-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Πειραιας- δροσια Χαλκιδας-Τριπολη μεσω παλαιας εθνικης οδου μεχρι την ελευσινα-πειραιας-τριπολη-πειραιας.848 χιλιομετρα καταναλωση 5.4.λτ/100χλμ. Αυτοκινητο honda civic ima. Ολα τα χιλιομετρα εγιναν με ενα ρεζερβουαρ (50λτ). Η ταχυτητα ηταν προσαρμοσμενη στην Αθηνων -Κορινθου στα 132 χλμ και στην Κορινθου-Τριπολεως στα 115 και στις δυο κατευθυνσεις.(Η επιστροφη ηταν παντα αργα το βραδυ και δεν υπηρχε κουραγιο για πιο γρηγορα).Χρονους δεν μπορω να βαλω γιατι οι διαδρομες συνοδευονταν με στασεις για καφε ή για υπνο.
Να ένας αντάξιος συνάδελφος....
ΥΓ. Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει και ποιες οι μέσες καταναλώσεις???
Δυστυχως δεν ειμαι ανταξιος σου και εχει κανει μεγαλη εντυπωση η μεση καταναλωση σου.Το αυτοκινητο αγοραστηκε με περιπου 11.000 χλμ τωρα εχει κανει 41.οοο και η μεση καταναλωση απο τοτε που το πηρα (δεν το εχω ξαναμηδενισει το trip2 απο τοτε) einai 6,5 λτ/100χλμ.Να ξερεις παντως αν και οτι οι ανλυτικες σου παρουσιασεις με βοηθησαν πολυ για την αγορα του
-
Ο χρήστης VasMark έγραψε:
Αν μου επιτρέπεις, γνώμη δικιά μου :- Η σωστή πίεση των ελαστικών δεν επηρεάζει τόσο την κατανάλωση όσο η λάθος (μικρότερη ή μεγαλύτερη). Οπότε αν στα ελαστικά μπήκε η σωστή πίεση για το συγκεκριμένο φορτίο, το αυτοκίνητο δεν θα είχε μεταβολή στην κατανάλωση.
- Η συγκράτηση και η πιο ομαλή οδήγηση μάλλον είναι οι αιτίες της χαμηλότερης κατανάλωσης.
- Με το χαμήλωμα του αμαξώματος λόγω φορτίου η μετωπική επιφάνεια αλλάζει πάρα πολύ λίγο, όσο είναι το πλάτος του ελαστικού x το πόσο χαμήλωσε το αμάξωμα. Δηλαδή στην BMW 5 με μετωπική επιφάνεια : 1,800 x 1,435 x 85% = 2,196 m² η μείωση θα ήταν περίπου : 2 x 0,205 (πλάτος ελαστικού) x 0,03 (μείωση ύψους) = 0,0123 m² ήτοι 0,56%.
Αν με το φόρτωμα είχε χαμηλώσει το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, αυτό συνεπάγεται αύξηση της αεροδυναμικής αντίστασης του αυτοκινήτου, οπότε και αύξηση της κατανάλωσης. Και το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει από τους καλύτερους συντελεστές (0,28).
Κι εγώ νομίζω ότι απλά πήγαινα λίγο πιο κρατημένα κι όλα τα άλλα είναι άνευ σημασίας.... τα έβαλα περισσότερο χάριν συζητήσεως!
Και για το χαμήλωμα πίσω έτσι φαντάζομαι. Πάντως χαρά στο κέφι σου, εύγε για τους υπολογισμούς σου! 2 μικρά λαθάκια, σε λάστιχα έχω 225 και συντελεστή 0,27 (0,28 έχουν τα μοντέλα πάνω από 2λτ και η 540 και Μ5 έχουν ακόμα παραπάνω). -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Κι εγώ νομίζω ότι απλά πήγαινα λίγο πιο κρατημένα κι όλα τα άλλα είναι άνευ σημασίας.... τα έβαλα περισσότερο χάριν συζητήσεως!
