-
Χαιρετώ όλους!!!
Επειδή η οικογένεια αυξήθηκε κατά μια μονάδα, ήρθε η ώρα το C2 να μας αποχαιρετήσει και να αγοράσουμε ένα μεγαλύτερο.
Προσανατολίζομαι σε μικρομεσαίο ή πολυμορφικό και κατά προτίμηση (ημι)αυτόματο.
Έχω τα εξής διλλήματα:
1)Καινούργιο ή μεταχειρισμένο.
Στους καιρούς που ζούμε αξίζει να δώσεις από 17.000 + , ή σε συμφέρουν οι προσφορές που κάνουν τώρα οι εταιρίες ?
2)Βενζίνη ή diesel.
Μένω στην Αθήνα, κοντά στο αεροδρόμιο και μπορώ να αγοράσω diesel. Με την νομαθεσία τι προβλέπετε.( Το αυτοκίνητο θα το κρατήσω μάλλον καμιά 10αριά χρόνια).
Άπο δευτέρα θα ξεκινήσω την γύρα στις αντιπροσωπείες να δω τι μοντέλα diesel υπαρχουν στις κατηγορίες και σε τι τιμές.
Εχω κάνει μερικές σκέψεις. Toyota Auris 1.4D Auto, Opel Meriva 1.3(75ps ή 90ps?)
Aν ύπηρχε Scenic 1.5D εύκολα.
Σε μτχ έχω βρειhttp://www.car.gr/classifieds/cars/view/569117/
http://www.autotriti.gr/usedcars/search ... dKausimo=1
http://www.automoto.gr/used-cars-TOYOTA ... 19148.html
http://www.automoto.gr/used-cars-TOYOTA ... 99709.html
Θα ήθελα τις γνώμες σας. Θα με βοηθήσετε πολύ
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Χαιρετώ όλους!!!
Επειδή η οικογένεια αυξήθηκε κατά μια μονάδα, ήρθε η ώρα το C2 να μας αποχαιρετήσει και να αγοράσουμε ένα μεγαλύτερο.
Προσανατολίζομαι σε μικρομεσαίο ή πολυμορφικό και κατά προτίμηση (ημι)αυτόματο.
Έχω τα εξής διλλήματα:
1)Καινούργιο ή μεταχειρισμένο.
Στους καιρούς που ζούμε αξίζει να δώσεις από 17.000 + , ή σε συμφέρουν οι προσφορές που κάνουν τώρα οι εταιρίες ?
2)Βενζίνη ή diesel.
Μένω στην Αθήνα, κοντά στο αεροδρόμιο και μπορώ να αγοράσω diesel. Με την νομαθεσία τι προβλέπετε.( Το αυτοκίνητο θα το κρατήσω μάλλον καμιά 10αριά χρόνια).
Άπο δευτέρα θα ξεκινήσω την γύρα στις αντιπροσωπείες να δω τι μοντέλα diesel υπαρχουν στις κατηγορίες και σε τι τιμές.
Εχω κάνει μερικές σκέψεις. Toyota Auris 1.4D Auto, Opel Meriva 1.3(75ps ή 90ps?)
Aν ύπηρχε Scenic 1.5D εύκολα.
Σε μτχ έχω βρειhttp://www.car.gr/classifieds/cars/view/569117/
http://www.autotriti.gr/usedcars/search ... dKausimo=1
http://www.automoto.gr/used-cars-TOYOTA ... 19148.html
http://www.automoto.gr/used-cars-TOYOTA ... 99709.html
Θα ήθελα τις γνώμες σας. Θα με βοηθήσετε πολύ
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Χαιρετώ όλους!!!
Επειδή η οικογένεια αυξήθηκε κατά μια μονάδα, ήρθε η ώρα το C2 να μας αποχαιρετήσει και να αγοράσουμε ένα μεγαλύτερο.
Προσανατολίζομαι σε μικρομεσαίο ή πολυμορφικό και κατά προτίμηση (ημι)αυτόματο.
Έχω τα εξής διλλήματα:
1)Καινούργιο ή μεταχειρισμένο.
Στους καιρούς που ζούμε αξίζει να δώσεις από 17.000 + , ή σε συμφέρουν οι προσφορές που κάνουν τώρα οι εταιρίες ?
2)Βενζίνη ή diesel.
Μένω στην Αθήνα, κοντά στο αεροδρόμιο και μπορώ να αγοράσω diesel. Με την νομαθεσία τι προβλέπετε.( Το αυτοκίνητο θα το κρατήσω μάλλον καμιά 10αριά χρόνια).
