-
Εαν κυκλοφορησει σε τιμες τζιουλιεττας/ γκολφ θα ειναι μια χαρα πιστευω
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Απλά την δεκαετία που μας πέρασε υπήρχε ένα μικρό θέμα με τα ηλεκτρικά των γαλλο-ιταλικών αυτοκινήτων λόγω του προμηθευτή που ήταν κοινός(τυχαίο? δεν νομίζω )για PSA,Renault group και Gruppo Fiat.Τώρα που από το 2007 και μετά τον έστειλαν σπίτι του δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.Για ποιον προμηθευτη μιλας ? bosch - Magneti Marelli - delphi ?
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Εαν κυκλοφορησει σε τιμες τζιουλιεττας/ γκολφ θα ειναι μια χαρα πιστευωγια να πουλησει τι?
εκτος αν μετα απο 3 μηνες αρχισουν οι προσφορες, ως συνηθως... -
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Απλά την δεκαετία που μας πέρασε υπήρχε ένα μικρό θέμα με τα ηλεκτρικά των γαλλο-ιταλικών αυτοκινήτων λόγω του προμηθευτή που ήταν κοινός(τυχαίο? δεν νομίζω )για PSA,Renault group και Gruppo Fiat.Τώρα που από το 2007 και μετά τον έστειλαν σπίτι του δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Για ποιον προμηθευτη μιλας ? bosch - Magneti Marelli - delphi ?
Κανένα από τους παραπάνω.Μιλάω για την Siemens(καλά διαβάσατε προμήθευε χρόνια τους παραπάνω ομιλούς με ηλεκτρικά εξαρτήματα όχι και πολύ σημαντικά αλλά ακριβά στην επισκευή τα οποία χάλούσαν μετα μανίας)Είναι τυχαίο που κάποια από τα βασικά ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά προβλήματα που είχαν τα αυτοκίνητα αυτά προέρχονταν από εξαρτήματα της μάρκας αυτής?(π.χ. renault αντάπτορες μίζας στα μοντέλα με κάρτα.) Tο συγκεκριμένο εξάτρημα το έχω αλλάξει στο Laguna που είχα 3 φορές σε 6 χρόνια και επειδή το έχω κρατήσει λέει επάνω From siemens to Renault και επίσης το έχω συζυτήσει με 2 μηχανικούς(ο ένας είναι ιδιοκτήτης εξουσιοδοτημένου της Renault πρωην μηχανικός στη Fiat που επισκευάζει ακόμα και ο άλλος μηχανικός σε συνεργείο πάλι εξουσιοδοτημένο της Citroen)οι οποίοι μου είπαν ότι τα αυτοκίνητα με ηλεκτρικά και ηλεκτρονικα μέρη της παραπάνω εταιρείας αντιμετώπισαν πολλά ηλεκτρικής φύσεως προβλήματα χωρίς όμως μηχανικά να παρουσιάζουν προβλήματα.
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Εαν κυκλοφορησει σε τιμες τζιουλιεττας/ γκολφ θα ειναι μια χαρα πιστευωΘα μαμήσει εάν κυκλοφορήσει σε τέτοια τιμή.
+10000 -
Απο την στιγμή που και το DS4 και το C4 είναι 5θυρα μικρομεσαία ενδιαφέρον θα έχει η διαφοροποίηση στις τιμές τους.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Απο την στιγμή που και το DS4 και το C4 είναι 5θυρα μικρομεσαία ενδιαφέρον θα έχει η διαφοροποίηση στις τιμές τους.Εγώ υπολογίζω πάντως βλέποντας και τις τιμές του DS3 1000 με 1500 στην βασική και μετά απογείωση.Υπολογίζω πάντα.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Εαν κυκλοφορησει σε τιμες τζιουλιεττας/ γκολφ θα ειναι μια χαρα πιστευω
για να πουλησει τι?
