-
Αντωνη, δεν ξερω αν εχεις αεριο στο αμαξι σου και λες με τοση σιγουρια οτι χανει δυναμη, αλλα τουλαχιστον στο δικο μου οχι μονο δεν εχει χασει, αλλα ''ροπιαζει'' και καλυτερα κιολας! Και λεω για 4ης γενιας συστημα αεριου ψεκασμου.Δεν μπαινω καν στον κοπο για δυναμομετρηση, το αμαξι το ξερω καλα και την διαφορα την βλεπω στο ποδι μου.
Πως να το κανουμε, το υγραεριο ειναι ανωτερο καυσιμο ποιοτικα απο την βενζινη. -
από cson » 28/07/10 18:46
teris3 έγραψε:
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=47895147Προσοχή στην υγραεριοκίνηση
Πληθαίνουν συνεχώς τα περιστατικά των αυτοκινήτων που μεταβαίνουν στις επίσημες αντιπροσωπείες με πολύ σοβαρές βλάβες στους κινητήρες τους οι οποίες προήλθαν από την «κακή» και πρόχειρη τοποθέτηση του «κιτ» της υγραεριοκίνησης.
Ειδικότερα όπως αναφέρει διευθυντής συνεργείου κάθετης μονάδας στην «Η»: «Δεν υπάρχει πλέον ημέρα που να μην μας φέρουν με την οδική βοήθεια κάποιο μοντέλο στο οποίο έχει τοποθετηθεί σύστημα υγραεριοκίνησης και έχει παρουσιάσει σημαντική βλάβη. Ειδικότερα αρκετά μοντέλα καταφθάνουν με ¨κολλημένους¨κινητήρες ενώ σε κάποια άλλα οι τεχνικοί που που έχουν τοποθετήσει το σύστημα της υγραεριοκίνησης έχουν κόψει την κεντρική καλωδίωση του αυτοκινήτου έχουν κάνει κάποιες τροποποιήσεις και την έχουν επανασυνδέσει με μονωτική ταινία γεγονός που είναι απίστευτα επικίνδυνο για τον κάτοχο του αυτοκινήτου.»Ασαφη ειδηση! Τι σημαινει κολλημενος κινητηρας?
Επισης ποιος δεν κοβει καλωδιωση για να τοποθετησει το κιτ? Αλλο το ''κοβω'' και αλλο ''δεν το φτιαχνω σωστα επειτα''. Υπαρχει τροπος να μπει χωρις να κοπει καλωδιο?H είδηση είναι πολύ περισσότερο από ασαφής. Διαβάστε όλο το άρθρο και θα καταλάβετε την σκοπιμότητά αυτής της εμβόλιμης αναφοράς.
Εξυπηρετεί χρέη τρομοκράτησης του πόπολου για το αντίπαλο δέος της πετρελαιοκίνησης, η εξύμνηση της οποίας και η καλλιέργεια προσμονής γι' αυτή είναι ο βασικός στόχος του αρθογράφου. Δείτε και τις δηλώσεις του μέλους του ΣΕΑΑ που ζητάει και παράλληλη απόσυρση και θα καταλάβετε γιατί μπήκε έτσι τυχαία και ξεκάρφωτα. -
παιδιά καλησπέρα, σήμερα παρέλαβα το αυτοκίνητο ύστερα από μετατροπή και πήγα για το πρώτο γέμισμα. Η δεξαμενή που έχω είναι 48 lt και η αντλία σταμάτησε να γεμίζει στα 32 lt. Eντάξει, μπορεί να έχει ακόμη αέρα μέσα αλλά η ερώτηση είναι η εξής: Η αντλία του βενζινάδικου πότε σταματάει να γεμίζει? Όταν η δεξαμενή είναι full ή όταν φτάσει το 80% της χωρητικότητας? Τι είναι καλύτερο να λέμε στον βενζινά? Γέμισέ το ή να υπολογίσουμε το 80% και να ζητάμε για παράδειγμα 38 lt?
