-
Και μια χαζή μάλλον ερώτηση. Έχει δοκιμάσει να δει κανείς τη στάθμη λαδιού; Όταν έβγαλα την ράβδο, είχε κάτι σαν ελατήριο τυλιγμένο γύρω της, και φυσικά δεν φαινόταν στάθμη. Είναι άραγε κάτι που δεν έκανα σωστά;
-
έχει στο κάτω μέρος ένα μεταλλικό στέλεχος και αντίστοιχα ένα λίγο ποιο πάνω ,αυτά τα σημεία ορίζουν την στάθμη του λαδιού
-
Ο χρήστης billis100 έγραψε:
Καλό χειμώνα (αν και πρόωρα) σέ όλους.Να είσαι καλά Billy αλλά μακάρι να είχαμε χειμώνα! Σκάνουμε εδώ, σκάνουμε...
... δεν άφησα κατσικόδρομο για κατσικόδρομο του νησιού που να μην πάω. Φυσικά, όπου ο οδηγός για τις παραλίες έλεγε 'πρόσβαση μέσω (πολύ) δύσβατου χωματόδρομου', πήγαινα να ρίξω μια ματιά. Τι κοτρώνι και νεροφάγωμα έφαγε το δύσμοιρο δεν λέγεται, αλλά δεν έβγαλε κιχ!
Επειδή πολλοί έλεγαν διάφορα για τα λάστιχα, ότι δεν θα αντέξουν το καλοκαίρι κλπ, για πες μας πως είναι τα λάστιχα, μετά από τόσους κατσικόδρομους; Έχουν ζημΝιές;
Από κατανάλωση, σε 700χμ (με μεγάλο ποσοστό αυτού κατσικόδρομους) το trip computer έδειξε 10l/km.
Βρε alexandr πάρε ένα Leopard! Πάει στα μέρη που πηγαίνεις και σίγουρα καίει λιγότερο...
Σοβαρά τώρα, φαίνεται ότι το αυτοκίνητο αρχίζει να στρώνει και έχει πέσει η κατανάλωσή του. Σε ημερήσιο ταξείδι ~350km στην Χαλκιδική, με ~20km χωματόδρομο, με τον κλιματισμό συνεχώς ανοιχτό, τέσσερα άτομα, γεμάτο το πορτμπαγκάζ, αρκετή κίνηση σε χωριά και μποτιλιάρισμα στην επιστροφή λόγω ατυχήματος, πρώτη φορά είδα μέση κατανάλωση 6,4L/100km.
Το ένα, η κεντρική οθόνη (ράδιο, ώρα, θερμοκρασία) θα έπρεπε να είναι πιο αντι-ανακλαστική, καθώς λόγω της πλάγιας γωνίας τη χτυπά πολύ ο ήλιος, με αποτέλεσμα να μη μπορεί να διαβαστεί καν.
Περίεργο! Η οθόνη είναι ματ, δεν είναι ανακλαστική. Αν θέλεις δοκίμασε από τις ρυθμίσεις να αντιστρέψεις τα 'χρώματα' της οθόνης, ίσως σε βοηθήσει να δεις καλύτερα.
Επίσης, λόγω της σχετικά κάθετης κλίσης του πίσω μέρους υποθέτω, η σκόνη (και η βροχή επίσης) μαζεύονται στο πίσω παράθυρο χειροτερεύοντας την ορατότητα προς τα πισω (και καλά, στη βροχή βάζεις τον καθαριστήρα να δουλεύει συνέχεια, στη σκόνη όμως πρέπει να το ξεσκονίζεις συχνά).
Και να ήταν μόνο αυτό καλά θα ήταν... Δοκίμασες να το καθαρίσεις σε βενζινάδικο με το σφουγγάρι/λεπίδα που έχουν για τα παρμπρίζ; Οι καμπύλες του πίσω παραθύρου είναι πιό έντονες από της Ντούβλη και όταν πας να το καθαρίσεις γίνεται σκ...
Α, επίσης θα μου άρεσε το distant alert να λειτουργεί και σε χαμηλότερες ταχύτητες, έτσι ώστε όταν την νύχτα πλησιάζεις ένα π.χ. τρακτέρ ή μηχανάκι χωρίς φώτα (ειδικά όταν από απέναντι έρχονται άλλα αυτοκίνητα και δεν βλέπεις την τύφλα σου), να σε προειδοποιεί.
