-
ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΜΙΑΣ TOYOTA CELICA MODEL 95 1800CC-116PS.ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΦΟΡΑΕΙ ΤΙΣ ΜΑΜΑ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ 195-65-14.ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΙΣ 17ΑΡΕΣ ΤΙΣ ΟΖ ΣΟΥΠΕΡΛΕΓΚΕΡΑ.Η ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΛΟΓΙΚΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 215/40/17.ΟΜΩΣ ΦΟΒΑΜΑΙ ΠΩΣ ΜΕ ΤΟΣΟ ΧΑΜΗΛΟ ΠΡΟΦΙΛ ΘΑ ΣΤΡΑΒΩΣΩ ΚΑΜΙΑ ΖΑΝΤΑ ΑΦΟΥ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΠΕΙΡΕΣ ΛΑΚΟΥΒΕΣ.ΒΕΒΑΙΑ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΖΑΝΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝΘΕΚΤΙΚΕΣ.ΑΝ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΕ 215/45/17 ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΜΕΓΑΛΟ ΣΦΑΛΜΑ ΣΤΟ ΚΟΝΤΕΡ?
-
ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΜΙΑΣ TOYOTA CELICA MODEL 95 1800CC-116PS.ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΦΟΡΑΕΙ ΤΙΣ ΜΑΜΑ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ 195-65-14.ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΙΣ 17ΑΡΕΣ ΤΙΣ ΟΖ ΣΟΥΠΕΡΛΕΓΚΕΡΑ.Η ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΛΟΓΙΚΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 215/40/17.ΟΜΩΣ ΦΟΒΑΜΑΙ ΠΩΣ ΜΕ ΤΟΣΟ ΧΑΜΗΛΟ ΠΡΟΦΙΛ ΘΑ ΣΤΡΑΒΩΣΩ ΚΑΜΙΑ ΖΑΝΤΑ ΑΦΟΥ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΠΕΙΡΕΣ ΛΑΚΟΥΒΕΣ.ΒΕΒΑΙΑ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΖΑΝΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝΘΕΚΤΙΚΕΣ.ΑΝ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΕ 215/45/17 ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΜΕΓΑΛΟ ΣΦΑΛΜΑ ΣΤΟ ΚΟΝΤΕΡ?
-
ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΜΙΑΣ TOYOTA CELICA MODEL 95 1800CC-116PS.ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΦΟΡΑΕΙ ΤΙΣ ΜΑΜΑ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ 195-65-14.ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΙΣ 17ΑΡΕΣ ΤΙΣ ΟΖ ΣΟΥΠΕΡΛΕΓΚΕΡΑ.Η ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΛΟΓΙΚΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 215/40/17.ΟΜΩΣ ΦΟΒΑΜΑΙ ΠΩΣ ΜΕ ΤΟΣΟ ΧΑΜΗΛΟ ΠΡΟΦΙΛ ΘΑ ΣΤΡΑΒΩΣΩ ΚΑΜΙΑ ΖΑΝΤΑ ΑΦΟΥ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΠΕΙΡΕΣ ΛΑΚΟΥΒΕΣ.ΒΕΒΑΙΑ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΖΑΝΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝΘΕΚΤΙΚΕΣ.ΑΝ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΕ 215/45/17 ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΜΕΓΑΛΟ ΣΦΑΛΜΑ ΣΤΟ ΚΟΝΤΕΡ?
-
Από δεκατεσσάρα σέ δεκαεφτάρα έ;
Ξέρεις τί διαφορά βάρους θά έχεις; -
... και τι διαφορά στις επιδόσεις;....
-
...και διαφορά στο κόστος αλλαγής των επόμενων ελαστικών και στην κατανάλωση...
-
...και ποσο πιο ομορφη θα ειναι η CELICA...
-
...και πόσο (προς το πλήν ) θα γύρει η ζυγαριά ???
Αποστόλης.
-
Οσον αφορα το βαρος, μονο οταν πιασεις στα χερια σου τους δυο συνδυασμους (ζαντα ΜΑΖΙ με το ελαστικο) θα δεις την πραγματικοτητα. Παντως η Superleggera ειναι πραγματικα απιστευτα ελαφρια.
Απο επιδοσεις θα εχεις μικρη μειωση, γιατι ακομα και αν η διαμετρος ειναι σωστη, το φαρδυτερο πελμα και οι αυξημενες τριβες θα σε κοβουν λιγακι.
Απο κρατημα αστα να πανε, θα χαλασει παρα πολυ.