Άπο δευτέρα θα ξεκινήσω την γύρα στις αντιπροσωπείες να δω τι μοντέλα diesel υπαρχουν στις κατηγορίες και σε τι τιμές.
Εχω κάνει μερικές σκέψεις. Toyota Auris 1.4D Auto, Opel Meriva 1.3(75ps ή 90ps?)
Aν ύπηρχε Scenic 1.5D εύκολα.
Σε μτχ έχω βρειhttp://www.car.gr/classifieds/cars/view/569117/
http://www.autotriti.gr/usedcars/search ... dKausimo=1
http://www.automoto.gr/used-cars-TOYOTA ... 19148.html
http://www.automoto.gr/used-cars-TOYOTA ... 99709.html
Θα ήθελα τις γνώμες σας. Θα με βοηθήσετε πολύ
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Το V50 ειναι αρτια επιλογη. Δε θα τσουλαει ιδιαιτερα αλλα θα φορτωνεις μπαγκαζια και δε θα εχεις κανενα προβλημα!Επισης θα σου προτεινα κατι τετοιο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/467694/ η αυτο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/713912/
Επισης αν θες μικρομεσαιο καλυτερα να δεις golf/focus/c4/bravo παρα απο αυτο το Ιαπωνικο παραμορφωμενο αυτοκινητο.
-
Εφόσον βάζεις στη λίστα σου το Scenic 1.5 dci το Megane Hatch 1.5 dci δεν το σκέφτεσαι? Αν μιλάμε πάντα για diesel?
Αλλιώς μπορείς να πας σε 1.4 TCE σε Megane Hatch ή Estate (για ακόμη μεγαλύτερους χώρους κ ομορφιά) τα οποία με προσφορές από 2.500-3.500 euro βγαίνουν σε εξαιρετικές τιμές.
Αυτά επείδη βλέπω ότι δεν είσαι αρνητικός σε Renault. Οσο μας συγκεκριμενοποιείς γούστα και ανάγκες μπορούμε να ρίξουμε κ άλλες προτάσεις.
-
επιτέλους το V50/s40 το φέρνουν πλέον σε 2 εκδόσεις 1.6D
115 ps 6-speed
109 ps 5-speed & start-stop -
Νυφίτσα σιδεροκέφαλος και να τα χιλιάσεις (τα ποστ)
1)Καινούργιο ή μεταχειρισμένο.
Στους καιρούς που ζούμε αξίζει να δώσεις από 17.000 +...Σόρυ, αλλά είσαι ο μόνος αρμόδιος να απαντήσεις σωστά αυτή την γενική ερώτηση. Το πιο καλό αυτοκίνητο είναι το καινούργιο, αλλά το καινούργιο δεν είναι πάντα και η καλύτερη αγορά που μπορεί κάποιος να κάνει πάντοτε. Εξαρτάται από τα συγκυριακά και γενικά οικονομικά του κυρίως, καθώς και από τα πλάνα του και τη χρήση του.
Επειδή ο καθένας θα σου πει το μακρύ και το κοντό του, ζύγισέ τα ΕΣΥ και αποφάσισε.2)Βενζίνη ή diesel.
Μένω στην Αθήνα, κοντά στο αεροδρόμιο και μπορώ να αγοράσω diesel...Δεν είναι τόσο θέμα που μένεις, αλλά ΚΥΡΙΩΣ που κινείσαι με το ΙΧ σου. Κάποιες ζώνες είναι απαγορευμένες, και ο σωστός τρόπος να διαφωνείς με έναν νόμο που δεν θεωρείς σωστό δεν είναι να τον γράφεις μέχρι να σε πιάσουνε.
Για Σενίκ 1.500 ντίζελ τώρα θέλει προσοχή.
Βγαίνει σε 3 εκδόσεις, μία των 85 ίππων euro 4, μία των 105 ίππων πάλι euro 4, και μία 110 ίππων αλλά euro 5 και με μικροφίλτρο καυσαερίων.
Σου κάνουν αυτές οι ιπποδυνάμεις για τους ρυθμούς σου και το φόρτωμα που επιφυλλάσεις στο αμάξι? Δεν έχουν εισαχθεί όλες στην χώρα μας, και αμφιβάλλω αν μπορούν πλέον οι euro 4.
Να θυμίσω επίσης ότι το ίδιο αυτοκίνητο σχεδόν όλοι το παίρνουν με 130 αλόγατα σε βενζίνη.
Μην ανησυχείς πάντως, υπάρχει και 1.900 κυβικά πετρέλαιο. Πληρώνεις κάτι παραπάνω αλλά πας αεροπορία σε σχέση με πριν. -
Σε Μεγκαν 5θυρο εχω μπει, και η αλήθεια είναι ότι δεν μου άρεσε, ειδικά οι πίσω θέσεις.
