-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
. Με λίγη ακόμη προσοχή, ίσως πλησίαζα κάπως το νούμερο που έδωσε ο Γιώργος από την Κρήτη παραπάνω, για τον ίδιο κινητήρα (δεν ξέρω όμως πόση ώρα πάνω από τις 6,5 που έκανα θα διαρκούσε η διαδικασία ...).Παντως για να πετυχουμε τετοια καταναλωση χρειαστηκε αρκετη υπομονη και αμποτιλιαριστος δρομος,παντως πιστευω οτι πιο κατω δεν παει.
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
Long term ερευνα καταναλωσης, Ibiza 1.2 tsi ...
Τους τελευταιους 9 μηνες το αμαξι εχει διανυσει συνολικα 9101 χιλιομετρα.
Ολα τα χιλιομετρα εγιναν αποκλειστικα με Shell V-power 97.Τα χιλιομετρα περιεχουν 4 ταξιδια απο 300 εως 700 χιλιομετρα το καθενα, σε γρηγορους ρυθμους (140+).
Κατα κυριο λογο μεικτες συνθηκες οδηγησης σε δρομους προαστιων. Καθημερινη διαδρομη το Βριλησσια-Ζωγραφου μεσω περιφερειακης Υμητου με οχι αργο ρυθμο.
Καμια 30αρια σκισιματα σε βουνο για καμια 10αρα χιλιομετρα καθε φορα.Μεση καταναλωση για τα 9101 χιλιομετρα : 7,9 λιτρα/100χλμ
Φυσιολογικότατη έως και καλή κατανάλωση (τα ταξίδια των 140+ και τα μικρά σκισίματα με πάνε προς το καλή) για αυτοκίνητο αυτών των κυβικών και αλόγων. Λογικά όσο το μαθαίνεις, το ζεις και το ανοίγεις θα μπορέσεις να ρίξεις ένα 5%.
για V-Power τη θεωρώ αρκετή κατανάλωση.
Θεσσαλονίκη-Ξάνθη με seat ibiza 1.4 16v φίλου, στο πήγαινε 6,1 λ/100χλμ , στο έλα 6,4 λ/100χλμ. Ταχύτητες 120 χαω στην Εγνατία. Δικαιολογημένη η κατανάλωση στην επιστροφή μετά από 3 ταβέρνες, καφέδες, κρέπες κτλ σε 3 μέρες
Για ταχυτητες κατω απο 120 ο 1.2 tsi ειναι πιο οικονομικος απο οποιονδηποτε ατμοσφαιρικο βενζινης...
Για 120 και πανω οι καταναλωσεις εκτοξευονται... Σ' ενα απο αυτα τα ταξιδια ειχα μεση καταναλωση 14 για 300 χιλιομετρα...
Αλλα ημουν συνεχεια με 180...
Παντως μονο σε μποτιλιαρισματα κανω καθαρη οικονομικη οδηγηση οπου εκει βλεπω 5,5-6 κατι το οποιο ειναι εκπληκτικο!!!
Στον ανοιχτο δρομο δεν ειμαι και πολυ ευγενικος... -
Ο tsi δεν ειναι ατμοσφαιρικος ρε
-
Ο χρήστης δε ξέρω ποιος έγραψε:
Θεσσαλονίκη-Ξάνθη με seat ibiza 1.4 16v φίλου, στο πήγαινε 6,1 λ/100χλμ , στο έλα 6,4 λ/100χλμ.
Αυτό ισχύει. Το πήγαινε στην Ξάνθη έχει πιό απότομες ανηφόρες και κατηφόρες πιο διαρκείας (ή τουλάχιστον πιο διαρκείας από τις αντίστοιχες ανηφόρες) που ευνοούν την κατανάλωση .
Το ίδιο γίνεται Θεσ/νικη Μουδανιά. Στο κατέβα έχω δει (με 100χμ/ω ως Μουδανιά και μετά 70χμ/ω μεσο όρο με κίνηση τουριστών ως τον Ν. Μαρμαρά) 5.9, στο ανέβα για Σαλονίκη δεν έπιασα ποτέ κάτω από 6.1. Καλοκαιρινές τιμές, χωρίς ερ κον, με ίδιο πόδι, βάρος κτλ.
Προφανώς οι κατηφόρες είναι πιο απλωτές με κατεύθυνση προς Μουδανιά.
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Ο tsi δεν ειναι ατμοσφαιρικος ρεΣωπα... Αυτο λεω.
-
Διαβασα ο πιο οικονομικος ατμοσφαιρικος βενζινης.