Απο ομορφια, υποκειμενικο.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Απο κρατημα αστα να πανε, θα χαλασει παρα πολυ.Γιατι να χαλασει το κρατημα ρε συ kacey;
Εγω πιστευω πως το αμαξι θα κραταει μια χαρα, θα γινει απιστευτα πιο ομορφο και θα χασει λιγο (πολυ λιγο) σε επιδοσεις.
Κοιτα και τις Kosei k1 racing ts version. Ειναι πολυ ομορφες, εξισου ελαφριες με τις leggera και πολυ πιο φτηνες.
-
auto me to krathma pou eipe o kacey den to katalava.isa isa pou 8a pataei kalutera to amaksi.Epishs oi 17ares den einai upervolikes gia to sugkekrimeno amaksi.Foraei 14ares giati oi iapwnes den h8elan na anevasoun to kostos.Allwste h gt-4 pou exei to idio plaisio exei 16ares.To amaksi tis pairnei aneta.Den einai saxorallo.Epishs 8a leitourgei kalutera h anarthsh kai ta frena.Oi zantes autes einai panalafres kai polu an8ektikes.To mono meion einai to kostos twn elastikwn pou 8a allazw kai h anesh.Oi epidoseis pou exw twra einai polu kales.kai na xasw ena deuterolepto den 8a me peiraksei.Allwste meta apo kana 6mhno 8a pesei kai turbaki.To 8ema pou me apasxolei einai h diastash.An twra exei 195/65/14 logika paw h se 225/35/17 h se 205/40/17.To kako einai oti to profil einai upervolika xamhlo gia tous ellhnikous dromous.An paw se 225/40/17 8a xanei polu to konter?
-
Με τις δεκαεπτάρες κάνει μόνο για πίστα. Αλλιως να περιμένεις ΠΟΛΥ ΓΛΙΣΤΡΑ στο 90% των περιπτώσεων.
ΛΟΓΩ ιδιαίτερα πιο σκληρού προφιλ να αναμένεις πολύ πιο γρήγορη φθορά σάιλεντ μπλοκ, αμορτισερ, ΑΚΡΟΜΠΑΡΩΝ...
Για εμένα είναι μια 100% λάθος επιλογή, ειδικά αν βάλεις κάτω και το τραγικά υψηλότερο κόστος των ελαστικών.Αν σε τρώει τόσο πολύ πήγαινε σε 16αρες.
-
Dhladh to A3 me ta 102 aloga pou exei 17ares kai 225 lastixo einai mono gia pista?Edw to golfaki me ton psofio 1600ari fsi vgainei me 16ares kai 205 lastixo.Sigoura an valw 17ares den prokeitai na valw polu upsulo deikth taxythtas gia na zestainontai ta lastixa pio grhgora.
-
Οι 17άρες είναι οικονομικά ασύμφορες, προκαλούν μπελάδες στους δρόμους με λακούβες, είναι πιθανότερο να στραβώσουν από ζάντες μικρότερων διαστάσεων και μειώνουν την άνεση. Αυτά είναι δεδομένα πράγματα, αλλά αν δεν σε προβληματίζουν, βάλε αυτές που σου αρέσουν και καλοτάξιδες.
-
Koitakse gia timh den exw provlhma.oute gia anesh.to 8ema einai na mhn stravwsoun.gi'auto kai katelhksa stis superleggera ,giati exw akousei oti einai polu an8ektikes stis lakouves.