Εγώ σε αυτές τις περιπτώσεις βασίζομαι στο parking assist. Βαράει από χιλιόμετρα...
παίδες εγώ ένα έχω να πω προσέξτε που παρκάρετε το αυτ/το γιατί εγώ το άφησα στην σκιά των δένδρων και θα μου στοιχίσει 130 Ε βάψιμο ουρανού.Γέμισε ρετσίνι δεν το κατάλαβα έγινε πέτρα και όταν πλύθηκε έφυγε και το χρώμα μαζί .
Οδηγός συντήρησης, σελ 25
Αντε, οπως εγραψε και ο billis100 , Καλο Χειμωνα να εχουμε σιγα σιγα...
Νάτος και αυτός με τον χειμώνα! Βρε σκάμε εδώ λέμε...
Φίλε chrismarine θα έπρεπε να έχω κι εγώ τέτοιο κουπόνι, θέλω να πω, σου το έδωσε η συκγεκριμένη αντιπροσωπεία, ή ξέρεις αν είναι τακτική της πεζό; Είναι στο βιβλιαράκι και δεν το είδα/μου το είπαν;
ειναι στο βιβλιο συντηρησης ....μαλλον δεν το προσεξες
Αλήθεια; Για πες μας σε ποιά σελίδα του Οδηγού Συντήρησης είναι αυτό του κουπόνι, γιατί ο alexandr δεν είναι ο μόνος που δεν το πρόσεξε...
Και μια χαζή μάλλον ερώτηση. Έχει δοκιμάσει να δει κανείς τη στάθμη λαδιού; Όταν έβγαλα την ράβδο, είχε κάτι σαν ελατήριο τυλιγμένο γύρω της, και φυσικά δεν φαινόταν στάθμη. Είναι άραγε κάτι που δεν έκανα σωστά;
Χμμμ... Αν υποθέσω ότι έλεγξες για πρώτη φορά τα λάδια σου μετά από 15.000Km, τότε μάλλον δεν έκανες σωστά...
Όσον αφορά τον ελέγχο του λαδιού, με κρύα μηχανή και με το αυτοκίνητο σε οριζόντιο έδαφος βγάλε την ράβδο, σκούπισε με ένα πανάκι το λάδι γύρω από το ελατήριο, ξαναβάλε την ράβδο μέσα στην υποδοχή, βγάλε πάλι την ράβδο και θα δεις την στάθμη. Με λαδωμένη την ράβδο σαφώς δεν μπορείς να διακρίνεις την στάθμη.
-
Εντυπωσιαστηκα απο τον κινητηρα του υβριδικού 3008.
-
Chrismarine και Pitt σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Με μπέρδεψε το ελατήριο, στον οδηγό χρήσης του 3008, καθώς και στα άλλα αυτοκίνητα (παλιό, συζύγου, κτλ.) στα οποία έχω δοκιμάσει να δω τη στάθμη λαδιού, δεν έχει ελατήριο η ράβδος. Θα το ξαναπροσπαθήσω. Είναι αλήθεια ότι το πρωτοδοκίμασα στα 12-13.000 χλμ, αλλά στα 5000 και 10000 τα είχαν δει στην αντιπροσωπεία.
Ο χρήστης Pitt έγραψε:
Επειδή πολλοί έλεγαν διάφορα για τα λάστιχα, ότι δεν θα αντέξουν το καλοκαίρι κλπ, για πες μας πως είναι τα λάστιχα, μετά από τόσους κατσικόδρομους; Έχουν ζημΝιές;
Πολύ καλή ερώτηση, και ενδιαφέρουσα η απάντηση. Τα μπροστινά λάστιχα δείχνουν 'μεταχειρισμένα' (δεν ξέρω πώς αλλιώς να το εκφράσω), αλλά όχι φαγωμένα πέλματα. Το μόνο ότι, σε κάποια σημεία όπου οι αυλακώσεις σχηματίζουν οξεία γωνία, έχουν φύγει μικρές 'φλούδες'-κομματάκια από τα τακούνια, αρκετά επιφανειακά όμως. Η πρόσφυση δεν έχει μειωθεί. Τα πίσω είναι σαν καινούρια ακόμη. Αλήθεια, έχει πλέον σταματήσει το άλλαγμα 'σταυρωτά' που κάναν παλιά στα λάστιχα για να είναι πιο ομοιόμορφη η φθορά, ξέρει κανείς σας;
Πάντως, σε κανένα χρόνο με βλέπω για άλλαγμα, μια που έτσι κι αλλιώς με βλέπω να έχω συμπληρώσει καμιά 40000χλμ (κοντά στο όριο που υποτίθεται πρέπει να τα αλλάξεις, και με λιγότερο σκληρή χρήση).
Βρε alexandr πάρε ένα Leopard! Πάει στα μέρη που πηγαίνεις και σίγουρα καίει λιγότερο...
Έπρεπε να είχα πάρει ένα φεύγοντας από το Λιτόχωρο όπου υπηρέτησα μέρος της θητείας μου
Πάντως, το ωραίο ως προς τη χρήση σε χωματόδρομους, είναι ότι έβλεπες κάτι Wrangler, LandCruiser, κτλ, που είναι φτιαγμένα για τέτοια και πολύ χειρότερα να μην έχουν ούτε κόκκο σκόνης επάνω τους, και το δικό μου το ταλαίπωρο να είναι μονίμως βουτηγμένο στη σκόνη Εκτός αν τα πλένουν κάθε μέρα, τι να πω! (επιβεβαίωση του ότι η μεγαλύτερη πλειοψηφία 'τζιπ' δεν πατάει ούτε χωματόδρομο).
Περίεργο! Η οθόνη είναι ματ, δεν είναι ανακλαστική. Αν θέλεις δοκίμασε από τις ρυθμίσεις να αντιστρέψεις τα 'χρώματα' της οθόνης, ίσως σε βοηθήσει να δεις καλύτερα.
Το έχω δοκιμάσει αυτό που λες, το είχα για ένα μεγάλο διάστημα έτσι, πράγματι βελτιώνει λίγο (αλλά όχι πολύ) την κατάσταση, αλλά το ξανα-άλλαξα, γιατί όταν δεν έχει πολύ φως βγάζει μάτια!
-
Ο χρήστης alexandr έγραψε:
Τα πίσω είναι σαν καινούρια ακόμη. Αλήθεια, έχει πλέον σταματήσει το άλλαγμα 'σταυρωτά' που κάναν παλιά στα λάστιχα για να είναι πιο ομοιόμορφη η φθορά, ξέρει κανείς σας;Οχι, δεν έχει σταματήσει. Τα λάστιχά μας είναι συμμετρικά και μάλλον επιβάλλεται να αλλάξεις τα μπρος-πίσω.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Η απάντηση των Ευρωπαίων στους Ιάπωνες...http://green.autoblog.com/2010/08/23/pe ... -diesel-t/
Υβριδικό + diesel και όποιος αντέξει....
Το ερώτημα τώρα είναι τι θα κάνει η Κυβέρνηση καθώς από τη μία το όχημα είναι ένα diesel αλλά από την άλλη είναι και υβριδικό.....
Η Peugeot επιλέγει τη λύση της πλήρους αποσύμπλεξης του ηλεκτροκινητήρα από τον ΚΕΚ παρόλο το γεγονός ότι για λόγους φόρτισης τοποθετείται στον εμπρός κινητήριο άξονα ένας ηλεκτροκινητήρας των 8 kW ισχύος.
Για να δούμε ....
εξαιρετικά τα στοιχεία που ανακοινώνει η Peugeot για το 3008 hybrid
*' Το 3008 HYbrid4 εξοπλίζεται από το 2λιτρο HDi απόδοσης 163 ίππων και ένα ηλεκτροκινητήρα 37 ίππων. Έτσι η συνδυαστική ισχύς φθάνει τους 200 ίππους. Το μοντέλο θα κατασκευάζεται σε δύο εργοστάσιο στη Γαλλία και η εμπορική του πορεία στην Ευρώπη θα αρχίσει την άνοιξη του 2011.
Όταν απαιτείται η μέγιστη ισχύς (π.χ. σε προσπεράσεις), τότε ο ηλεκτροκινητήρας συνδράμει τον HDi. Η ροπή φθάνει τα 51 χλγμ., μοιραζόμενη σε 30,6 χλγμ. από τον πετρελαιοκινητήρα στον εμπρός άξονα και 20,4 χλγμ. από το ηλεκτρικό μοτέρ στον πίσω. '*
από εδώ ... http://www.autofree.gr/ms.php?id=5800
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Η απάντηση των Ευρωπαίων στους Ιάπωνες...
http://green.autoblog.com/2010/08/23/pe ... -diesel-t/
Υβριδικό + diesel και όποιος αντέξει....
Το ερώτημα τώρα είναι τι θα κάνει η Κυβέρνηση καθώς από τη μία το όχημα είναι ένα diesel αλλά από την άλλη είναι και υβριδικό.....
Η Peugeot επιλέγει τη λύση της πλήρους αποσύμπλεξης του ηλεκτροκινητήρα από τον ΚΕΚ παρόλο το γεγονός ότι για λόγους φόρτισης τοποθετείται στον εμπρός κινητήριο άξονα ένας ηλεκτροκινητήρας των 8 kW ισχύος.
Για να δούμε ....
εξαιρετικά τα στοιχεία που ανακοινώνει η Peugeot για το 3008 hybrid
*' Το 3008 HYbrid4 εξοπλίζεται από το 2λιτρο HDi απόδοσης 163 ίππων και ένα ηλεκτροκινητήρα 37 ίππων. Έτσι η συνδυαστική ισχύς φθάνει τους 200 ίππους. Το μοντέλο θα κατασκευάζεται σε δύο εργοστάσιο στη Γαλλία και η εμπορική του πορεία στην Ευρώπη θα αρχίσει την άνοιξη του 2011.
Όταν απαιτείται η μέγιστη ισχύς (π.χ. σε προσπεράσεις), τότε ο ηλεκτροκινητήρας συνδράμει τον HDi. Η ροπή φθάνει τα 51 χλγμ., μοιραζόμενη σε 30,6 χλγμ. από τον πετρελαιοκινητήρα στον εμπρός άξονα και 20,4 χλγμ. από το ηλεκτρικό μοτέρ στον πίσω. '*
από εδώ ... http://www.autofree.gr/ms.php?id=5800
Πολύ καλό και ενδιαφέρον φαίνεται, αλλά να δούμε πόσο θα κοστίζει. Και, βέβαια, δεν παίζει με την παρούσα κατάσταση για Αθήνα-Θεσσαλονίκη.
-
Μερικές φωτογραφίες από πρόσφατη βόλτα μου στα αλπικά μέρη του Παρνασσού. Του άλλαξα τα φώτα πάλι, πολύ κοτρονώδρομοι, αλλά τα φοβερά τοπία αποζημιώνουν. Σε κάποια σημεία αισθάνεσαι δέος. Τουλάχιστον η ανάρτηση 'δουλεύει' πολύ καλά, και δεν σου φεύγει η μασέλα στα κακοτράχαλα.
Στο δρόμο προς την κορυφή.
Σε ένα αλπικό λιβαδάκι στα 2150 μέτρα κάτω από την κορυφή (Λιάκουρα, ακριβώς δεξιά και λίγο ψηλότερη από την κορυφή που φαίνεται στη φωτό)
Και μία τελευταία
-
Για το αμάξι να δω ποιος θα σε αποζημιώσει.
Μου φαίνονται δρόμοι για ATV αυτοί και όχι για κούρσα, ειδικά Peugeot
Έχεις δίκιο όμως σε ότι λες για το τοπίο. Φαίνεται επιβλητικό.
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Για το αμάξι να δω ποιος θα σε αποζημιώσει.Μου φαίνονται δρόμοι για ATV αυτοί και όχι για κούρσα, ειδικά Peugeot
Έχεις δίκιο όμως σε ότι λες για το τοπίο. Φαίνεται επιβλητικό.
Ελπίζω πως δε θα χρειαστεί Δεν ακούγεται τρίξιμο προς το παρόν στα κοτρώνια, θα δείξει.
Μια που ανέφερα τρίξιμο, είχα γράψει πιο παλιά για ένα τριξιματάκι που ακούγεται από το ύψος της ζώνης του οδηγού. Κατέληξα στο συμπέρασμα ότι πρέπει να ακούγεται από το σημείο όπου η ηλιοροφή 'δένει' με το αμάξωμα. Ακούγεται κυρίως όταν, πχ., ανεβαίνω διαγώνια στο πάρκινγκ (όταν το αμάξωμα 'στρεβλώνει' δηλαδή). Στους χωματόδρομους δεν ακούγεται.
-
Αντίθετα με τον alexandr, εμένα με κλειστά τα παράθυρα ακούς τριξίματα παντού εσωτερικά, **απαράδεκτο **για ένα αυτοκίνητο στα λεφτά του (13000 χλμ). Στο τελευταίο ταξίδι που έκανα παρατήρησα και κάτι άλλο.