Παλι δεν ειναι απολυτο αυτο, κατι seicento 900αρια καινε 4-5 λιτρα σε κατι τετοιες ταχυτητες τελικιασμενα -
Εγω συμπληρωσα 9k με το c4 ehdi 1.6 σε 5 μηνες. Μεση καταναλωση 5.5 .το 80% των χλμ σε εθνικη με cruise στα 110-130χλμ και τα υπολοιπα στην πολη. Τελευταιο γεμισμα που εκανα ολα τα χλμ εθνικη εβγαλα 1100χλμ με καταναλωση 5.2 . Με λιγα λογια ΣΩΘΗΚΑ.
Στάλθηκε από το GT-I9100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Διαβασα ο πιο οικονομικος ατμοσφαιρικος βενζινης.
Παλι δεν ειναι απολυτο αυτο, κατι seicento 900αρια καινε 4-5 λιτρα σε κατι τετοιες ταχυτητες τελικιασμεναΔε νομιζω... Μαλλον 14...
-
Μεγαλη η ημερα η σημερινη. Ανεφοδιασμος κ πληρωση στην Αρτα. Καταναλωση στο trip 4.5. Καταναλωση στην αντλια 4.3 και εξεπλαγην ιδιαιτερως.
Φυσικα η οδηγηση χαρακτηριζεται ως Τουριστικη κ βεβαια δεν προκειται να πω οτι πηγαινα κομματια. Το ταξιδι στην Αρτα εγινε σε 4 ωρες πραγματικης οδηγησης καθως υπηρξε μονον μια σταση για ανεφοδιασμο κ κατουρημα.
Μην ξεχασω οτι μιλαμε για τ υβριδικο civic του 2007, με 80000 km τα Energy Saver σε 195/65/15 τα οποια εχουν 43000km στην πλατη τους κ για κλιματισμο στους 25 βαθμους. Η τιμη αυτη αφορα μολις 10% κινησης στην πολη κ το υπολοιπο μοιρασμενο μεταξυ αυτοκινητοδρομων κ επαρχιακου. Η πιεση στα ελαστκα σημερα ηταν στα 32 psi απο τα 30 psi του κατασκευαστη.
Τα 4,3 λιτρα ηταν η επισημη τιμη στον Ευρωπαϊκο κυκλο πριν την εσπευσμενη αλλαγη του λογισμικου διαχειρισης των συσσωρευτων.
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Ιστορικό χαμηλό για το Clio, από τότε που το πήρα (σχεδόν 8ετία δηλαδή...) !
Χρειάστηκα 6,11 λίτρα/100χλμ. κατά μέσον όρο, για μικροδιαδρομές πέριξ της Νέας Ραιδεστού (Ταγαράδες, αεροδρόμιο κλπ.-καμμιά 50αριά χλμ. σε αμποτιλιάριστο επαρχιακό δίκτυο δηλαδή), μιας στάσης στο κέντρο της Θεσ/νίκης για τρίγωνα (ναι, το ξέρω, το ξανά 'γραψα κι αλλού ) και εν συνεχεία, για τη διαδρομή προς Αθήνα, μέσω Ελασσόνος, Φαρσάλων και 'νέας' Εθνικής 'οδού' από το ύψος της Λαμίας και κάτω. Σύνολο, 35,23 λίτρα (V Power 97) για 577 χιλιόμετρα απόστασης.
Για πρώτη φορά έδειξα τέτοια εγκράτεια σε στροφιλίκια, ενώ όσο μπορούσα κρατούσα σταθερούς ρυθμούς και κινήθηκα με μέχρι 120, όταν βγήκα στην εθνική. Με λίγη ακόμη προσοχή, ίσως πλησίαζα κάπως το νούμερο που έδωσε ο Γιώργος από την Κρήτη παραπάνω, για τον ίδιο κινητήρα (δεν ξέρω όμως πόση ώρα πάνω από τις 6,5 που έκανα θα διαρκούσε η διαδικασία ...).Για K4 τετοια νουμερα ειναι αν μη τη άλλο εντυπωσιακα
Ειδικα αν λαβουμε υποψιν μας ότι ειναι απο τα πιο βενζινοβόρα ατμοσφαρικα σε αυτα τα κυβικα απο τότε που ξεκινησε σαν κινητηρας τη σταδιοδρομια του -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Για K4 τετοια νουμερα ειναι αν μη τη άλλο εντυπωσιακα
Ειδικα αν λαβουμε υποψιν μας ότι ειναι απο τα πιο βενζινοβόρα ατμοσφαρικα σε αυτα τα κυβικα απο τότε που ξεκινησε σαν κινητηρας τη σταδιοδρομια τουΟχι και απο τα πιο βενζινοβορα μοτερ τα Κ4.... μια χαρα μοτερακια ειναι και αρκετα οικονομικα!!!