Το Ford C-Max το είχα δει, αλλά είχα την απόρια μήπως είναι λίγοι οι 90 ίπποι. Δεν θέλω να βαζω φωτιά στο δρόμο, αλλά θα ήθελα με ενα τυπικό φόρτωμα να κινήται αξιοπρέπως.
Το Auris είναι το μόνο μέχρι στιγμής που εχω βρει και σε αυτόματο.
Δεν ανέφερα πριν ότι προτιμώ τα αμάξια που ΔΕΝ έχουν χαμηλή οροφή(όπως Megane,Bravo,Leon). Bέβαια θα τα κοιτάξω και αυτά. -
Εχει και με 109 ps το c-max.Δες την αγγελια που ποσταρα.
-
Το Ford C-Max το είχα δει, αλλά είχα την απόρια μήπως είναι λίγοι οι 90 ίπποι.
Πρώην συνάδελφος το πήρε κατόπιν προτροπής μου με 115 ίππους (βενζίνη), και μου γκρινιάζει γιατί είναι σχετικά αργό για τα γούστα του. Οδήγησέ το, αλλά λάβε υπόψη ότι το μοντέλο είναι προς τη δύση της καρριέρας του.
-
Για τον 1.9 δεν το συζητώ, διότι τα λεφτά ειναι πολλά και είναι πάνω από 1600 κ.εκ. που έχω σαν ταβάνι(δεν το εγραψα πριν).
Για τους 1.5 μιλαμε για το καινούργιο scenic? Αυτο πωλείται στο εξωτερικό? Μεταχειρισμένο scenic το αποκλείω.Απ’όσο ξέρω το νοήτο τετράγωνο Α.Ο.-Ε.Ο.-Παραλιακή-Βάρης Κορωπίου επιτρέπεται και έξω από αυτό. Δηλ Βάρκιζα, Σπατα, Πεντέλη επιτρέπεται?
Sorry νόμιζα ότι ηταν με τους 90 ίππους. Ορθη επιλογή, αλλά αρκετα χλμ.
Ξέρετε τι συντήρηση χρειάζονται οι ντιζελ κινητήρες. Το κοστος των σερβις σε σχέση με την βενζίνη?
-
Για τους 1.5 μιλαμε για το καινούργιο scenic? Αυτο πωλείται στο εξωτερικό?
Nαι, αβέρτα.
Ξέρετε τι συντήρηση χρειάζονται οι ντιζελ κινητήρες. Το κοστος των σερβις σε σχέση με την βενζίνη?
Ένας σύγχρονος πετρελαιοκινητήρας euro5, έχει λίγο μεγαλύτερο κόστος συντήρησης από έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκίνητο. Είναι συνήθως τούρμπο, έχει μικροφίλτρα στα καυσαέρια τα οποία θέλουν έκπλυση ή αντικατάσταση ανά τακτά διαστήματα, θέλει περισσότερο λάδι και υγρό ψυγείου. Οι διαφορές είναι αστείες όμως μπροστά στα οφέλη που έχεις στην κατανάλωση καυσίμου.
Εντούτοις υπάρχει ένα θεματάκι έκτακτης συντήρησης (ήγουν βλάβη ) που πρέπει να είναι γνωστό εκ των προτέρων. Ένα βασικό τμήμα αυτού του κινητήρα, εκτός από το τούρμπο, είναι η αντλία πετρελαίου υψηλής πίεσης. Σπάνια παθαίνει βλάβη (νταξ΄όχι και τόσο... ), αλλά αν αυτό συμβεί τότε κλάψε ότι οικονομία έχεις πετύχει μέχρι τότε. Η επισκευή της κοστίζει έως και 3.000 ευρώ (600 ευρώ αν ήταν βενζινοκίνητο ), τα ανταλλακτικά είναι μόνο γνήσια και ορισμένες φορές δεν υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα, το δε αυτοκίνητο ενδεχομένως μείνει στον τόπο και μάλλον θα πάρει μέρες μέχρι να μαζευτεί.έδιτ
Το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι η αντλία πολλές φορές δεν καλύπτεται από εγγύηση. -
Καλημέρα σας,
Και εγώ σκεφτόμουν για αγορά πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου, αλλά μετά από κάποιες συζητήσεις με ταξιτζήδες, άλλαξα εντελώς γνώμη για το πόσο οικονομικό είναι το πετρέλαιο τελικά.
