Προς ggab:
Δυστυχώς οι ελληνικοί δρόμοι είναι χωματόδρομοι. Τα Peugeot δεν κάνουν για την Ελλάδα?
Όσο για τον δίσκο, δεν έδειχνε το αυτοκίνητο να ζορίζεται ή κάτι άλλο πήγαινε κανονικά μέχρι που έμεινε και τότε αναβόσβησε το λαμπάκι του ESP και εγώ έβαλα αλυσίδες για 250 μέτρα, μετά κατηφόρα.
Latest posts made by luk
-
RE: Peugeot 3008 '08
-
RE: Peugeot 3008 '08
Προς alexandr:
Αθήνα μένω, αλλά η καθημερινή μετακίνηση μου γίνετε σε ευθεία.
Για το snow mode: ή ο δίσκος μετάδοσης μύρισε ή τα φρένα (πιστεύω ότι φρενάρει τους τροχούς για την αυξομείωση της ροπής στο κάθε τροχο).Να πω επίσης ότι όταν δεν πήγαινε άλλο το αυτοκίνητο τότε άναψε για πρώτη φορά το λαμπάκι του ESP
-
RE: Peugeot 3008 '08
**Προς Danaos_Master: **
Χωρίς εταζέρα ο χώρος αποσκευών είναι 656 lt.Το (4) έχει θετικό το ότι προχώρησα, ενώ όλα τα άλλα αυτοκίνητα έκαναν στην άκρη εκτός από ένα 4χ4 και το αρνητικό της μυρωδιάς του δίσκου, πράγμα που δεν έχω εξηγήσει αν είναι από τον δίσκο μετάδοσης ή από φρένα (το είχα στο snow mode).
-
RE: Peugeot 3008 '08
Θετικά του 3008 gp σε εμένα για όσο το έχω χρησιμοποιήσει (γιατί υπάρχουν και αυτά) είναι:
- πολύ άνετο και ξεκούραστο για ταξίδι, κάνω άνετα τρεις με τέσσερις ώρες ταξίδι.
- οικονομικό, στο τελευταίο ταξίδι που έκανα είχα μέση κατανάλωση 6,8 με 4 ενήλικες
μέσα και 600 lt αποσκευές. - οικονομικό και στην πόλη, 9,5 lt
- τώρα το grip control δεν είμαι ακόμη σίγουρος κατά πόσο δουλεύει, πάντως εγώ έκανα 4 χλμ ανηφόρα με χιόνι (πούδρα, περίπου 15 εκ.) τρεις ενήλικες με πρώτη, 2800 rpm (-1 Celsius) και το αυτοκίνητο σταμάτησε 250 μέτρα πριν από την κατηφόρα και βρόμαγε ο τόπος δίσκος.
Στην κατηφόρα με έβγαλε χωρίς αλυσίδες (καλά τα Michelin M+S)
Ξέχασα να πω ότι στα χιόνια, η πίεση στα λάστιχα μου ήταν στο 3 (όπως το πήρα από την αντιπροσωπεία), ενώ η Peugeot λέει 2.6, μεγάλη η διαφορά.
-
RE: Peugeot 3008 '08
Επίσης σε εμένα, στο φρενάρισμα τρεμοπαίζει έντονα το τιμόνι από τα 160 μέχρι τα 120 χλμ και όχι στην πορεία.
Ρώτησα εξουσιοδοτημένο service και μου είπε το ίδιο για τις δισκοπλακες, αλλά θέλουν να κάνουν έλεγχο πρώτα δεν ήταν σίγουροι. Το σίγουρο είναι ότι στην περίπτωση που έχουν πρόβλημα οι δισκοπλακες δεν τις καλύπτει η εγγύηση (έξι μήνες αυτοκίνητο). -
RE: Peugeot 3008 '08
Sorry, αλλά κάποιος με παρεξήγησε εδώ. Δεν θέλω και ούτε έχω σκοπό να κάνω σύγκριση του αυτοκίνητου με κάποιο άλλο. Απλά και πιστεύω, ξεκάθαρα είπα ότι για την αξία του αυτοκίνητου (25000 ευρω το αγόρασα), στους έξι μήνες που το έχω και για 13000χλμ είναι πολλά τα προβλήματα του.
Έχω τρίξιμο στο κάθισμα του οδηγού και συνοδηγού, στις δυο μπροστά πόρτες, στην κεντρική κονσόλα στο ύψος του λεβιε (surround δηλαδή) και από διάφορα πράγματα το αμάξι είναι άδειο (ήταν το πρώτο που έκανα). -
RE: Peugeot 3008 '08
Αντίθετα με τον alexandr, εμένα με κλειστά τα παράθυρα ακούς τριξίματα παντού εσωτερικά, **απαράδεκτο **για ένα αυτοκίνητο στα λεφτά του (13000 χλμ). Στο τελευταίο ταξίδι που έκανα παρατήρησα και κάτι άλλο.
Από τα 120 χλμ μέχρι και τα 160 χλμ (δεν δοκίμασα παραπάνω και ήταν και η πρώτη φορά που πέρασα τα 120χλμ), στο φρενάρισμα τρεμοπαίζει έντονα το τιμόνι μέχρι τα 120 χλμ -
RE: Peugeot 3008 '08
Επίσης στη LION μου είπανε ότι το πρώτο service γίνετε στα 20000 χλμ ή 1 χρόνο, ενώ εκεί που το πάω εγώ για service (είναι πιο κοντά μου), μου είπανε στα 10000 χλμ
Μεγάλη διαφορά έχουν και στη χρέωση για αλλαγή λαδιού και φίλτρου (έχω ακούσει μέχρι τώρα 78 ευρω, περίπου 120 ευρω - ανάλογα το 3008 πάει και το λάδι και έχω πληρώσει 95 ευρω) -
RE: Peugeot 3008 '08
Σήμερα το πρωί πήγα σε δυο εξουσιοδοτημένα συνεργία (το ένα μου είπε ότι αυτό του ακούγεται πολύ περίεργο για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και ίσως θα πρέπει και να το πάνε στην LION, δεν ξέρανε να μου πούνε ούτε πότε θα το πάρω και στο άλλο μου έδωσε την ίδια εξήγηση με τον πρώτο που πήγα και περιγράφω στο προηγούμενο post). Έτσι και εγώ ξεκίνησα για την LION στο Κηφισό. Εκεί αφού τους εξήγησα το πρόβλημα και πιστεύω δυσκολευτήκανε να το καταλάβουν μου είπανε ότι αυτό το κάνουν όλα τα 3008, 308 και πιο έντονα τα 407 και ότι είναι φυσιολογικό. Συγκεκριμένα μου είπε να διαλέξω ένα 3008 που είχε για έλεγχο και να του κάνω τεστ ακίνητο. Πράγματι και αυτό έκανε το ίδιο και μάλιστα πιο έντονα (ίσως επειδή φόραγε 17αρες ζάντες ??). Μετά βγήκε και ένας τεχνικός, οδήγησε το αυτοκίνητο μου και μου είπε ότι όλα φαίνονται σωστά, ακόμη και το τρέμουλο που κάνει στο τιμόνι. Το κάνουν όλα τα 3008. Αυτό μου είπε και ότι το αυτοκίνητο είναι ασφαλές.
Pitt, αν υπάρχει σκόνη κάτω δεν πρόκειται να το κάνει, δοκίμασε σε βιομηχανικό τάπητα ή parking από super market κτλ.(Αυξημένη πρόσφυση). Όσο πιο γρήγορα γυρίσεις το τιμόνι τόσο ποιο έντονα θα στο κάνει.
Σύμφωνα με την LION θα το κάνει σε όλους.