εκτος αν μετα απο 3 μηνες αρχισουν οι προσφορες, ως συνηθως...Διαβασα πριν για παραπανω απο 26Κ που ειναι οντως πολλα. Ε δε νομιζω κατι πιο προσεγμενο απο τη C4 να κοστιζει λιγοτερο απο τη τζιουλιεττα η το γκολφ που ηδη κοστολογουνται λιγο παραπανω απο τα υπολοιπα μικρομεσαια. Οσο για τις προσφορες μακαρι να ερθουν, να κοψει πωλησεις απο τα υπολοιπα και να αναγκαστουν κι εκεινοι να προχωρησουν σε εκπτωσεις
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Εαν κυκλοφορησει σε τιμες τζιουλιεττας/ γκολφ θα ειναι μια χαρα πιστευω
Θα μαμήσει εάν κυκλοφορήσει σε τέτοια τιμή.
+10000 -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Εαν κυκλοφορησει σε τιμες τζιουλιεττας/ γκολφ θα ειναι μια χαρα πιστευω
Θα μαμήσει εάν κυκλοφορήσει σε τέτοια τιμή.
+10000Προς τι ο εντυπωσιασμός και τα γέλια.Εγώ απλά συμφωνώ.
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Εαν κυκλοφορησει σε τιμες τζιουλιεττας/ γκολφ θα ειναι μια χαρα πιστευωγια να πουλήσει καλά χρειάζεται να είναι ισάξιο με την τζουλιέτα αλλά φθηνότερο
και τουλάχιστον ισάξιο με γκόλφ αλλά πολύ φθηνότερο...η αγορά μιλάει...
-
Εγω πιστευω οτι αν ειναι ενα πραγματικα καλο και ολοκληρωμενο αυτοκινητο και με βαση το γεγονος οτι δεν εχει να ζηλεψει τιποτα σε συνερμογη και καμπινα αλλα και σε πιο ουσιωδη θεματα απο τα 'καλα' της κατηγοριας καλα θα κανει να εχει μια τιμη αναλογικα ιδια με αυτη της ds3 στην κατηγορια της..Ιδια πολιτικη θα πρεπει να ακολουθησουν.. Τα 23 μου ακουγονται λογικα με τον αντιστοιχα αρκετα γεματο εξοπλισμο της ds3..Και τουλαχιστον σχεδιαστικα δεν ειναι γκολφακι....
Ορεστη αυτα που λες για τα ηλεκτρολογικα δε τα εχουμε διαπιστωσει ακομη..Το ενα και γνωστο μονο θεμα ειναι οι πολλαπλασιαστες της renault..Παλι παρκαρισμενος απο κατω ησουν σημερα ή μου φανηκε..? -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Εγω πιστευω οτι αν ειναι ενα πραγματικα καλο και ολοκληρωμενο αυτοκινητο και με βαση το γεγονος οτι δεν εχει να ζηλεψει τιποτα σε συνερμογη και καμπινα αλλα και σε πιο ουσιωδη θεματα απο τα 'καλα' της κατηγοριας καλα θα κανει να εχει μια τιμη αναλογικα ιδια με αυτη της ds3 στην κατηγορια της..Ιδια πολιτικη θα πρεπει να ακολουθησουν.. Τα 23 μου ακουγονται λογικα με τον αντιστοιχα αρκετα γεματο εξοπλισμο της ds3..Και τουλαχιστον σχεδιαστικα δεν ειναι γκολφακι....
Ορεστη αυτα που λες για τα ηλεκτρολογικα δε τα εχουμε διαπιστωσει ακομη..Το ενα και γνωστο μονο θεμα ειναι οι πολλαπλασιαστες της renault..Παλι παρκαρισμενος απο κατω ησουν σημερα ή μου φανηκε..?τα 23 ακούγονται πολλά για βασική έκδοση μεσαίου σιτροέν...
καλός η κακός γάλλοι και ιταλοί αυτη τη στιγμή ακολουθούν ...
το αυτοκίνητο πρέπει να κάνει πωλήσεις , είτε αυτές είναι βασικές λίζινγκ εκδόσεις είτε υπερπλήρης ...μην κοιτάς το ντσ3 , αυτό παίζει σε κατηγορία που υπάρχει και έχει ήδη κοινό... το 4 που θα παίξει , στο ρίνγκ του α3?