-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
auto me to krathma pou eipe o kacey den to katalava.isa isa pou 8a pataei kalutera to amaksi.Epishs oi 17ares den einai upervolikes gia to sugkekrimeno amaksi.Foraei 14ares giati oi iapwnes den h8elan na anevasoun to kostos.Allwste h gt-4 pou exei to idio plaisio exei 16ares.To amaksi tis pairnei aneta.Den einai saxorallo.Epishs 8a leitourgei kalutera h anarthsh kai ta frena.Oi zantes autes einai panalafres kai polu an8ektikes.To mono meion einai to kostos twn elastikwn pou 8a allazw kai h anesh.Oi epidoseis pou exw twra einai polu kales.kai na xasw ena deuterolepto den 8a me peiraksei.Allwste meta apo kana 6mhno 8a pesei kai turbaki.To 8ema pou me apasxolei einai h diastash.An twra exei 195/65/14 logika paw h se 225/35/17 h se 205/40/17.To kako einai oti to profil einai upervolika xamhlo gia tous ellhnikous dromous.An paw se 225/40/17 8a xanei polu to konter?Κοίτα σε καλή άσφαλτο(επιπέδου α.ο)θα δείς μεγάλη βελτίωση σε κράτημα,αλλά επειδή αυτό το είδος ασφάλτου είναι υπο εξαφάνιση στην Ελλάδα σε συνηθισμένη άσφαλτο το αυτοκίνητο θα γλιστράει εύκολα και θα γίνει πιο απότομο.Αλλωστε αυτό συμβαίνει και σε αυτοκίνητα με πολύ σκληρές αναρτήσεις και μεγάλους τροχούς που δεν μπορούν να στρίψουν σε άσφαλτο σαπούνι και μεταμοφώνονται στο καλό δρόμο
-
Ο χρήστης bug έγραψε:
Κοίτα σε καλή άσφαλτο(επιπέδου α.ο)θα δείς μεγάλη βελτίωση σε κράτημα,αλλά επειδή αυτό το είδος ασφάλτου είναι υπο εξαφάνιση στην Ελλάδα σε συνηθισμένη άσφαλτο το αυτοκίνητο θα γλιστράει εύκολα και θα γίνει πιο απότομο.Αλλωστε αυτό συμβαίνει και σε αυτοκίνητα με πολύ σκληρές αναρτήσεις και μεγάλους τροχούς που δεν μπορούν να στρίψουν σε άσφαλτο σαπούνι και μεταμοφώνονται στο καλό δρόμο
Από το στόμα (καλά, το πληκτρολόγιο... ) μου το πήρες!
Ναι, σε πολύ καλό δρόμο θα έχει υψηλότερα όρια το αμάξι. Όμως τι γίνεται στα Ελληνικά νταμάρια;;; Εκεί, μία μικρότερη ζάντα πιθανότατα θα κρατάει καλύτερα.
Επίσης, θα πρέπει να σκεφτεί κανείς τι γίνεται ΑΦΟΥ ξεπεραστεί το όριο... Το τι γίνεται μέχρι το όριο της πρόσφυσης είναι το ήμισυ του ζητήματος. Το άλλο μισό έχει να κάνει με το τι συμβαίνει ΜΕΤΑ το όριο. Και όσο πιο ψηλά βρίσκεται το όριο, τόσο πιο απότομο θα είναι το αμάξι μετά από αυτό... Απλούστατα, λόγω της ψηλότερης ταχύτητας που θα έχει αναπτύξει. (Αυτό εννοείται πως δεν είναι πανάκεια, αλλά κάτι γενικό). Γι' αυτό και οι Citroen με υδροπνευματική ανάρτηση έχουν απίστευτα υψηλά όρια, (1,04g η Xantia Activa πριν από 10χρόνια!!! ), αλλά μετά από αυτά ... θέλουν πολύ προσοχή...
Επιπλέον, έχω την εντύπωση ότι η μεγαλύτερη ζάντα θα κάνει το αμάξι και πιο δύσκολο να ελεγχθει...Προσωπικά, και οι 15άρες που έχει το Peugeot μου μου φαίνονται ώρες ώρες μεγάλες...ΑΛΛΑ, εάν φίλε μου red_army7 σκοπεύεις μετά να ανεβάσεις τον αριθμό των αλόγατων του αμαξιού σου κατά πολύ (και με το turbo που είπες, σε βλέπω να έχεις άγριες διαθέσεις ), ίσως οι 17άρες ζάντες τότε να σου είναι απαραίτητες για να περάσει η (μεγάλη) δύναμη στον δρόμο, χωρίς το αμάξι να γίνει πεζοδρομιοκυνηγός... Βέβαια, εδώ μιλάμε ΚΑΙ για μετατροπές σε αναρτήσεις, για να δέσουν όλα αυτά.
Παρένθεση:
Όσο για το Α3 1,6 με τις 17άρες, η Audi είναι εταιρεία που θέλει να βγάλει κέρδος. Εάν ο πελάτης της δεν καταλαβαίνει ότι το αμάξι σέρνεται, καίει (πολύ) παραπάνω καύσιμο και ουσιαστικά χάνει σε όλους τους ουσιαστικούς τομείς (αλλά βελτιώνεται μόνο σε εμφάνιση), αντί να τον αφήσει να πάει σε κάποια άλλη εταιρεία (πχ ΟΖ) του δίνει αυτή κάποιες επιλογές για να δώσει στην Audi τα λεφτάκια του κι όχι σε άλλους... (λάθος κατ' εμέ, αλλά τι να κάνεις... ). Τέλος παρένθεσης...Πρότασή μου: Μείνε προς το παρόν με τις 14άρες, βάλε τα λεφτά στην άκρη και όταν με το καλό έρθει και το turbo, βάζεις (μαζί με το turbo, τις αναρτήσεις, τα φρένα και ότι άλλο χρειαστεί) και τις καινούριες ζάντες, που τότε θα σου χρειάζονται περισσότερο...
