-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Πειραζει που εγω θα επαιρνα χωρις καν να το σκεφτω μια c6 3.0 exclusive..?
Κι επειδη δεν εισαγετε πια θα την εκανα και ειδικη παραγγελια και θα απαιτουσα και ειδικη υποδοχη-γκαλα στα κεντρικα της citroen-hellas..Βασικά δεν παράγεται καν Εκτός κι αν την θές πετρέλαιο
Υ.Γ. Τα διάφορα EVO λένε πως η 5αρα βάρυνε και δεν είναι τόσο οδηγοκεντρική. Η κατάσταση διορθώνεται με την εξτρα ανάρτηση βέβαια αλλά και πάλι -
Προφανώς πετρέλαιο θα έπαιρνα μιά και όταν μεγαλώσεις και έχεις χρόνο μπορείς να κάνεις και ταξίδια .
Επίσης έχεις φίλους που πας μαζί τους σε αυτά και το διθέσιο είναι πρόβλημα .Στην Ελλάδα ότι είναι πάνω από 2000 κεκ δεν πωλείται πλέον και ούτε μεταπωλείται .
Αρα Ε 1.8 και 520 όταν έρθει . Αν θέλεις βέβαια να πετάξεις 60000-65000 γιά ένα αξιοπρεπή εξοπλισμό .Υπάρχουν τεράστιες ευκαιρίες σε μεταχειρισμένα τζιποειδή απείρων κυβικών .
Το κόστος του σέρβις των αστεριών και των προπελών είναι στα άστρα και στο νησί των πιράνχας αντίστοιχα . Επίσης δεν σου λένε από πριν τι θα κάνουν , άλλα κάνουν και άλλα χρεώνουν . Αν δεν τα έχεις με λίζινγκ έχεις θέμα , όπως επίσης και με αρκετά από τα συνεργεία τους . -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Πειραζει που εγω θα επαιρνα χωρις καν να το σκεφτω μια c6 3.0 exclusive..?
Κι επειδη δεν εισαγετε πια θα την εκανα και ειδικη παραγγελια και θα απαιτουσα και ειδικη υποδοχη-γκαλα στα κεντρικα της citroen-hellas..Βασικά δεν παράγεται καν Εκτός κι αν την θές πετρέλαιο
Υ.Γ. Τα διάφορα EVO λένε πως η 5αρα βάρυνε και δεν είναι τόσο οδηγοκεντρική. Η κατάσταση διορθώνεται με την εξτρα ανάρτηση βέβαια αλλά και πάλι1725 κιλά η 523...
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Υπάρχουν τεράστιες ευκαιρίες σε μεταχειρισμένα τζιποειδή απείρων κυβικών .
Το κόστος του σέρβις των αστεριών και των προπελών είναι στα άστρα και στο νησί των πιράνχας αντίστοιχα . Επίσης δεν σου λένε από πριν τι θα κάνουν , άλλα κάνουν και άλλα χρεώνουν . Αν δεν τα έχεις με λίζινγκ έχεις θέμα , όπως επίσης και με αρκετά από τα συνεργεία τους .τζιπ(οειδή ή μη) δεν παίρνει ξανά... είχαμε την Turbo εταιρική. Πιστεύω χορτάσαμε από την δύναμη και το μέγεθος και την άνεση σε ότι δρόμο κι αν πήγαμε...
οπότε όχι ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Jaguar XF 3.0- Jaaaaaaaag
-
delete
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Turbo εταιρική.Tι ειδους εταιριες δινουν Τυrbo για εταιρικο?
-
Eπισης, πριν φτασει αυτο το θεωρητικο topic τις 20 σελιδες, δεν ρωτας και τον ιδιο τι σκεφτεται?
Οπως αφησα να εννοηθει στην προηγουμενη απαντηση μου ειναι μια κατηγορια που κινειται με στερεοτυπα. Παιζει να μην υπαρχει θεμα. -
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Ρίχνω τρελό γέλιο με κάποιους που προτείνουν σε υποψήφιους αγοραστές αυτοκίνητα που δεν θα αγόραζαν σε καμμία περίπτωση οι ίδιοι αν διέθεταν τα συγκεκριμένα χρήματα...Απλά τα προτείνουν σε άλλους , γιατί απλούστατα δεν θα κάνουν οι ίδιοι η αγορά !
Υ.Γ
Όσον αφορά την απώλεια της οδηγοκεντρικής αίσθησης στην νέα 5άρα, αναρωτιέμαι πόσο απ' αυτήν αναζητεί ένας μέσος Έλληνας 60+άρης...Σε ποιά αυτοκίνητα αναφέρεσαι;
Την οδηγοκεντρική αίσθηση την αναζητά ο 60άρης που πάντα είχε οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα και του αρέσει η οδήγηση. Αλλιώς θα ήταν πελάτης της Mercedes/Lexus, όχι της BMW/Jaguar/Infiniti.
