-
Αν παρατηρήσεις τη στήλη με το ιξώδες λέει: SUS viscosity @210 F , 65-76 ακριβώς από πάνω γράφει : values should be * , και στο αστεράκι πάει κάτω-κάτω όπου αναφέρει: this column applies only to the current sample.
Είναι αναμενόμενο να πέσει σε ένα 10W40 αν και όχι σε αυτά τα λίγα χιλιόμετρα.Σωστος. Δεν το ειχα παρατηρησει ποτε
-
Παίδες μια ερώτηση..
Πόσο διάστημα αντέχει το λάδι ς εναν κινητήρα που απλά καθεται;
Π.χ. στα εκθεσιακά μοντέλα ή στα αυτοκίνητα που 'ξεμένουν' στις αποθήκες των αντιπροσώπων και μπορεί να πουληθούν αρκετούς μήνες μετα την ημερομηνία κατασκευης...
Θα προτείνατε μια αλλαγή στα πρώτα 1500-2000 χλμ για το λεγόμενο 'peace of mind'?
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Παίδες μια ερώτηση..Πόσο διάστημα αντέχει το λάδι ς εναν κινητήρα που απλά καθεται;
1 χρόνο για τα ''κοινά λοιπαντικά'(10w/40-15w/40 kok) και 2 για τα καινούριας γενιάς προδιαγραφών κατασκευαστή πχ 5w/30 VAG κλπ
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Παίδες μια ερώτηση..
Πόσο διάστημα αντέχει το λάδι ς εναν κινητήρα που απλά καθεται;
1 χρόνο για τα ''κοινά λοιπαντικά'(10w/40-15w/40 kok) και 2 για τα καινούριας γενιάς προδιαγραφών κατασκευαστή πχ 5w/30 VAG κλπ
Ευχαριστώ για την κυριολεκτικά άμεση απάντηση!
-
Τπτ να`σαι καλά
-
Σε Χιουνται i10 1.2 τι λαδια να βαλω στο σερβις ; Τωρα εχει τα Eneos 10W40 συνθετικα
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Παίδες μια ερώτηση..
Πόσο διάστημα αντέχει το λάδι ς εναν κινητήρα που απλά καθεται;
1 χρόνο για τα ''κοινά λοιπαντικά'(10w/40-15w/40 kok) και 2 για τα καινούριας γενιάς προδιαγραφών κατασκευαστή πχ 5w/30 VAG κλπ
Αυτές είναι οι γενικές προδιαγραφές.
Αν το λάδι έχει κάνει αρκετά χιλιόμετρα και θέλεις να αφήσεις το αυτοκίνητο ακίνητο για 1-2 χρόνια πρέπει να αλλάξεις το λάδι πριν το παρκάρεις.
Με φρέσκο λάδι και αδούλευτο, το αμάξι μπορεί να κάθεται για μερικά χρόνια χωρίς να χαλάσει το λάδι. -
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Παίδες μια ερώτηση..Πόσο διάστημα αντέχει το λάδι ς εναν κινητήρα που απλά καθεται;
Π.χ. στα εκθεσιακά μοντέλα ή στα αυτοκίνητα που 'ξεμένουν' στις αποθήκες των αντιπροσώπων και μπορεί να πουληθούν αρκετούς μήνες μετα την ημερομηνία κατασκευης...
Θα προτείνατε μια αλλαγή στα πρώτα 1500-2000 χλμ για το λεγόμενο 'peace of mind'?
Είναι πολύ εύκολο να δεις πότε συναρμολογήθηκε το όχημα σου. Απλά ψάχνεις από το serial number ή κοιτάς μέσα στη ρεζέρβα όπου και συνήθως υπάρχει το χαρτάκι με τον ποιοτικό έλεγχο και όλα τα λοιπά δεδομένα.
Αν λοιπόν το αμάξι έχει αράξει 2 μήνες πριν φτάσει σε εσένα τότε δεν υπάρχει κανένας μα κανένας λόγος να αλλάξεις λάδια. Σε οχήματα δε, όπου οι αλλαγές λαδιών γίνονται σε ένα έτος (που σημαίνει ότι από τη μαμά το λαδάκι είναι πλήρως συνθετικό) απλά πετάς τα λεφτά σου.