Και καλά γκάζια!
-
Η γνώμη μου είναι να μην πας πάνω από 16 ίντσες με τίποτα. Πέρα από τα προβλήματα που σου αναφέρουν και οι υπόλοιποι, τελικά το αυτοκίνητό σου 8α δείχνει πιο άσχημο. Αυτό να μην σου φαίνεται καθόλου περίεργο.
Ο συνδυασμός χαμηλοπρόφιλου ελαστικού με μεγάλη ζάντα σε αυτοκίνητο που δεν είναι χαμηλωμένο, δίνει στο αυτοκίνητό κάτι από αισθητική...τρακτέρ.
Για τις 17άρες που λες, θα πρέπει να το χαμηλώσεις τουλάχιστον 5 πόντους, οπότε τα αποτελέσματα σε άνεση ΚΑΙ οδική συμπεριφορά, θα είναι μάλλον απογοητευτικά.
Με 16άρες και ένα χαμηλωμα 3 πόντων θα είσαι μια χαρά.
Αν δεν θέλεις να χαμηλώσεις το αυτοκίνητό σου, μην ανέβεις πάνω από 15 ίντσες, για να μην πω ότι καλύτερα να μείνεις στις 14... -
Θα σου πω την εμπειρία μου με την Celica TS που είχα και στην οποία είχα αλλάξει ζάντες από τις μαμά 205/50/16 σε 215/40/17 με ζάντες ΜΟΜΟ Χ10.
Αρνητικά
- Το αυτοκίνητο έγινε πολύ πιο απόλυτο.
- Οι ανωμαλίες του δρόμου πέρναγαν πολύ πιο εύκολα και άμεσα στο τιμόνι.
- Σημαντική μείωση της άνεσης.
- Σε μια λακκούβα που έπεσα στράβωσαν οι 2 ζάντες στη δεξιά πλευρά.
- Πανάκριβα λάστιχα αν και όχι μεγάλη διαφορά με αυτά των 16'' περίπου 200 € πάνω το σετ στα καλά λάστιχα.
Θετικά
- Καλύτερη εμφάνιση
- Καλύτερο κράτημα στην καλή άσφαλτο.
Νομίζω τελικά ότι οι 16'' είναι η χρυσή τομή τουλάχιστον για Ελλάδα. Εκτός βέβαια αν σκοπεύεις να ξεπεράσεις τα 200 άλογα σε ιπποδύναμη. καλή επιλογή
-
Και εγώ είμαι υπέρ της 16άρας. Δεν είμαι όμως εναντίον της 17άρας αν έχει προφίλ 50. Προφίλ κάτω από 50 περιέχει μεγάλο ρίσκο για ζημιές σε αυτοκίνητο και μέση! Τα 40άρια στην Ελλάδα μπορούν να σου κάνουν τη ζωή κόλαση... Με τα 225/40-17 θα χάνει μόνο 0,4%, με τα 225/35-17 θα κερδίζει 3,3%. Προτείνω 205/50-16 (αν υπάρχουν), θα έχεις διαφορά μόνο 0,4% χωρίς υπερβολικές τριβές....
Να ξαναθυμίσω ότι άλλο πράγμα η πρόσφυση (που θα βελτιωθεί αρκετά) και άλλο το κράτημα (που μάλλον θα χειροτερέψει και το αυτοκίνητο θα γίνει πιο δύστροπο).... Από 14άρα η 16άρα θα έχεις ήδη τεράστια διαφορά ενώ από 16άρα σε 17άρα μόνο μειονεκτήματα θα έχεις εκτός αν πας σε πίστα. Τα σκληρότερα λάστιχα/ανάρτηση συνήθως δεν είναι τα πιο γρήγορα και ασφαλή σε πραγματικό δρόμο ελληνικού τύπου.
Υπερβολικά χαμηλό προφίλ σε μερικά αυτοκίνητα δεν ταιριάζει αισθητικά. Όπως ειπώθηκε μπορεί να αναγκαστείς να το χαμηλώσεις πράγμα που σημαίνει ακόμα σκληρότερη ανάρτηση και τελικά έχεις αυτοκίνητο για πίστα που κινείται σε δρόμο... Για μένα αυτό είναι λάθος.... αλλά για αυτό υπάρχει και η κολοκυθόπιτα!
ΑΠΟ 14ΑΡΕΣ ΣΕ 17ΑΡΕΣ.