Και για το χαμήλωμα πίσω έτσι φαντάζομαι. Πάντως χαρά στο κέφι σου, εύγε για τους υπολογισμούς σου! 2 μικρά λαθάκια, σε λάστιχα έχω 225 και συντελεστή 0,27 (0,28 έχουν τα μοντέλα πάνω από 2λτ και η 540 και Μ5 έχουν ακόμα παραπάνω).Τα 2 μικρά λαθάκια ήταν εν γνώση μου, γιατί δεν ήξερα ποιο μοντέλο έχεις και πήρα τα στοιχεία του κατασκευαστή για την 523i του 1995-2000 (0,28, 2,5 lt, 170 PS, 205/65VR15). Και 1 τρίτο 'λαθάκι' είναι η μετωπική επιφάνεια που την υπολόγισα χονδρικά (85%).
-
Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
... tires inflated well beyond recommended specifications ...
Με λάστιχα μπαλόνια (και αν έχουν CO2 με ακόμα μικρότερη αντίσταση κύλισης), οδήγηση με χειρουργική ακρίβεια, σε μία απολύτως επίπεδη διαδρομή (indiana), σε δρόμους τύπου περσικό χαλί (χωρίς το παραμικρό ίχνος ανωμαλίας) και με ταχύτητες ακριβώς στις δυνατότητες των υβριδικών μπορείς να δεις απίστευτες καταναλώσεις.
Ειδικά όταν βλέπεις ένα begamoth SUV των 2+ τόννων να καίει 3.1 lt/100 km απλά
Fiat Panda & Punto 1.3 Multijet πετυχαινουν τετοιες καταναλωσεις χωρις ιδιαιτερες προηποθεσεις!
Προσωπικα δεν ειμαι και πολυ υπερ των υβριδιων για να πω του στραβου το δικαιο...αλλα υπερ τις εξελιξης ειτε βενζινοκινητηρων/diesel, ειτε φουλ ηλεκτροκινητων!Παντως ζω για να δω μια μερα ΤΗΝ εξελιξη, που θα σου επιτρεπει ενα ηλεκτροκινητο ή μια ΜΕΚ που θα 'βγαζει' 2 & 3.000Km για πλακα! Ισως καποτε γινει και αυτο...τα δισεγγονα μας, μαλλον δε θα ξερουν τι παει να πει ανεφοδιασμος! Θα ανεφοδιαζονται με καθε σερβις...ΟΝΕΙΡΟ!
Αν το Fiat Panda & Punto 1.3 Multijet πετυχαίνουν τις καταναλώσεις του Prius (1.73 lt/100 km) που είναι στην ίδια κατηγορία (εντάξει δεν συζητάμε για το διθέσιο παλαιό Insight που ήταν στο διαγωνισμό) έστω και με λάστιχα μπαλόνια να καθήσω να με γα@@σεις.....
Επιστρέφοντας στις καταναλώσεις.
Σε κάθε περίπτωση έκανα εχθές το πρώτο μου ταξίδι μετά την αλλαγή για μία ακόμα φορά του software για τη λειτουργία του IMA. Τελικά ο μετρητής είναι πιο ακριβής και πραγματικά όταν πέσει το σύστημα στα 3 με 4 κουτάκια (κάτω από το μισό) το IMA απλά δεν δουλεύει. Βέβαια το CVT σώζει την κατάσταση και τα 95 αλόγατα σώζουν την κατάσταση χωρίς πολλά πολλά...