-
Δε ξερω τι εχουνε γραψει πριν απο μενα,αλλα ειναι εγκλημα να παρεις το Saab οταν υπαρχουν στη λιστα τοσο ομορφα και καλα αυτοκινητα.Επισης αν ημουν στη θεση σου μαλλον θα απεφευγα και τα σχετικα 'εξωτικα' jaguar-lexus και θα πηγαινα σε BMW-AUDI-MERC λογω οτι υπαρχει πολυ μεγαλη τεχνογνωσια(μην αρχισετε τις ειρωνιες,ΥΠΑΡΧΕΙ αν ξερεις που να κοιταξεις) πλεον στην ελληνικη αγορα,και σφυζουν οι μαντρες απο μεταχειρισμενα ανταλλακτικα.Και μαλιστα θα επερνα και ελαφρος μεταχειρισμενο 2-3 χρονων απο γερμανια.
Πες με φτηνιαρη αλλα στη παρουσα φαση θεωρω π*παρια να δωσει καποιος τοσα λεφτα για αυτοκινητο εφοσον υπαρχουν οχι απλα ευκαιριες αλλα υπερευκαιριες,και επισης να μην κοιταει και το κοστος συντηρησης. -
delete
-
Ο χρήστης nosferatu_gr έγραψε:
Δε ξερω τι εχουνε γραψει πριν απο μενα,αλλα ειναι εγκλημα να παρεις το Saab οταν υπαρχουν στη λιστα τοσο ομορφα και καλα αυτοκινητα.Επισης αν ημουν στη θεση σου μαλλον θα απεφευγα και τα σχετικα 'εξωτικα' jaguar-lexus και θα πηγαινα σε BMW-AUDI-MERC λογω οτι υπαρχει πολυ μεγαλη τεχνογνωσια(μην αρχισετε τις ειρωνιες,ΥΠΑΡΧΕΙ αν ξερεις που να κοιταξεις) πλεον στην ελληνικη αγορα,και σφυζουν οι μαντρες απο μεταχειρισμενα ανταλλακτικα.Και μαλιστα θα επερνα και ελαφρος μεταχειρισμενο 2-3 χρονων απο γερμανια.
Πες με φτηνιαρη αλλα στη παρουσα φαση θεωρω π*παρια να δωσει καποιος τοσα λεφτα για αυτοκινητο εφοσον υπαρχουν οχι απλα ευκαιριες αλλα υπερευκαιριες,και επισης να μην κοιταει και το κοστος συντηρησης.Ο αντιλογος, τον οποίο ασπάζομαι πλήρως, είναι ότι ακριβώς επειδή δίνεις ένα σκασμό λεφτά το αυτοκίνητο πρέπει να είναι κάτι ξεχωριστό και να μην κυκλοφορείς με Ε Class σαν όλους τους ταρίφες...
-
Επισης, ακομα δεν τον ειδαμε (9-5) Γιαννη τον βαφτισαμε....Υπαρχει ζωη κι εξω απο το κουτι..που λενε και οι φιλοι μας οι Αγγλοι..
-
Volvo S80????
-
Οταν στην λιστα υπαρχει η κουκλα XF, ολα τα αλλα ειναι απλες οδοντοπαστες...
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Σε γαλλική πρόταση προηγούμενης σελίδας.
Θα συμφωνήσω 100% με το φίλο Nozomi. Δεν νομίζω κανείς με τόσα χρήματα να επέλεγε την C6. Ίσως, λέω ίσως, ένας πολυυυυ citroenάκιας, αλλά και πάλι με τόσα χρήματα δε νομίζω ότι θα τα διέθετε κανείς. Πόσο μάλλον ένας 'μπαμπάς'. Είναι ξεκάθαρο ότι οι επιλογές του Vellerefonti είναι πολύ πιο λογικές και σίγουρα ο πατέρας του θα επιλέξει κάποια από αυτες, που προσδίδουν και κάποιο κύρος, το οποίο σίγουρα στον μέσο 60άρη μετράει. Και γενοκότερα, δε νομίζω να είχε κάποιος ζεστά-ζεστά τόσα χρήματα και να αγόραζε μια πιο 'λαική' μάρκα, χωρις να εννοώ μόνο τα citroen, άλλα ότιδήποτε άλλο, βλέπε peugeot,fiat,vw,opel κλπ κλπ κλπ. Επίσης προσωπικά δεν την βρίσκω καθόλου όμορφη, παρόλο που πολλά citroen, ειδικά πιο παλιά μοντέλα τα θεωρώ ομορφότερα του ανταγωνισμού.
Από μένα, αν η καινούρια 5άρα έρθει με turbo κινητήρα, go for it. Αλλιώς την mercedes. Το lexus ασ'το για τους υπουργούς Για την ΧF, όντως κούκλα, αλλά προσωπικά για λόγους εύρεσης στο μέλλον ανταλλακτικών πιο ευκολα και φθηνότερα απ την jaguar, θα πήγαινα στην μέρκα ή την bmw. Η audi αυτή τη στιγμή για μένα δεν έχει να δείξει κάτι σε αυτό το κοινό
-
nozomi (κυριως) και koubeast..
