-
η κατασταση με τους κινητηρες για καθε οδηγό
http://www.msfree.gr/page.php?id=11504 -
Ο χρήστης vengas έγραψε:
η κατασταση με τους κινητηρες για καθε οδηγό
http://www.msfree.gr/page.php?id=11504Vettel και οι 2 Ferrari την βγάζουν οριακά με έναν κινητήρα ανα 3 αγώνες...
-
Η ανοδος της Φερραρι βολευει αφανταστα τη ΡεντΜπουλ, γιατι μπαινει σφηνα και κοβει ποντους απο τη ΜακΛαρεν (που τα εχει σκατωσει). Η ιδια η Φερραρι δυσκολα να γινει απειλη, γιατι ειναι αρκετα πισω και στα 2 πρωταθληματα.
Δεδομενης και της καταστασης με τους κινητηρες, ο Γουεμπερ εχει πλεον πολλες πιθανοτητες, ειδικα αν κατσει καμια στραβη ακομα του μικρου πουλεν της ομαδας.
Αγνωστη βεβαια παραμετρος ποσο θα ανακατευτει η τραπουλα με το θεμα των πτερυγων. -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Η ανοδος της Φερραρι βολευει αφανταστα τη ΡεντΜπουλ, γιατι μπαινει σφηνα και κοβει ποντους απο τη ΜακΛαρεν (που τα εχει σκατωσει). Η ιδια η Φερραρι δυσκολα να γινει απειλη, γιατι ειναι αρκετα πισω και στα 2 πρωταθληματα.
Δεδομενης και της καταστασης με τους κινητηρες, ο Γουεμπερ εχει πλεον πολλες πιθανοτητες, ειδικα αν κατσει καμια στραβη ακομα του μικρου πουλεν της ομαδας.
Αγνωστη βεβαια παραμετρος ποσο θα ανακατευτει η τραπουλα με το θεμα των πτερυγων.Μην το λές άνετα μπορεί να γίνει απειλή η Ferrari. Μία εγκατάληψη να γίνει και έχουν αλλάξει εντελώς τα πράγματα προς όφελος της Ferrari.
-
Ο χρήστης aggelosf έγραψε:
Η ανοδος της Φερραρι βολευει αφανταστα τη ΡεντΜπουλ, γιατι μπαινει σφηνα και κοβει ποντους απο τη ΜακΛαρεν (που τα εχει σκατωσει). Η ιδια η Φερραρι δυσκολα να γινει απειλη, γιατι ειναι αρκετα πισω και στα 2 πρωταθληματα.
Δεδομενης και της καταστασης με τους κινητηρες, ο Γουεμπερ εχει πλεον πολλες πιθανοτητες, ειδικα αν κατσει καμια στραβη ακομα του μικρου πουλεν της ομαδας.
Αγνωστη βεβαια παραμετρος ποσο θα ανακατευτει η τραπουλα με το θεμα των πτερυγων.Μην το λές άνετα μπορεί να γίνει απειλή η Ferrari. Μία εγκατάληψη να γίνει και έχουν αλλάξει εντελώς τα πράγματα προς όφελος της Ferrari.
φυσικα ομως πρεπει να οδηγησει σοβαρα και ο αλονσακος για να εχει ενα οφελος η φερραρι γιατι μεχρι στιγμης..
-
Ο χρήστης aggelosf έγραψε:
Μην το λές άνετα μπορεί να γίνει απειλή η Ferrari. Μία εγκατάληψη να γίνει και έχουν αλλάξει εντελώς τα πράγματα προς όφελος της Ferrari.
Φυσικα, ολα μπορει να συμβουν.
Ειδικα ο Αλονσο ειναι κοντα σε βαθμους, αλλα μην ξεχναμε οτι εχει 4 οδηγους μπροστα του. Δηλ. δεν εχει απλα να καλυψει 20 βαθμους απο την κορυφη, αλλα να ξεπερασει 4 πιλοτους μεχρι εκει. Και εχει και ψιλοπροβλημα με την επαρκεια των μοτερ.