-
Λέγε απλά 'Γέμισέ το'.
38 λίτρα κανονικά δεν πρέπει να πάρει ποτέ, αφού πρέπει πάντα ν' αφήνεις μερικά λίτρα (4-5 τουλάχιστον) ώστε να μη σου χαλάσει η αντλία. Αν έχεις 4ης ή 5ης γενιάς σύστημα, λογικά θα πρέπει να γυρνά αυτόματα σε βενζίνη μόλις πέσει η στάθμη, στο κατώτερο επιτρεπτό όριο (ώστε να μη κινδυνεύει η αντλία). -
2 post
-
thanks για την απάντηση. Άρα, λες ότι η αντλιά του πρατηρίου σταματάει στο 80 % της χωρητικότητας? Πάντως οι πρώτες εντυπώσεις θετικές. Έκανα σήμερα τα πρώτα 120 km (σχεδόν όλα στην αττική οδό). Οι επιδόσεις μου φάνηκαν οι ίδιες. Έβαλα και τον κλιματισμό και δεν είδα πάλι διαφορά. Τα 25 km έγιναν με το αμάξι φορτωμένο και μου φάνηκε ότι τράβαγε όπως πριν με βενζίνη. Προσεχώς θα το δοκιμάσω και σε επαρχιακό δρόμο φορτωμένο. Πάντως η αίσθηση να βλέπεις τον δείκτη βενζίνης κολλημένο είναι άλλο πράγμα. Μοναδικό αρνητικό σαν πρώτη μέρα είναι μια ελαφριά μυρωδιά από τον χώρο αποσκευών. Το έχει κανείς άλλος? Ελπίζω η μυρωδιά να είναι λόγω του καινούργιου συστήματος και όχι να με ακολουθεί για όσο χρησιμοποιώ υγραέριο. Εμένα δεν μου μύριζε αλλά μόλις μπήκε στο αμάξι κάποιος άλλος μου το είπε κατευθείαν.
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
την επόμενη εβδομάδα θα βάλω κ εγώ τελικά, σύστημα 4ης γενιάς.
εχω μέση κατανάλωση 8,2 τώρα, αν πάω στο 9,5 με το υγραεριο, υπολογίζω πως θα γλυτώνω 120 ευρώ το μήνα.
Το cruise control κ ο υπολογιστής ταξιδίων μου είπαν πως θα δουλεύουν κανονικά. Σωστά?
Τώρα για το θέμα με τις βαλβίδες ο μάστορας επειμένει πως κ τα δυο αμαξια που θα πάμε (ιμπιζα 1400, πριμέρα 1800) δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα.Έχω βάλει υγραέριο εδώ και περισσότερο από ένα μήνα σε ένα Toyota Corolla 2006.
Κανένα πρόβλημα γενικά και μάλλον κάνουμε τα ίδια χλμ (περίπου 1600 το μήνα) γιατί ακριβώς τόσα γλιτώνω σε βενζίνη κι εγώ (120 ευρώ)
Υπολογιστή ταξιδίου όμως δεν νομίζω να έχεις γιατί το αμάξι δεν δουλεύει με τη βενζίνη. Εμένα πάντως έδειχνε 0,5 περίπου αφότου έβαλα υγραέριο. Ούτως ή άλλως αντικατέστησα το όλο σύστημα της Toyota με ένα OEM και πλέον δεν το έχω καν το trip computer.
Όσον αφορά στις βαλβίδες...το ίδιο ελπίζω κι εγώ! Αλλά νομίζω ότι μόνο ο χρόνος θα το δείξει!ναι γύρω στα 20.000+ το χρόνο κάνω.
