-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Δεν έχεις καταλάβει γιατί θέλει χειροκίνητο σασμάν (αυτός και κάτι άλλοι περίεργοι).
Δεν τους ενδιαφέρει αν είναι πιο αργό και δύσχρηστο το χειροκίνητο. Φτάνει που το αμάξι μπορούν να το οδηγούν μόνο οδηγοί και όχι η κυρία Λίτσα για να πάει στο καζίνο.
+00
Τα πραγματικά σπορ αυτκίνητα θέλουν μπράτσα να τα οδηγήσεις !Τουλάχιστον έτσι τα έφτιαχναν κάποτε και έτσι διαμορφώθηκε ο μύθος...
Γυναίκες και αδερφές αποκλείονται.
Αυτά πες τα στην Michelle Mouton και στην Lela Lombardi...
-
Το καλτσόν ρε παιδιά, το καλτσόν!
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Δεν έχεις καταλάβει γιατί θέλει χειροκίνητο σασμάν (αυτός και κάτι άλλοι περίεργοι).
Δεν τους ενδιαφέρει αν είναι πιο αργό και δύσχρηστο το χειροκίνητο. Φτάνει που το αμάξι μπορούν να το οδηγούν μόνο οδηγοί και όχι η κυρία Λίτσα για να πάει στο καζίνο.
+00
Τα πραγματικά σπορ αυτκίνητα θέλουν μπράτσα να τα οδηγήσεις !Τουλάχιστον έτσι τα έφτιαχναν κάποτε και έτσι διαμορφώθηκε ο μύθος...
Γυναίκες και αδερφές αποκλείονται.
Tα φτιαχναν ετσι καποτε γιατι δεν ειχαν την σημερινη τεχνολογια,δεν ειναι οτι το καναν σκοπιμα.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Tα φτιαχναν ετσι καποτε γιατι δεν ειχαν την σημερινη τεχνολογια,δεν ειναι οτι το καναν σκοπιμα.Έτσι ακριβώς. Τρανταχτό παράδειγμα το φετινό μονοθέσιο της Lotus Racing. Στους πρώτους αγώνες δεν είχαν υποβοήθηση στο τιμόνι καθώς το σύστημα δεν ήταν ακόμα έτοιμο. Οι πιλότοι διαμαρτύρονταν ότι αυτό επιβάρυνε το γυρολόγιο τους, ειδικά όσο περνούσαν οι γύροι.
-
οδηγησε ενα πουντο χωρις υδραυλικο (αλλα ηλεκτρικο) και το ιδιο με υδραυλικο και ελα πες μου με ποιο ευχαριστηθηκες πιο πολυ σε γρηγορη οδηγηση
θα σε κουρασει σιγουρα το πρωτο αλλα αυτη δεν ειναι η ουσια? να περασεις καλα -
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
οδηγησε ενα πουντο χωρις υδραυλικο (αλλα ηλεκτρικο) και το ιδιο με υδραυλικο και ελα πες μου με ποιο ευχαριστηθηκες πιο πολυ σε γρηγορη οδηγηση
θα σε κουρασει σιγουρα το πρωτο αλλα αυτη δεν ειναι η ουσια? να περασεις καλαΕίμαστε εντελώς αλλά να σου απαντήσω αν και κινδυνεύουμε από τον Βιλλ33.
Το Punto Mk1 ήταν πολύ καλύτερο με το υδραυλικό τιμόνι. Το Mk2 με το χαζο ηλεκτρικό ήταν πανάλαφρο και χωρίς αίσθηση. Στο Grande κάπως έστρωσαν τα πράγματα αλλά πάλι αίσθηση δεν έχει αλλά φταίει το ότι δεν είναι υδραυλικό ή 'εστω ηλεκτρουδραυλικό.
-
Στο τεστ του Autocar, η 458 'καθαρίζει' με συνοπτικές διαδικασίες το Lexus LFA, το Noble M600 και την Porsche 911 GT3 RS και ανακυρήσσεται το νέο μέτρο σύγκρισης (benchmark) στα supercars.
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
ας ειχαν τουλαχιστον επιλογη σε ολες τις φερραρι χειροκινητο κιβωτιο οχι μονο paddles
+1000
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Στο τεστ του Autocar, η 458 'καθαρίζει' με συνοπτικές διαδικασίες το Lexus LFA, το Noble M600 και την Porsche 911 GT3 RS και ανακυρήσσεται το νέο μέτρο σύγκρισης (benchmark) στα supercars.Προσωπικα δεν μου κανει καμμια εντυπωση, το αποτελεσμα.
Mεγαλο ενδιαφερον αντιθετως θα εχει να δουμε μια αντιπαραθεση με την φρεσκια
Mclaren MP4-12C, εναν ουσιαστικο αντιπαλο με παρομοια διαταξη, και κυλινδρισμο... -
Η 458 είναι πάρα πολύ γρήγορη. Στο Top Gear τη βάλανε δίπλα στην Enzo.
Απίστευτο αμάξι έβγαλε η Φεράρι, μόνο που παίρνει φωτιά. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
οδηγησε ενα πουντο χωρις υδραυλικο (αλλα ηλεκτρικο) και το ιδιο με υδραυλικο και ελα πες μου με ποιο ευχαριστηθηκες πιο πολυ σε γρηγορη οδηγηση
θα σε κουρασει σιγουρα το πρωτο αλλα αυτη δεν ειναι η ουσια? να περασεις καλαΕίμαστε εντελώς αλλά να σου απαντήσω αν και κινδυνεύουμε από τον Βιλλ33.
