-
Η 430 είναι εκπληκτική ακόμα και σήμερα. Ειλικρινά, εκτός από την 550 που ποτέ δεν με ξετρέλανε, δεν μπορώ να σκεφτώ σύγχρονη Ferrari που να δείχνει γερασμένη.
Η 458 όμως είναι απίστευτη και είναι άλμα μπροστά σε όλα τα επίπεδα.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
H 430 φαίνεται 'γερασμένη'. Η 458 μου φαίνεται πολύ πιο μοντέρνα και όμορφη.
Καθόλου δεν μ΄ενοχλεί να κυκλοφορώ με την ''γριά''....
θα πρεπει να το καταπιεις κι αυτο το φαρμακι..
ενω αμα ειχες 147 , σκεψου για ποσα χρονια θα ησουν αρχοντας
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
H 430 φαίνεται 'γερασμένη'. Η 458 μου φαίνεται πολύ πιο μοντέρνα και όμορφη.
Καθόλου δεν μ΄ενοχλεί να κυκλοφορώ με την ''γριά''....
θα πρεπει να το καταπιεις κι αυτο το φαρμακι..
ενω αμα ειχες 147 , σκεψου για ποσα χρονια θα ησουν αρχοντας
-
Ο χρήστης aggelosf έγραψε:
H 430 φαίνεται 'γερασμένη' μονο οταν ειναι διπλα της η 458.edit
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
H 430 φαίνεται 'γερασμένη' μονο οταν ειναι διπλα της η 458.
edit
Σωστός
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
H 430 φαίνεται 'γερασμένη' απο την μερα που βγηκε η 458.
edit
-
Ακομα και με μια μικρη βολτα στο τετραγωνο με μια F430, καταλαβαινεις οτι γενικοτερη
τεχνολογικη της εξελιξη ειναι τουλαχιστον 5 χρονια μπροστα, ακομα και ΤΩΡΑ που μολις αντικατασταθηκε.
Στοιχηματιζω, -μιας και την F458 δεν εχει προκυψει να την οδηγησω - τουλαχιστον απο αυτα που διαβαζουμε-βλεπουμε, οτι ειναι αντιστοιχα, τουλαχιστον 10 χρονια μπροστα απο την εποχη της. Αυτη ειναι και η σημαντικοτερη διαφορα μεταξυ τους
πιστευω, γιατι το στυλ και η φιλοσοφια, δεν εχουν αλλαξει. Απλα το 'τελειο' εχει γινει
'εξωπραγματικα τελειο' πλεον... -
Εγώ πάντως, έχοντας δει από κοντά και τις δύο, θεωρώ πως η 458 είναι πολύ πιο διακριτική απ' την 430, χωρίς όμως να είναι κομψότερη, ενώ δεν την βλέπω να αντέχει στο χρόνο (εμφανισιακά πάντα) όσο η 430 ή η 360. Και τη 'μακροζωία' ενός σχεδίου τη θεωρώ πολύ σημαντική. Φαντάσου να κυκλοφορείς με Ferrari πενταετίας και να σου λένε ότι έχεις το παλιό...
-
αποψη μου βεβαια αλλα πιστευω οτι η 360 και η 430 ηταν πολυ ασχημα αυτοκινητα δεδομενου ποσο λιγους συμβιβασμους ειχαν να κανουν στη φεραρι.
αυτη την ατσουμπαλη γραμμη των πισω ομων και την αναντιστοιχια της με το λεπτεπιλεπτο μπροστινο αυτοκινητου χωρις mc ferson δεν μπορω με τιποτα να την χωνεψω οσες φορες και να μου πουν οτι θελουν ικανη ψυξη τα κεντρομηχανα.
πιστευω οτι σε 20 χρονια ολοι θα μπορουν να ξεχωρισουν μια 355 απο μια 360-430 ή μια 458 απο μια απο τις 360-430 αλλα λιγοι την 360 απο την 430δεν εχω να πω το ιδιο για την 458, πιστευω οτι εχουν βρει πλεον στην φεραρι πολυ καλο συνδιασμο 'παθους' - φυσικης
οσο μου μιαζει με ασχημοπαπο τοσο με εξτασιαζει...
και επιτελους 5ακτινες ζαντες!!!! βαρεθηκα τα σιφωνια και τα ειδη κιγκαλεριας...
-
Ο χρήστης bab2112 έγραψε:
αποψη μου βεβαια αλλα πιστευω οτι η 360 και η 430 ηταν πολυ ασχημα αυτοκινητα δεδομενου ποσο λιγους συμβιβασμους ειχαν να κανουν στη φεραρι.αυτη την ατσουμπαλη γραμμη των πισω ομων και την αναντιστοιχια της με το λεπτεπιλεπτο μπροστινο αυτοκινητου χωρις mc ferson δεν μπορω με τιποτα να την χωνεψω οσες φορες και να μου πουν οτι θελουν ικανη ψυξη τα κεντρομηχανα.
πιστευω οτι σε 20 χρονια ολοι θα μπορουν να ξεχωρισουν μια 355 απο μια 360-430 ή μια 458 απο μια απο τις 360-430 αλλα λιγοι την 360 απο την 430δεν εχω να πω το ιδιο για την 458, πιστευω οτι εχουν βρει πλεον στην φεραρι πολυ καλο συνδιασμο 'παθους' - φυσικης
οσο μου μιαζει με ασχημοπαπο τοσο με εξτασιαζει...