Κατά τα άλλα σε διαδρομή 1444.4 χιλιόμετρων εκ τα οποία μοιρασμένα με το παλαιό και το νέο software η κατανάλωση με full clima έφτασε τα 5.66 lt/100 (όσο και η μοιρασμένες ενδείξεις περισσότερες πληροφορίες στην υπογραφή). Η αλήθεια είναι ότι από τον Πτελεό ως και την Άφησσο (ολιγοήμερες διακοπές) η κατανάλωση έπεσε στο 4.9 και πάλι (εντάξει η κίνηση στον επαρχιακό με το ΙΜΑ πάνω από το μισό δεν επηρεάζεται) παρόλο που τα 40 από τα 80 km έγιναν με μέση 5.8 λόγω της κίνησης στην Ε.Ο. Οπότε ναι η κατανάλωση αυξήθηκε κατά 0.2 με 0.3 lt/100 km κάτι όμως που λίγο μα πολύ λίγο με ενοχλεί καθώς άλλος πια πληρώνει τη βενζίνη του οχήματος (και δεν είναι ο Εργοδότης μου...). Ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο 120 με 130 km/h και το CC on το οποίο σίγουρα οδηγεί σε μία αύξηση της κατανάλωσης κατά 0.2 ως 0.3 lt (αν λάβω υπόψη το περυσινό ταξίδι με τις ίδιες συνθήκες στην ίδια διαδρομή) αλλά σε σχέση με το πρώτο ταξίδι πριν 3 χρόνια όπου είχα σημειώσει 6.1 φαίνεται ότι τα 150 λιγότερα κιλά και φυσικά το στρώσιμο του κινητήρα (με τα ελαστικά της Michelin) είχαν θετικό τελικά αντίκτυπο παρόλο την μεγαλύτερη κατανάλωση (το 5.8 ήταν στην εκκίνηση στην Αθήνα η ένδειξη του BC και η ίδια ήταν στο τέλος οπότε.....).
Τα λάστιχα δεν είναι μπαλόνια (μάλιστα είναι και στην ονομαστική πίεση της HONDA των 30psi (thanks zorz) με αποτέλεσμα να είναι και πιο άνετο το ride.
Προσοχή το clima συνεχώς ανοιχτό και ναι όταν ο δείκτης των μπαταριών πέσει κάτω από το μισό δεν ενεργοποιείται το start-stop.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Τα λάστιχα δεν είναι μπαλόνια (μάλιστα είναι και στην ονομαστική πίεση της HONDA των 30atm με αποτέλεσμα να είναι και πιο άνετο το ride.Εχμ...
-
αύριο θα μαζέψω τα χαρτάκια μου απ τα βενζινάδικα ανα την ευρώπη και θα κάνω φουλ ανασκόπηση
μόλις έφτασα μετά απο περιπετιώδες ταξίδι επιστροφής, περισσότερα αύριο
-
κατάλαβα, τα μισά χαρτάκια θα λείπουν και θα μας βγεί η ΕΥΑ παπί
-
ε όχι και παπί κοτζάμ παπόρι
έχουμε και λέμε
είχαμε κάτι 7,3 στην ελλάδα με πολύ χαλαρές ταχύτητες, ένα 9,5 πηγαίνοντας δίχως αύριο για φλώρινα στον κτηνίατρο σαρμαδάκο, ένα 8άριστα σκόπια σερβία σχετικά χαλαρά, με μπόλικο επαρχιακό στα σκόπια από βίτολα έως βέλες και μετά σερβία ουγγαρία με σχετικα γρήγορες ταχύτητες στα 8,5 και κάτι.Αυστρία-Τσεχία χαλαρά, εξ ού και το 7,7 και μετά τσεχία γερμανία δίχως αύριο 9,6
κι ένα συγκεντρωτικό μέχρι τώρα
τα τελευταία ταξίδια μ έχουν βγάλει απ τα χαμηλά 8άρια, που τα βλέπω με το κιάλι πλέον
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Τα λάστιχα δεν είναι μπαλόνια (μάλιστα είναι και στην ονομαστική πίεση της HONDA των 30atm με αποτέλεσμα να είναι και πιο άνετο το ride.
Εχμ...
mea culpa mea culpa mea massima culpa...
2.2 atm = 30 psi....
-
Ο χρήστης jaxws έγραψε:
Πειραιας- δροσια Χαλκιδας-Τριπολη μεσω παλαιας εθνικης οδου μεχρι την ελευσινα-πειραιας-τριπολη-πειραιας.848 χιλιομετρα καταναλωση 5.4.λτ/100χλμ. Αυτοκινητο honda civic ima. Ολα τα χιλιομετρα εγιναν με ενα ρεζερβουαρ (50λτ). Η ταχυτητα ηταν προσαρμοσμενη στην Αθηνων -Κορινθου στα 132 χλμ και στην Κορινθου-Τριπολεως στα 115 και στις δυο κατευθυνσεις.(Η επιστροφη ηταν παντα αργα το βραδυ και δεν υπηρχε κουραγιο για πιο γρηγορα).Χρονους δεν μπορω να βαλω γιατι οι διαδρομες συνοδευονταν με στασεις για καφε ή για υπνο.