Για το κατασκευαστων πιστευω δεν καλυπτεται η αποσταση. Ο Μασσα υστερει και η RBR παραμενει ταχυτερη. -
Καλά για το κατεσκευαστών δεν το σηζητάω καν, αλλά για οδηγών πηγαίνουμε άνετα αν οδηγήσει σωστά όπως είπες ο Αλόνσο γιατί μέχρι τώρα έχουν γίνει λάθη και από αυτόν αλλά και από Ferrari. Αλλά σίγουρα μπορεί να το πετύχει τον έχουμε δει ήδη στην Renault που έκανε παπάδες.
Κάτι που έχω προσέξει στην οδήγηση του σε σχέση με τότε είναι ότι κομπιάζει πολύ περισσότερο στις προσπεράσεις. Φαίνεται ότι φοβάται για επαφή έχουμε χάσει πολύτιμους πόντους έτσι.
Βέβαια τότε θα μου πείτε ήταν πάντα μπροστά στην βαθμολογία και δεν φοβόταν τόσο πολύ την εγκατάληψη. -
Θα συμφωνησω εν μερει με τον Αγγελο. Συμφωνω για το οδηγων (20 βαθμοι ειναι περιπου 7 με 8 με το παλιο συστημα που ειναι πολυ μικρη διαφορα και δεν πιστευω πως εχει σημασια οτι ειναι αλλοι 4 οδηγοι αφου παντα κοιταμε την διαφορα απο τον 1ο) αλλα προς το παρον διαφωνω για το κατασκευαστων. Οπως ξερουμε τα παντα γινονται στην F1. 74 βαθμοι ναι ειναι μεγαλη διαφορα αλλα 2 τελειοι αγωνες απο την Ferrari με 2 κακους απο τους αλλους 2 και την εχουμε υπερκαλυψει. Επισης, οντως ο Alonso μεχρι την Γερμανια ειχε κανει λαθη αλλα στους τελευταιους 2 αγωνες πιστευω εχει οδηγησει παρα πολυ καλα.
Ειναι πολυ νωρις ακομα για οποιαδηποτε προβλεψη
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Θα συμφωνησω εν μερει με τον Αγγελο. Συμφωνω για το οδηγων (20 βαθμοι ειναι περιπου 7 με 8 με το παλιο συστημα που ειναι πολυ μικρη διαφορα και δεν πιστευω πως εχει σημασια οτι ειναι αλλοι 4 οδηγοι αφου παντα κοιταμε την διαφορα απο τον 1ο)Φυσικα 20 βαθμοι (ουτε μια νικη) ειναι πολυ μικρη διαφορα. Αλλα ΕΧΕΙ σημασια οτι ειναι μπροστα του 4 και οχι ενας ή δυο. Ακομα κι αν ο Αλονσο ειναι στο ποντιουμ παντου (γιατι για φουλ νικες τον κοβω χλωμο), που θα μοιραστουν οι υπολοιποι βαθμοι; Οι 3 ομαδες ειναι σαφως καλυτερες απο τις υπολοιπες και στους 6 σφηνα μπαινει καποιος σπανια, και συνηθως αν ενας απο τους 6 εχει προβληματα.
Τεσπα, θα δειξει. -
Mε 4 νικες ο Αλονσο το παιρνει. Ισως και με 3 αν του κατσουν βολικα και εχει καλα τα υπολοιπα αποτελεσματα.
-
Στην αρχή δεν πίστευα ότι ο Alonso μπορεί να ξαναπάρει τον τίτλο αλλά τελικά κατάλαβα πως μπορεί.
-
Red Bull designer Newey hospitalised after racing accident
Red Bull designer Adrian Newey was hospitalised on Sunday for precautionary checks after a racing accident in a Ginetta G50 Championship race at Snetterton. Newey, the chief technical officer of Red Bull Racing, was a guest entrant in the Ginetta race and was hit heavily by the car of Tony Hughes after being spun by another car onto the racing line. While Hughes was able to climb from his car unaided, Newey had to be stretchered to an ambulance, before being transferred to hospital. The race was red-flagged as the Briton was tended to by medics.
