-
Ωχ συγγνώμη... επηρεασμένος από το group vag νόμιζα οτι μιλούσαμε για vw...
Τότε μάλλον η εγγύηση είναι μέχρι τα 60.000 γιατί στη vw η επεκταση είναι για απεριόριστα χιλιόμετρα όπως και η αρχική εγγύηση (δλδ απλώς επεκτείνει την εργοστασιακή εγγύηση αυτούσια).
-
Στα ταξί δεν ισχύει ό,τι και στα επιβατικά στο θέμα των εγγυήσεων πάντως...
-
Το βασικο προβλημα δεν ειναι η εγγυηση αυτο μου ειπαν οτι οκ το προβλημα μου ειναι το οτι 1 μηνα το ταξι δεν θα δουλευει με αποτελεσμα χαμενα μεροκαματα πηρα καινουριο αμαξι να μην εχω προβληματα και απο την ημερα που το πηρα ολο και κατι βγαζει ε τωρα ηταν το αποκορυφομα.Και μαλλον θα παω σε δηκιγορο
tnx ολους παντως -
Ενδεχομένως στα επαγγελματικά οχήματα οι όροι της εγγύησης να διαφοροποιούνται.
Πάντως στην AUDI η εγγύηση (2 χρόνια) δίνεται χωρίς χιλιομετρικό περιορισμό, αλλά επίσης και η επέκταση (άλλα 2 χρόνια)
με τη μοναδική προϋπόθεση 'η περιοδική συντήρηση να των αυτοκινήτων να γίνεται μόνο στο Δίκτυο των Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών Service Audi της Kosmocar A.E., κατά τη διάρκεια των 4 ετών'.
http://www.audi.gr/gr/brand/el/service/ ... antee.html
http://www.audi.gr/gr/brand/el/service/ ... ainer=pageΣτη VW η εγγύηση (2 χρόνια) δίνεται χωρίς χιλιομετρικό περιορισμό.
Για την επέκταση στην Ελλάδα 2 χρόνια/Γερμανία 2-3 χρόνια με χιλιομετρικό περιορισμό στα 100.000 χλμ.
http://www.volkswagen.gr/gr/el/service/ ... nties.html
http://www.volkswagen.de/vwcms/master_p ... antie.html
http://www.volkswagenbank.de/index.php? ... 15&kp=MehrΣτη SEAT η εγγύηση (2 χρόνια παγκοσμίως) δίνεται χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων.
Η επέκταση (3 χρόνια πανελλαδικά) δίνεται με περιορισμό χιλιομέτρων στα 120.000 χλμ.
http://www.seat.gr/Service/warranty.html
http://www.seat.gr/Service/aftersales/easygoing.pdf
http://www.seat.com/com/generator/su/co ... /main.html
http://www.seat.com/com/generator/su/co ... l#article6Στη Skoda η εργοστασιακή εγγύηση είναι 2 χρόνια.
Η επέκταση (2 χρόνια) δίνεται με περιορισμό χιλιομέτρων στα 60.000 χλμ.
http://www.skoda.gr/company/warranty.php
http://new.skoda-auto.com/com/service/w ... turer.aspx -
Ο χρήστης merbas έγραψε:
Το βασικο προβλημα δεν ειναι η εγγυηση αυτο μου ειπαν οτι οκ το προβλημα μου ειναι το οτι 1 μηνα το ταξι δεν θα δουλευει με αποτελεσμα χαμενα μεροκαματα πηρα καινουριο αμαξι να μην εχω προβληματα και απο την ημερα που το πηρα ολο και κατι βγαζει ε τωρα ηταν το αποκορυφομα.Και μαλλον θα παω σε δηκιγορο
tnx ολους παντωςΕνα μηνα για ποιο λογο;Γιαν επισκευη του υπαρχον μοτερ, η για αντικατασταση αυτου;Σε καθε περιπτωση ειναι αρκετος χρονος, αλλα δεν δικαιολογει σε καμια περιπτωση τον δικηγορο.Το ιδιο απαραιτητο ειναι στον καθε ενα μας το αυτοκινητο, π.χ σε ενα δασκαλο, που παει μια αποσταση 30 χιλομετρων για να παει στο σχολειο του και αλλα τοσο για να γυριζει.Και αυτουνου του κοβονται τα ποδια χωρις αυτοκινητο.Δηλαδη εαν τρακαριζες και παθαινε μεγαλη ζημια το αυτοκινητο τι θα εκανες;
-
Ο χρήστης Herc έγραψε:
Το βασικο προβλημα δεν ειναι η εγγυηση αυτο μου ειπαν οτι οκ το προβλημα μου ειναι το οτι 1 μηνα το ταξι δεν θα δουλευει με αποτελεσμα χαμενα μεροκαματα πηρα καινουριο αμαξι να μην εχω προβληματα και απο την ημερα που το πηρα ολο και κατι βγαζει ε τωρα ηταν το αποκορυφομα.Και μαλλον θα παω σε δηκιγορο
tnx ολους παντωςΕνα μηνα για ποιο λογο;Γιαν επισκευη του υπαρχον μοτερ, η για αντικατασταση αυτου;Σε καθε περιπτωση ειναι αρκετος χρονος, αλλα δεν δικαιολογει σε καμια περιπτωση τον δικηγορο.Το ιδιο απαραιτητο ειναι στον καθε ενα μας το αυτοκινητο, π.χ σε ενα δασκαλο, που παει μια αποσταση 30 χιλομετρων για να παει στο σχολειο του και αλλα τοσο για να γυριζει.Και αυτουνου του κοβονται τα ποδια χωρις αυτοκινητο.Δηλαδη εαν τρακαριζες και παθαινε μεγαλη ζημια το αυτοκινητο τι θα εκανες;
Λίγο άτυχο το παράδειγμά σου. Ο δάσκαλος θα βρει άλλον τρόπο να μετακινηθεί και να πάει στη δουλειά του. Δεν θα χάσει εισόδημα. Ο αυτοκινητιστής από το αυτοκίνητο βγάζει τα χρήματα για να ζήσει. Άρα συγκρίνεις κάποιον που χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο απλά ως μεταφορικό μέσο με κάποιον που ζει από τη χρήση και εκμετάλλευσή του.