- Το κόστος συντήρησης πετρελαιοκινητήρα και βενζινοκινητήρα δεν έχει μεγάλη διαφορά. Το κανονικό σέρβις δηλαδή γιατί αν τύχει π.χ. καμιά αντλία πετρελαίου, όπως αναφέρθηκε και από άλλον, ... άστα να πάνε.
- Με τις ισχύουσες τιμές των καυσίμων, πετρέλαιο 1,20 €/lt και βενζίνη 1,46 €/lt (ypan, Αττική, 30–07-2010), η διαφορά στην τιμή που έχουν τα πετρελαιοκίνητα με τα βενζινοκίνητα, για αγορά καινούργιου με παραπλήσια ισχύ, δίνει το ακόλουθο συμπέρασμα :
Έστω τα εξής μοντέλα (επιλέχτηκαν επειδή έχουν μικρή διαφορά στην τιμή) :
SEAT Altea XL 1.6 CR, 105 PS, 4,8 lt/100 km, 24.800 €.
SEAT Altea XL 1.4 TSI, 125 PS, 6,4 lt/100 km, 21.150 €.
Η διαφορά στην τιμή είναι 3.650 €.
Η διαφορά στην κατανάλωση είναι 1,6 lt/100 km, δηλαδή στα 100 km γλυτώνεις 1,6*1,46=2,336 €.
Για να καλυφθεί η διαφορά της τιμής που πλήρωσες παραπάνω για την αγορά, θα πρέπει να διανύσεις : 3.650 € * 100 km / 2,336 € = 156.250 km δηλαδή περίπου σε 8 χρόνια.
Αν τα μοντέλα που ενδιαφέρεσαι έχουν μεγαλύτερη διαφορά στην τιμή, τότε χρειάζονται περισσότερα χρόνια για την απόσβεση.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Βασίλης
-
Να προσθέσω σε όσα είπε ο dstou ότι ο συνηθέστερος τρόπος καταστροφής της αντλίας των σύγχρονων καθαρών πετρελαιοκινητήρων είναι η κακή ποιότητα καυσίμου...
@ vasmark
Στην πράξη η διαφορά στην κατανάλωση είναι μάλλον μεγαλύτερη. Και μεγαλώνει όσο πιο γκαζοφονιάς είσαι ή όσο πιο ζόρικα (ανηφόρες, φορτία) του βάζεις.Όπως και να έχει καλό είναι όποιος ετοιμάζεται να πρωτοπάρει πετρέλαιο να κάνει εκτεταμένες δοκιμές. Οδηγιέται λίγο διαφορετικά...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
@ vasmark
Στην πράξη η διαφορά στην κατανάλωση είναι μάλλον μεγαλύτερη. Και μεγαλώνει όσο πιο γκαζοφονιάς είσαι ή όσο πιο ζόρικα (ανηφόρες, φορτία) του βάζεις.Όπως επίσης και η διαφορά στην τιμή είναι μεγαλύτερη.
Μετά από αυτούς τους υπολογισμούς που είχα κάνει, το πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο το έβγαλα από την λίστα. Αν αλλάξουν οι τιμές, βλέπουμε. Για κάποιον που κάνει 50.000 km τον χρόνο συμφέρει το πετρελαιοκίνητο. -
ερώτηση μόνιμη κατοικία Αρτέμιδα Λούτσα παραλία παίζει diesel για μένα?
-
Ο χρήστης VasMark έγραψε:
Καλημέρα σας,Και εγώ σκεφτόμουν για αγορά πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου, αλλά μετά από κάποιες συζητήσεις με ταξιτζήδες, άλλαξα εντελώς γνώμη για το πόσο οικονομικό είναι το πετρέλαιο τελικά.
- Το κόστος συντήρησης πετρελαιοκινητήρα και βενζινοκινητήρα δεν έχει μεγάλη διαφορά. Το κανονικό σέρβις δηλαδή γιατί αν τύχει π.χ. καμιά αντλία πετρελαίου, όπως αναφέρθηκε και από άλλον, ... άστα να πάνε.
- Με τις ισχύουσες τιμές των καυσίμων, πετρέλαιο 1,20 €/lt και βενζίνη 1,46 €/lt (ypan, Αττική, 30–07-2010), η διαφορά στην τιμή που έχουν τα πετρελαιοκίνητα με τα βενζινοκίνητα, για αγορά καινούργιου με παραπλήσια ισχύ, δίνει το ακόλουθο συμπέρασμα :
Έστω τα εξής μοντέλα (επιλέχτηκαν επειδή έχουν μικρή διαφορά στην τιμή) :
SEAT Altea XL 1.6 CR, 105 PS, 4,8 lt/100 km, 24.800 €.
