-
το κοντινο μελλον ειναι υβριδικα
Το 2050 δεν θα υπάρχουν ΙΧ αποκλειστικά με ΚΕΚ. Το 40% θα είναι υδρογόνου, και το υπόλοιπο 60% μοιρασμένο περίπου ισάξια στα εξής 4 : υβριδικά βενζίνης, υβριδικά βενζίνης επαναφορτιζόμενα, υβριδικά πετρελαίου , υβριδικά πετρελαίου επαναφορτιζόμενα.
Τάδε έφη Ρενώ, η οποία δεν κάνει καθόλου πρόβλεψη για ηλεκτρικά παρά το γεγονός ότι επενδύει σε αυτά! Νομίζω ούτε και οι ίδιοι ξέρουν που θα πάει το πράγμα. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
καιει πολυ το 122?Σε σχεση με το CRZ ρε
Αμεσως εσυ -
Πράγματι το Honda καίει πολύ λιγότερο και με φορτισμένες μπαταρίες (για 2-3 προσπάθειες δηλαδή όλο κι όλο ) είναι ταχύτερο από στάση και στα ίδια σε ρεπριζ. Κρίμα... θα έπρεπε να έχει ενα ατμοσφαιρικό μοτεράκι 1800 κυβικών και 160 ίππων στις 7000 ΣΑΛ αντί για αυτές τις αηδίες.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Το 2050 δεν θα υπάρχουν ΙΧ αποκλειστικά με ΚΕΚ. Το 40% θα είναι υδρογόνου, και το υπόλοιπο 60% μοιρασμένο περίπου ισάξια στα εξής 4 : υβριδικά βενζίνης, υβριδικά βενζίνης επαναφορτιζόμενα, υβριδικά πετρελαίου , υβριδικά πετρελαίου επαναφορτιζόμενα.
Τάδε έφη Ρενώ, η οποία δεν κάνει καθόλου πρόβλεψη για ηλεκτρικά παρά το γεγονός ότι επενδύει σε αυτά! Νομίζω ούτε και οι ίδιοι ξέρουν που θα πάει το πράγμα.Λες να εχει πεσει το κοστος των κυψελων υδρογονου μεχρι τοτε?
Το μονο σιγουρο πατνως θα ειναι οτι και παλι θα μας εκμεταλευονται με καποιο τροπο -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κρίμα... θα έπρεπε να έχει ενα ατμοσφαιρικό μοτεράκι 1800 κυβικών και 160 ίππων στις 7000 ΣΑΛ αντί για αυτές τις αηδίες.Αχ να ειχε ενα κινητηρα σαν του VTI .1600 160 αλογα.Οποτε γουσταρεις θα καις 6l/100km και οταν καβλωνεις θα το σκιζεις μεχρι ... να ξεφορτιστουν οι μπαταριες
-
Aν είχε περισσότερη χωρητικότητα σε ηλεκτρική ενέργεια θα κουβαλούσε περισσότερο βάρος, το οποίο με τη σειρά του πάλι θα χειροτέρευε τις επιδόσεις και το ζύγισμα. Δυστυχώς αποδείχτηκε ότι χειροκίνητο κιβώτιο και υβριδική κίνηση δεν πάνε μαζί... Η βαρετή οδηγικά διάταξη της Toyota εκμεταλλεύεται πολύ καλύτερα τα πλεονεκτήματα του ηλεκτροκινητήρα. Καλό είναι λοιπόν η Honda να κόψει τις υπερτιμολογμένες σάχλες και να μας δώσει μία έκδοση απογυμνωμένη από μπαταρίες έστω και χωρίς καμία άλλη αλλαγή στα μηχανικά μέρη... Όποιος πιστεύει ότι ένα τέτοιο CRZ 1,5 με απλό start-stop θα είναι αργότερο και θα καίει παραπάνω από το τρέχον υβριδικό ας σηκώσει το χέρι
-
Εμενα μου αρεσε η κινηση της Honda.Εδειξε οτι υβριδικο και σπορ μπορουν να συνυπαρξουν.Και θα δεις που σε λιγο θα βγαλει και η Toyota αντιστοιχο (και οι αλλες εταιρειες νομιζω μολις τωρα καταλαβαν ποσο πισω εχουν μεινει που δεν εχουν βγαλει ουτε ενα υβριδικο)
Νομιζω πως ναι θα εκαιγε περισσοτερο και μαλιστα αρκετα , δεν το ξερω βεβαια αλλα πιστευω πως ναι.Τωρα σε επιδοσεις μια μικρη διαφορα θα την ειχε πιστευω αλλα οχι τραγικη
-
ναι μεγαλο κριμα που εχουν μεινει τοσο πισω και καινε 1.5 λιτρο παραπανω στα 100
μην ανησυχεις αρχιζουν κι αυτοι τις μαλακιες οπως start and stop σε τουρμπο
η υβριδικη τεχνολογια εχει μονο μια χρηση, μποτιλιαρισμα , οπουδηποτε αλλου τα ωφελη ειναι μηδαμινα
-
Όταν βγει στην αγορά η 918 και αρχίσουν όλοι τις κωλοτούμπες, η Porsche θα φτιάσει υβριδικές εκδόσεις των 911, Boxster και σία.
