες. Θα το ψάξω...
υπαρχει προβλημα και στο vag με τους πολλαπλασιαστες οπως και στα ρενω
αυτες ειναι οι τοπ 2 φιρμες της αγορας που εχουν αυτο το προβλημα
βεβαια στο vag υποτιθεται οτι εχει μειωθει πολυ το φαινομενο, παρολα αυτα εμενα μου το εμφανισε
(αλλα ηταν το μονο που μου εμφανισε σε σχεση με αλλα αντιπαθεστατα γαλλικα και γερμανικα που ειχαμε) -
Πωλήσεις μέχρι 31/8/2010 στις κυριότερες ευρωπαϊκές αγορές.
Iταλία 5.701
Γαλλία 1.125
Γερμανία 856
Ολλανδία 335
Aυστρία 282
Ελλάδα 173
(σε βρετανική και ισπανική αγορά διατίθενται εδώ και μόλις ενάμιση μήνα...οπότε τα νούμερα είναι ακόμα μικρά και μη ενδεικτικά).
Μέχρι τα μέσα Αυγούστου το εργοστάσιο είχε δεχθεί 22000 περίπου παραγγελίες.Θα υπάρξει μια αυξητική τάση τους επόμενους μήνες....παρόλα αυτά το νόυμερο των 100Κ κομματιών ετησίως,που είναι και η πρόβλεψη για το 2011,αποδεικνύεται υπεραισιόδοξο και μη πραγματοποιήσιμο (γεγονός που συνέβη σε πιο ευνοϊκές περιόδους και με τα Bravo και Delta.....για τα οποία οι στόχοι ήταν 120Κ και 70Κ ετησίως,νούμερα που φυσικά δεν πραγματοποιήθηκαν).
Όλοι οι υπολογισμοί (με βάση το πώς κινείται η αγορά μέχρι σήμερα.....και ποιές είναι οι τάσεις της στο c segment) δείχνουν ότι με 60Κ κομμάτια το χρόνο θα πρέπει να είναι ευχαριστημένοι......ενώ με 70Κ κομμάτια θα πρέπει να κάνουν party.Για την επίτευξη αυτού του νούμερου (70Κ) η αγορά πρέπει να σταθεροποιηθεί οριακά πάνω από τα 3000 αυτοκίνητα το μήνα στην ιταλική αγορά. Στις δε υπόλοιπες ως εξής.
Iταλία 3000 το μήνα χ 12 = 36000
Γερμανία 500 το μήνα χ 12 = 6000
Γαλλία 700 το μήνα χ 12 = 8400
Uk 600 το μήνα χ 12 = 7200
Λοιπή EU 600 το μήνα χ 12 = 7200
Χώρες εκτός ΕU 500 το μήνα χ 12 = 6000Σε όλους λοιπόν αρέσει (εννοώ αυτούς που δεν συχνάζουν στα fora).....αλλά δυστυχώς αγοράζουν λίγοι. Συνεχίστε να βαυκαλίζεστε ότι επειδή στρίβει καλύτερα στο όριο από τον ανταγωνισμό της (που στρίβει),όλα τα υπόλοιπα (των πλαστικών συμπεριλαμβανομένων) δεν αφορούν τον καταναλωτή (από τον οποίο ζητάνε κατά μέσο όρο 25.000 ευρώ για ένα μικρομεσαίο......και όχι για μια Elise).
-
40 χιλιαδες που ηταν ο στοχος για φετος τις πιανει. Με το TCT του χρονου μπορει να τα παει καλυτερα
-
Τζίζους, πόσες χιλιάδες πωλήσεις παραπάνω θα φέρει ένα διπλοσύμπλεκτο?
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Τζίζους, πόσες χιλιάδες πωλήσεις παραπάνω θα φέρει ένα διπλοσύμπλεκτο?Μπορεί όχι όσες έφερε στην VW αλλά σίγουρα θα είναι ένα μπιχλιμπίδι που ο μέσος αγοραστής το θέλει άρα θα βοηθήσει και την αλφα.