Να ένας αντάξιος συνάδελφος....
ΥΓ. Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει και ποιες οι μέσες καταναλώσεις???
Δυστυχως δεν ειμαι ανταξιος σου και εχει κανει μεγαλη εντυπωση η μεση καταναλωση σου.Το αυτοκινητο αγοραστηκε με περιπου 11.000 χλμ τωρα εχει κανει 41.οοο και η μεση καταναλωση απο τοτε που το πηρα (δεν το εχω ξαναμηδενισει το trip2 απο τοτε) einai 6,5 λτ/100χλμ.Να ξερεις παντως αν και οτι οι ανλυτικες σου παρουσιασεις με βοηθησαν πολυ για την αγορα του
Ελπίζω να μην σε πήρα στο λαιμό μου....
Υπάρχουν μερικά κόλπα και υπενθυμίσεις. Το βασικότερο είναι να βρεθείς όσο πιο γρήγορα στην επιθυμητή ταχύτητα και να αφήσεις το cvt να επιλέξει την μακρύτερη δυνατή σχέση ώστε να ανοίγει πρακτικά διάπλατα η πεταλούδα ώστε να έχεις τις μικρότερες ροϊκές απώλειες.
Από εκεί και πέρα για το κιβώτιο μπορείς να προσομοιώσεις το shift-up ή shift-down με το να πάρεις στιγμιαία το πόδι από το γκάζι ή να δώσεις κάτι σαν ξερογκαζιά (δεν υπάρχει στο ΙΜΑ κάτι τέτοιο στην πραγματικότητα).
Από εκεί και πέρα να ενημερώσω απλά ότι μου πήρε μερικά χιλιόμετρα (περίπου στα 200) ώστε να προσαρμοστώ στο νέο περιβάλλον. Στην επιστροφή λοιπόν σήμερα από Βόλο πέτυχα με ταχύτητες στα 100~110 χιλιόμετρα (το βράδυ χωρίς clima και CC) την καθόλα αξιοπρεπή κατανάλωση των 4.7 lt/100km καθώς από 220km και τα 4.9 lt/100km (Α.Ο. - Επαρχιακός Πήλιο - Ταξίδι ως Τρικέρι με 4 άτομα αλλά χωρίς clima λόγω της βροχόπτωσης του Σαββάτου) έπεσα στα 4.8 lt/100km στην έξοδο προς Κηφισίας και 4.7 lt/100km λίγα χιλιόμετρα παρακάτω στο Λυκαβηττό.
Φωτογραφίες αύριο....
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
ε όχι και παπί κοτζάμ παπόριέχουμε και λέμε
είχαμε κάτι 7,3 στην ελλάδα με πολύ χαλαρές ταχύτητες, ένα 9,5 πηγαίνοντας δίχως αύριο για φλώρινα στον κτηνίατρο σαρμαδάκο, ένα 8άριστα σκόπια σερβία σχετικά χαλαρά, με μπόλικο επαρχιακό στα σκόπια από βίτολα έως βέλες και μετά σερβία ουγγαρία με σχετικα γρήγορες ταχύτητες στα 8,5 και κάτι.Αυστρία-Τσεχία χαλαρά, εξ ού και το 7,7 και μετά τσεχία γερμανία δίχως αύριο 9,6
κι ένα συγκεντρωτικό μέχρι τώρα
τα τελευταία ταξίδια μ έχουν βγάλει απ τα χαμηλά 8άρια, που τα βλέπω με το κιάλι πλέον
Τελικά ο φόβος του να σε γδύσουν οι βενζινάδες της ΕΟ απέδωσε βλέπω....
