-
Στην Θεσπρωτία υπήρχαν 4-5 πρατήρια AXON Hellas σε κίτρινο χρώμα που ήταν τεράστια σε έκταση, όλα που είδα είχαν τιμή 1.478 στην 95άρα, όταν οπουδήποτε αλλού έπαιζε στο 1.54-1.60 και είχε και εξευτελιστικές τιμές σε μερικά πράγματα, όπως πλύσιμο στο χέρι μέσα-έξω στα 3 ευρώ.
Ο ιδιοκτήτης λέει ετοιμάζει και πρατήρια κατα μήκος της Εγνατίας, έχει αγοράσει τις εκτάσεις και απομένει το χτίσιμο.
-
Σκέφτομαι να το γυρίσω στην ΕΚΟ, τελευταία είχα πολύ καλές εμπειρίες με 2 γεμίσματα από αυτό το πρατήριο της Καλαμαριάς και αυτό της Ηγουμενίτσας.
Νομίζω συμφέρει καθαρά από θέμα χιλιομετρικής απόδοσης, αλλά επειδή άλλες διαδρομές έκανα αυτές τις μέρες από όσες κάνω συνήθως εντός Αττικής, δεν μπορώ να είμαι και σίγουρος.
Το πιθανότερο είναι απλά να μου φάνηκε έτσι.Κάνουν συγκριτικά για τόσες μπούρδες και δεν υπάρχει κάτι για τις 95άρες του εμπορίου. Και όχι δεν θα με ενδιέφερε να μάθω ότι η Χ βενζίνη έχει τη ρεπρίζ 60-100 κάτα δέκατα του δευτερολέπτου καλύτερη από την Υ, αλλά 0.2-0.3 lt / 100 km καλύτερη κατανάλωση είναι για μένα 40-50 km παραπάνω.
-
Στις 100άρες ίσως να υπάρχει κάποια διαφορά μεταξύ των εταιρειών. Στις 95άρες έχω την εντύπωση ότι όλοι πουλάνε ακριβώς το ίδιο πράγμα, με τις όποιες διαφοροποιήσεις να προέρχονται από τα ποσοστά νοθείας κάθε πρατηρίου
Επίσης μια απορία που πάντα είχα, έστω πχ 1 lt Eko 95+ που έχει 'καθαριστικά πρόσθετα' και 1 lt άλλης 95άρας που δεν δηλώνει ότι έχει πρόσθετα. Η Eko δεν θα έπρεπε να έχει στο ίδιο 1 lt όγκου λιγότερο ωφέλιμο καύσιμο από την άλλη 95άρα που δεν έχει πρόσθετα; Εκτός αν τα 'πρόσθετα' είναι κάτω από 1 ml στο λίτροΠάντως υπάρχουν κάποιες μαρτυρίες που αναφέρουν ότι κατά βάση όλοι παίρνουν την ίδια βενζίνη και τα 'πρόσθετα' κάθε εταιρείας μπαίνουν στο βυτίο μετά τον ανεφοδιασμό. Φυσικά δεν μπορώ να ξέρω αν ευσταθεί.
-
kapami όχι, τα ποσοστά στα πρόσθετα mogas (βενζίνη) είναι πάντα μικρότερα του 0.3%
Έχω μεταφέρει όλων των ειδών τις βενζίνες με γκαζάδικα και στα πιό απίθανα μέρη του κόσμου, πχ από Aliaga με supplier Tupras, παράδοση Montreal Καναδά...
Η βάση είναι πάντα τα 87 οκτάνια, και μετά την παράδοση αρχίζουν τα μεγειρέματα μέχρι να φτάσουν και 100 οκτάνια (συνήθως στην Ευρώπη).
Κάποτε χρησιμοποιούσα την 87άρα αλλά δεν ήταν ότι καλύτερο γιατί δεν είχε ενέσεις lubrication και ξέρενε τον κινητήρα.
Στην Αμερική Βενεζουέλα Μεξικό κλπ, χρησιμοποιούν βενζίνη 87 οκτανίων σαν απλή αμόλυβδη και 92 με 93 σούπερ αμόλυβδη και τα αυτοκίνητά τους πάνε μια χαρά! εδώ στην ευρώπη μας τάισαν το χάπι των οκτανίων και πετάμε τα λ7 μας στις κατοστάρες...
