-
For Marchionne, a Chinese carmaker, such as Geely, Volvo's new owner, could be the best answer to the Alfa dilemma.
But VW's offer is the only one on the table. Marchionne should think twice before refusing it.Aπό το γνωστό λινκ του Luca Ciferri
http://www.autonews.com/article/20100824/BLOG12/308249985Η Άλφα υπό νεόκοπη κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία? Οι αλφίστες θα γυρνάνε σαν τ΄αρνιά στη σούβλα.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Απλά κάποιοι ήδη κάνουν παζάρι για να ανέβει η τιμή πώλησης. Η μία εκδοχή είναι αυτή.
Η άλλη εκδοχή είναι ότι τα πολλά δεν δεν δεν δεν δεν δεν καταλήγουν πολλές φορές σε ΝΑΙ....κάτι σαν τους φόρους...Δεν απέχεις και πολύ από την πραγματικότητα......
Ο Marchionne συμβάλλει στη δημιουργία όλων αυτών των καταστάσεων (συνεχιζόμενη σεναριολογία του τύπου-κόντρα διαψεύσεις).....προκειμένου να τις εκμεταλλευθεί όταν (και αν) του είναι χρήσιμες.
Στο παρελθόν οι διαψεύσεις του 'διαψεύσθηκαν'.Αρχικά είχε αρνηθεί την ύπαρξη συνομιλιών με το VAG.....όταν το ίδιο το quattroruote δημοσίευε ειδήσεις,βάσει των οποίων ο De Meo έπαιζε το ρόλο του συνδέσμου μεταξύ των δύο ομίλων.Σήμερα παραδέχεται ότι συνομιλίες έγιναν.
Tην ίδια στιγμή που ο Marchionne κηρύσσει πόλεμο στους φανατικούς οπαδούς της μάρκας (μποϋκοτάζ του centenario, αποστροφές του λόγου του περί μιας AR η οποία δεν μπορεί να ξαναϋπάρξει όπως ήταν κάποτε και περί alfisti rompicoglioni κλπ.),μιλώντας ταυτόχρονα περί επενδύσεων στο αυτοκίνητο με το σταγονόμετρο και περί brand που μπάζει νερά από παντού, ο Τύπος συνεχίζει να μιλά (Corriere από όπου ξεκίνησαν όλα) και να πίεζει (το quattroruote in primis.....το οποίο σπονσοράρεται από το VAG*) περί πώλησης.Kατά αυτό τον τρόπο προετοιμάζεται κατάλληλα το έδαφος, ώστε να δημιουργηθούν οι συνθήκες που θα καθιστούν την πώληση δικαιολογημένη.Όχι από άποψη οικονομική (με δεδομένη την οικονομική κατάσταση της Fiat η πώληση σήμερα θα ήταν μάννα εξ' ουρανού),αλλά από άποψη του αντίκτυπου που θα έχει αυτή στο προφίλ της Fiat.
H κατάσταση αυτή πρωτίστως εξυπηρετεί το Marchionne (που την τροφοδοτεί), ο οποίος πισω από τις διαψεύσεις και τις αρνήσεις,ψάχνει να βρει την κατάλληλη ευκαιρία να πουλήσει τη μάρκα (σαν ευκαιρία εννoείται η δημιουργία μιας συγκυρίας που αφενός θα δικαιολογεί την ανάγκη πώλησης,αφετέρου θα αυξάνει το τίμημα της...μειώνοντας ταυτόχρονα την αξία του αντικειμένου της πώλησης).Κατά τα λοιπά στα σενάρια περί πώλησης εξακολουθούν να ισχύουν μέχρι κεραίας τα παρακάτω....τα οποία δεν αποτελούν προσωπικές μου εκτιμήσεις,αλλά διαρροή από το group VAG..... μέσω εργαζομένου του ομίλου Fiat,πολύ πριν ασχοληθεί με τις λεπτομέρειες ο Tύπος.