οποτε η στιγμιαία κατανάλωση σε εσένα δεν δουλευε. Λογικά πάντως το cruise control θα δουλεύει. ελπίζω δηλαδή, γιατί στο ταξίδι μου έχει γίνει απαραίτητο
μια κ έβαλες πρόσφατα, όταν σου βάλανε το κιτ, χρειάστηκε να πας μετά από κάποια χιλιόμετρα για να στο ρυθμίσουν? -
Ο χρήστης sdaoulas2 έγραψε:
το αφησα και γω το αμαξι μου χθες 27/7/2010 αφησα στο GAS Δερβενι...μου κανει διαφορα που ακουω.Αγαπητοί, το αμάξι το πήγα για 2η φορά (ICOM JTG) γιατί μετά από 6000 km περίπου το μόνο (και είναι πράγματι το μόνο) που έχω και μάλλον θα έχω είναι τυχαία κοψίματα στον εθνικό δρόμο όταν πηγαίνω με 130-140. Τα κοψίματα είναι κυρίως μικρά αλλά δυστυχώς μετά και τη τελευταία συνάντηση μπορεί να μειώθηκαν τυχαία αλλά έκαναν την εμφάνισή τους. Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο δεν έχει γυρίσει ποτέ σε βενζίνη χωρίς να το θέλω ακόμη και όταν πηγαίνω με πατημένο γκάζι. Μετά την τελευταία συνάντηση και ρύθμιση, η μηχανή ανταποκρίνεται καλύτερα στο πάτημα του γκαζιού. Παρόλα αυτά, έχοντας ακούσει προβλήματα και δεδομένα από άλλα συστήματα (π.χ. όταν τρέχεις με πολλές στροφές και δεν έχεις μεγάλη πίεση αερίου γυρίζει σε βενζίνη, εγκατάσταση με πολλά καλώδια-συσκευές), θεωρώ ότι ένα σύστημα χωρίς πνεύμονα (π.χ. VIalle, ICOM) είναι ότι καλύτερο και πιο ακριβό βέβαια στην αγορά. Ο χρόνος θα δείξει ποιο από τα συστήματα που διατίθενται στην ελληνική αγορά είναι τελικά τα πιο αξιόπιστα. Ελπίζω πάντως με τη σωστή εγκατάσταση όλα να έχουν την ίδια ή και παρόμοια αξιοπιστία.
Όσον αφορά την μετατροπή του αυτοκινήτου σου, περιμένουμε εντυπώσεις. Ελπίζω να είσαι από τους πρώτους που να μην έχει πρόβλημα με το ICOM JTG (π.χ μικρά κοψίματα στο δρόμο - τα έχω διαβάσει και σε ξένο forum αυτά τα προβλήματα...)
Καλή συνέχεια...
Ξέρει κανείς για ένα εγκαταστάτη στην Αλεξανδρούπολη (BRC σύστημα νομίζω ότι βάζει) ? Αν έχει εντυπώσεις ας μας ενημερώσει, έχουμε και άλλο ένα αυτοκίνητο στην οικογένεια (Citroen Saxo 1.1) για μετατροπή.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
την επόμενη εβδομάδα θα βάλω κ εγώ τελικά, σύστημα 4ης γενιάς.
εχω μέση κατανάλωση 8,2 τώρα, αν πάω στο 9,5 με το υγραεριο, υπολογίζω πως θα γλυτώνω 120 ευρώ το μήνα.
Το cruise control κ ο υπολογιστής ταξιδίων μου είπαν πως θα δουλεύουν κανονικά. Σωστά?
Τώρα για το θέμα με τις βαλβίδες ο μάστορας επειμένει πως κ τα δυο αμαξια που θα πάμε (ιμπιζα 1400, πριμέρα 1800) δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα.Έχω βάλει υγραέριο εδώ και περισσότερο από ένα μήνα σε ένα Toyota Corolla 2006.
Κανένα πρόβλημα γενικά και μάλλον κάνουμε τα ίδια χλμ (περίπου 1600 το μήνα) γιατί ακριβώς τόσα γλιτώνω σε βενζίνη κι εγώ (120 ευρώ)
Υπολογιστή ταξιδίου όμως δεν νομίζω να έχεις γιατί το αμάξι δεν δουλεύει με τη βενζίνη. Εμένα πάντως έδειχνε 0,5 περίπου αφότου έβαλα υγραέριο. Ούτως ή άλλως αντικατέστησα το όλο σύστημα της Toyota με ένα OEM και πλέον δεν το έχω καν το trip computer.