Από τα 120 χλμ μέχρι και τα 160 χλμ (δεν δοκίμασα παραπάνω και ήταν και η πρώτη φορά που πέρασα τα 120χλμ), στο φρενάρισμα τρεμοπαίζει έντονα το τιμόνι μέχρι τα 120 χλμ -
για διευκρίνισε από που ακούς τα τριξίματα γιατί το παντού είναι γενικευμένος όρος ! νομίζω δε στην πορεία θα πεις και άλλα εκτός από το τιμόνι που τρίζει στο φρενάρισμα ! και στο τέλος θα μας το αντιπαραθέσεις με κάποιο golf tsi η άλλο που πιθανόν να κατεχεις που το ξεφτίλισε ένα φορτηγάκι !!!!!!!
-
Ο χρήστης luk έγραψε:
Αντίθετα με τον alexandr, εμένα με κλειστά τα παράθυρα ακούς τριξίματα παντού εσωτερικά, **απαράδεκτο **για ένα αυτοκίνητο στα λεφτά του (13000 χλμ). Στο τελευταίο ταξίδι που έκανα παρατήρησα και κάτι άλλο.
Από τα 120 χλμ μέχρι και τα 160 χλμ (δεν δοκίμασα παραπάνω και ήταν και η πρώτη φορά που πέρασα τα 120χλμ), στο φρενάρισμα τρεμοπαίζει έντονα το τιμόνι μέχρι τα 120 χλμΣτραβές δισκόπλακες κατα πάσα βεβαιότητα.
Για τους τριγμούς μάζεψε τα διάφορα τζίτζιλα μίτζιλα από ντουλαπάκια κλπ και μάλλον θα μειωθούν αισθητά. -
Ο χρήστης luk έγραψε:
Αντίθετα με τον alexandr, εμένα με κλειστά τα παράθυρα ακούς τριξίματα παντού εσωτερικά, **απαράδεκτο **για ένα αυτοκίνητο στα λεφτά του (13000 χλμ). Στο τελευταίο ταξίδι που έκανα παρατήρησα και κάτι άλλο.
Από τα 120 χλμ μέχρι και τα 160 χλμ (δεν δοκίμασα παραπάνω και ήταν και η πρώτη φορά που πέρασα τα 120χλμ), στο φρενάρισμα τρεμοπαίζει έντονα το τιμόνι μέχρι τα 120 χλμκαι σε μενα το ιδιο τριξιματα ακους απο τα πλαστικα της πορτες και οχι μονο (2500 χλμ) 6μηνες το εχω εμενα παντος το τιμονι τρεμοπαιζει απο 120 χλμ και πανω
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ
-
Ε πάνε το για ζυγοστάθμιση, πού είναι το πρόβλημα και το απαράδεκτο της υπόθεσης;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ε πάνε το για ευθυγράμμιση, πού είναι το πρόβλημα;Ζυγοσταθμιση εννοείς Ντίνο.
-
Το διόρθωσα ήδη ρε παλιοκακιασμένοι
Σόρρυ αλλά έχω φουλ αλλού το μυαλό μου.
-
Sorry, αλλά κάποιος με παρεξήγησε εδώ. Δεν θέλω και ούτε έχω σκοπό να κάνω σύγκριση του αυτοκίνητου με κάποιο άλλο. Απλά και πιστεύω, ξεκάθαρα είπα ότι για την αξία του αυτοκίνητου (25000 ευρω το αγόρασα), στους έξι μήνες που το έχω και για 13000χλμ είναι πολλά τα προβλήματα του.
Έχω τρίξιμο στο κάθισμα του οδηγού και συνοδηγού, στις δυο μπροστά πόρτες, στην κεντρική κονσόλα στο ύψος του λεβιε (surround δηλαδή) και από διάφορα πράγματα το αμάξι είναι άδειο (ήταν το πρώτο που έκανα). -
Επίσης σε εμένα, στο φρενάρισμα τρεμοπαίζει έντονα το τιμόνι από τα 160 μέχρι τα 120 χλμ και όχι στην πορεία.
Ρώτησα εξουσιοδοτημένο service και μου είπε το ίδιο για τις δισκοπλακες, αλλά θέλουν να κάνουν έλεγχο πρώτα δεν ήταν σίγουροι. Το σίγουρο είναι ότι στην περίπτωση που έχουν πρόβλημα οι δισκοπλακες δεν τις καλύπτει η εγγύηση (έξι μήνες αυτοκίνητο).
Peugeot 3008 '08