Αν λάβουμε υπόψη ότι ο κινητήρας θέλει κάποια στιγμή άνοιγμα και καθαρισμό (γιατί έχουν περάσει και 300k) καλά είναι. Για σκέψου το όμως.
-
άσε χρήστο έχω να σκεφτώ άλλα τώρα...
viewtopic.php?f=15&t=9082&p=1958870#p1958870το έλεγα με τον τυπά που έκανε το τελευταίο σέρβις ότι κανονικά ο κινητήρας θέλει άνοιγμα, πλάνισμα τρίψιμο βαλβίδες με τόσα χλμ, αλλά μιας και προς το παρόν δεν παρουσιάζει σημάδια σοβαρής φθοράς, αυτό θα παραπεμφθεί μάλλον τουλαχιστον για τον μεθεπόμενο χρόνο, μιας και μια τέτοια επισκευή πάει κανα 300άρι στο νερό.
στην κόντρα με το δίλιτρο πάντως μιά χαρά στάθηκε, τα 210 κοντερίσια τα κατεβάσαμε φορτωμένοι με κλιμά
-
Αι φωτογραφίαι για την ικανοποίηση των απίστων dieseladwn....
Στην είσοδο προς Κηφισιά..
http://img507.imageshack.us/i/22082010303.jpg/
Στο τέλος της διαδρομής...
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Αι φωτογραφίαι για την ικανοποίηση των απίστων dieseladwn...........
Καλημέρα,
πολλά καίει, να το κοιτάξεις......
Καλοκαιρινή πρόσφατη οικογενειακή εκδρομή.....
Για βάλε και καμιά με 180Κm/h Χρήστο......όπως οι παρακάτω
Από αναφορά μου προηγούμενης σελίδας, προσφάτως στην Εγνατία με CC στα 175Km/h......
Diesel Rulezz....
-
Καλησπέρα σε όλους,
Σαν πιο ειδικοί και πολύ πιο έμπειροι από μένα, για αυτοκίνητο Mercedes 190Ε 1.8 μοντέλο 1991 (αυτό που φαίνεται στο avatar μου), με συνολικά διανιθέντα χιλιόμετρα 603.000 (εγώ είμαι ο 3ος ιδιοκτήτης και το έχω ένα χρόνο) συνολική μέση κατανάλωση 9,65 lt/100km, με κίνηση κατά 65% σε επαρχιακό δρόμο (50-100 km/h), 25% στην πόλη και 10% σε αυτοκινητόδρομο (120-130 km/h) (ετήσια κατά προσέγγιση στοιχεία από πέρισυ τον Ιούλιο που το αγόρασα), καλά είναι; Έχει κανένας άλλος στοιχεία από ίδιο αυτοκίνητο; (σε αυτό το θέμα χμ... δεν νομίζω)
Η ελάχιστη κατανάλωση ήταν 8,45 lt/100km τον Απρίλιο, ένα ταξίδι αυθημερόν Βέροια-Πάτρα-Βέροια, 994 km μικτή διαδρομή (άλλος οδηγούσε και δεν ήμουν στο ταξίδι). Τα στοιχεία του κατασκευαστή για το 2.0 lt κινητήρα (στο βιβλιαράκι με τα χαρακτηριστικά του 1,8 δεν τα αναφέρει ) είναι : αστική 11,6, 90 km/h 6,4 και 120 km/h 8,3. -
Ψαξε με τα στοιχεια του αυτοκινητου σου το sprintmotor.de...