Ειναι απο τα ατμοσφαιρικα που μπορουν να πετυχουν πολυ καλα νουμερα!!! -
Σε ένα τυπικό ταξίδι μου στον Κιθαιρώνα, ή στο Κανδήλι, η κατανάλωση του 325 είναι γύρω στα 10,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα. Τις προάλλες έβαλα στοίχημα με ένα φίλο, ιδιαίτερα ελαφρυπόδη, ότι δεν υπάρχει περίπτωση να καταφέρει να το κάνει κάτω από 7.
Έχασα.
6,5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα μέση κατανάλωση έγραψε το trip computer όταν παρκάρισε έξω από το σπίτι του, 80 χιλιόμετρα μετά.
-
Αποδεικνυεται οτι η κριση θα βγαλει τον hypermiler που κρυβουμε ολοι μεσα μας.
-
Τελευταία έχω αφήσει το Punto ακίνητο και κυκλοφορώ με το Rav4 MK2 του πατέρα μου.
Με χαλαρή οδήγηση χωρίς όμως να νοιάζομαι ιδιαίτερα για την κατανάλωση έχω τα παρακάτω νούμερα:Μέση κατανάλωση - 7.7λ/100χλμ
Μέση ταχύτητα - 33χλμ/ώραΠεριέχει αρκετή κίνηση σε αστικό περιβάλλον αλλά χωρίς κίνηση.
Αυτό σημαίνει πως στην ουσία σταμάτα ξεκίνα υπάρχει μόνο όταν σταματάω σε κανένα stop ή σε κανένα στενάκι.
Σε ανοιχτό δρόμο συνήθως είμαι στα 100-120 χλμ/ώρα, κυρίως πιο κοντά στο 100.
Μπορώ να πω πως είμαι ικανοποιημένος. -
Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
Για K4 τετοια νουμερα ειναι αν μη τη άλλο εντυπωσιακα
Ειδικα αν λαβουμε υποψιν μας ότι ειναι απο τα πιο βενζινοβόρα ατμοσφαρικα σε αυτα τα κυβικα απο τότε που ξεκινησε σαν κινητηρας τη σταδιοδρομια τουΟχι και απο τα πιο βενζινοβορα μοτερ τα Κ4.... μια χαρα μοτερακια ειναι και αρκετα οικονομικα!!!
Ειναι απο τα ατμοσφαιρικα που μπορουν να πετυχουν πολυ καλα νουμερα!!!True. Διαπιστωμένα εκεί που την πατάει τουλάχιστον στο Clio II είναι πάνω από κάποια ταχύτητα (130 αν έχω πιάσει καλά το νούμερο) όπου από έξτρα οικονομικό γίνεται αδηφάγο. Έχει όμως δύναμη σε εκείνα τα km.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Για K4 τετοια νουμερα ειναι αν μη τη άλλο εντυπωσιακα
Ειδικα αν λαβουμε υποψιν μας ότι ειναι απο τα πιο βενζινοβόρα ατμοσφαρικα σε αυτα τα κυβικα απο τότε που ξεκινησε σαν κινητηρας τη σταδιοδρομια τουΟχι και απο τα πιο βενζινοβορα μοτερ τα Κ4.... μια χαρα μοτερακια ειναι και αρκετα οικονομικα!!!
Ειναι απο τα ατμοσφαιρικα που μπορουν να πετυχουν πολυ καλα νουμερα!!!True. Διαπιστωμένα εκεί που την πατάει τουλάχιστον στο Clio II είναι πάνω από κάποια ταχύτητα (130 αν έχω πιάσει καλά το νούμερο) όπου από έξτρα οικονομικό γίνεται αδηφάγο. Έχει όμως δύναμη σε εκείνα τα km.
Αρα καλα λεω εγω ότι καιει (αυτο το νουμερακι ειναι η βαση στα ταξιδια μου γι αυτο )
Κια σρα καινουρια πατερ εκει είναι το κλικ που ξαφνικα αρχιζει και πινει κυριολεκτικα -
Μα σε εκεινα τα χιλιομετρα σχεδον ολα τα μοτερ καινε... γιατι απο τα 120-130 μπαινει την μεση η αεροδυναμικη....
...ακομα και με το dCi εκεινα τα χιλιομετρα δεν ειναι το καλυτερο για οικονομικη οδηγηση!
..για να σου δωσω να καταλαβεις... με το Clio (dCi 106) oi καταναλωσεις μου οσο καιρο το εχω (52000χλμ 23 μηνες) ειναι απο 4,9 μεχρι 7, αν στην εθνικη ταξιδευω με 120 τοτε βλεπω 5λιτ/100 αλλα οταν κραταω σταθερα 130 τοτε παω κατευθειαν στα 6!