viewtopic.php?f=5&t=14226&start=750- Με την ανάληψη της διεύθυνσης του quattοruote από τον Cavicchi, η Domus αλλάζει ρότα απέναντι στο Gruppo και δείχνει να επιθυμεί την οριστική ρήξη.Εκεί που η Giulietta, επί διευθύνσεως Tedeschini,αποτελούσε (κερδίζοντας έστω οριακά στα tests του περιοδικού τον ανταγωνισμό της) σημείο αναφοράς στην κατηγορία της,ο ίδιος ο Cavicchi στο blog του περιοδικού την χαρακτηρίζει (τόσο αυτήν όσο και την 955) αυτοκίνητo στο μέσο όρο της κατηγορίας ....με κυριότερη αιτία την ελλιπή εξέλιξη λόγω οικονομικής στενότητας του gruppo
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Δεν είναι απλώς ένας 'θόρυβος'...μην είστε τόσο σίγουροι.
Φοβάμαι ότι τα πράγματα είναι σοβαρά αυτή τη φορά.
To αστείο που είναι?
Στο οξυμωρο του πραγματος...
-
εχουμε οικονομικα αποτελεσματα της alfa romeo να δουμε ? ειμαι πολυ περιεργος..
-
Tι θες να δεις με 100.000 πωλήσεις, κέρδη? Σύμφωνα με το autocar η εκτίμηση της πραγματικής ζημίας είναι από 200 και έως 400 εκ. ευρώ το χρόνο, η Φίατ ανακοινώνει συνολικά αποτελέσματα για όλο τον όμιλο.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Να κατέβασει και λίγο της τίμες το VAG όμως γιατί το ξεφτίλισε στα μεταχειρισμένα ειδικά στο Α5 που θέλω γιατί αλλίως βλέπω να πήγαινω σε Ε92 η Brera.
το ότι δε βρίσκεις Α5 μτχ, είναι άλλο θέμα, δε φταίει το VAG...
Είναι λόγικο καινούργιο αυτοκίνητο να κάνει 41.000Ε με τον 1.8TFSI δεν κλέβουνε λίγο οπώς και στήν 316 Ε92.
Τότε τη φταιέι εδω αλλά εγω λεω μήπως κλέβουνε οι αντι/ποιες της Ελλάδας εκμεταλευόμενη την μάρκα για αυτό παω σε μετ/σμενο οπώς και στήν Brera ισχυέ 1750i 36.000Ε.αμα ειναι δες 1750 320 σε μπλε με τα παχυα καθισματα και δεν ειναι 308cc γιατι το μεταλλο στραβωνει και δε βρισκεις Α5 στα 32000 κομπλε με μπλοκε αποσπωμενο κατα 3. Δε πουλαει γιατι δεν ειναι ιταλικο αλλα συνεργεια με marelli οταν ηταν αγγλικη πιο παλια.
Θεός!!!!
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Tι θες να δεις με 100.000 πωλήσεις, κέρδη? Σύμφωνα με το autocar η εκτίμηση της πραγματικής ζημίας είναι από 200 και έως 400 εκ. ευρώ το χρόνο, η Φίατ ανακοινώνει συνολικά αποτελέσματα για όλο τον όμιλο.Alfa Romeo αυτικίνητα για λίγους και καλούς.Οι υπόλοιποι έχουν καταστραφεί από το lifestyle(VAGίτες).Εγώ πάντως εάν διέθετα μάμαλο θα την είχα χτυπήσει την 159 TBi αλλά
Και τέλος καλύτερα να την πάρει κινέζος(εάν πουληθεί δηλαδή που δεν νομίζω)για να πληρώνει και να αφήνει τους μηχανικούς της Alfa να κάνουν τα μαγικά τους. -
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
εχουμε οικονομικα αποτελεσματα της alfa romeo να δουμε ? ειμαι πολυ περιεργος..Τα οικονομικά αποτελέσματα αφορούν την FGA SpA συνολικά (Fiat Auto,Lancia,Alfa Romeo,Fiat LCV,Abarth).
