Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Polo GTI (2010)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Polo GTI (2010)
    • 1
    • 2
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 43
    • 44
    • 18 / 44
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    119
    869
    1312
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kikizas-grigoris last edited by

      Ο χρήστης spiros έγραψε:

      μιλας για διαφορετικης κατηγοριας αυτοκινητα.

      αλλωστε, σε ενα παλιο drive, θυμαμαι οτι το clio 200 ΔΕΝ ηταν ταχυτερο απο τα 2λιτρα turbo της εποχης του, σε στενο ορεινο στροφιλικι.

      Διαφορετικη μονο σε ογκο. Σε χρηματικη αξια και υφος, δεν τα λες και ασχετα, αλλα
      δεν ειναι αυτη η ουσια του παραδειγματος...
      Εν πασει περιπτωσει, ειμαστε way off topic, και το Clio 200 ΔΕΝ ηταν ταχυτερο, γιατι η πραγματικη διαφορα με τα υπολοιπα 2λιτρα turbo της εποχης του ηταν πολυ παραπανω απο 20αλογα, την στιγμη που το Clio εβγαζε 164ιππους (ατμοσφαιρικους) στους τροχους,
      νουμερο πολυ πιο προσγειωμενο σε σχεση με την ανακοινωσιμη ισχυ, αλλα και τον ανταγωνισμο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        karnezis last edited by

        Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

        Στο εξωτερικο μπορει να βγαινει 6ταχυτο το 207 αλλα εδω δεν βλεπω να το φερνουνε.....
        στο site της peugeot hellas δεν λεει τιποτα για 6ταχυτο!

        Μπορει το ds3 με το cupra στο χιλιομετρο να ειναι μαζι αλλα αυτο οφειλεται στο οτι το cupra δεν μπορει να ξεκινησει σωστα.......σε ρεπριζ δεν νομιζω οτι πανε το ιδιο!

        Εφοσον βγαινει ΠΛΕΟΝ με 6αρι, ετσι θα ερχεται και εδω. Το οτι δεν εχουν ενημερωσει
        ακομα την ιστοσελιδα ειναι αλλο θεμα.
        Το Cupra σαφως σε ολες σχεδον τις ρεπριζ θα ειναι μπροστα, αυτο ομως γιατι εχει
        μια παραπανω σχεση, εχοντας ετσι στο συνολο πιο πυκνη διαταξη, εκμεταλευομενο ετσι πληρως τις δυνατοτητες του κινητηρα, οχι λογω μεγαλυτερης δυναμης αυτου.
        Εν πασει περιπτωση, ο καθενας επιλεγει με τα γουστα του (οχι μονο εμφανισιακα, αλλα οδηγικα... ), αλλα ταπεινη μου αποψη, ΜΗΝ επιλεξεις -οτι και αν ειναι αυτο- με
        προτεραιοτητα τις λιγο καλυτερες ρεπριζ, ή και επιδοσεις απο σταση.
        Οι διαφορες ειναι πολυ μικρες και ανευ σημασιας στον δρομο, εκτος αν εχεις κυριο σκοπο να επιδιδεσαι συνεχεια σε φαναρομαχιες...

        Το πακετο vw dsg- με αρκετη υπποδυναμη - πολυ καλες ρεπριζ -φοβερο εσωτερικο κ με την τιμη που ειναι πρεπει να πω οτι ειναι αρκετα καλη προταση.........τωρα αν βγει οτι ειναι εντελως πατατα το αμαξι σε στησιμο αυτο ειναι αλλο θεμα!

        Πηγα ειδα την mito qv κ μεχρι Παρασκευη μου ειπανε θα εχει ερθει το abarth evo στην αντιπροσωπεια!Θα το τσεκαρουμε κ αυτο.......

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spiros last edited by

          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

          Πχ, ενα ατμοσφαιρικο οπως το Clio RS πρωτης γενιας (με 164ps σε τροχους), μπορει να κινηθει, με ικανο οδηγο, ταχυτερα απο ενα υπερτροφοδοτουμενο δυομισαλιτρο focus st 225 ιππων, το οποιο ειναι πιο μαλακο, με αργοτερο rebound σε αναρτησεις, και με εντονο σπιναρισμα του εσωτερικου τροχου σε στροφη, παροτι υπερισχυει σε δυναμη και ροπη.

          Εν πασει περιπτωσει, ειμαστε way off topic, και το Clio 200 ΔΕΝ ηταν ταχυτερο, γιατι η πραγματικη διαφορα με τα υπολοιπα 2λιτρα turbo της εποχης του ηταν πολυ παραπανω απο 20αλογα, την στιγμη που το Clio εβγαζε 164ιππους (ατμοσφαιρικους) στους τροχους,
          νουμερο πολυ πιο προσγειωμενο σε σχεση με την ανακοινωσιμη ισχυ, αλλα και τον ανταγωνισμο.