Όσον αφορά στις βαλβίδες...το ίδιο ελπίζω κι εγώ! Αλλά νομίζω ότι μόνο ο χρόνος θα το δείξει!ναι γύρω στα 20.000+ το χρόνο κάνω.
οποτε η στιγμιαία κατανάλωση σε εσένα δεν δουλευε. Λογικά πάντως το cruise control θα δουλεύει. ελπίζω δηλαδή, γιατί στο ταξίδι μου έχει γίνει απαραίτητο
μια κ έβαλες πρόσφατα, όταν σου βάλανε το κιτ, χρειάστηκε να πας μετά από κάποια χιλιόμετρα για να στο ρυθμίσουν?Καταρχάς επειδή διάβασα παραπάνω σχετικά με το πόσα κερδίζεις με το υγραέριο σε μένα η διαφορά είναι πάνω από 50%, σχεδόν 60%. Πλήρωνα για 1600χλμ το μήνα 180-200 ευρώ. Για τα ίδια χλμ τώρα πληρώνω 80 ευρώ με το υγραέριο. Εάν αυτό το πολλαπλασιάσω επί 12 μήνες είναι διαφορά 1440 ευρώ στο χρόνο. Με λίγα λόγια απόσβεση σε ένα χρόνο και 1-2 μηνες...και μετά κέρδος συνεχώς. Και αν το αμάξι δεν παρουσιάσει πρόβλημα για τα επόμενα 5 χρόνια θα είναι σαν να το έχω πουλήσει κιόλας με το ετήσιο κέρδος...
Όσο για τον έλεγχο μου έκαναν δύο ελέγχους. Έναν με την παράδοση, όπου βγήκαμε Εγνατία και το ξέσκισαν στις επιταχύνσεις (5000-6000 στροφές) και στα πατήματα (170 με τρία γομάρια μέσα στο αμάξι).
Ο συνοδηγός έκανε διαρκώς μετρήσεις και ρυθμίσεις στο laptop. Μάλιστα, το αμάξι μου έδωσε την εντύπωση ότι έχει μεγαλύτερη ροπή, γιατί σε κάποια φάση που πήγαινε σφαίρα σε ανηφόρα, ο συνοδηγός μου λέει : Τώρα πάμε με υγραέριο. Αμέσως πατάει το διακόπτη για αλλαγή σε βενζίνη και το αμάξι έκοψε λιγάκι. 'Τώρα πάμε με βενζίνη' μου λέει. Όσο για απώλειες σε ισχύ μου είπε ότι μετα τις 6000 στροφές το αμάξι θα χάνει 3% σε απόδοση και μου έδειξε τη ρύθμιση στο laptop.
Φυσικά δε με νοιάζει καθόλου, πρώτον γιατί 3% δεν το καταλαβαίνει άνθρωπος, και δεύτερον γιατί δεν έχω καμιά διάθεση να φτάνω το αμάξι στις 6000 στροφές. Εάν θέλω να ξεδώσω παίρνω την μπαλίτσα και πάω γήπεδο...Το αμάξι είναι εργαλείο, κι αν κάποιος το θέλει για σπορ δε νομίζω ότι βάζει υγραέριο...
Με λογική χρήση, οδήγηση και τέλεια συντήρηση το αμάξι σε προσέχει κι αυτό!Ο δεύτερος έλεγχος έγινε μετά από 2-3 βδομάδες και έδειξε ότι όλα πάνε καλά και όπως πριν!
