Καλημέρα σας,
Ταξίδι από Βέροια - Σέρρες :
Φορτίο : 2 άτομα
Συνολική απόσταση : 323,3 km
Μετάβαση (164,7 km) : μέσω Χαλκηδώνας (62 km σε επαρχιακό δρόμο) με 40 - 100 km/h) και τα υπόλοιπα 102,7 km με μέγιστη 110 km/h (ελάχιστη 50 km/h).
Επιστροφή (158,6 km) : μέχρι τον κόμβο Νησελίου - Αλεξανδρείας (133,6 km) με μέγιστη 110 km/h (ελάχιστη 50 km/h) και τα υπόλοιπα 25 km από τον επαρχιακό δρόμο, μέση ταχύτητα 80 km/h.
Σημείο αρχής και τέλους μέτρησης : το ίδιο πρατήριο στο Μακροχώρι Ημαθίας (το εμπιστεύομαι).
Αυτοκίνητο : Mercedes 190E 1,8 (1991) με μετατροπή σε υγραερίου μέσα Ιουνίου 2012. (Το αυτοκίνητο είναι αυτό που φαίνεται δεξιά και οι καταναλώσεις του στην υπογραφή.)
Ποσότητα καυσίμου : 25,78 lt LPG (21,89 €).
Μέση κατανάλωση ταξιδιού : 8,0 lt/100km.
Latest posts made by vasmark
-
RE: Έρευνα Κατανάλωσης
-
RE: Έρευνα Κατανάλωσης
Ο χρήστης aris07 έγραψε:
Ενδιαφέρον άρθρο για το πως μετριέται η κατανάλωση
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... /91252.aspΕυρωπαϊκή και Ιαπωνική μέθοδος μέτρησης της κατανάλωσης των οχημάτων :
http://www.fuelsaver.govt.nz/explain.htmlΗ ιστοσελίδα είναι από την κυβέρνηση της Νέας Ζηλανδίας, αλλά οι μέθοδοι ισχύουν.
Όπως θα διαβάσετε, οι μετρήσεις γίνονται σε εργαστήριο και όχι σε πραγματικές συνθήκες κίνησης (τις οποίες προσπαθούν να εξομοιώσουν στο εργαστήριο).
Κατά την γνώμη μου, η «εκτός πόλεως» μέθοδος μέτρησης κατανάλωση που δίνουν οι κατασκευαστές δεν ανταποκρίνεται καθόλου σε πραγματικές συνθήκες κίνησης σε αυτοκινητόδρομο. Όχι πως συμφωνώ με την «αστική» μέτρηση, αλλά τουλάχιστον στην αστική η μέση ταχύτητα (18 km/h βάση του διαγράμματος που δίνουν και όχι 19) ταιριάζει με πραγματικές συνθήκες. Σε κίνηση σε αυτοκινητόδρομο, τα 63 km/h (62,5 km/h βάση του διαγράμματος) είναι μάλλον λίγα. Περίμενα η διαδικασία να είχε τουλάχιστον 80 - 90 km/h μέση ταχύτητα.
Μάλλον ήταν πιο αξιόπιστα και πιο «πραγματικά» τα στοιχεία που έδιναν παλαιότερα οι κατασκευαστές για την κατανάλωση : αστική, 90 km/h και 120 km/h . -
RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
Καλησπέρα και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
Σαν ποιο έμπειροι οδηγοί από μένα, θα ήθελα να παραθέσω τα στοιχεία χρήσης του προηγούμενου αυτοκινήτου μου για το αν ήταν τελικά οικονομικό ή όχι. Τα στοιχεί ήταν τα εξής :
SEAT IBIZA 1.2s (1989)
Συνολικά διανυθέντα km : 46.400 km (6.327 km/έτος)
Χιλιομετρητής : 272.357 - 225.956
Χρόνος χρήσης : 88 μήνες (Φεβρουάριος 2002 - Ιούνιος 2009)Μέση κατανάλωση καυσίμου : 8,9 lt/100 km
Συνολικό κόστος καυσίμου : 3.367,00 € (Α)Συνολικά έξοδα συντήρησης 4.790,50 € (Β)
Ασφάλεια 1.840,00 €
Τέλη κυκλοφορίας 670,00 €
Κάρτες Ελέγχου Καυσαερίων 90,00 €
ΚΤΕΟ 114,50 €
ΣΥΝΟΛΟ 2.714,50 € (Γ)Αξία αγοράς αυτοκινήτου : 1.235,00 € (Δ)
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ Α+Β+Γ+Δ 12.107,00 € 1.650,95 €/έτος
Κόστος ανά km 0,26 €Το μέσο φορτίο του αυτοκινήτου ήταν περίπου 250 kg (δηλαδή περίπου 3 άτομα). Με μέγιστο φορτίο τα 425 kg καταλαβαίνεται ότι αρκετές φορές κινούνταν φορτωμένο (και υπεροφορτωμένο), εξού και η αυξημένη κατανάλωση. Εγώ πάντως παράπονο δεν έχω. Ήμουν το τρίτο του αφεντικό. Πολύ καλά τα πήγε όλα αυτά τα χρόνια, παρά την ηλικία του, ούτε παρουσίασε σοβαρή βλάβη.