Το Punto Mk1 ήταν πολύ καλύτερο με το υδραυλικό τιμόνι. Το Mk2 με το χαζο ηλεκτρικό ήταν πανάλαφρο και χωρίς αίσθηση. Στο Grande κάπως έστρωσαν τα πράγματα αλλά πάλι αίσθηση δεν έχει αλλά φταίει το ότι δεν είναι υδραυλικό ή 'εστω ηλεκτρουδραυλικό.
το mk2 με το ηλεκτρικο τουλαχιστον στο δικο μου ηταν θεοβαρο ορισμενες φορες (μαλλον ωντας ιταλικο θα εκαψε μοτερακι ) ηταν ωραιο μεχρι τα 100-120 αλλα μετα παναγια βοηθα μας
-
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
:offtopicviii:και τα fiat του gruppo δεν ειναι?
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Στο τεστ του Autocar, η 458 'καθαρίζει' με συνοπτικές διαδικασίες το Lexus LFA, το Noble M600 και την Porsche 911 GT3 RS και ανακυρήσσεται το νέο μέτρο σύγκρισης (benchmark) στα supercars.Με τα χρηματα που κοστιζει το LF-A παιρνεις 2 458 ! αν σου καει η μια να εχεις ρεζερβα την αλλη !!!
-
Αναρωτιέμαι αν θα είναι πιο γρήγορη σε μια στριφτερή διαδρομή σε σχέση με ένα Nissan GT-R.
-
αναλογα τις συνθηκες, το gtr ενδεχομενως να ειναι πολυ πιο φιλικο
για κατοχο 997 turbo παντως που ξερω, μολις πηρε το gtr παρατησε τη πορσε στο γκαραζ
παρολο που η πορσε ειναι γαργαλημενη το αλλο φαινεται πιο δυνατο (απο στοκ turbo σιγουρα) και σε στροφες κτλ ανωτερο
και η πορσε ειναι επισης 4κινητημαλλον τα τζαπωνια εχουν κανει τρομερη δουλεια..
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
παρολο που η πορσε ειναι γαργαλημενη το αλλο φαινεται πιο δυνατο (απο στοκ turbo σιγουρα)Η λέξη κλειδί εδώ είναι το ρήμα 'φαίνεται', καθώς σε μετρήσεις στην ευθεία η 997ΤΤ είναι πάντα μπροστά από το GTR. Οι πολύ κοντές 1η-2α-3η μάλλον δίνουν αυτή την ψευδαίσθηση.
-
ναι βεβαια αυτο μου φερνει στο μυαλο τη διαφωνια που ειχαμε για τα μοτερ tsi 160 και το 170αρι multiair της a/r
(τι φαινεται και τελικα μετριεται)παντως σιγουρα το nissan εχει πιο δυνατο μοτερ γιατι ειναι πολυ πιο βαρυ και το οτι καθεται κοντα της απο μονο του ειναι η πιο τρανη αποδειξη
οπως και να χει η ferrari ειναι πολυ πιο δυνατη απο αυτα τα 2 και σιγουρα πιο ικανη, ομως σε μια διαδρομη θα πονταρα στην ευκολια του nissan συγκριτικα με το σαφως πιο δυνατο πισωκινητο τερας
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Αναρωτιέμαι αν θα είναι πιο γρήγορη σε μια στριφτερή διαδρομή σε σχέση με ένα Nissan GT-R.Μάλλον την απάντηση μας την έδωσε ο χρόνος της στην πίστα του top gear που είναι γεμάτη αρκετα κλειστές στροφές. Η 458 έκανε 1.19.1 και το GTR 1.19.7
Από την άλλη, σε μια ελληνική σκονισμένη στριφτερή διαδρομή ίσως το πάνω χέρι έχει το GTR λόγο τετρακίνησης
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
παρολο που η πορσε ειναι γαργαλημενη το αλλο φαινεται πιο δυνατο (απο στοκ turbo σιγουρα)
Η λέξη κλειδί εδώ είναι το ρήμα 'φαίνεται', καθώς σε μετρήσεις στην ευθεία η 997ΤΤ είναι πάντα μπροστά από το GTR. Οι πολύ κοντές 1η-2α-3η μάλλον δίνουν αυτή την ψευδαίσθηση.
Παντως την σχετικη ιστορια του qsis, ακουσα και εγω, δια στοματος μαλιστα του sign-b
-κατοχου GT-R- αναφερομενος σε μεγαλη βολτα απο την παραλιακη προς Σουνιο, οπου φιλος του -και πρωην οδηγος αγωνων- με 997ΤΤ δεν μπορουσε να σταθει 'στα ισια' σχεδον πουθενα με τον Godjila...
Με την 458 βεβαια, παρολη την μεταδοση μονο στους δυο τροχους, (αλλα και τα +90αλογα, και -200κιλα περιπου ) τα ηλεκτρονικα της ειναι τοσο εξελιγμενα και καλορυθμισμενα που μαλλον θα ειναι εξισου αποτελεσματικη ακομα και στο δικο μας μετριο-γλυστερο τεραιν...
Ferrari F458 Italia