Καμιά απολύτως διαφορά στην οδήγηση και στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Εάν έχεις και ελαφρύ πόδι τα χιλιόμετρα που βγάζει φθάνουν σε κορυφαία ύψη. Εγώ με ένα ρεζερβουάρ (40 λίτρα καθαρά - 44 είναι κανονικά) βγάζω 530 χλμ με 25 ευρώ υγραέριο. Άρα μέση κατανάλωση 7,5 λίτρα τα 100 χλμ. -
Εχω κανει καμια 800 χλμ με το υγραεριο απο τοτε που το βαλα. Ειχα λαμπακι chek καπου στα 200 χλμ οπου ρυθμιστηκε, η αιτια φτωχο μιγμα. Το αμαξι παει μια χαρα στο δρομο. Ενα πραμα που με παραξενευει ειναι οτι τσιμπαει καταναλωση, εχω καπου +3 λιτρα. Ειναι κατι που θα στρωσει με τα χλμ ή θελει ρυθμιση παλι?
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Δεν έχω αυτοκίνητο δικό μου με αέριο, καίτοι έχω μερικά!!. Μα είμαι ‘φαν’ του αεριού, γι’ αυτό το μαγειρείο μου, 1 φουρνακι, ο καυστήρας μου, και όταν βάζω εμπρός πελάτες, χρησιμοποιώ αέριο. Κανένα από τα προσωπικά μου ίδει, δεν έχει καπάκι, οδηγούς, βαλβίδες, ελατήρια!!.Aυτο μου θυμιζει τη θεια μου στο χωριο οταν μιλαγαμε στο τηλ. Εφερε η κουβεντα για την βενζινη και της λεω για το υγραεριο στο αμαξι στο θεμα τη διαθεσιμοτητας λογω απεργιας.. Τι δουλεια εχει το πετρογκαζ που μαγειρευω με το αμαξι?? Προσεχε μου λεει μη σκοτωθεις απο κανενα μπαμ.
Η βενζινη για κουρσα
Το πετρογκαζ για μαγειρεμα
Το πετρελαιο για το τρακτερι.Ετσι ειναι η φετα, ΧΩΡΙΟ!
-
Σε αμαξια με μονό ψεκασμο ποια ειναι η τεχνικη τοποθετησης των μπεκ? Τρυπανε πολλαπλη ή εφαρμοζεται καπου στον ''παπα''? Και μπαινει 1 ή 4 μπεκ?
-
Την Παρασκευή ΄τοποθέτησα στο OPEL VECTRA 1600cc του 2008 σύστημα 4ης γενιάς ( ZAVOLI) στο συνεργάτη του Θεοδώρου : συνεργείο Σπάθη - Μανθέου στην Αθήνα. Εχω κάνει 300χλμ. μόνο απο τα οποία τα 50 στην πόλη και τα άλλα στην εθνική οδό. Εως τώρα οι εντυπώσεις είναι άριστες : άψογη συμπεριφορά χωρίς ρεταρίσματα ή άλλες παρενέργειες. Εχω την εντύπωση ότι ο κινητήρας λειτουργεί πιο ομαλά σε σχέση με τη βενζίνη. Επειδή είναι όμως ακόμη αρχή επιφυλάσσομαι και εύχομαι η συνέχεια να είναι η ίδια.......
Απο κατανάλωση : η δεξαμενή είναι 60λίτρα ( 80% = 48 λ ). Ο διακόπτης έχει 4 λαμπάκια και το λαμπάκι της ρεζέρβας ( σύνολο 5). Στα 300 χλμ έχουν σβήσει τα 2 λαμπάκια άρα έχει καταναλωθεί το πολύ το μισό αέριο ( 24 λ) δηλ : έχουμε το μέγιστο 8λ/100χλμ κατανάλωση με το υγραέριο όση ακριβώς έχω και με τη βενζίνη.