-
Ο χρήστης VasMark έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους,Σαν πιο ειδικοί και πολύ πιο έμπειροι από μένα, για αυτοκίνητο Mercedes 190Ε 1.8 μοντέλο 1991 (αυτό που φαίνεται στο avatar μου), με συνολικά διανιθέντα χιλιόμετρα 603.000 (εγώ είμαι ο 3ος ιδιοκτήτης και το έχω ένα χρόνο) συνολική μέση κατανάλωση 9,65 lt/100km, με κίνηση κατά 65% σε επαρχιακό δρόμο (50-100 km/h), 25% στην πόλη και 10% σε αυτοκινητόδρομο (120-130 km/h) (ετήσια κατά προσέγγιση στοιχεία από πέρισυ τον Ιούλιο που το αγόρασα), καλά είναι; Έχει κανένας άλλος στοιχεία από ίδιο αυτοκίνητο; (σε αυτό το θέμα χμ... δεν νομίζω)
Η ελάχιστη κατανάλωση ήταν 8,45 lt/100km τον Απρίλιο, ένα ταξίδι αυθημερόν Βέροια-Πάτρα-Βέροια, 994 km μικτή διαδρομή (άλλος οδηγούσε και δεν ήμουν στο ταξίδι). Τα στοιχεία του κατασκευαστή για το 2.0 lt κινητήρα (στο βιβλιαράκι με τα χαρακτηριστικά του 1,8 δεν τα αναφέρει ) είναι : αστική 11,6, 90 km/h 6,4 και 120 km/h 8,3.μια αδιακριτη ερωτηση
γιατι αγορασες αυτοκινητο με τοσα χλμ???
τα χλμ αυτα ειναι με το ιδιο μοτερ?εχεις κανει καμια επισκευη? -
Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
Ψαξε με τα στοιχεια του αυτοκινητου σου το sprintmotor.de...Βγάζει μήνυμα ότι το sprintmotor.de είναι για πούλημα. Στο auto-types.com kai sto cars-data.com το δίνει μέση κατανάλωση 8,9 lt/100km.
-
Ο χρήστης VasMark έγραψε:
Ψαξε με τα στοιχεια του αυτοκινητου σου το sprintmotor.de...
Βγάζει μήνυμα ότι το sprintmotor.de είναι για πούλημα. Στο auto-types.com kai sto cars-data.com το δίνει μέση κατανάλωση 8,9 lt/100km.
-
Ο χρήστης jimhs έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους,
μια αδιακριτη ερωτηση
γιατι αγορασες αυτοκινητο με τοσα χλμ???
τα χλμ αυτα ειναι με το ιδιο μοτερ?εχεις κανει καμια επισκευη?Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το ξέρω από το 2000 που άρχισα να εργάζομαι εδώ στο τεχνικό γραφείο, ήταν του ιδιοκτήτη από τον οποίο το αγόρασα (και αυτός αγόρασε άλλο). Πέρυσι που το 1ο μου αυτοκίνητο (Seat Ibiza 1.2s 1989, 3ο χείρι, το είχα από το 2002) έπαθε ... εγκεφαλικό (ηλεκτρονική ανάφλεξη - διανομέας και δεν μπόρεσα να βρω ανταλλακτικό), παρέδωσα τις πινακίδες και αγόρασα το 190Ε, Δεν υπήρχε και ανάγκη για να αγοράσω καινούργιο. Απ' ότι είχε αναφέραι ο 2ος ιδιοκτήτης, είχε αλλαχτεί ο κινητήρας πριν το 2000 (δεν ήξερε πότε ακριβώς, αλλά ούτε και ο 1ος ιδιοκτήτης θυμόταν). Αυτά τα 10 χρόνια σοβαρή βλάβη δεν είχε βγάλει (1-2 τρακαρίσματα με μεγαλύτερη ζημιά το μπροστά αριστερό φανάρι και φτερό). Και να πω την αλήθεια, ούτε είχε σωστή συντήρηση και περιποίηση. Τώρα που το έχω εγώ «περνάει» κάπως καλύτερα (ο λόγος που έκανε το ταξίδι Βέροια-Πάτρα-Βέροια με τον προηγούμενο ιδιοκτήτη του). Φαίνεται το έχει η μοίρα μου να δίνω λίγη «χαρά» στα αυτοκίνητα τα τελευταία χρόνια της ζωής τους (το ίδιο και με το Ibiza).
Από το 1ο μου αυτοκίνητο στο 2ο, έμεινε ίδιο το ύψος και μεγάλωσε το μήκος. Ελπίζω όταν έρθει η ώρα για το 3ο, να μείνει ίδιο το μήκος και να αυξηθεί το ύψος .
Έρευνα Κατανάλωσης