          τελικα ειναι ταχυτερο ή οχι?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dstou last edited by

            Είναι πιο γρήγορο από το δυομισάλιτρο τούρμπο και πιο αργό από τα δίλιτρα γιατί τα τελευταία είναι τούρμπο και έχουν πολλά άλογα. Είναι σαφές.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vasgti last edited by

              Ο χρήστης spiros έγραψε:

              Πχ, ενα ατμοσφαιρικο οπως το Clio RS πρωτης γενιας (με 164ps σε τροχους), μπορει να κινηθει, με ικανο οδηγο, ταχυτερα απο ενα υπερτροφοδοτουμενο δυομισαλιτρο focus st 225 ιππων, το οποιο ειναι πιο μαλακο, με αργοτερο rebound σε αναρτησεις, και με εντονο σπιναρισμα του εσωτερικου τροχου σε στροφη, παροτι υπερισχυει σε δυναμη και ροπη.

              Εν πασει περιπτωσει, ειμαστε way off topic, και το Clio 200 ΔΕΝ ηταν ταχυτερο, γιατι η πραγματικη διαφορα με τα υπολοιπα 2λιτρα turbo της εποχης του ηταν πολυ παραπανω απο 20αλογα, την στιγμη που το Clio εβγαζε 164ιππους (ατμοσφαιρικους) στους τροχους,
              νουμερο πολυ πιο προσγειωμενο σε σχεση με την ανακοινωσιμη ισχυ, αλλα και τον ανταγωνισμο.

              τελικα ειναι ταχυτερο ή οχι?

              Να ρωτήσουμε κανά περιοδικό

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pai-mei last edited by

                Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                Πχ, ενα ατμοσφαιρικο οπως το Clio RS πρωτης γενιας (με 164ps σε τροχους), μπορει να κινηθει, με ικανο οδηγο, ταχυτερα απο ενα υπερτροφοδοτουμενο δυομισαλιτρο focus st 225 ιππων, το οποιο ειναι πιο μαλακο, με αργοτερο rebound σε αναρτησεις, και με εντονο σπιναρισμα του εσωτερικου τροχου σε στροφη, παροτι υπερισχυει σε δυναμη και ροπη.

                Ποιός τις έγραψε πάλι αυτές τις [χοντρο]μλκίες;

                Ή είναι δική σου εκτίμηση το ανωτέρω;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  highfidelity last edited by

                  Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:

                  Πχ, ενα ατμοσφαιρικο οπως το Clio RS πρωτης γενιας (με 164ps σε τροχους), μπορει να κινηθει, με ικανο οδηγο, ταχυτερα απο ενα υπερτροφοδοτουμενο δυομισαλιτρο focus st 225 ιππων, το οποιο ειναι πιο μαλακο, με αργοτερο rebound σε αναρτησεις, και με εντονο σπιναρισμα του εσωτερικου τροχου σε στροφη, παροτι υπερισχυει σε δυναμη και ροπη.

                  Ποιός τις έγραψε πάλι αυτές τις [χοντρο]μλκίες;

                  Ή είναι δική σου εκτίμηση το ανωτέρω;

                  Είναι ο μέσος όρος από 5 εγχώρια και άλλα τόσα ξενόφερτα περιοδικά, μαζί με την παρακολούθηση 200 βίντεο στο Youtube, μαζί με την γνώμη 2-3 φίλων του Κίκιζα, και επιπλέον, επειδή έχει συνοδηγήσει ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ, μπορεί με ασφάλεια να καταλήξει στο παραπάνω συμπέρασμα!

                  Α, κι άμα δεν σου αρέσει, να μην τον διαβάζεις, εντάξει;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pai-mei last edited by

                    Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                    Είναι **ο μέσος όρος **από 5 εγχώρια και άλλα τόσα ξενόφερτα περιοδικά

                    Kαλό.

                    Γιατί, όπως πάντα, 'η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση'.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tasosdev last edited by

                      Εχει δίκιο ο άνθρωπος , αν το Clio RS το οδηγάει ο αλόνσο και το st εγώ τότε το ρενώ θα είναι πιο γρήγορο (γιατί το st θα έχει αργοτερο rebound σε αναρτησεις και εντονο σπιναρισμα του εσωτερικου τροχου σε στροφη )

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spiros last edited by

                        Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
                        Εχει δίκιο ο άνθρωπος , αν το Clio RS το οδηγάει ο αλόνσο και το st εγώ τότε το ρενώ θα είναι πιο γρήγορο (γιατί το st θα έχει αργοτερο rebound σε αναρτησεις και εντονο σπιναρισμα του εσωτερικου τροχου σε στροφη )

                        αν το οδηγει ενας 'μεσος' πιλοτος, πχ Μασα, αλλαξει η κατασταση?
                        αν στο st βαλουμε pss 9 που εχουν καλυτερο rebound, θα χυνεται το νερο στις στροφες?