Aφ'ης στιγμής τα brands του ομίλου έπαψαν (ήδη από το 2005)να λειτουργούν ως business units,μετατρεπόμενα σε SpA (ανώνυμες εταιρείες με δικό τους δσ και CEO),θα ήταν αναμενόμενο να μπορούν να ελεχθούν και αποτελεσματικότερα οι οικονομικές τους επιδόσεις (έστω και αν δεν ανακοινώνονταν).
Το διοικητικό οργανόγραμμα της FGA όμως είναι τέτοιο, που αποκλείει από τους product managers και τους CEO των επιμέρους brands των Lancia και Alfa τη διαχείριση των πωλήσεων τους.....οι οποίες υπάγονται απευθείας στον Lorenzo 'il magnifico' Sistino, ο οποίος είναι CEO της Fiat Auto και Fiat LCV.....και κατανέμει ποσοστά με την τακτική του πινακιδώματος.
Έτσι μόνο υποθέσεις μπορούν να γίνουν για τις πραγματικές επιδόσεις των brands,βασιζόμενες σε παράπλευρες πληροφορίες (πχ η παραγωγή στο Termini Imerese κοστίζει στον όμιλο 1000 ευρώ επιπλέον ανά αυτοκίνητο, σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο εργοστάσιο του ή το κόστος παραγωγής της 159 ήταν τέτοιο που άφηνε πολύ μικρό margin κλπ).
Το μόνο που μπορεί να ειπωθεί με σιγουριά, είναι ότι το brand της AR την τελευταία φορά που παρουσίασε κεροδοφορία ήταν τη διετία 2000/2001.Από εκεί και μετά παρουσιάζει ζημιές....τοι ύψος των οποίων δεν μπορεί να εκτιμηθεί με σιγουριά,εξαιτίας της ανωτέρω πρακτικής.
http://www.carsitaly.net/fiat_finance.htm -
αρα δηλαδη στην ουσια εχουμε μια μικρη κινα εκει μεσα η οποια προσπαθει να σωσει οτι μπορει πριν παει στην τελευταια λυση
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Tι θες να δεις με 100.000 πωλήσεις, κέρδη? Σύμφωνα με το autocar η εκτίμηση της πραγματικής ζημίας είναι από 200 και έως 400 εκ. ευρώ το χρόνο, η Φίατ ανακοινώνει συνολικά αποτελέσματα για όλο τον όμιλο.
Alfa Romeo αυτικίνητα για λίγους και καλούς.Οι υπόλοιποι έχουν καταστραφεί από το lifestyle(VAGίτες).Εγώ πάντως εάν διέθετα μάμαλο θα την είχα χτυπήσει την 159 TBi αλλά
Και τέλος καλύτερα να την πάρει κινέζος(εάν πουληθεί δηλαδή που δεν νομίζω)για να πληρώνει και να αφήνει τους μηχανικούς της Alfa να κάνουν τα μαγικά τους.Αύτο θα ήταν το καλύτερο , κινέζικο χρήμα και ελευθερία κινήσεων παρά εγκλοβισμένη σε ένα άλλο group να παράγει φασόν αυτοκίνητα , δν αξίζει αυτό στη alfa .
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Tι θες να δεις με 100.000 πωλήσεις, κέρδη? Σύμφωνα με το autocar η εκτίμηση της πραγματικής ζημίας είναι από 200 και έως 400 εκ. ευρώ το χρόνο, η Φίατ ανακοινώνει συνολικά αποτελέσματα για όλο τον όμιλο.
