Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    NEO HONDA CR-Z
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. NEO HONDA CR-Z
    • 1
    • 2
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 30
    • 52
    • 53
    • 28 / 53
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    15
    1060
    4020
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      το κοντινο μελλον ειναι υβριδικα

      Το 2050 δεν θα υπάρχουν ΙΧ αποκλειστικά με ΚΕΚ. Το 40% θα είναι υδρογόνου, και το υπόλοιπο 60% μοιρασμένο περίπου ισάξια στα εξής 4 : υβριδικά βενζίνης, υβριδικά βενζίνης επαναφορτιζόμενα, υβριδικά πετρελαίου , υβριδικά πετρελαίου επαναφορτιζόμενα.
      Τάδε έφη Ρενώ, η οποία δεν κάνει καθόλου πρόβλεψη για ηλεκτρικά παρά το γεγονός ότι επενδύει σε αυτά! Νομίζω ούτε και οι ίδιοι ξέρουν που θα πάει το πράγμα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        evgenios last edited by

        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
        καιει πολυ το 122?

        Σε σχεση με το CRZ ρε
        Αμεσως εσυ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Πράγματι το Honda καίει πολύ λιγότερο και με φορτισμένες μπαταρίες (για 2-3 προσπάθειες δηλαδή όλο κι όλο ) είναι ταχύτερο από στάση και στα ίδια σε ρεπριζ. Κρίμα... θα έπρεπε να έχει ενα ατμοσφαιρικό μοτεράκι 1800 κυβικών και 160 ίππων στις 7000 ΣΑΛ αντί για αυτές τις αηδίες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            evgenios last edited by

            Ο χρήστης dstou έγραψε:
            Το 2050 δεν θα υπάρχουν ΙΧ αποκλειστικά με ΚΕΚ. Το 40% θα είναι υδρογόνου, και το υπόλοιπο 60% μοιρασμένο περίπου ισάξια στα εξής 4 : υβριδικά βενζίνης, υβριδικά βενζίνης επαναφορτιζόμενα, υβριδικά πετρελαίου , υβριδικά πετρελαίου επαναφορτιζόμενα.
            Τάδε έφη Ρενώ, η οποία δεν κάνει καθόλου πρόβλεψη για ηλεκτρικά παρά το γεγονός ότι επενδύει σε αυτά! Νομίζω ούτε και οι ίδιοι ξέρουν που θα πάει το πράγμα.

            Λες να εχει πεσει το κοστος των κυψελων υδρογονου μεχρι τοτε?
            Το μονο σιγουρο πατνως θα ειναι οτι και παλι θα μας εκμεταλευονται με καποιο τροπο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              evgenios last edited by

              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
              Κρίμα... θα έπρεπε να έχει ενα ατμοσφαιρικό μοτεράκι 1800 κυβικών και 160 ίππων στις 7000 ΣΑΛ αντί για αυτές τις αηδίες.

              Αχ να ειχε ενα κινητηρα σαν του VTI .1600 160 αλογα.Οποτε γουσταρεις θα καις 6l/100km και οταν καβλωνεις θα το σκιζεις μεχρι ... να ξεφορτιστουν οι μπαταριες

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                shumakos last edited by

                Aν είχε περισσότερη χωρητικότητα σε ηλεκτρική ενέργεια θα κουβαλούσε περισσότερο βάρος, το οποίο με τη σειρά του πάλι θα χειροτέρευε τις επιδόσεις και το ζύγισμα. Δυστυχώς αποδείχτηκε ότι χειροκίνητο κιβώτιο και υβριδική κίνηση δεν πάνε μαζί... Η βαρετή οδηγικά διάταξη της Toyota εκμεταλλεύεται πολύ καλύτερα τα πλεονεκτήματα του ηλεκτροκινητήρα. Καλό είναι λοιπόν η Honda να κόψει τις υπερτιμολογμένες σάχλες και να μας δώσει μία έκδοση απογυμνωμένη από μπαταρίες έστω και χωρίς καμία άλλη αλλαγή στα μηχανικά μέρη... Όποιος πιστεύει ότι ένα τέτοιο CRZ 1,5 με απλό start-stop θα είναι αργότερο και θα καίει παραπάνω από το τρέχον υβριδικό ας σηκώσει το χέρι

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  evgenios last edited by

                  Εμενα μου αρεσε η κινηση της Honda.Εδειξε οτι υβριδικο και σπορ μπορουν να συνυπαρξουν.Και θα δεις που σε λιγο θα βγαλει και η Toyota αντιστοιχο (και οι αλλες εταιρειες νομιζω μολις τωρα καταλαβαν ποσο πισω εχουν μεινει που δεν εχουν βγαλει ουτε ενα υβριδικο)