-
RE: Προβλημα πιεσης ελαστικων
Καλησπέρα και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
Η μείωση της πίεσης σε όλα τα λάστιχα συγχρόνως, αν αποκλείσουμε την περίπτωση ότι το αυτοκίνητο οδηγήθηκε σε άσχημο δρόμο, μπορεί να οφείλεται από :
α. Πιθανή βλάβη του πιεσόμετρου (τα πιεσόμετρα στα πρατήρια δέχονται συχνά κακομεταχείριση, οπότε δεν είναι και τόσο αξιόπιστα).
β. Διακίμανση της ατμοσφαιρικής θερμοκρασίας. Μία πτώση της θερμοκρασίας 10 οC έχει μείωση στην πίεση του αέρα 0,1 bar. Αν δηλαδή όταν πριν 1-2 εβδομάδες έβαλες τις σωστές πιέσεις (όπως αναφέρεις 32/30 Μ/Π) είχε θερμοκρασία π.χ. 20 oC και σήμερα είχε 5 oC, η πίεση από τα 32 (2,2 bar) θα κατέβηκε στα 29,5 (2,04 bar). -
RE: Έρευνα Κατανάλωσης
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
Ακούστε και αυτό.
Η Bugatti Veyron με τέρμα γκαζι για 12 λεπτά,καίει 100 λίτρα το χιλιόμετρο!
Πάω για αγορά καθημερινού αυτ/του!Mε τέρμα γκάζι, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο καλύπτει σε 12 λεπτά πάνω από 80 χιλιόμετρα. Αν έκαιγε 100lt/km ήθελε ρεζερβουάρ 8000lt για να καταφέρει να τρέξει επί 12 λεπτά. Κάτι άλλο ήθελες να γράψεις μάλλον.
Ήθελε να γράψει πως με την μέγιστη ταχύτητά της, «πίνει» το ρεζεβρουάρ σε 12 λεπτά.
-
RE: Έρευνα Κατανάλωσης
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Εγώ πώς καταφέρνω να έχω μωτ στην Αθήνα κάτω από 35...;;; (με ανάλογα αυξημένη κατανάλωση φυσικά). Και καλές ροές πετυχαίνω σε μεγάλους δρόμους κλπ... αλλά μωτ εκεί, 32-33...Ε, εντάξει είναι Εγώ κάνω διαδρομή 2 χλμ σε 4-5 λεπτά (αν βέβαια βρω θέση για παρκάρισμα). Αν τύχει να χρειαστεί να κατεβάσω βράδυ το αυτοκίνητο στο σπίτι, μπορεί να κάνω και 10 λεπτά . Συγκριτικά, με τα πόδια κάνω την ίδια διαδρομή σε 20 λεπτά. Ή με άλλα λόγια (για να μην βγω από το θέμα της συζήτησης ) 75 kcal/km (μετρημένα με το κινητό μου Sony-Ericsson W710i).
(onyx, σε ευχαριστώ για την βοήθεια )
-
RE: Έρευνα Κατανάλωσης
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Ψαξε με τα στοιχεια του αυτοκινητου σου το sprintmotor.de...
Βγάζει μήνυμα ότι το sprintmotor.de είναι για πούλημα. Στο auto-types.com kai sto cars-data.com το δίνει μέση κατανάλωση 8,9 lt/100km.
Σε ευχαριστώ πολύ . Το βρήκα. Σχετικά καλά είμαι με τα 9,65 lt100km, αν σκεφτεί κανείς ότι τα περισσότερα είναι σε επαρχιακό δρόμο (50-100 km/h).
Έκανα λογαριασμό και άρχισα να τα περνάω.