Alfa Romeo αυτικίνητα για λίγους και καλούς.Οι υπόλοιποι έχουν καταστραφεί από το lifestyle(VAGίτες).Εγώ πάντως εάν διέθετα μάμαλο θα την είχα χτυπήσει την 159 TBi αλλά
Και τέλος καλύτερα να την πάρει κινέζος(εάν πουληθεί δηλαδή που δεν νομίζω)για να πληρώνει και να αφήνει τους μηχανικούς της Alfa να κάνουν τα μαγικά τους.Αύτο θα ήταν το καλύτερο , κινέζικο χρήμα και ελευθερία κινήσεων παρά εγκλοβισμένη σε ένα άλλο group να παράγει φασόν αυτοκίνητα , δν αξίζει αυτό στη alfa .
Μονο που στην Alfa οπως εχει πει ο Alba δεν ανηκει πλεον τιποτα....
-
Catch the egg and give it a haircut
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Και τέλος καλύτερα να την πάρει κινέζος(εάν πουληθεί δηλαδή που δεν νομίζω)για να πληρώνει και να αφήνει τους [/u]μηχανικούς της Alfa[u] να κάνουν τα μαγικά τους.
Δεν υπάρχει τέτοια κατηγοριά εργαζομένων στην FGA....αν όχι εδώ και χρόνια,τουλάχιστον από τη στιγμή που τα brands έπαψαν να έχουν τη μορφή BU (με εξειδικευμένες ομάδες μηχανικών ανά brand).
Σήμερα αυτοί που εκπονούν το progetto και κατόπιν το στήσιμο ενός Panda, είναι οι ίδιοι που κάνουν τις αντίστοιχες δουλειές και στην MiTo ή στην Giulietta (αν και μικρό μέρος του engineering της Giulietta είχε αναλάβει και η Magna Steyr....της οποίας τέκνο καθ' ολοκληρίαν είναι ας πούμε το Bravo). -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Tι θες να δεις με 100.000 πωλήσεις, κέρδη? Σύμφωνα με το autocar η εκτίμηση της πραγματικής ζημίας είναι από 200 και έως 400 εκ. ευρώ το χρόνο, η Φίατ ανακοινώνει συνολικά αποτελέσματα για όλο τον όμιλο.
Alfa Romeo αυτικίνητα για λίγους και καλούς.Οι υπόλοιποι έχουν καταστραφεί από το lifestyle(VAGίτες).Εγώ πάντως εάν διέθετα μάμαλο θα την είχα χτυπήσει την 159 TBi αλλά
Και τέλος καλύτερα να την πάρει κινέζος(εάν πουληθεί δηλαδή που δεν νομίζω)για να πληρώνει και να αφήνει τους μηχανικούς της Alfa να κάνουν τα μαγικά τους.Αύτο θα ήταν το καλύτερο , κινέζικο χρήμα και ελευθερία κινήσεων παρά εγκλοβισμένη σε ένα άλλο group να παράγει φασόν αυτοκίνητα , δν αξίζει αυτό στη alfa .
Μονο που στην Alfa οπως εχει πει ο Alba δεν ανηκει πλεον τιποτα....
Αυτό έκανε η παγκωσμιοποίηση , έκανε μια ιστορική εταιρία με ένα συγκεκριμένο προφίλ και όλο το gruppo κατά συνέπεια να προσπαθεί να φτίαξει αυτοκίνητα που θα απευθήνονταν σε πλατήτερες μάζες καταναλωτών και ξεχνόντας σε ένα πολύ μεγάλο βαθμό το παραδοσιακό κοινό της η ''golfοποίηση'' για την alfa δν ξεκινάει τώρα αλλά τώρα ολοκληρόνεται .