Όλα παιχνίδια είναι!
-
Λαμία βενζίνη με 1.398!
1 φουλάρισμα και 2 ημιφουλαρίσματα και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος και από την ποιότητα πέρα από την τιμή!
Δυστυχώς επέστρεψα Αθήνα και δύσκολα βρίσκεις τέτοιες τιμές και με άψογη βενζίνη! -
Μπλέκουμε λίγο με τα οκτάνια τα αυγά με τα πασχάλια... Τα 87 οκτάνια είναι για την Ευρώπη η απλή των 91~92 οκτανίων. Τα 91 οκτάνια είναι η γνωστή μας 95άρα και τα 93 οκτάνια (premium) των Αμερικάνων είναι κάτι αντίστοιχο με τα 98 οκτάνια που κάποτε κυκλοφορούσε εν Ελλάδι.
Συμφωνώ πάντως με το θέμα των 100 οκτανίων. Αν η τιμή ήταν marginally μεγαλύτερη ίσως υπό συνθήκες να είχε χρησιμότητα. Σήμερα όπου η ενίσχυση των αντικροτικών ιδιοτήτων γίνεται πολλές φορές εις βάρος της θερμιδικής ικανότητας του καυσίμου..... δεν ξέρω αν συμφέρει....
-
Γιατί άραγε 'έκοψαν' τις 98άρες και πουλάνε μόνο 100άρες ;
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Μπλέκουμε λίγο με τα οκτάνια τα αυγά με τα πασχάλια... Τα 87 οκτάνια είναι για την Ευρώπη η απλή των 91~92 οκτανίων. Τα 91 οκτάνια είναι η γνωστή μας 95άρα και τα 93 οκτάνια (premium) των Αμερικάνων είναι κάτι αντίστοιχο με τα 98 οκτάνια που κάποτε κυκλοφορούσε εν Ελλάδι...Ακριβώς, νομίζω ότι έχει μπερδέψει τα RON με τα MON κλπ.
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Γιατί άραγε 'έκοψαν' τις 98άρες και πουλάνε μόνο 100άρες ;Είναι Ευρωπαϊκό φαινόμενο όχι μόνον Ελληνικό.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Γιατί άραγε 'έκοψαν' τις 98άρες και πουλάνε μόνο 100άρες ;
Είναι Ευρωπαϊκό φαινόμενο όχι μόνον Ελληνικό.
Δεν το γνώριζα, απλά αναρωτήθηκα, γιατί πίστευα πως οι σημερινοί κινητήρες λειτουργούν (στην συντριπτική τους πλειοψηφία) με 95 ή 98 οκτάνια...
-
Ξεπεράσαμε τα 700 km και λαμπάκι δεν φάνηκε στον ορίζοντα (that's a first) + ότι το γέμισμα της γιαγιάς στην Ηγουμενίτσα ήταν τραγικό, καθώς έπεσε ο δείκτης μετά από 10 km όταν καμιά φορά μπορεί να περάσουν και 60-70 km για να υπάρξει πτώση.
Θα επιμείνω λίγο ακόμα με την ΕΚΟ, είδα και ένα πρατήριο στην Βούλα με 1.464, οπότε έχουμε υπέρ και την καλή τιμή
Για τις 100άρες θεωρώ πρέπει να είσαι λίγο επιφυλακτικός με τους τρόπους που φτάνουν την βενζίνη στα 100 οκτάνια και τα χημικά που χρησιμοποιούνται.
Έβαζα καμιά φορά στο παλίο Lancia Y (εντελώς ανούσια κίνηση, αλλά μικρό ήμουν) και σε κάποια από τίς πολλές βλάβες που έβγαζε κατά καιρούς, αλλάξαμε και αντλία βενζίνης, το λαστιχένιο κολάρο/πλαίσιο της οποίας είχε γίνει ένας όμορφος πολτός.Φυσικά όταν κατασκευάστηκε το αυτοκίνητο δεν υπήρχαν πρόσθετα, ενώ εκ κατασκευής ήταν να καίει 95άρα, οπότε πλέον οι κατασκευαστές θα χρησιμοποιούν ανθεκτικότερα υλικά.