-
Βαλτα κατω και δες οτι δεν βγαινει αλλιως οπως και να το σκεφτεις.. Πιο κατω απο 23 αγγιζει και μπερδευεται με την ds3.. Πιο πανω ειναι μεγαλο το χασμα με την c5..Επισης στα 23 δε μπερδευεται στα χωραφια των 'premium' που νομιζεις κοιτα κατι τιμες οι 116 και τα a3 και δε μιλαω για κατι κουλα 1.2 tsi , b class ( ).. Αν ειναι ακριβη η ds4 στα 23 με τον γνωστο εξοπλισμο που παραδοσιακα προσφερει η φιρμα τοτε κοιτα ποσο παει μια 'σοβαρη' giulietta ή golf και πες μου.. Εχετε καλομαθει με τους κωδικες τιμης και νομιζετε οτι πρεπει να σας τα χαριζουν..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Βαλτα κατω και δες οτι δεν βγαινει αλλιως οπως και να το σκεφτεις.. Πιο κατω απο 23 αγγιζει και μπερδευεται με την ds3.. Πιο πανω ειναι μεγαλο το χασμα με την c5..Επισης στα 23 δε μπερδευεται στα χωραφια των 'premium' που νομιζεις κοιτα κατι τιμες οι 116 και τα a3 και δε μιλαω για κατι κουλα 1.2 tsi , b class ( ).. Αν ειναι ακριβη η ds4 στα 23 με τον γνωστο εξοπλισμο που παραδοσιακα προσφερει η φιρμα τοτε κοιτα ποσο παει μια 'σοβαρη' giulietta ή golf και πες μου.. Εχετε καλομαθει με τους κωδικες τιμης και νομιζετε οτι πρεπει να σας τα χαριζουν..άλλο μου λες ρε χρήστο άλλα σου λέω...καλά αυτά που λες , αλλά... υπάρχουν οι κανόνες τις αγοράς ...
την c5 την είχα ξεχάσει ...
τη τυπολογία ανάρτησης φοράει η ντσ4?
φρένα? -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Εγω πιστευω οτι αν ειναι ενα πραγματικα καλο και ολοκληρωμενο αυτοκινητο και με βαση το γεγονος οτι δεν εχει να ζηλεψει τιποτα σε συνερμογη και καμπινα αλλα και σε πιο ουσιωδη θεματα απο τα 'καλα' της κατηγοριας καλα θα κανει να εχει μια τιμη αναλογικα ιδια με αυτη της ds3 στην κατηγορια της..Ιδια πολιτικη θα πρεπει να ακολουθησουν.. Τα 23 μου ακουγονται λογικα με τον αντιστοιχα αρκετα γεματο εξοπλισμο της ds3..Και τουλαχιστον σχεδιαστικα δεν ειναι γκολφακι....
Ορεστη αυτα που λες για τα ηλεκτρολογικα δε τα εχουμε διαπιστωσει ακομη..Το ενα και γνωστο μονο θεμα ειναι οι πολλαπλασιαστες της renault..Παλι παρκαρισμενος απο κατω ησουν σημερα ή μου φανηκε..?Ο πατέρας μου παρκάρει τις τελευταίες μέρες.Άσε με γιατί έχει αρχίσει το πλιάτσικο. .
Αυτό πάντως με τα ηλεκτρικά σου εύχομαι να μην το διαπιστώσεις ποτέ όπως το διαπίστωσα εγώ και πολλοί άλλοι.Δεν πειράζει όμως γιατί το αυτοκίνητο μηχανημα είναι και μπορεί και να χαλάσει.Όλα στο πρόγραμμα είναι.Είδα και την Golfω που μας έχει βγάλει την παναγία(ταλαιπωρεί όλη την οικογένεια γι αυτό και σκοτωνόμαστε ποιος θα την πρωτο οδηγήσει και έτσι όταν θέλουμε αυτοκίνητο ψάχνουμε όλοι το Fluence ).Και στο κάτω κάτω σε ένα γάμο για να κρατηθεί το σπίτι και να μην διαλυθεί πάντα πρέπει να γίνονται συμβιβασμοί και υποχωρήσεις.(γιατί εγώ τα παντρεύομαι τ' αυτοκίνητα που οδηγάω ) -
Το DS3 μέχρι στιγμής είναι μια εμπορική αποτυχία έχω την γνώμη μιάς και κάνεις μαύρα μάτια να δείς ένα στο δρόμο. Πήγανε να το παίξουν πριμιουσύνη και το καρφώσανε στα 23 χιλιάρικα άντε 22 με την πράσινη έκπτωση. Μικρό σιτροεν με 22 χιλιάρικα δύσκολα να πάρει ο άλλος όταν σε αυτά τα λεφτά παίζουν ισάξιες ή καλύτερες λύσεις καθώς και λύσεις την επόμενης κατηγορίας. Και sthn DS4 θα πρέπει να προσέξουνε πολύ την τιμολογιακή τοποθέτηση της στην αγορά... ή θα ρίξουνε το μικρό ή θα σηκώσουνε την 4 που εκεί τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο δύσκολα!