SEAT Altea XL 1.4 TSI, 125 PS, 6,4 lt/100 km, 21.150 €.
Η διαφορά στην τιμή είναι 3.650 €.
Η διαφορά στην κατανάλωση είναι 1,6 lt/100 km, δηλαδή στα 100 km γλυτώνεις 1,6*1,46=2,336 €.
Για να καλυφθεί η διαφορά της τιμής που πλήρωσες παραπάνω για την αγορά, θα πρέπει να διανύσεις : 3.650 € * 100 km / 2,336 € = 156.250 km δηλαδή περίπου σε 8 χρόνια.
Αν τα μοντέλα που ενδιαφέρεσαι έχουν μεγαλύτερη διαφορά στην τιμή, τότε χρειάζονται περισσότερα χρόνια για την απόσβεση.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Βασίλης
4,8 lit * 1,2=5.76 e/100 km
6,4 lit *1,46=9,34 e/100 km
Διαφορα 3,584 e για καθε 100 km
Ο χρονος αποσβεσης πεφτει στα 100κ km 3-5 χρονια -
Το ότι θα κάνεις και μια βόλτα παραπάνω χωρίς να το μετανιώνει η τσέπη σου το σκέφτεσαι; Την ελευθερία που θα έχεις να γυρίσεις τουλάχιστον 1000χλμ με ένα ρεζερβουάρ; Μήπως το ότι δύσκολα θα κάψει φλάντζα ή το τούρμπο που δουλεύει σε χαμηλώτερη θερμοκρασία θα κρατήσει πολύ παραπάνω; Ή η μηχανή που θα βγάλει με περίσσεια άνεση πάνω από 500.000χλμ; Ή μήπως το πόσο πιο εύκολα θα το πουλήσεις αν το βαρεθείς γιατί τώρα με ακριβή βενζίνη και ψηλές καταναλώσεις όλοι τα σκοτώνουν τα βενζινοκίνητα;
Τους ταρίφες ΔΕΝ πρέπει να τους ακούς γιατί είναι φραγκοφονιάδες και δεν συντηρούν σε τεράστιο ποσοστό τα αυτοκίνητά τους. Οι αντλίες δε, πια μας έχετε πρήξει όλοι οι ειδικοί εδώ μέσα με το πόσο χαλάνε...Αφού δεν έχετε πετρελαιοκίνητα που ξέρετε αν χαλάνε; Όλη την ώρα αντλίες αλλάζουμε εμείς στο συνεργείο!!! Να πάω να κάνω εισαγωγή να κονομίσω... Για τα καύσιμα: Και στα δύο diesel(100.000χλμ 2006μοντ και 80000χλμ2007μοντ) που έχω υπάρχει νεροπαγίδα με ένδειξη στο ταμπλό. Κάνω περίπου κατα μέσο όρο πάνω από 1000χλμ κάθε Σ/Κ και βάζω καύσιμα όπου βρω και φτηνά. ΠΟΤΕ δεν εχει ανάψει το λαμπάκι....
Άλλωστε εσύ δεν θέλεις ένα αμάξι που θα κινείται μόνο σε κίνηση με το μέγιστο φόρτο στο σταμάτα ξεκίνα όλη του τη ζωή. Εσύ θέλεις να έχεις κάτι να σε πηγαίνει μακρυά με χαμηλό κόστος. Πάρε το diesel όχι γιατί θα βγάλει απλά τα λεφτά του αλλά γιατί είναι συνολικά καλύτερο. Άσε τη βενζίνη...
-
Να σημειωσω οτι στις καταναλωσεις που εγραψε ο Βασιλης, ειναι εργοστασιακες. Ολοι ξερουμε οτι οι εργοστασιακες απο τις πραγματικες εχουν αποκλιση με σαφως μεγαλυτερη αυτη της βενζινης.
@Puntofato Οντως δεν θα ξαναγοραζες βενζινη?
Ξερετε αν υπαρχουν στην Αθηνα diesel για test drive?
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Πάρε το diesel όχι γιατί θα βγάλει απλά τα λεφτά του αλλά γιατί είναι συνολικά καλύτερο. Άσε τη βενζίνη...Τι εννοεί ο ποιητής; Ένα Punto Evo diesel είναι πιο αργό, πιο βαρύ και με χειρότερη κατανομή βάρους και άρα πιο υποστροφικό από ένα Punto Evo T-Jet. Πως γίνεται να είναι καλύτερο συνολικά;
Αγορά αυτοκινήτου (diesel?)