Δεν πιστεύω ότι δημιουργείται πρόβλημα με τις 100άρες όπως δημιουργόυνται από τις διάφορες εταιρίες, αλλά με πρατηριούχους που θα επιλέξουν κάποιο 'δικό τους' χημικό να την φτάσουν τα 100 οκτάνια, ΑΝ ευσταθεί κάτι τέτοιο. -
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
...Φυσικά όταν κατασκευάστηκε το αυτοκίνητο δεν υπήρχαν πρόσθετα ....Τα πρόσθετα στις βενζίνες σίγουρα υπήρχαν πολύ πριν φτιαχτεί το αυτοκίνητό σου.... Απλώς τα τελευταία χρόνια βρήκαν να τα διαφημίσουν σαν πλεονέκτημα.
-
Του '95 ήταν, πίστευα πως αυτός ο οργασμός με τα πρόσθετα ήταν ανακάλυψη των τελευταίων ετών, αλλά μάλλον απλώς εξελίχθηκαν.
-
αν ψαξετε στο ΥΤ θα βρειτε καμποσα βιντεακια με εργαστηριακες μετρησεις για τα προσθετα που οχι μονο δε δινουν αλλα κοβουν κιολας
τα περισσοτερα οκτανια προσφερουν οταν τα ζηταει ο κινητηρας. -
Ο χρήστης ntinaras έγραψε:
αν ψαξετε στο ΥΤ θα βρειτε καμποσα βιντεακια με εργαστηριακες μετρησεις για τα προσθετα που οχι μονο δε δινουν αλλα κοβουν κιολας
τα περισσοτερα οκτανια προσφερουν οταν τα ζηταει ο κινητηρας.Με λίγο ψάξιμο είδα ότι η ΕΚΟ χρησιμοποιεί πρόσθετα της εταιρείας BASF, συγκεκριμένα το Keropur.
Keropur
Keropur - Detergent additivesΕπίσης όπως αναφέρθηκε όλες οι εταιρείες επιβάλλεται να εισάγουν στο καύσιμο μια ελάχιστη συγκέντρωση πρόσθετων, οπότε άλλοι χρησιμοποιούν περισσότερα και άλλοι λιγότερα και εν τέλει μπορεί και από την ίδια εταιρεία BASF.
Και ένα σχετικό news release -
παιδια μια ερωτηση..
χρησιμοποιω τον τελευταιο καιρο V-Power 95αρα.Προσφατα εμαθα για την εξαγορα στην Ελλαδα της Shell απο τη Motor Oil.Τι συμβαινει πραγματικα?Χρησιμοποιω την ιδια βενζινη με τους υπολοιπους ευρωπαιους ή η 'ελληνικη V-Power' ειναι διαφορετικη? -
Εχουν κρυμμένο στα διυλιστήρια τον
-
χμμμ..καλα την ειχα ψιλιαστει
-
Ο χρήστης lary έγραψε:
...χρησιμοποιω τον τελευταιο καιρο V-Power 95αρα.Προσφατα εμαθα για την εξαγορα στην Ελλαδα της Shell απο τη Motor Oil.Τι συμβαινει πραγματικα?Χρησιμοποιω την ιδια βενζινη με τους υπολοιπους ευρωπαιους ή η 'ελληνικη V-Power' ειναι διαφορετικη?Η απάντηση δεν είναι ξεκάθαρη αλλά μάλλον η V-power είναι η ίδια βενζίνη που κυκλοφορούσε και πριν.... το αν είναι η ίδια με των άλλων ευρωπαίων είναι το σημείο που περιπλέκει την απάντηση....
-
παντως περα απο την πλάκα...
συνηθως στο σκουτερ βαζω 100αρα ΕΤΕΚΑ και μερικες φορες ΕΚΟ95αρα
Την τελευταια φορα εβαλα ΕΚΟ 100αρα.
διαφορα στην αποδοση δεν ειδα (ουτε εβλεπα παλαιοτερα με τις αλλες), αλλα πλεον το μηχανακι εχει πιο σταθερο ρελαντι και σβήνει σπάνια (στο ρελαντι)
μεχρι το προηγουμενο γεμισμα έσβηνε συχνα πυκνα και αναγκαζομουν να κραταω λιγο γκαζακι στα φαναρια απο το φοβο μη σβησει
Βενζίνη ώρα μηδέν!