{Στους υποψήφιους συστήνω να πάρουν προσωπικά προσφορές απο πολλούς εγκαταστάτες και με βάση την προσωπική τους εντύπωση σε συνδυασμό με το όνομα του κάθε ένα στην αγορά να καταλήξουν στην επιλογή τους χωρίς να επηρεάζονται από άλλους υποκειμενικούς παράγοντες.}
Κλείνοντας όσον ααφορά το όχημά μου βλέπω ότι οι προοπτικές είναι άριστες.......... -
ποσο στοιχισε η μετατροπη? Ειναι αέριου ή υγρου ψεκασμου? Ποσες μερες διήρκησε όλη η διαδικασια ?
-
4ης γενιάς αέριου ψεκασμού ( το σύστημα που βάζει ο Θεοδώρου της ZAVOLI ). Στοίχισε 1543 ευρώ και η εγκατάσταση διήρκεσε 3 μέρες
-
Ο χρήστης Hierophant έγραψε:
ποσο στοιχισε η μετατροπη? Ειναι αέριου ή υγρου ψεκασμου? Ποσες μερες διήρκησε όλη η διαδικασια ?Αεριου ψεκασμου ειναι, το λεει. 4ης γενια & zavoli τι αλλο θα ταν?
Επισης το οτι λειτουργει χωρις ρεταρισματα και προβληματα παλι υποδηλωνει οτι ειναι αεριου ψεκασμου ( κακία πέταξα ) -
Ο χρήστης cson έγραψε:
ποσο στοιχισε η μετατροπη? Ειναι αέριου ή υγρου ψεκασμου? Ποσες μερες διήρκησε όλη η διαδικασια ?
Αεριου ψεκασμου ειναι, το λεει. 4ης γενια & zavoli τι αλλο θα ταν?
Επισης το οτι λειτουργει χωρις ρεταρισματα και προβληματα παλι υποδηλωνει οτι ειναι αεριου ψεκασμου ( κακία πέταξα )Ακόμη είναι αρχή . Δεν νομίζω να παίζει ρόλο η μάρκα ή τι γενιάς είναι αλλά αν λειτουργεί σωστά ή αν θα βγάλει προβλήματα , τι λες; εκτός να υπάρχουν άλλοι υποκειμενικοί παράγοντες.....
Στην πορεία θα αναφέρω δεδομένα για επιδόσεις , κατανάλωση κλπ. πάντα βασιζόμενος σε αριθμούς και αντικειμενικά περιστατικά ........Των στοιχείων αυτών, εκ των πραγμάτων αποδέκτες μπορούν να είναι, μόνο εκείνοι που θέλουν πραγματικά να καταλήξουν σε ασφαλή επιστημονικά συμπεράσματα πέρα απο σκοπιμότητες εφόσον τους ενδιαφέρει η ιστορία με το LPG...........
Αν στην πορεία το 5ης γενιάς βγει καλύτερο και με χωρίς προβλήματα εγώ θα υποκλιθώ πρώτος σε αυτό και θα αναγνωρίσω την ανωτερότητά του έναντι του δικού μου....... -
Εντυπώσεις από το πρώτο μεγάλο ταξίδι με υγραέριο: Αθήνα-Χαλκιδική.
α' ανεφοδιασμός: στη Μεταμόρφωση (0,65 ευρώ/λίτρο)
β' ανεφοδιασμός: Avin Πράπας έξω από τον Βόλο (071,8 ευρώ/λίτρο)
γ' ανεφοδιασμός: Aegean κοντά στο Αεροδρόμιο Μακεδονία στη Θεσσαλονίκη (0,665 ευρώ/λίτρο)Το αυτοκίνητο ήταν φορτωμένο (λόγω διακοπών) με 4 άτομα και αποσκευές. Σε καμία περίπτωση δεν σημειώθηκε ούτε ένα ρετάρισμα και με ταχύτητες γύρω στα 140-180 χλμ. συνήθως, εκτός εκεί που επιβάλλεται να τηρούνται κάποια όρια (ταχύτητες σε τούνελ 90-100 χλμ. ή στα Τέμπη 60 χλμ.). Από Θεσσαλονίκη προς Χαλκιδική με ταχύτητα γύρω στα 100-130 χλμ λόγω κίνησης, δεν παρατηρήθηκε κανένα κόψιμο (...ούτε στην ανηφόρα της Καρδιάς). Γενικά είμαι ενθουσιασμένος από την απόδοση του vialle σε κάθε είδους δρόμο και με κάθε είδους φορτίο.