-
Είναι άλλο ένα ακριβό μαραφέτι που θα βρεθούν αρκετοί να το πληρώσουν, αλλά αν απαιτηθούν άλματα πωλήσεων το εν λόγω εξτρά δεν θα προσφέρει τίποτα περισσότερο από μερικές χιλιάδες ταξινομήσεις παραπάνω.
Ευπρόσδεκτες και αυτές, αλλά το ερώτημα είναι άλλο για μένα. Οι υπεύθυνοι, και κυρίως ο μάγος Μαρκιόνε, θα καταφέρουν να συντάξουν ποτέ ένα ρεαλιστικό πλάνο πωλήσεων-διείσδυσης στην αγορά για την πολύπαθη εταιρεία? -
Γινατε ολοι ειδημονες τωρα εσεις για το αν ειναι λαθος ενα buisness plan μιας εταιρεια με τεραστια αξια
λες και οι ανθρωποι ειναι τυχαιοι.περιμενετε την αναβιωση της αλφα ρομεο εσεις, με αυτοκινητα των ονειρων σας ,να θυμηζουν τα παλια,να δουλευουν σαν τα παλια ,να εχουν την ιδια αισθηση οπως τα παλια,να εχουνα τελεια πλαστικα,και αψογο φινιρισμα
λες και βγαινουν τετοια αμαξια πια.....
η αγορα εχει αλλαξει οπως επισης και οι προδιαγραφες ασφαλειας ,καυσαεριων κτλ
εχουμε αλλαξει εποχηκαι η guilietta ειναι και γαμω
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Είναι άλλο ένα ακριβό μαραφέτι που θα βρεθούν αρκετοί να το πληρώσουν, αλλά αν απαιτηθούν άλματα πωλήσεων το εν λόγω εξτρά δεν θα προσφέρει τίποτα περισσότερο από μερικές χιλιάδες ταξινομήσεις παραπάνω.
Ευπρόσδεκτες και αυτές, αλλά το ερώτημα είναι άλλο για μένα. Οι υπεύθυνοι, και κυρίως ο μάγος Μαρκιόνε, θα καταφέρουν να συντάξουν ποτέ ένα ρεαλιστικό πλάνο πωλήσεων-διείσδυσης στην αγορά για την πολύπαθη εταιρεία?Η ουσία είναι ότι το μοντέλο ακόμα δεν έχει αρχίσει να αποδίδει στο 100% των δυνατοτήτων του.Αλλά και όταν ακόμα αποδώσει σε αυτό το ποσοστό,αφενός μεν δύσκολα θα ξεπεράσει τις 70Κ ετησίως,αφετέρου το πρόβλημα είναι το χρονικό διάστημα που θα διαρκέσει το hype του (ώστε να αποδίδει στο 100% της δυναμικής του).
Την ώθηση δεν θα δώσει το κιβώτιο TCT, αλλά η έκδοση των 140 ίππων του δίλιτρου mjet και ενδεχομένως η 120αρα του 1,6mjet.
Το πρόβλημα είναι ότι τις εκδόσεις αυτές τις φυλάνε στα συρτάρια,με σκοπό να τις εμφανίζουν σταδιακά ...... διατηρώντας με αυτό τον τρόπο ανέξοδα σε επικαιρότητα το μοντέλο (αντί να εμφανίζουν ΜΥ και ένα γενναίο restyling όταν χρειαστεί....πράγματα που φυσικά κοστίζουν).Τη μεγάλη τρύπα στις πωλήσεις (μετά από δύο χρόνια) υπολογίζουν να μπαλώσουν πρόχειρα με το λανσάρισμα μιας έκδοσης με τον δικύλινδρο SGE(!!!!)..... πουλώντας και το παραμύθι της οικολογίας.
Το μόνο παρήγορο είναι ότι η Gliulietta έχει μελετηθεί με βάση τις ανάγκες των εταιρικών στόλων (ιδιαίτερα ανατγωνιστικά rates),σε αντίθεση με ό,τι συνέβη με την 159 (της οποίας υπήρξε και η αχχίλειος φτέρνα).Κατά τα λοιπά το μάρμαρο των πωλήσεων (που εμφανίζουν γενική καθίζηση για όλο το gruppo μετά το τέλος της ντόπας που έδωσαν τα ευρωπαϊκά κίνητρα των αποσύρσεων),καλείται να πληρώσει ο Lorenzo (ο μεγαλοπρεπής) Sistino,υπεύθυνος πωλήσεων όλης της FGA και ταυτοχρόνως CEO της Fiat Auto SpA και Fiat LCV.