Φίλε merba το διάστημα αυτό του 1 μηνός γιατί στο είπαν; Θα γίνει αντικατάσταση μηχανής ή επισκευή;
-
Για να θέλουν ένα μήνα να το φτιάξουν, σημαίνει ότι η μπίελα θα έχει προκαλέσει και ζημιά στο πάνω μέρος του μοτέρ ή μπορεί και να έχει σπάσει τίποτα από πάνω και να σφήνωσε το πιστόνι και μετά στράβωσε η μπιέλα. Όπως και να έχει, μάλλον περιμένουν μοτέρ από Τσεχία και αυτό τέτοιον καιρό μάλλον θέλει τον χρόνο του.
Όσο για την αποζημίωση, δεν νομίζω να πάρεις τίποτα. Η εταιρία θα υποστηρίξει ότι υπάρχει όχημα αντικατάστασης, απλά εσύ δεν μπορείς να το βάλεις στην δουλειά γιατί είναι επιβατικό. Εδώ νομίζω υπάρχει κενό νομοθεσίας, όχι κακή διάθεση της αντιπροσωπείας.
-
Σε μια τέτοια περίπτωση δεν κάνουν παραγγελία ενός ολόκληρου μοτέρ ,
αλλά των επιμέρους εξαρτημάτων
και στη συνέχεια συναρμολόγηση στο ελληνικό συνεργείο της επίσημης αντιπροσωπείας.Σίγουρα θα πρέπει να δικαιούται αυτοκίνητο αντικατάστασης.
Από κει και μετά, οι ταξιτζήδες τα ΄χουν αυτά,
να ζητούν δηλαδή μεροκάματα (φουσκωμένα) για κάθε μέρα που δε δουλεύουν το αμάξι.Αν βέβαια ήταν εκτός εγγύησης το αμάξι, δε θα συνέτρεχε λόγος αποζημίωσης,
θα πήγαινε κιόλας σε ιδιωτικό συνεργείο εκτός επισήμου δικτύου.
Επειδή όμως πιθανότατα θα είναι εντός εγγύησης,
ο αυτοκινητιστής συμφορουμίτης θεωρεί μη εύλογο το εν λόγω διάστημα του ενός μήνα
και αξιώνει αποζημίωση θεωρώντας ότι όφειλε να υπάρχει στοκ
ή ότι τουλάχιστον ότι τα ανταλλακτικά δεν πρέπει να αργούν τόσο
(αυτό τουλάχιστον καταλαβαίνω εγώ).Ανεξάρτητα από το τί λέει ο καθένας,
η αντιποροσωπεία δε νομίζω ότι θα κάτσει να συζητήσει το ενδεχόμενο αποζημίωσης,
όπως κάνουν πάντα όλες σχεδόν οι αντιπροοσωπείες στην πρώτη επαφή με τον aftersales πελάτη.Το τί λέμε εμείς ή ο αντιπρόσωπος δεν έχει σημασία,
τα ελληνικά δικαστήρια μπορεί να έχουν τη δική τους γνώμη και να επιδικάσουν τα ανάλογα.Το θέμα είναι λοιπόν τί επιλέγει κανείς:
να μπλέξει με τους δικηγόρους και την τυφλή τους δικαιοσύνη,
με την αντιρποσωπεία και τους αρχιμάστορες
ή καλύτερα με τα κεντρικά στο εξωτερικό;... -
Υπαρχει καποιος τροπος ασφαλισης που θα μπορουσε να βοηθησει σε τετοιες καταστασεις;
-
Ιδιωτική ασφάλεια για απώλεια εισοδήματος?