Η κατανάλωση ήταν τσιμπημένη (αλλά σαφώς πονάει πολύ λιγότερο): περίπου 14,5 λίτρα/100 χλμ. Το trip computer δείχνει 13,2 λίτρα/100 χλμ.
Τα προβλήματα:- Άναψε μία φορά το πορτοκαλί λαμπάκι της μηχανής με το γνωστό κωδικό P2187 (φτωχό μίγμα). Ο κωδικός 'καθαρίστηκε' μέσω iPhone.
- Εξακολουθεί να μη δουλεύει το AFS και δεν υπάρχει ειδοποίηση για αυτόματο γύρισμα σε βενζίνη (λόγω εξάντλησης του υγραερίου). Ο Βρεττός (αντιπρόσωπος της vialle στην Ελλάδα) είχε χαλασμένο διαγνωστικό εδώ και 3 εβδομάδες, οπότε πρέπει να περιμένω μέχρι Σεπτέμβριο. Τώρα πώς έκανε εγκαταστάσεις όλο αυτό το διάστημα είναι απορίας άξιο...
- Εξακολουθεί να μυρίζει υγραέριο μετά από τον ανεφοδιασμό (η μυρωδιά φεύγει μετά από κάποια χιλιόμετρα με full air-condition).
- Το πρατήριο στις Μικροθήβες (ΕΚΟ) ήταν κλειστό κι έτσι αναγκάστηκα να κάνω κάπου 90 χλμ. με βενζίνη, καθώς η αυτονομία μου είναι μειωμένη (250-290 χλμ.) με τους ρυθμούς που κινούμαι...
Πάντως βλέποντας τις ατελείωτες ουρές στα βενζινάδικα μετά τα Τέμπη και στη Χαλκιδική, αισθανόμουν πολύ τυχερός που είχα το υγραέριο και σχεδόν γεμάτο το ρεζερβουάρ βενζίνης (σαν 'ρεζέρβα' όταν τελειώνει το υγραέριο). Τόσο στο πρατήριο έξω από το Βόλο όσο και στη Θεσσαλονίκη, όση ώρα το αυτοκίνητο ανεφοδιαζόταν, τραβούσε σαν μαγνήτης άλλα αυτοκίνητα που έψαχναν απεγνωσμένα για βενζίνη ...και νόμιζαν οτι βρήκαν επιτέλους βενζινάδικο χωρίς ουρές...
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
ποσο στοιχισε η μετατροπη? Ειναι αέριου ή υγρου ψεκασμου? Ποσες μερες διήρκησε όλη η διαδικασια ?
Αεριου ψεκασμου ειναι, το λεει. 4ης γενια & zavoli τι αλλο θα ταν?
Επισης το οτι λειτουργει χωρις ρεταρισματα και προβληματα παλι υποδηλωνει οτι ειναι αεριου ψεκασμου ( κακία πέταξα )που να ξερω ρε μεγαλε τι συστήματα βγάζει η Ζαβόλι που μου την λες κ όλας? Λες και έχω Ζαβόλι...
-
dti ποσο πανω πηρε η καταναλωση σου? Δηλαδη ποσο εκαιγες με βενζινη και ποσο τωρα με υγραεριο?
Κατα την εναλλαγη καυσιμου εν κινηση με καποια επιταχυνση αντιλαμβανεσαι το στιγμιαιο κοψιμο του κινητηρα?
Ο δεικτης σου που δειχνει υγραεριο δειχνει σταθερα την ποσοτητα ή αναλογα αν εισαι σε ανηφορα ή κατηφορα δειχνει μια φουλ και μια αδειο?
Υγραεριοκίνηση!