Τον διαδέχεται στις θέσεις ο Andrea Formica,ο οποίος κινείται στο ίδιο μήκος κύματος (άνθρωπος που πρεσβεύει την πολιτική hard sales....αλλά έχει low vision),με βασικά του προτερήματα την έλλειψη αλλαζονίας και την προϋπηρεσία του στην Ford Europe (της οποίας η πολιτική σε ζητήματα τιμολόγησης,προσφορών και διεισδυτικότητας στην ευρωπαϊκή αγορά θεωρείται η καλυτέρη των γενικών κατασκευαστών).Θα έχει δύσκολο έργο να επιτελέσει,δεδομένου ότι για την ερχόμενη τριετία θα υπάρξει καινούριο προϊόν στην FGA με το σταγονόμετρο.Από την άλλη θα πρέπει να αντέξει στη θέση του για μια τριετία,πράγμα εξαιρετικά αμφίβολο,με δεδομένο ότι στην FGA η μόδα είναι να αλλάζουν το top management - και όχι μόνο το top - με συχνότητα μεγαλύτερη από αυτή που η Carrie Bradshaw αλλάζει γόβες. -
Ο χρήστης Selinios έγραψε:
Κάποιοι με θεωρούν υπερβολικό για τα πλαστικά στις πόρτες. Δεν είπα όμως τίποτα για τα πλαστικά του ταμπλώ. Οι πόρτες με ενδιαφέρουν, γιατί εκεί είναι σημεία που πιθανόν να ακουμπάω το χέρι μου, και αυτό με ενοχλεί όσον αφορά στην πρακτικότητα.
** o καθενας επιλεγει βαση δικων του κριτηριων, αλλα να απορριψεις ενα μοντελο που σαν συνολο σου αρεσει απο αυτο που αναφερεσαι, μου φαινεται σαν να αγοραζεις καναπε.Παρολα αυτα σεβαστο!**Επίσης σε θέμα κόστους η Αlfa με τα αντίστοιχα extra βγαίνει ακριβότερη από το golf.
Εαν θελουμε στην συγκριση να λαβουμε υποψη σε ποια κατηγορια υπαγονται για να ειμαστε περισσοτερο αντικειμενικοι, θα πρεπει να λαβουμε υποψη οτι η G ανηκει στην premioum κατηγορια, ενω το γκολφ οχι.Για καποιους ισως αυτο να φανταζει λεπτομερεια.
Δημιουργείται έτσι πολύ υψηλότερο budget σε καιρούς κρίσης που προσπαθεί να χτυπήσει σε πωλήσεις αμάξια ευρείας κυκλοφορίας και φτάνει σχεδόν σε τιμές audi.
Λογικο ειναι αφου ανηκουν οπως ειπαμε στην ιδια κατηγορια.Στα ιδια λεφτα σιγουρα αγοραζεις περισσοτερα σαν συνολο στην
αλφα παρα στο αουντι.Αυτο ειναι απολυτα λογικο, αφου τα 2 μοντελα τους χωριζουν καποια χρονια στην αρχικη τους σχεδιαση, με οτι αυτο συνεπαγεται.
Και εντέλει το αν στρίβει στο όριο ελάχιστα καλύτερα από κάτι άλλο δεν με ενδιαφέρει γιατί δεν σκοπεύω να μπαίνω σε στροφιλίκια με 140 έχοντας πίσω το παιδί μου, ή κάποιον άλλο έρμο που έρχεται από το αντίθετο ρεύμα και θα του κόψω τη χολή. Η παρεχομενη ενεργητικη ασφαλεια και ολοι οι παραγοντες που συντελλουν,ετσι ωστε αυτη να υφισταται (ακριβεια τιμονιου,φρενα, ακριβεια ελεγχου, εντελει καλυτερο στριψιμο ) εκτος οτι σου δινουν την δυνατοτητα να κινηθεις οποτε θελεις γρηγοροτερα, σε βοηθουν εαν συμβει η στραβη, να την αποφυγεις (να βγει αποτομα απο ενα στενο ενα αυτοκινητο-γρηγορη αλλαγη κατευθυνσης, αμεσοτερα-αποτελεσματικοτερα φρενα)-δεν ειναι θεμα αγωνων η ενεργητικη ασφαλεια.