-
Και που θα ηταν τωρα η AR αν δεν την ειχε παρει η Φιατ; Καλυτερα ;Χειροτερα;
Απορια και οχι ειρωνια. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Και που θα ηταν τωρα η AR αν δεν την ειχε παρει η Φιατ; Καλυτερα ;Χειροτερα;
Απορια και οχι ειρωνια.οπου θα ηταν η φιατ αμα δεν επιανε το grande punto
-
Κανείς δεν μπορεί να ξέρει μπορεί να ήταν το αντίπαλο δέος της bmw όπως κάποτε μπορεί και να είχε κλείσει , σίγουρο είναι ότι η fiat έχει αποκλειστικά την ευθύνη για αυτό το φιάσκο .
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Και τέλος καλύτερα να την πάρει κινέζος(εάν πουληθεί δηλαδή που δεν νομίζω)για να πληρώνει και να αφήνει τους [/u]μηχανικούς της Alfa[u] να κάνουν τα μαγικά τους.
Δεν υπάρχει τέτοια κατηγοριά εργαζομένων στην FGA....αν όχι εδώ και χρόνια,τουλάχιστον από τη στιγμή που τα brands έπαψαν να έχουν τη μορφή BU (με εξειδικευμένες ομάδες μηχανικών ανά brand).
Σήμερα αυτοί που εκπονούν το progetto και κατόπιν το στήσιμο ενός Panda, είναι οι ίδιοι που κάνουν τις αντίστοιχες δουλειές και στην MiTo ή στην Giulietta (αν και μικρό μέρος του engineering της Giulietta είχε αναλάβει και η Magna Steyr....της οποίας τέκνο καθ' ολοκληρίαν είναι ας πούμε το Bravo).Κρίμα γιατί εάν δούμε στο μέλλον καμία 159 1.8 TSI τότε πραγματικά θα έχουμε χάσει μία από τις σημαντικότερες εταιρίες της αυτοκίνησης κι αυτό γιατί εάν την πάρει ο VAG θα χαθεί ο χαρακτήρας των αυτοκινητων της τα οποία θα γίνουν απρόσωπα όπως όλα τα μοντέλα του VAG χάνοντας την προσωπικότητά τους.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Και που θα ηταν τωρα η AR αν δεν την ειχε παρει η Φιατ; Καλυτερα ;Χειροτερα;
Απορια και οχι ειρωνια.Μόνο υποθέσεις μπορούν να γίνουν γι'αυτό και μόνο αφού πρώτα συζητήσουμε για το τι προέβλεπε το βιομηχανικό πλάνο που παρουσίασε στην ιταλική κυβέρνηση για την Alfa η Ford....και ποιά ήταν τα πεπραγμένα της τελευταίας μετά τη διάλυση του ονείρου του PAG...στο οποίο μπορεί να απέτυχε,αλλά κάτι άφησε πίσω της στα επιμέρους brands του.
Αυτό που μπορούμε να υποθέσουμε με μια μικρή δόση σιγουριάς ,είναι πως το κλείσιμο της πόρτας στη Ford έκανε κακό πρωτίστως στη Fiat και δευτερευόντως στη διαχείριση της AR.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Και τέλος καλύτερα να την πάρει κινέζος(εάν πουληθεί δηλαδή που δεν νομίζω)για να πληρώνει και να αφήνει τους [/u]μηχανικούς της Alfa[u] να κάνουν τα μαγικά τους.
Δεν υπάρχει τέτοια κατηγοριά εργαζομένων στην FGA....αν όχι εδώ και χρόνια,τουλάχιστον από τη στιγμή που τα brands έπαψαν να έχουν τη μορφή BU (με εξειδικευμένες ομάδες μηχανικών ανά brand).
Σήμερα αυτοί που εκπονούν το progetto και κατόπιν το στήσιμο ενός Panda, είναι οι ίδιοι που κάνουν τις αντίστοιχες δουλειές και στην MiTo ή στην Giulietta (αν και μικρό μέρος του engineering της Giulietta είχε αναλάβει και η Magna Steyr....της οποίας τέκνο καθ' ολοκληρίαν είναι ας πούμε το Bravo).
ΑLFA ROMEO FORUM