'Adrian has been taken to a local hospital as a precautionary measure after being clipped by Julien [Draper] which caused Tony to have a side on collision with Newey's DynoJet car,' said Ginetta chairman Lawrence Tomlinson. 'It's testament to the strength of the G50 roll cage that the car withstood heavy impact and there were no serious injuries.'http://uk.autoblog.com/2010/08/09/red-b ... -accident/
-
http://en.espnf1.com/williams/motorspor ... 25764.html
Schumacher did not apologise personally, says Barrichello
'I did not receive a phone call,' Barrichello told reporters
Άλλο Κλέι Ρεγκατσόνι και άλλο Κλαίει η Μάρθα Βούρτση...
-
ΠΩ ο άνθρωπος έχει πολλά αποθημένα...
-
O RB μπορεί να είναι καλός οδηγός αλλά η παρουσία του εκτός πίστας είναι θλιβερή πραγματικά.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
O RB μπορεί να είναι καλός οδηγός αλλά η παρουσία του εκτός πίστας είναι θλιβερή πραγματικά.Ο RB τρέχει για τη Williams.... Και καμία ενασχόληση των media μαζί σου δεν είναι κακή..... Μην ασχολείστε ιδιαίτερα είναι καλοκαίρι και κάτι πρέπει να γράψουν και τα media.....
(ορίστε δε η αιτία που είναι λαλίστατος ο Βραζιλιάνος.... http://uk.autoblog.com/2010/08/12/barri ... -contract/ )
Για μερικά μύρια ευρώ θα έλεγα και εγώ ότι η μάνα μου είναι τοξικομανής πόρνη και έμπορος βρεφών.... πόσο μάλλον για τον πρώην συνεργάτη μου που για χρόνια με είχε του κλώτσου και του μπάτσου....
(μόνον να μην κάτσει το χρόνου ένα καλό μονοθέσιο στα χεράκια του MS .... θα κλάψουν μάνες....)
-
Ανέκαθεν (και από εποχή Jordan) είχε αυτή τη στάση.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
(μόνον να μην κάτσει το χρόνου ένα καλό μονοθέσιο στα χεράκια του MS .... θα κλάψουν μάνες....)
αυτο το ακουω παντου , αλλα δε νομιζω να κλαψει κανενας , δε μπορει να ανταγωνιστει τη νεα γενια και ολα αυτα τα ωραια τυπου 'δεν εχει καλο μονοθεσιο' καλο ειναι να σταματησουν σιγα σιγα . βεβαια η ελπιδα πεθαινει τελευταια.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ανέκαθεν (και από εποχή Jordan) είχε αυτή τη στάση.Απλά για να δώσουμε λίγο ιστορικό βάθος στην κουβέντα να θυμίσω το Nurburgring του '99, πολύ πριν πέσει η πρώτη φάπα από τον Σούμι και τα team orders της Ferrari, όπου στην πρώτη νίκη της Stewart από τον Herbert, ο Μπαρικέλος τερμάτισε τρίτος και εξέφραζε πικρία στο τέλος του αγώνα...
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
(μόνον να μην κάτσει το χρόνου ένα καλό μονοθέσιο στα χεράκια του MS .... θα κλάψουν μάνες....)
αυτο το ακουω παντου , αλλα δε νομιζω να κλαψει κανενας , δε μπορει να ανταγωνιστει τη νεα γενια και ολα αυτα τα ωραια τυπου 'δεν εχει καλο μονοθεσιο' καλο ειναι να σταματησουν σιγα σιγα . βεβαια η ελπιδα πεθαινει τελευταια.
Θα δουμε... Οπως το βλεπω εγω μια χαρα ανταγωνιζεται τον team mate του. Και αυτο για το μονοθεσιο ισχυει. Η Merc ειχε σχεδιαστει για τον Button που προτιμαει ενα υποστροφικο μονοθεσιο. Ο MS απο την αλλη παντα προτιμουσε ενα υπερστροφικο. Οσες αλλαγες και να κανει δεν νοιωθει την εμπιστοσυνη που θα τον εκανε να παει πιο γρηγορα. Αν σκεφτουμε αυτο μαζι με τα ελαστικα φυσικα, μια χαρα μπορει ν ανταγωνιστει την νεα γενια!
Διάφορα νέα - Aυγουστος 2010