-
Μετά από απουσία πολλών μηνών είπα να επισκεφτώ ξανά το 4TF.
Και ξεκινάω με μία ερώτηση στην οποία η απάντηση πρέπει να δώθεί από κάποιον που ξέρει:Πόσο πρέπει να πέσει η στάθμη του λαδιού για να ανάψει λαμπάκι στο πίνακα;
α. 1/4 - 25% πτώση είναι ένα σημείο που λογικά πρέπει να ειδοποιηθεί ο οδηγός
β. 1/2 - 50% είναι οριακά το σημείο ο φωτεινός πίνακας ενδείξεων πρέπει να βγάλει μουντζα στον ατζαμή οδηγό!!!
γ. 3/4 - με 1 λίτρο στο κάρτερ παει το αυτοκίνητο για λίγα χλμ. Αλλά ως εκεί. Ενας κατασκευαστής που σέβεται τον εαυτό του οπωσδήποτε θα έχει βρει τρόπο να ειδοποιήσει τον οδηγό.
δ. ΣΤΑΓΟΝΑ! - Να του καεί του κερατά να μάθει να το προσέχει. Lippi λες βλακείες! Ο κατασκευαστής μόνο τότε πρέπει να ειδοποιήσει τον οδηγό!!!Διαλέχτε!!!!
(υγ.1: το αυτοκίνητο είναι τζίποειδές 3 ετών
υγ.2: ΟΧΙ δεν είναι δικό μου...) -
Για τι αυτοκίνητο μιλάμε; Έχει αισθητήρα στάθμης λαδιού ή αναφέρεσαι στο λαμπάκι της πίεσης; Αν είναι το τελευταίο, τότε το λαμπάκι ανάβει πολύ αργά.
-
το αμάξι μου παίρνει 5w30. μέχρι τώρα στο εξουσιοδοτημένο μου έβαζαν κάτι noname (δε θυμάμαι ονομασία, όχι γνωστά πάντως). στην τελευταία αλλαγή επειδή ήταν κλειστό το συνεργείο είπα να τ'αλλάξω μόνος μου. πήρα λοιπόν castrol magnetic πάλι 5w30. λένε ότι είναι για ford, θα υπάρχει πρόβλημα στο δικό μου? έχουν μεγάλη διαφορά με τα edge ? τις αλλαγές τις κάνω κάθε 7500 χλμ. θα είμαι οκ? (τα έβαλα σήμερα κ μέχρις στιγμής δουλεύει )
-
Μιλάμε για μαβερικ
Ένα λαμπακι λαδιού έχει το οποίο κατα την φορντ ανάβει μόνο όταν στραγγιξει από λάδι.
Το αυτοκίνητο δεν είναι δικό μου οπότε δεν ξέρω λεπτομέρειες για άλλες ενδείξεις. Αλλά προφανώς δεν έχει γιατί ο ιδιοκτήτης έβαλε λάδια όταν το πήγε για σέρβις και του είπαν ότι δεν ειδοποιει για έλλειψη αλλά μόνο όταν στραγγιξει εντελώς! Είχε μείνει με 1 λτ μέσα.....
Ο βασικός λόγος που ρωτάω είναι γιατί οι περισσότεροι κάνουν την υπόθεση ότι το λαμπακι θα ανάψει όταν πέσει πολύ η στάθμη η όταν γενικά δεν παει κάτι καλά με τα λάδια πχ πέσει η στάθμη... -
Ο χρήστης Lippi έγραψε:
Μιλάμε για μαβερικ
Ένα λαμπακι λαδιού έχει το οποίο κατα την φορντ ανάβει μόνο όταν στραγγιξει από λάδι.
Το αυτοκίνητο δεν είναι δικό μου οπότε δεν ξέρω λεπτομέρειες για άλλες ενδείξεις. Αλλά προφανώς δεν έχει γιατί ο ιδιοκτήτης έβαλε λάδια όταν το πήγε για σέρβις και του είπαν ότι δεν ειδοποιει για έλλειψη αλλά μόνο όταν στραγγιξει εντελώς! Είχε μείνει με 1 λτ μέσα.....