Μια παραλλαγή θα βγάλει η Audi, μετά η VW, μετά η Seat, μετά η Skoda και τόοοοοοοοοοτε ο ειδικός τύπος θα αρχίσει τα ταρατατζούμ για το νέο φετίχ των petrolheads που ακούει στο όνομα hybrid sport, kers, mers κλπ. -
δεν εχεις αδικο
απλα οταν ελεγα πισω εννοουσα σε ρυπους(το οποιο βασικα αν κατσεις και το σκεφτεις ειναι μια μαλακια και μιση γιατι στην ευρωπη μολις το 10% του CO2 που παραγεται απο τον ανθρωπο ειναι απο τα αυτοκινητα ).Για τα εργοαστασια , τα αεροπλανα και τα πλοια δεν εχω ακουσει να γινεται τετοιος ντορος
-
και οι 2 σας εχετε δικιο, αλλα το θεμα ειναι η οικολογια που τοσο μας πρηζουν να συνοδευεται και απο κατι το ουσιαστικο, κατι το οποιο δεν κανουν τα υβριδικα (ιαπωνικη λυση) , αλλα κανει το τουρμπο (ευρωπαικη λυση)
το να το μπλεκουν με σπορ καατσκευες ειναι γελοιο ακομα και αν το κανει η πορσε και η φερραρι
και κριμα που ακομα μια φορα κρεμομαστε απο τα @@ των αμερικανων, αφου εκει στοχευουν κυριως ολες αυτες οι αηδιες
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
και οι 2 σας εχετε δικιο, αλλα το θεμα ειναι η οικολογια που τοσο μας πρηζουν να συνοδευεται και απο κατι το ουσιαστικο, κατι το οποιο δεν κανουν τα υβριδικα (ιαπωνικη λυση) , αλλα κανει το τουρμπο (ευρωπαικη λυση)το να το μπλεκουν με σπορ καατσκευες ειναι γελοιο ακομα και αν το κανει και η πορσε
και κριμα που ακομα μια φορα κρεμομαστε απο τα @@ των αμερικανων, αφου εκει στοχευουν κυριως ολες αυτες οι αηδιες
Διαφωνω και συμφωνω
Διαφωνω στο διαχωρισμο Ιαπωνικων -Ευρωπαιων.Η καλυτερη λυση ειναι ο συνδυασμος και των 2 (ετσι πιστευω τουλαχιστον)
Και συμφωνων στο οτι οι κατασκευαστες supercars επρεπε να μην εντασονται στην διαδικασια μειωσης ρυπων.Αν ειναι δυνατον να υπαρχει υβριδικη Ferrari -Porsche κλπ.Ειναι γελοιο πραγματικα ,χανουν το νοημα των κατασκευων αυτων , ετσι νομιζω δηλαδη
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αρα οπως γραφει και ο κατοχος του αυτοκινητου ισχυει οτι η μπαταρια ξεφορτιζει μετα απο γρηγορη οδηγηση και η αποδοση πεφτει .
ουτε εγω εχω λογο να αμφισβητήσω τα γραφόμενα του συντακτη , δεν μπορει να μην συμβαινει καθολου κατι τετοιο και να το κατεβάσει απο το κεφαλι του για να σπιλώσει και να θαψει το cr-z ,στην τελικη εαν αυτο ειναι μύθευμα θα μπορει η Honda και ο Σαρακακης να τους κυνηγησουν δικαστικά απο την στιγμη που οτι γραφετε , γραφετε επωνυμα .
Συμφωνω οτι μπορει να φανηκε καπως ''πλαστο'' το ολο γεγονος για να αναδειχθει το scirocco καλυτερο.Εγω πιστευω ομως πως στην τελικη καλα εκαναν και το ειπαν.Ο δημοσιογραφος πρεπει να λεει ολα τα + και - ενος αυτοκινητου οπως ειπε και για το scirocco οτι καταναλωνει πολλα και ειναι αρκετα πισω σε επιδοσεις απο σταση
καιει πολυ το 122?
το 9αρη το έχει εύκολα μεικτή...
-
Eγώ πιστεύω πως όσο τραγική δεν θα είναι η διαφορά σε επιδόσεις, άλλο τόσο δεν θα είναι και σε κατανάλωση. Για του λόγου το αληθές σε παραπέμπω στην κατανάλωση του τραγικά χειρότερου σε αεροδυναμική απλού 5τάχυτου 1400άριου Jazz. Φαντάσου το αυτό λοιπόν με την καλύτερη αεροδυναμική του CRZ, το 6άρι κιβώτιο και ένα start-stop Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα γράψει εκπομπές διοξειδίου πάνω από 130 gr όταν οι πολύ βαρύτερες BMW 116 με αντίστοιχες διατάξεις και πίσω κίνηση γράφει 139 το πολύ βαρύτερο Civic 1,4 135 χωρίς κανένα βοήθημα όπως και το προαναφερθέν Jazz με τα 128 του!!! Μόνο στην τιμή αγοράς θα ήταν τραγικές οι διαφορές!!!
