Ο χρήστης nass έγραψε:
Ένας από τους λόγους που δεν πήγε και τόσο καλά εμπορικά, είναι το ελεεινό θάψιμο από αυτά που αποκαλούμε περιοδικά αυτοκινήτου.
Και ποιός δίνει σημασία στα περιοδικά ? Εχετε δει κυκλοφορίες που έχουν ?
Η γνωστή κασέτα...
Λες και οι υποψήφιοι πελάτες δεν πάνε να τα δούνε απο κοντά και να συγκρίνουν τα μοντέλα που τους ενδιαφέρουν... Όπως είναι φυσικό δεν κρίνουν όλοι οι πελάτες με τα ίδια κριτήρια. Δεν αγοράζουν όλοι βάσει 'τιμονιού', 'ψυχής' και 'ιστορίας'. Το ότι επέλεξαν κάποιο άλλο, σημαίνει πως το άλλο κάλυπτε καλύτερα κάποιες ανάγκες τους ή κάποια κριτήρια τους. Προφανώς το πρόβλημα δεν το έχουν όσοι επέλεξαν κάποιο άλλο μοντέλο, αλλά η ίδια η εταιρία που δεν μπόρεσε να κερδίσει περισσότερους αγοραστές.
Η 159, όπως όλα τα καταναλωτικά προϊόντα στην οικονομία της αγοράς, δεν πούλησε επειδή ήταν υπερβολικά ακριβή σε σχέση με το τι πρόσφερε, είτε επί της ουσίας (αισθητική, χώροι, οδική συμπεριφορά, επιδόσεις κτλ.) είτε ως 'perception' (image, πιθανολογούμενη αξιοπιστία, μεταπώληση κτλ.)
Τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες.
(Κρίμα φυσικά διότι νομίζω ΠΛΕΟΝ (= με τον Tbi) είναι το καλύτερο αυτοκίνητο στην κατηγορία του)
Αν μιλάμε μόνο για Ελλάδα ένας από τους λόγους όταν είχε πρωτοέρθει ήταν και οι κινητήρες της. Η πλειοψηφία των αγοραστών σε αυτή την κατηγορία έχουν ταβάνι τα 1.600-1.800 κυβικά. Όταν ήρθε η 159 με κινητήρες 1.9 και 2.2 ο κυβισμός λειτούργησε ανασταλτικά σε σύγκριση με τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας.
Από την άλλη o TBi θεωρώ πως άργησε να λανσαριστεί και με ελλείψεις σε επιλογές (π.χ. δεν μπορεί να συνδυαστεί με αυτόματο κιβώτιο), αλλά πέρα από αυτό, ακόμα και με τον TBi τα νούμερα κάθε άλλο παρά ικανοποιητικά είναι. Προφανώς αλλού είναι το πρόβλημα και ο νοών νοείτω...