και επιτελους 5ακτινες ζαντες!!!! βαρεθηκα τα σιφωνια και τα ειδη κιγκαλεριας...
Μα η 430 βασίζεται στην 360, για αυτό και μοιάζουν. Αντίθετα η 458 είναι εντελώς νέο μοντέλο. Αντίστοιχα, η 355 βασιζόταν στην 348, για αυτό και η μεταξύ τους ομοιότητα.
-
και χτες να εβγαινε η 430 και σημερα η 458 ειναι χασμα γενεων νιωθεις πως η 430 ειναι του 80 ενα πραγμα
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
και χτες να εβγαινε η 430 και σημερα η 458 ειναι χασμα γενεων νιωθεις πως η 430 ειναι του 80 ενα πραγμαΓιάννη σαν να υπερβάλεις λίγο... η F40 τότε τι σχεδιασης είναι; Του 1940;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
και χτες να εβγαινε η 430 και σημερα η 458 ειναι χασμα γενεων νιωθεις πως η 430 ειναι του 80 ενα πραγμα
Γιάννη σαν να υπερβάλεις λίγο... η F40 τότε τι σχεδιασης είναι; Του 1940;
η f40 δεν φενεται πουθενα οτι ειναι παλια! old school χωρις καθολου ηλεκτρονικα και βαρυ τιμονι οτι πρεπει να ειναι μια φερραρι
ας ειχαν τουλαχιστον επιλογη σε ολες τις φερραρι χειροκινητο κιβωτιο οχι μονο paddles -
Αυτό που λες είναι αντιφατικό από μόνο του. Old school και δεν φαίνεται παλιό; Διαφωνώ και για το χειροκίνητο. Οι Ferrari πρέπει να είναι στην κορυφή της τεχνολογίας και της πρωτοπορίας. Αφού τα ημιαυτόματα κιβώτια είναι τα ταχύτερα που υπάρχουν, και σε αφήνουν να συγκεντρωθείς καλύτερα σε πολύ γρήγορη οδήγηση, τέτοια πρέπει να έχουν οι Ferrari.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αυτό που λες είναι αντιφατικό από μόνο του. Old school και δεν φαίνεται παλιό; Διαφωνώ και για το χειροκίνητο. Οι Ferrari πρέπει να είναι στην κορυφή της τεχνολογίας και της πρωτοπορίας. Αφού τα ημιαυτόματα κιβώτια είναι τα ταχύτερα που υπάρχουν, και σε αφήνουν να συγκεντρωθείς καλύτερα σε πολύ γρήγορη οδήγηση, τέτοια πρέπει να έχουν οι Ferrari.ας ειναι στα επετειακια τους μοντελα στην αιχμη
το θεμα πρεπει να ειναι απλα αναλογικα εσυ και η μηχανη
Youtube Video(υπαρχει αμαξι πιο απλα σχεδιασμενο απο την f40 και την f50 και να φενονται οτι βγηκαν χτες απο το εργοστασιο?)
-
Κάτι σε Caterham θέλεις εσύ. Οι Ferrari ήταν πάντα στην αιχμή.
Η F50 όταν βγήκε είχε τεχνολογία και λύσεις κατευθείαν από την Formula 1. Πλαίσιο και πάνελς από ανθρακονήματα, κινητήρας-δομικό στοιχείο, 5 βαβλίδες στον κύλινδρο (όπως ήταν τότε στην F1) και στροφάρισμα στον Θεό.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κάτι σε Caterham θέλεις εσύ. Οι Ferrari ήταν πάντα στην αιχμή.δεν θα ελεγα οτι η f40 και η f50 ηταν στην αιχμη αφου ηταν απλες κατασκευες χωρις ιχνος ηλεκτρονικων(σχεδον) και με μοτερ που
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
Κάτι σε Caterham θέλεις εσύ. Οι Ferrari ήταν πάντα στην αιχμή.
δεν θα ελεγα οτι η f40 και η f50 ηταν στην αιχμη αφου ηταν απλες κατασκευες χωρις ιχνος ηλεκτρονικων(σχεδον) και με μοτερ που
Σου απάντησα παραπάνω για την F50. Τότε τα ηλεκτρονικά ήταν στα σπάργανα ακόμα, για αυτό και δεν είχαν καθώς δεν είχαν εξελιχθεί επαρκώς.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κάτι σε Caterham θέλεις εσύ. Οι Ferrari ήταν πάντα στην αιχμή.
δεν θα ελεγα οτι η f40 και η f50 ηταν στην αιχμη αφου ηταν απλες κατασκευες χωρις ιχνος ηλεκτρονικων(σχεδον) και με μοτερ που
Σου απάντησα παραπάνω για την F50. Τότε τα ηλεκτρονικά ήταν στα σπάργανα ακόμα, για αυτό και δεν είχαν καθώς δεν είχαν εξελιχθεί επαρκώς.
δεν ηταν καθολου στα σπαργανα αφου η gt ειχε τα κερατα της επανω
για να μην πω για την 550 -
Ποια GT? Η 550 ένα ABS είχε όλο κι όλο...
Ferrari F458 Italia