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Εμενα μου αρεσε η κινηση της Honda.Εδειξε οτι υβριδικο και σπορ μπορουν να συνυπαρξουν.Και θα δεις που σε λιγο θα βγαλει και η Toyota αντιστοιχοΛενε οτι εχει στα σκαριά το MR-S , αντιστοιχο του MR2 αλλα σπορ υβριδικο
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
αρα οπως γραφει και ο κατοχος του αυτοκινητου ισχυει οτι η μπαταρια ξεφορτιζει μετα απο γρηγορη οδηγηση και η αποδοση πεφτει .
ουτε εγω εχω λογο να αμφισβητήσω τα γραφόμενα του συντακτη , δεν μπορει να μην συμβαινει καθολου κατι τετοιο και να το κατεβάσει απο το κεφαλι του για να σπιλώσει και να θαψει το cr-z ,στην τελικη εαν αυτο ειναι μύθευμα θα μπορει η Honda και ο Σαρακακης να τους κυνηγησουν δικαστικά απο την στιγμη που οτι γραφετε , γραφετε επωνυμα .
Συμφωνω οτι μπορει να φανηκε καπως ''πλαστο'' το ολο γεγονος για να αναδειχθει το scirocco καλυτερο.Εγω πιστευω ομως πως στην τελικη καλα εκαναν και το ειπαν.Ο δημοσιογραφος πρεπει να λεει ολα τα + και - ενος αυτοκινητου οπως ειπε και για το scirocco οτι καταναλωνει πολλα και ειναι αρκετα πισω σε επιδοσεις απο σταση
καιει πολυ το 122?
το 9αρη το έχει εύκολα μεικτή...
εχει ομως ευκολα και το 7 και πιο κατω αν δεν κινεισαι συχνα σε κινηση
-
Ωραιο φαινεται
Οντως αν κατσεις και τα βαλεις κατω η διαφορα δεν ειναι και πολυ μεγαλη αλλα ειναι μια σεβαστη διαφορα.
Βεβαια εδω τιθεται και ενα αλλο ζητημα:κατα ποσο οι τιμες καταναλωσης που μας δινουν οι κατασκευαστες ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα.Αν σου πω πως τις μετρανε θα σκασεις στα γελια.
Μαλιστα σε μια ερευνα που εκανε μια γερμανικη εταιρια (η ADAC αν θυμαμαι καλα?) φανηκε οτι στην πραξη δεν εχει γινει σχεδον καμια προοδος τα τελευταια 15 χρονια στις εκπομπες ρυπων και αυτο γιατι ο τροπος μετρησης ειναι στο γαμο του καραγκιοζη -
...συμφωνων στο οτι οι κατασκευαστες supercars επρεπε να μην εντασονται στην διαδικασια μειωσης ρυπων.Αν ειναι δυνατον να υπαρχει υβριδικη Ferrari -Porsche κλπ.Ειναι γελοιο πραγματικα ,χανουν το νοημα των κατασκευων αυτων , ετσι νομιζω δηλαδη
Όλοι οι κατασκευαστές εντάσσονται σιγά σιγά σε αυτή τη διαδικασία πρωτίστως για την έξωθεν καλή μαρτυρία. Είναι αφελές να πιστεύει κανείς ότι οι διοικήσεις της Πόρσε ή της Φερράρι (η μήπως της Τουότα) νοιάζονται για το περιβάλλον.
Από την άλλη μεριά οι κατασκευές αυτές δεν χάνουν το νόημά τους, αν η υβριδική υλοποίηση είναι σοβαρή. Ίσα ίσα που αποκτούν και ένα νέο, ακόμα βαθύτερο. Πάντως σε κάθε περίπτωση μιλάμε για άνοιγμα σε νέους δρόμους, ανεξερεύνητους μέχρι τώρα. Παρά τις δυσκολίες, κάτι καλό θα προκύψει, δεν μπορεί.Γενικά, επειδή οι υβριδικές υλοποιήσεις είναι άκόμη σε πρωτογενές στάδιο, ας είμαστε λίγο επιφυλακτικοί στους εξορκισμούς μας. Μετά από 3-5 χρόνια που θα έχουν μπει όλοι στο χορό και θα έχει καθίσει η σκόνη, θα έχουμε πλήρη άποψη, καλή ή κακή.
-
Ισως εχεις δικιο.Δεν πρεπει να ειμαστε τοσο απαισιοδοξοι τελικα.Το τοπιο παντως οπως λες θα ξεδιαλυνει σε 3-5 χρονια, τοτε θα ξερουμε προς τα που παει το πραγμα
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Ισως εχεις δικιο.Δεν πρεπει να ειμαστε τοσο απαισιοδοξοι τελικα.Το τοπιο παντως οπως λες θα ξεδιαλυνει σε 3-5 χρονια, τοτε θα ξερουμε προς τα που παει το πραγμαπάει για φούντο...
τα υβρίδια θα βρεθούν εκεί που τους αξίζει...
το μέλλον έρχεται και λέγεται υδρογόνο σε οττοντίζελ...
NEO HONDA CR-Z