-
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Το DS3 μέχρι στιγμής είναι μια εμπορική αποτυχία έχω την γνώμη μιάς και κάνεις μαύρα μάτια να δείς ένα στο δρόμο. Πήγανε να το παίξουν πριμιουσύνη και το καρφώσανε στα 23 χιλιάρικα άντε 22 με την πράσινη έκπτωση. Μικρό σιτροεν με 22 χιλιάρικα δύσκολα να πάρει ο άλλος όταν σε αυτά τα λεφτά παίζουν ισάξιες ή καλύτερες λύσεις καθώς και λύσεις την επόμενης κατηγορίας. Και sthn DS4 θα πρέπει να προσέξουνε πολύ την τιμολογιακή τοποθέτηση της στην αγορά... ή θα ρίξουνε το μικρό ή θα σηκώσουνε την 4 που εκεί τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο δύσκολα!Εγω παντως απο τις πωλησεις που ειδα μαλλον το αντιθετο ειναι!!! Απλα δεν ειναι τοσα χρονια οσο το mini για να το βλεπεις παντου(ποσα ηρθαν απο γερμανια? ). Και ναι καλα κανουν και το βαλαν στα 22-23 χιλ ευρω γιατι δεν εχει να ζηλεψει απολυτως τιποτα ειδικα οταν σε αυτα τα λεφτα παιρνεις ενα μετρια εξοπλισμενο mini με 120 αλογα
-
Αν τιμολογιακά δεν είναι τουλάχιστον 5-10% κάτω από την Ιουλιέτα δεν το βλέπω να κάνει εμπορική πορεία ..
Πρέπει πρώτα να αποδείξει ότι μπορεί και μετά να αρέσει στο ψαχνό. -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Βαλτα κατω και δες οτι δεν βγαινει αλλιως οπως και να το σκεφτεις.. Πιο κατω απο 23 αγγιζει και μπερδευεται με την ds3.. Πιο πανω ειναι μεγαλο το χασμα με την c5..Επισης στα 23 δε μπερδευεται στα χωραφια των 'premium' που νομιζεις κοιτα κατι τιμες οι 116 και τα a3 και δε μιλαω για κατι κουλα 1.2 tsi , b class ( ).. Αν ειναι ακριβη η ds4 στα 23 με τον γνωστο εξοπλισμο που παραδοσιακα προσφερει η φιρμα τοτε κοιτα ποσο παει μια 'σοβαρη' giulietta ή golf και πες μου.. Εχετε καλομαθει με τους κωδικες τιμης και νομιζετε οτι πρεπει να σας τα χαριζουν..
άλλο μου λες ρε χρήστο άλλα σου λέω...καλά αυτά που λες , αλλά... υπάρχουν οι κανόνες τις αγοράς ...
την c5 την είχα ξεχάσει ...
τη τυπολογία ανάρτησης φοράει η ντσ4?
φρένα?Κανεις πλακα τωρα.. citroen-αναρτηση-φρενα ειναι εννοιες συνυφασμενες..Και ασε την 'τυπολογια' και κοιτα τα renault sport....
Οσο για την ds3.. Απριλης (τοτε ηρθε) - Αυγουστος (5 μηνες δλδ) εν μεσω κρισης 244 κομματια.. δε παει και ασχημα..εχει και 3μηνη+ αναμονη..
CITROEN DS4