Και το αν ένα αμάξι έχει 94% στο NCAP και το άλλο 90% σημαίνει πιθανότατα ότι με το 94% έχω μόλωπα, ενώ με το 90% έχω μεγαλύτερο μόλωπα.
[b][u] Μαλλον αστειευεσαι με αυτο που λες γιατι ειναι εντελλως αυθερετο συμπερασμα διοτι σε μια προσκρουσηση μεγαλου φορτιου η μικρη διαφορα αυτη θα παιξει καθοριστικο ρολο στην λεπτη γραμμη ζωης -θανασιμου τραυματισμου, η ακομη και τραυματισμου που καταληγει σε αναπηριες.[b][u] -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Εγώ θα πω άλλη μια φορά κάτι.
Είμαι 4 χρόνια γραμμένος εδώ, πάνω κάτω όλοι ξέρουν παλαιότερα πόσες διαμάχες έχουν γίνει σχετικά με τις Alfa Romeo από μέρους μου. Όταν πίστευα ότι οι τότε Alfa ήταν καλύτερες σε αυτά που πρόσφεραν από τον ανταγωνισμό. Θυμάστε τι είχα πει για την Giulietta? Ε Vasgti σε εσένα πρέπει να το είχα πει. Ότι για την κριτική στη mito ήμουν χαλαρός αλλά για την Giulietta αν δεν είναι όπως οφείλει να είναι, πρώτος εγώ θα την λιθοβολούσα....Το θυμάστε?Δεν με έχει πάρει από κάτω, ούτε άλλος χρήστης είναι στο λογαριασμό μου. Εγώ απλά συνεχίζω να λέω αυτό που πιστεύω ότι είναι αληθινό και πραγματικότητα. Η Giulietta για μένα δεν αξίζει δεκάρα τσακιστή σαν AR, χέστηκα πλέον για το πως θα πάει εμπορικά. Επίσης αν και δεν με ενδιαφέρει η μικρομεσαία κατηγορία άμεσα, αν έπρεπε να αγοράσω κάποιο μοντέλο από αυτήν τώρα, αυτό θα ήταν το δίδυμο των VW Scirocco & Golf 160 DSG7.
Αυτά θεωρώ ότι είναι τα καλύτερα πακέτα στο C-seg by far....Τώρα καταλαβαίνω γιατί είχαν 10 χρόνια στα δρώμενα την πιο γαμάτη μικρομεσαία Alfa Romeo που βγήκε ποτέ....την 147 δηλαδή...
Πως θα προσελκύσεις του αγοραστές της 147 για να αγοράσουν την Giulietta ρε Μαρκιόνε? Πως?Τέλος πάντων κακώς χαλιέμαι
Συγνώμη για το ύφος, καλή συνέχεια και καλορίζικες στα παιδιά που τις αγόρασαν...μαλιστα, καλυτερα και μαλιστα BY FAR , οτι θελουμε λεμε μαλλον.
Αυτο δεν θα το ακουγες ουτε σε αντιπροσωπεια vw! -
μετά την συζήτηση που έγινε εδώ μέσα
πήγα και την είδα άλλα δεν την οδήγησα
εξωτερικά, κατά την προσωπική μου υποκειμενική άποψη,
το πιο ωραίο μικρομεσαίο
εσωτερικά..... δεν
ούτε ο σχεδιασμός ούτε τα υλικά μου άρεσαν
το σημείο στην πόρτα που αναφέρθηκε πιο πάνω
απλά απαράδεκτο
το υλικό του συγκρινεται με Ατος 10ετίας
Alfa Romeo Giulietta