Ξαναδιαβαστε με πριν γραψετε χαζομαρουλες αλλη φορα.. Εγραψα 'ΕΓΩ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ' και δε προτεινα τιποτα στον δημιουργο του θεματος..
Μ αρεσει nozomi που ριχνεις και τρελο γελιο.. το '97 αγορασαμε μια cx 20 χρονων τοτε και της ριξαμε και κανα μυριο και εγινε 2,5αρα turbo.. Ακου δε θα την επαιρνα.. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δε ξερω τι εχουνε γραψει πριν απο μενα,αλλα ειναι εγκλημα να παρεις το Saab οταν υπαρχουν στη λιστα τοσο ομορφα και καλα αυτοκινητα.Επισης αν ημουν στη θεση σου μαλλον θα απεφευγα και τα σχετικα 'εξωτικα' jaguar-lexus και θα πηγαινα σε BMW-AUDI-MERC λογω οτι υπαρχει πολυ μεγαλη τεχνογνωσια(μην αρχισετε τις ειρωνιες,ΥΠΑΡΧΕΙ αν ξερεις που να κοιταξεις) πλεον στην ελληνικη αγορα,και σφυζουν οι μαντρες απο μεταχειρισμενα ανταλλακτικα.Και μαλιστα θα επερνα και ελαφρος μεταχειρισμενο 2-3 χρονων απο γερμανια.
Πες με φτηνιαρη αλλα στη παρουσα φαση θεωρω π*παρια να δωσει καποιος τοσα λεφτα για αυτοκινητο εφοσον υπαρχουν οχι απλα ευκαιριες αλλα υπερευκαιριες,και επισης να μην κοιταει και το κοστος συντηρησης.Ο αντιλογος, τον οποίο ασπάζομαι πλήρως, είναι ότι ακριβώς επειδή δίνεις ένα σκασμό λεφτά το αυτοκίνητο πρέπει να είναι κάτι ξεχωριστό και να μην κυκλοφορείς με Ε Class σαν όλους τους ταρίφες...
Οταν του 'ξεχωριστου' μετα την εγγυηση του κολλησει το ηλεκτρικο παραθυρο,του καει ο εγκεφαλος του ABS,του χαλασει η τρομπα βενζινης τοτε τα ξαναλεμε
-
Μα σε ένα τέτοιο θέμα, όταν ο δημιουργός ζητάει την γνώμη μας, και του τη δίνουμε, σε πολλές περιπτώσεις ταυτίζεται με το τι θα επιλέγαμε εμείς σε ανάλογη φάση. Σε σένα οκ, μπορεί να μη συμπίπτουν, δεκτόν Δε χρειάζεται να βαράς το κεφάλι σου όμως, ( ), χαλάρα, δεν έγινε και τίποτα..
Επίσης αυτο με το citroen που μετέτρεψες σε turbo δε κατάλαβα γιατί το αναφέρεις σαν παράδειγμα. Πολλοί έχουν τέτοιο χόμπυ και δίνουν ακόμη περισσότερα χρήματα για παλιά οχήματα για ανακατασκευές κλπ αλλά σίγουρα αυτοί δεν είναι ορθολογικοί καταναλωτές. Και το ότι έδωσες 4-5,000ε για ανακατασκευή δε σημαίνει (απαραίτητα) ότι θα έδινες και 60-70,000ε για να παρεις μια C6 (αν αυτό θες να δείξεις με το παραδειγμά σου)
Επίσης όταν κάνουμε κουβέντα, προσβλητικά emoticons θεωρώ ότι δε πρέπει να μπαίνουν (προσωπική άποψη)
Φιλικά πάντα
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Επισης, ακομα δεν τον ειδαμε (9-5) Γιαννη τον βαφτισαμε....Υπαρχει ζωη κι εξω απο το κουτι..που λενε και οι φιλοι μας οι Αγγλοι..Eπειδη εσυ εισαι κολλημενος με τα saab και τα volvo πρεπει δηλαδη να το ασπαστουμε και εμεις?
Εμενα προσωπικα σημερα να κλειναν και οι δυο δε θα με ενοχλουσε καθολου(αν εξαιρεσουμε τον παραγοντα εργαζομενο).Δε μπορω να θυμηθω την τελευταια φορα που προσεφεραν κατι στην αυτοκινηση,η εστω ηταν ανταγωνιστικες σε αυτο που καναν,μαλλον πρεπει να παμε 2 δεκαετιες πισω(συστηματα ασφαλειας,εκει τους παραδεχομαι).Χαρακτηριστικα καθε φορα που βλεπω τα specs απο τα Saab λεω ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ?Πχ τουρμπο κινητηρας 500 αλογα με ροπη 2τονους και βλεπεις 0-100 σε 9,5 δευτερολεπτα
Μπαμπίσιο αυτοκίνητο...