Έψαξα και για το SEAT, αλλά βρήκα του '87 μοντέλο με 9+ κατανάλωση (εγώ είχα 8,87 μέση συνολική). -
RE: Έρευνα Κατανάλωσης
Ο χρήστης jimhs έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους,
μια αδιακριτη ερωτηση
γιατι αγορασες αυτοκινητο με τοσα χλμ???
τα χλμ αυτα ειναι με το ιδιο μοτερ?εχεις κανει καμια επισκευη?Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το ξέρω από το 2000 που άρχισα να εργάζομαι εδώ στο τεχνικό γραφείο, ήταν του ιδιοκτήτη από τον οποίο το αγόρασα (και αυτός αγόρασε άλλο). Πέρυσι που το 1ο μου αυτοκίνητο (Seat Ibiza 1.2s 1989, 3ο χείρι, το είχα από το 2002) έπαθε ... εγκεφαλικό (ηλεκτρονική ανάφλεξη - διανομέας και δεν μπόρεσα να βρω ανταλλακτικό), παρέδωσα τις πινακίδες και αγόρασα το 190Ε, Δεν υπήρχε και ανάγκη για να αγοράσω καινούργιο. Απ' ότι είχε αναφέραι ο 2ος ιδιοκτήτης, είχε αλλαχτεί ο κινητήρας πριν το 2000 (δεν ήξερε πότε ακριβώς, αλλά ούτε και ο 1ος ιδιοκτήτης θυμόταν). Αυτά τα 10 χρόνια σοβαρή βλάβη δεν είχε βγάλει (1-2 τρακαρίσματα με μεγαλύτερη ζημιά το μπροστά αριστερό φανάρι και φτερό). Και να πω την αλήθεια, ούτε είχε σωστή συντήρηση και περιποίηση. Τώρα που το έχω εγώ «περνάει» κάπως καλύτερα (ο λόγος που έκανε το ταξίδι Βέροια-Πάτρα-Βέροια με τον προηγούμενο ιδιοκτήτη του). Φαίνεται το έχει η μοίρα μου να δίνω λίγη «χαρά» στα αυτοκίνητα τα τελευταία χρόνια της ζωής τους (το ίδιο και με το Ibiza).
Από το 1ο μου αυτοκίνητο στο 2ο, έμεινε ίδιο το ύψος και μεγάλωσε το μήκος. Ελπίζω όταν έρθει η ώρα για το 3ο, να μείνει ίδιο το μήκος και να αυξηθεί το ύψος . -
RE: Έρευνα Κατανάλωσης
Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
Ψαξε με τα στοιχεια του αυτοκινητου σου το sprintmotor.de...Βγάζει μήνυμα ότι το sprintmotor.de είναι για πούλημα. Στο auto-types.com kai sto cars-data.com το δίνει μέση κατανάλωση 8,9 lt/100km.
-
RE: Έρευνα Κατανάλωσης
Καλησπέρα σε όλους,
Σαν πιο ειδικοί και πολύ πιο έμπειροι από μένα, για αυτοκίνητο Mercedes 190Ε 1.8 μοντέλο 1991 (αυτό που φαίνεται στο avatar μου), με συνολικά διανιθέντα χιλιόμετρα 603.000 (εγώ είμαι ο 3ος ιδιοκτήτης και το έχω ένα χρόνο) συνολική μέση κατανάλωση 9,65 lt/100km, με κίνηση κατά 65% σε επαρχιακό δρόμο (50-100 km/h), 25% στην πόλη και 10% σε αυτοκινητόδρομο (120-130 km/h) (ετήσια κατά προσέγγιση στοιχεία από πέρισυ τον Ιούλιο που το αγόρασα), καλά είναι; Έχει κανένας άλλος στοιχεία από ίδιο αυτοκίνητο; (σε αυτό το θέμα χμ... δεν νομίζω)
Η ελάχιστη κατανάλωση ήταν 8,45 lt/100km τον Απρίλιο, ένα ταξίδι αυθημερόν Βέροια-Πάτρα-Βέροια, 994 km μικτή διαδρομή (άλλος οδηγούσε και δεν ήμουν στο ταξίδι). Τα στοιχεία του κατασκευαστή για το 2.0 lt κινητήρα (στο βιβλιαράκι με τα χαρακτηριστικά του 1,8 δεν τα αναφέρει ) είναι : αστική 11,6, 90 km/h 6,4 και 120 km/h 8,3.