Ο βασικός λόγος που ρωτάω είναι γιατί οι περισσότεροι κάνουν την υπόθεση ότι το λαμπακι θα ανάψει όταν πέσει πολύ η στάθμη η όταν γενικά δεν παει κάτι καλά με τα λάδια πχ πέσει η στάθμη...Μονο οταν βαζεις μπροστα αν αργησει να σβησει τοτε καταλαβαινεις οτι κατι συμβαινει,εν κινηση μαλλον πρωτα θα κολλησει η μηχανη και μετα θα αναψει.Αν ομως δεν ξερεις ουτε απο που ανοιγει το καπο τι να σου κανει και το λαμπακι;
-
Συμφωνώ απόλυτα ότι όταν δεν γνωρίζεις - ή μάλλον δεν σε νοιάζει - θα την πάθεις.
Το αυτοκίνητο μπήκε για σέρβις πριν από 1 μήνα και τότε είπαν στον ιδιοκτήτη ότι είχε μέσα 1 λτ λάδι (παίρνει 4,5 αν θυμάμαι καλά).
Λαμπάκι δεν είχε ανάψει και στην αντίστοιχη ερώτηση προς τον μηχανικό η απάντηση ήταν ότι το λαμπάκι ανάβει όταν δεν μείνει σταγόνα
Τα καλύτερα τα κράτησα για το τέλος: πριν από λίγες ημέρες γυρίζοντας από ταξίδι η οδηγός ακούει θόρυβο από τον κινητήρα. Το πάει για έλεγχο και ανακαλύπτει ότι είχε κάψει κυλινδροκεφαλή. (μόνο και ευτυχώς μόνο αυτό). Αυτό είχε συμβεί προφανώς λόγο έλλειψης λιπαντικού την πρώτη φορά, αλλά όταν έκανε ταξίδι το λάδι ζεστάθηκε - μαλάκωσε όπως της είπαν - και άρχισε να ακούγεται ο θόρυβος.
Τεσπα την αλλαγή κινητήρα την απέφυγε αλλά όχι και τα 3χιλιαρικάκια για την επισκευή....Ας πρόσεχε.
Η απορία η δική μου - για αυτό το λόγο και το πόστ - είναι ότι δεν άναψε καμία ένδειξη την πρώτην φορά που σχεδόν έμεινε από λάδι. Αν δεν έχει ένδειξη στάθμης, η πίεση του λιπαντικού δεν μειώνεται; Μιλάμε για 1λιτρο από 4,5. -
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
το αμάξι μου παίρνει 5w30. .... θα είμαι οκ? (Αυτά που πήρες έχουν περίπου 20% λεπτότερο φιλμ σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας από τα edge. Δεν ήταν και η καλύτερη επιλογή αλλά αν δεν το σκίζεις δε θα έχεις πρόβλημα για μια αλλαγή.
Υπάρχουν λεπτά και χοντρά 5W30 , τα λεπτά πλησιάζουν τα όρια του 5W20 και τα χοντρά τα όρια του 5W40 . εσύ έβαλες τα λεπτά ενώ από όσο είδα σε cuore μπαίνουν τα χοντρά.
Αν το manual λέει σκέτο 5W30 API SJ/SL μάλλον είσαι καλυμμένος και με τα δυο . -
Ο χρήστης Lippi έγραψε:
Αν δεν έχει ένδειξη στάθμης, η πίεση του λιπαντικού δεν μειώνεται; Μιλάμε για 1λιτρο από 4,5.Πιστεύω οτι θα έπρεπε να ανάψει κάποιο λαμπάκι.
Σε κάθε περίπτωση κάνουμε αυτά που λέει το manual . Αν δεν έχει μετρητή στάθμης , θα γράφει για έλεγχο κάθε χ, ψ χιλιόμετρα. -
Ο χρήστης GeoKy έγραψε:
Σε Χιουνται i10 1.2 τι λαδια να βαλω στο σερβις ; Τωρα εχει τα Eneos 10W40 συνθετικα -
Θα μπορούσες να μας βοηθήσεις αν μας γράψεις τί λάδι προτείνει το μάνουαλ; Μάλλον για 5w-30 το κόβω...
-
Για μεσογειακα κλιματα 10W40
-
Ε αυτο βαλε.
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]