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Ιδιωτική ασφάλεια για απώλεια εισοδήματος?Ναι κατι τετοιο.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ιδιωτική ασφάλεια για απώλεια εισοδήματος?
Ναι κατι τετοιο.
Πράγματι, εάν υπάρχει/υπήρχε θα είναι/ήταν χρήσιμο σε περιπτώσεις σαν αυτήν που συζητάμε.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Το βασικο προβλημα δεν ειναι η εγγυηση αυτο μου ειπαν οτι οκ το προβλημα μου ειναι το οτι 1 μηνα το ταξι δεν θα δουλευει με αποτελεσμα χαμενα μεροκαματα πηρα καινουριο αμαξι να μην εχω προβληματα και απο την ημερα που το πηρα ολο και κατι βγαζει ε τωρα ηταν το αποκορυφομα.Και μαλλον θα παω σε δηκιγορο
tnx ολους παντωςΕνα μηνα για ποιο λογο;Γιαν επισκευη του υπαρχον μοτερ, η για αντικατασταση αυτου;Σε καθε περιπτωση ειναι αρκετος χρονος, αλλα δεν δικαιολογει σε καμια περιπτωση τον δικηγορο.Το ιδιο απαραιτητο ειναι στον καθε ενα μας το αυτοκινητο, π.χ σε ενα δασκαλο, που παει μια αποσταση 30 χιλομετρων για να παει στο σχολειο του και αλλα τοσο για να γυριζει.Και αυτουνου του κοβονται τα ποδια χωρις αυτοκινητο.Δηλαδη εαν τρακαριζες και παθαινε μεγαλη ζημια το αυτοκινητο τι θα εκανες;
Λίγο άτυχο το παράδειγμά σου. Ο δάσκαλος θα βρει άλλον τρόπο να μετακινηθεί και να πάει στη δουλειά του. Δεν θα χάσει εισόδημα. Ο αυτοκινητιστής από το αυτοκίνητο βγάζει τα χρήματα για να ζήσει. Άρα συγκρίνεις κάποιον που χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο απλά ως μεταφορικό μέσο με κάποιον που ζει από τη χρήση και εκμετάλλευσή του.
Φίλε merba το διάστημα αυτό του 1 μηνός γιατί στο είπαν; Θα γίνει αντικατάσταση μηχανής ή επισκευή;
Το παράδειγμα δεν είναι ατυχές, μια χαρά πρόβλημα θα έχει και ο δάσκαλος/καθηγητής/στρατιωτικός/και κάθε είδους υπάλληλος που κατοικεί σε πόλη διαφορετική από αυτή της εργασίας του.
-
Δε μπορει ο ανθρωπος να ενοικιασει ενα αλλο ταξι να δουλευει και να επωμιστει η αντιπροσωπεια το εξοδο αντι του αυτοκινητου αντικαταστασης??? Η να το μοιραστουν τουλαχιστον, φιλε προσπαθησε για ενα συμβιβασμο πριν αρχισουν τα εξωδικα!!!
-
Σε κάθε περίπτωση η εγγύηση είναι περιορισμένη δηλ. περιορίζεται στην αποκατάσταση της βλάβης και ΟΧΙ κάθε θετική ή αποθετική ζημία όπως λέγεται στην γλώσσα των νομικών. Δηλ. όταν σου δίνουν εγγύηση σε computer δεν επεκτέινεται και στη 'διάσωση' των δεδομένων και την αξία τους ή στην σημασία που είχε το computer στην επαγγελματική απασχόληση του παθόντα. Το αυτό χονδρικά ισχύει στα οχήματα. Αν το όχημα είναι επαγγελματικό πχ. φορτηγό δεν επεκτείνεται η (συμβατική εκ της ετεροβαρούς σύμβασης της εγγύησης) ευθύνη της αντιπροσωπείας/εισαγωγικής εταιρίας και στην απώλεια εισοδήματος εκ της αποστέρησης της χρήσης. Το λογικό είναι ο καθένας να ασφαλίζεται μόνος του για απώλεια εισοδήματος. Αν ίσχυε εγγύηση για κάθε είδος ζημίας εκ της μη χρήσης, απλά το αυτοκίνητο που καθένας αγοράζει και μάλιστα το επαγγελματικό, θα κόστιζε πολλαπλάσια (γιατί ο παρέχων την εγγύηση θα έπρεπε να ασφαλιστεί κατά παντός κινδύνου και κάθε απαίτησης τρίτου και θα μετακύλιε βέβαια αυτό το κόστος στην τιμή αγοράς).
-
Mόνο ταξιτζής/φορτηγατζής θα είχε το 'θάρρος' να ζητήσει κάτι τέτοιο.
SUPERB 2009 χτυπησε μπιελα ...