...προσεχε... δεν μιλαω για την στιγμιαια που διχνει το trip αλλα για την συνολικη του ταξιδιου που συνηθω ειναι το Αθηνα Θεσσαλονικη Αθηνα -
Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
Μα σε εκεινα τα χιλιομετρα σχεδον ολα τα μοτερ καινε... γιατι απο τα 120-130 μπαινει την μεση η αεροδυναμικη....Εννοείται για τα χιλιόμετρα και την αεροδυναμική, εγώ το συγκρίνω με άλλα μοτέρ (1.1, 1.4, 1.6) ότι δεν έχουν τόσο μεγάλη ψαλίδα. Αν δώσεις σε κάποιον γνώστη σουπερμίνι το Clio σε ταξίδι ΕΟ θα σου πει ότι καίει τον άμπακο. Αν του το δώσεις σε χαλαρές συνθήκες θα νομίζει ότι καίει αέρα.
Βέβαια, επιμένω ότι υπάρχει δύναμη εκεί ψηλά οπότε τουλάχιστον αξίζει κάπως το ευρώ που καίγεται.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Μεγαλη η ημερα η σημερινη. Ανεφοδιασμος κ πληρωση στην Αρτα. Καταναλωση στο trip 4.5. Καταναλωση στην αντλια 4.3 και εξεπλαγην ιδιαιτερως.Φυσικα η οδηγηση χαρακτηριζεται ως Τουριστικη κ βεβαια δεν προκειται να πω οτι πηγαινα κομματια. Το ταξιδι στην Αρτα εγινε σε 4 ωρες πραγματικης οδηγησης καθως υπηρξε μονον μια σταση για ανεφοδιασμο κ κατουρημα.
Μην ξεχασω οτι μιλαμε για τ υβριδικο civic του 2007, με 80000 km τα Energy Saver σε 195/65/15 τα οποια εχουν 43000km στην πλατη τους κ για κλιματισμο στους 25 βαθμους. Η τιμη αυτη αφορα μολις 10% κινησης στην πολη κ το υπολοιπο μοιρασμενο μεταξυ αυτοκινητοδρομων κ επαρχιακου. Η πιεση στα ελαστκα σημερα ηταν στα 32 psi απο τα 30 psi του κατασκευαστη.
Τα 4,3 λιτρα ηταν η επισημη τιμη στον Ευρωπαϊκο κυκλο πριν την εσπευσμενη αλλαγη του λογισμικου διαχειρισης των συσσωρευτων.
Εξαιρετική επίδοση για βενζινοκίνητο (έστω και υποβοηθούμενο από ηλεκτρομοτέρ). Τελευταία 5 γεμίσματα με χαλαρούς ρυθμούς και οδήγηση τις μικρές διαδρομές που κάνω (που περιλαμβάνουν την μισή χώρα και τα βουνά της κάθε φορά) πέτυχα στην καλύτερη 4,19 μέχρι 4,46 λίτρα στα 100 (πάντα αντλία με γέμισμα να τρέξει έξω στο ίδιο πρατήριο). Έχω και ένα 5,1 το οποίο ήταν από τα πιο άγρια πράγματα που έχω κάνει με διαδρομή σε χωματόδρομο για πάνω από ώρα με 1η 2α και 4 άτομα ενώ συχνά βρίσκαμε κάτω στις ανωμαλίες και από τα 780χλμ μόνο τα 380 ήταν σε εθνική...
-
Καλημέρα σας,
Ταξίδι από Βέροια - Σέρρες :
Φορτίο : 2 άτομα
Συνολική απόσταση : 323,3 km
Μετάβαση (164,7 km) : μέσω Χαλκηδώνας (62 km σε επαρχιακό δρόμο) με 40 - 100 km/h) και τα υπόλοιπα 102,7 km με μέγιστη 110 km/h (ελάχιστη 50 km/h).
Επιστροφή (158,6 km) : μέχρι τον κόμβο Νησελίου - Αλεξανδρείας (133,6 km) με μέγιστη 110 km/h (ελάχιστη 50 km/h) και τα υπόλοιπα 25 km από τον επαρχιακό δρόμο, μέση ταχύτητα 80 km/h.
Σημείο αρχής και τέλους μέτρησης : το ίδιο πρατήριο στο Μακροχώρι Ημαθίας (το εμπιστεύομαι).
Αυτοκίνητο : Mercedes 190E 1,8 (1991) με μετατροπή σε υγραερίου μέσα Ιουνίου 2012. (Το αυτοκίνητο είναι αυτό που φαίνεται δεξιά και οι καταναλώσεις του στην υπογραφή.)
Ποσότητα καυσίμου : 25,78 lt LPG (21,89 €).
Μέση κατανάλωση ταξιδιού : 8,0 lt/100km.
Έρευνα Κατανάλωσης