                        σημαντικο ειναι επισης να εξετασουμε τη ποσοτητα καυσιμου που θα εχει καθε αυτοκινητο, και φυσικα το βαρος των ζαντων. Διαφορετικα θα πεφτουμε σε συνεχη λαθος συμπερασματα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          beams last edited by

                          και τα ρέστα.

                          ΥΓ
                          Καιρό ήθελα να το κάνω αυτό.
                          Ήθελα να δω πως είναι να είσαι ο Βιλλ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
                            :offtopicviii:
                            και τα ρέστα.

                            ΥΓ
                            Καιρό ήθελα να το κάνω αυτό.
                            Ήθελα να δω πως είναι να είσαι ο Βιλλ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tasosdev last edited by

                              Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
                              :offtopicviii:
                              και τα ρέστα.

                              ΥΓ
                              Καιρό ήθελα να το κάνω αυτό.
                              Ήθελα να δω πως είναι να είσαι ο Βιλλ

                              Εγω θα αναλάβω το μοδερεισον στο φόρουμ της τζουλιέτας

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                aposalonikios last edited by

                                παιδες καλησπερα.... ειμαι 18 αρης (παρα 5 μηνες ) και θελω να αγορασω αυτοκινητο γυρω στα 20k. σκεφτομαι αγρια το πολο ως γερμανοφιλος και τρλεος γκρουπακιας αλλα μου γυαλιζει πολυ και το Abarth grande punto ss. ποια ειναι η γνωμη σας?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  θες να ξεσπασεις πολεμο μου φαινεται

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dstou last edited by

                                    Για δεκαοχτάρηδες (παρά πέντε) είναι προτιμητέο το Άμπαρθ. Το Πόλο από είκοσι και πάνω.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Q
                                      qsisvts last edited by

                                      γιατι?

                                      εγω παντως θεωρω υπερβολικα και τα 2 , καλυτερα να αρχισει απο κατι πιο ταπεινο

                                      οχι οτι το θεωρω δεδομενο οτι ενα γρηγορο αυτοκινητο για ενα νεο οδηγο ειναι επικινδυνο, αλλα τις περισσοτερες φορες ειναι

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        aposalonikios last edited by

                                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                        γιατι?

                                        εγω παντως θεωρω υπερβολικα και τα 2 , καλυτερα να αρχισει απο κατι πιο ταπεινο

                                        οχι οτι το θεωρω δεδομενο οτι ενα γρηγορο αυτοκινητο για ενα νεο οδηγο ειναι επικινδυνο, αλλα τις περισσοτερες φορες ειναι

                                        viewtopic.php?f=5&t=45096&p=1960087#p1960087 ανοιξα thread καινουργιο με αυτο το ζητημα ... ριξτε καμια ιδεα για αυτοκινητα ρε παιδες... πελαγωνω ωρες ωρες...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pasxos last edited by

                                          Ο χρήστης Aposalonikios έγραψε:
                                          παιδες καλησπερα.... ειμαι 18 αρης (παρα 5 μηνες ) και θελω να αγορασω αυτοκινητο γυρω στα 20k. σκεφτομαι αγρια το πολο ως γερμανοφιλος και τρλεος γκρουπακιας :metalo: αλλα μου γυαλιζει πολυ και το Abarth grande punto ss. ποια ειναι η γνωμη σας?

                                          Μικρος εισαι θα στρωσεις δε χρειαζεται να ανησυχεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
                                            Εχει δίκιο ο άνθρωπος , αν το Clio RS το οδηγάει ο αλόνσο και το st εγώ τότε το ρενώ θα είναι πιο γρήγορο (γιατί το st θα έχει αργοτερο rebound σε αναρτησεις και εντονο σπιναρισμα του εσωτερικου τροχου σε στροφη )

                                            Αν οδηγείτε αγαπητέ το st δεν θα καλοπερνάτε; Δεν θα ηδονίζεστε; Για σεμνά παρακαλώ, άνθρωπος θεοσεβούμενος και μέλος του κλήρου να εκφράζει τέτοιες απόψεις...

                                            Σκέφτομαι ανθιμο με st σε στροφιλίκι
                                            bonus video vbox μέσα, να βλέπουμε την γενειάδα να παίρνει κλίση ενώ παράλληλα βγάζει λόγο αγάπης για τους γκέι και το φύρομ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 18 / 44
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr