-
Ο χρήστης georgemitsos έγραψε:
mito πάρε εάν πάρεις την progression βάλε ζάντες αλουμινίου και υποβραχιονιο(τεμπέλη) αν σε βολεύει, βάλε αυτά σαν έξτρα και θα είναι μια χαρά.Στο polo ποια έκδοση σε ενδιαφέρει?η highline 1,2 tsi 5door. Στα εξτρα που αναφέρεις για τη Μιτο (και συμφωνώ) θα προσέθετα προβολείς ομίχλης, μεταλλικό χρώμα γτ το παστέλ παρουσίασε προβληματάκια απότι άκουσα, και διαιρούμενα πίσω καθίσματα (για να πιάνεται στην άδεια σαν 5θέσιο κι όχι 4θεσιο). Ωστόσο με όλα αυτά τα ολίγα και πάλι η τιμή ξεφεύγει πάνω από 1000αρικο, δλδ στην ουσία ακυρώνω την έκπτωση της ΑΡ
-
Distinctive και μόνο Distinctive.
Κατά τα άλλα αβλεπί το Polo. Τα κάνει όλα και συμφέρει. -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Distinctive και μόνο Distinctive.
Κατά τα άλλα αβλεπί το Polo. Τα κάνει όλα και συμφέρει.Ακριβώς.
Και πέρα από αυτό αν είναι να πάρεις την ατμοσφαιρική τότε από τώρα πήγαινε καλύτερα στο Polo.
Τα turbo είναι αλλιώς...
Αν εξακολουθείς να θες Mito μανιωδώς τότε προσπάθησε για την Mito 135 Multiair που είναι η χρυσή τομή....
Πίστεψε με, μην κάνεις το λάθος και την πάρεις ως 95/105 ίππων -
Ο χρήστης astrageo έγραψε:
mito πάρε εάν πάρεις την progression βάλε ζάντες αλουμινίου και υποβραχιονιο(τεμπέλη) αν σε βολεύει, βάλε αυτά σαν έξτρα και θα είναι μια χαρά.Στο polo ποια έκδοση σε ενδιαφέρει?
η highline 1,2 tsi 5door. Στα εξτρα που αναφέρεις για τη Μιτο (και συμφωνώ) θα προσέθετα προβολείς ομίχλης, μεταλλικό χρώμα γτ το παστέλ παρουσίασε προβληματάκια απότι άκουσα, και διαιρούμενα πίσω καθίσματα (για να πιάνεται στην άδεια σαν 5θέσιο κι όχι 4θεσιο). Ωστόσο με όλα αυτά τα ολίγα και πάλι η τιμή ξεφεύγει πάνω από 1000αρικο, δλδ στην ουσία ακυρώνω την έκπτωση της ΑΡ
η highline όντως τα έχει όλα ζάντες αλουμινίου,υποβραχιονιο(τεμπέλη),και πολλά άλλα.Καθαρά η επιλογή είναι δική σου,γιατί μετά από 10 χρόνια δεν είναι εύκολο να αλλάξεις στρατόπεδο και να πας στους Ιταλούς αν δεν το θέλεις πραγματικά
-
Polo αβλεπι...
-
πρόσφατα οδήγησα την 105αρα μίτο...
αν και ήμουν κατά στην αρχή εν τέλη με κέρδισε με την ζωντάνια του και με τις επιδόσεις του... οκ , δεν είναι τούρμπο , αλλά είναι ότι καλύτερο σε αυτά τα κυβικά σε ατμόσφαιραγυμνή μίτο είναι κακή επιλογή... θέλει τα έξτρα της για να την χαρείς...
κοίτας μήπως βρείς ετοιμοπαράδοτη εκθεσιακή με τα 120 -
Όταν λες ότι καλύτερο πως το εννοείς; Γιατί απ τη στιγμή που δε μπορείς να δώσεις χρήματα για μια σωστή μίτο, πιστεύω καλύτερα να πας στο ομόσταβλο πουντο, εκτός κι αν κάποιος είναι ερωτευμένος με το design της. Πάντως απο 95άρι πούντο που έχω δει δε θα έλεγα οτι είναι και σημείο αναφοράς σε επιδόσεις (για την κατηγορία του πάντα). Όπως πάνε όλα τα 1400άρια της κατηγορίας του μου φάνηκε ότι παει
-
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας! Όντως, αν υπήρχε η 120αρα Μιτο θα ήταν ίσως η καλύτερη επιλογή, αλλά την τελευταία φορά που κοίταξα σε 2-3 αντιπροσωπείες δεν υπήρχε τπτ, ούτε ετοιμοπαράδοτη, πόσο μάλλον το Γενάρη οπότε σκοπεύω να αλλάξω αμάξι. Η 135αρα πάλι παραείναι ακριβή, άσε που με 400€ παραπάνω παίρνεις την 155. Επίσης να πω την αλήθεια θα θελα τη ροπή του τουρμπο από χαμηλά γιατί τόσα χρόνια με ατμόσφαιρα έπρεπε να πηγαίνω πανω απο 3000σαλ για να λέω ότι επιταχύνω!
Γενικά προτιμώ πάντως να ξανακάνω ενδελεχή έρευνα αγοράς και υπομονή μέχρι το Γενάρη, οπότε πολλά μπορεί ναχουν αλλάξει σε τιμές, προσφορές και εκπτώσεις. Επίσης κατά βάθος αισθάνομαι αλφίστι, κι ας μην είχα ποτέ στην κατοχή μου ούτε καν ιταλικό (μόνο γερμανοί στην οικογένεια) οπότε la cuore ha siempre ragione (αν το λέω καλά), και μπορεί στο τέλος να μου τη βαρέσει και να πάρω όποια Μιτο βρεθεί στο διάβα μου!
-
Πρώτη πρόβα(τη rivista του ιταλικού Auto) του κιβωτίου 635TCT στη MiTo 135cv mair και σύγκριση με την αντίστοιχη έκδοση των 135 ίππων που εξοπλίζεται με το 5αρι C510.
-oι δοκιμές δεν έχουν γίνει την ίδια μέρα και υπό τις ίδιες συνθήκες
-το ένα κιβώτιο έχει 6 σχέσεις και το άλλο 5Με δυό λόγια:
σε επίπεδο επιδόσεων η έκδοση ΤCT υπολείπεται λίγα δέκατα του δευτερολέπτου του χειροκίνητου, ενώ πρέπει να ληφθεί υπόψιν ότι για να επιτευχθεί ο ανακοινώσιμος χρόνος χρόνος στο 0-100 του μηχανικού C510 οι δοκιμαστές το 'κακομεταχειρίζονται'(τους έχω δει στο Balocco)...από την άλλη με το TCT ο οποιοσδήποτε οδηγός μπορεί να πετύχει τους ανακοινώσιμους χρόνους...χωρίς να το κακομεταχειρίζεται..Στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις ο οποιοσδήποτε θα το βρει πιο ευχάριστο και γρήγορο το TCT χάρη στο kick down.
Στο κεφάλαιο των καταναλώσεων:
- εντός πόλης όλα είναι ok,καθώς τα καταφέρνει ελαφρώς καλύτερα από το χειροκίνητο
- τα ίδια ισχύουν και στις περιαστίκες μετακινήσεις
- με σταθερή ταχύτητα 90 km/h το TCT καταναλώνει περισσότερο,καθώς δεν ευνοείται από την κλιμάκωση των σχέσεών του (τοποθέτηση της 6ης σχέσης πολύ κοντά στα 100 km/h). Συνεπώς ο κινητήρας δεν βρίσκεται στις καλύτερες συνθήκες ως προς την οικονομία.
-με σταθερή ταχύτητα 130 km/h τα πράγματα χειροτερεύουν....μάλλον ανεξήγητα.Ίσως η πιο μακριά 6η στο TCT βελτιώνει την κατανάλωση.....
http://www.auto.it/primotest/alfa_romeo ... vo+cambio+
Εν κατακλείδι.Μάλλον ικανοποιητικές οι πρώτες εντυπώσεις,ενώ από άποψη συμπεριφοράς το κιβώτιο κινείται στο ίδιος μήκος κύματος με τον ανταγωνισμό* (ως προς τι διαφορές που έχει αυτός ανάμεσα στην χειροκίνητη και στην διπλοσύμπλεκτη έκδοση των κιβωτίων του).
Ασφαλέστερα συμπεράσματα όταν το TCT έλθει σε απευθείας αντιπαράθεση με την χειροκίνητη έκδοση του στην Giulietta (οπότε ο αριθμός των σχέσεων θα είναι ο ίδιος).
Φιλική συμβουλή σε όποιον σκέπτεται να το αποκτήσει: ας περιμένει καλύτερα ένα οκτάμηνο-δεκάμηνο μετά τις πρώτες παραδόσεις (και περισσότερα δεν μπορώ να πω).
http://www.auto.it/prove/volkswagen/gol ... e+3p+160cv
http://www.auto.it/prove/volkswagen/gol ... 1.4+GT+TSIhttp://www.quattroruote.it/prove/ford-s ... restazioni
http://www.quattroruote.it/prove/divert ... restazioni -
Ενδιαφέρον. Οι διαφορές των 4-5 δεκάτων θα μπορούσαν να αποδωθούν εν μέρει στο κατά 40 κιλά μεγαλύτερο βάρος της TCT.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Φιλική συμβουλή σε όποιον σκέπτεται να το αποκτήσει: ας περιμένει καλύτερα ένα οκτάμηνο-δεκάμηνο μετά τις πρώτες παραδόσεις (και περισσότερα δεν μπορώ να πω).
Δηλαδή απο πότε? Στην Ιταλία έχουν αρχίσει νωρίτερα?
Θα μ'ενδέφερε να μάθω περισσότερα (έστω και με πμ), γιατί με απασχολεί το θέμα, αν και όχι εντελώς άμεσα....
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ενδιαφέρον. Οι διαφορές των 4-5 δεκάτων θα μπορούσαν να αποδωθούν εν μέρει στο κατά 40 κιλά μεγαλύτερο βάρος της TCT.Ενδεχομένως.
Το πιθανότερο είναι να οφείλονται στις διαφορετικές εποχές που δοκιμάστηκαν τα δύο αυτοκίνητα.Η TCT δοκιμάστηκε στα τέλη του καλοκαιριού,ενώ η χειροκίνητη σε μια περίοδο με χαμηλότερες θερμοκρασίες. 'Ετσι η TCT 'αδικείται' στις επιταχύνσεις,ενώ από την άλλη ευνοείται ελαφρώς στις καταναλώσεις (λόγω πυκνότητας του αέρα).Δηλαδή απο πότε? Στην Ιταλία έχουν αρχίσει νωρίτερα?
Θα μ'ενδέφερε να μάθω περισσότερα (έστω και με πμ), γιατί με απασχολεί το θέμα, αν και όχι εντελώς άμεσα....
Δεν υπάρχουν παραδόσεις πουθενά,καθώς η παραγωγή του κιβωτίου δεν ξεκίνησε ούτε την προηγούμενη εβδομάδα....λόγω ανάγκης περαιτέρω βελτίωσης της ποιότητας και αξιοπιστίας (sic).
Το μόνο που έγινε,είναι ότι το κιβώτιο ομολογκαρίστηκε και στην αγορά της ηπειρωτικής ευρώπης (μέχρι τώρα είχε εξασφαλίσει ομολογκάρισμα και ήταν 'διαθέσιμο' στις αγορές της Ιαπωνίας και Μεγ. Βρετανίας) και θα αρχίσει σιγά σιγά να εμφανίζεται στo configurator των σχετικών ιστοσελίδων της εταιρείας,με μια χρέωση της τάξης των 1600 περίπου ευρώ (άσχετα αν θα μπορείς να το παραγγείλεις ακόμα ή όχι).Το πιο πιθανό είναι να ξεκινήσουν στα τέλη του χρόνου οι παραδόσεις για την MiTo και στις αρχές του επόμενου για την Giulietta......αλλά, όπως είπα,αν μπορείς να περιμένεις να τρέξει η παραγωγή,δεν θα χάσεις.
-
Εγω παντως θα τρεξω να το παρω πρωτος
-
-
Εγχειρίδιο χρήσης και συντήρησης κιβωτίου TCT στη MiTo 135cv mair
http://aftersales.fiat.com/ELUM/main.as ... sExaminer=
-
-
Το TCT είναι εξ΄ολοκλήρου σχεδίασης-κατασκευής Alfa Romeo (FPT) ή είναι κανα Getrag με λογισμικό του κατασκευαστή όπως τα αντίστοιχα πχ. των Mitsubishi Evo X, BMW M3 ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Το TCT είναι εξ΄ολοκλήρου σχεδίασης-κατασκευής Alfa Romeo (FPT) ή είναι κανα Getrag με λογισμικό του κατασκευαστή όπως τα αντίστοιχα πχ. των Mitsubishi Evo X, BMW M3 ?Λέγεται ότι είναι εξ ολόκληρου fpt εξου και η παραγωγή του σε γραμμή της φιατ με άμεση συνέπεια την χαμηλή τιμη στον τελικό καταναλωτή...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Το TCT είναι εξ΄ολοκλήρου σχεδίασης-κατασκευής Alfa Romeo (FPT) ή είναι κανα Getrag με λογισμικό του κατασκευαστή όπως τα αντίστοιχα πχ. των Mitsubishi Evo X, BMW M3 ?'Ελληνικό' είναι... Κωνσταντίνος Βαφείδης ο 'πατέρας του'.
http://trans.kathimerini.gr/4dcgi/_w_ar ... 008_236176 -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Το TCT είναι εξ΄ολοκλήρου σχεδίασης-κατασκευής Alfa Romeo (FPT) ή είναι κανα Getrag με λογισμικό του κατασκευαστή όπως τα αντίστοιχα πχ. των Mitsubishi Evo X, BMW M3 ?H σχεδίαση έχει γίνει μαζί με την Borg Warner.Η κατασκευή γίνεται από την FPT,η οποία αγοράζει φυσικά τμήματά του από την BorgWarner (ηλεκτρονικά)όπως και από άλλους εξωτερικούς προμηθευτές (για παράδειγμα τους συμπλέκτες από την LuK ....πράγμα συνηθισμένο στο automotive) και εν συνεχεία το συναρμολογεί η ίδια,στην ίδια γραμμή παραγωγής με το χειροκίνητο C635,χρησιμοποιώντας τα ίδια μηχανήματα και το ίδιο προσωπικό στο εργοστάσιο τoυ Verrone.
Αυτό εξασφαλιζει τεράστια ευελιξία στην παραγωγή,η οποία μπορεί να προσαρμόζει τους ρυθμούς της στη ζήτηση.
Alfa Romeo Mi.Τo 2008