                  Νομιζω πως ναι θα εκαιγε περισσοτερο και μαλιστα αρκετα , δεν το ξερω βεβαια αλλα πιστευω πως ναι.Τωρα σε επιδοσεις μια μικρη διαφορα θα την ειχε πιστευω αλλα οχι τραγικη

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Q
                    qsisvts last edited by

                    ναι μεγαλο κριμα που εχουν μεινει τοσο πισω και καινε 1.5 λιτρο παραπανω στα 100

                    μην ανησυχεις αρχιζουν κι αυτοι τις μαλακιες οπως start and stop σε τουρμπο

                    η υβριδικη τεχνολογια εχει μονο μια χρηση, μποτιλιαρισμα , οπουδηποτε αλλου τα ωφελη ειναι μηδαμινα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      eddie_147 last edited by

                      Όταν βγει στην αγορά η 918 και αρχίσουν όλοι τις κωλοτούμπες, η Porsche θα φτιάσει υβριδικές εκδόσεις των 911, Boxster και σία.
                      Μια παραλλαγή θα βγάλει η Audi, μετά η VW, μετά η Seat, μετά η Skoda και τόοοοοοοοοοτε ο ειδικός τύπος θα αρχίσει τα ταρατατζούμ για το νέο φετίχ των petrolheads που ακούει στο όνομα hybrid sport, kers, mers κλπ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        evgenios last edited by

                        δεν εχεις αδικο

                        απλα οταν ελεγα πισω εννοουσα σε ρυπους(το οποιο βασικα αν κατσεις και το σκεφτεις ειναι μια μαλακια και μιση γιατι στην ευρωπη μολις το 10% του CO2 που παραγεται απο τον ανθρωπο ειναι απο τα αυτοκινητα ).Για τα εργοαστασια , τα αεροπλανα και τα πλοια δεν εχω ακουσει να γινεται τετοιος ντορος

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          και οι 2 σας εχετε δικιο, αλλα το θεμα ειναι η οικολογια που τοσο μας πρηζουν να συνοδευεται και απο κατι το ουσιαστικο, κατι το οποιο δεν κανουν τα υβριδικα (ιαπωνικη λυση) , αλλα κανει το τουρμπο (ευρωπαικη λυση)

                          το να το μπλεκουν με σπορ καατσκευες ειναι γελοιο ακομα και αν το κανει η πορσε και η φερραρι

                          και κριμα που ακομα μια φορα κρεμομαστε απο τα @@ των αμερικανων, αφου εκει στοχευουν κυριως ολες αυτες οι αηδιες

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            evgenios last edited by

                            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                            και οι 2 σας εχετε δικιο, αλλα το θεμα ειναι η οικολογια που τοσο μας πρηζουν να συνοδευεται και απο κατι το ουσιαστικο, κατι το οποιο δεν κανουν τα υβριδικα (ιαπωνικη λυση) , αλλα κανει το τουρμπο (ευρωπαικη λυση)

                            το να το μπλεκουν με σπορ καατσκευες ειναι γελοιο ακομα και αν το κανει και η πορσε

                            και κριμα που ακομα μια φορα κρεμομαστε απο τα @@ των αμερικανων, αφου εκει στοχευουν κυριως ολες αυτες οι αηδιες

                            Διαφωνω και συμφωνω

                            Διαφωνω στο διαχωρισμο Ιαπωνικων -Ευρωπαιων.Η καλυτερη λυση ειναι ο συνδυασμος και των 2 (ετσι πιστευω τουλαχιστον)

                            Και συμφωνων στο οτι οι κατασκευαστες supercars επρεπε να μην εντασονται στην διαδικασια μειωσης ρυπων.Αν ειναι δυνατον να υπαρχει υβριδικη Ferrari -Porsche κλπ.Ειναι γελοιο πραγματικα ,χανουν το νοημα των κατασκευων αυτων , ετσι νομιζω δηλαδη

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster last edited by

                              Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                              αρα οπως γραφει και ο κατοχος του αυτοκινητου ισχυει οτι η μπαταρια ξεφορτιζει μετα απο γρηγορη οδηγηση και η αποδοση πεφτει .

                              ουτε εγω εχω λογο να αμφισβητήσω τα γραφόμενα του συντακτη , δεν μπορει να μην συμβαινει καθολου κατι τετοιο και να το κατεβάσει απο το κεφαλι του για να σπιλώσει και να θαψει το cr-z ,στην τελικη εαν αυτο ειναι μύθευμα θα μπορει η Honda και ο Σαρακακης να τους κυνηγησουν δικαστικά απο την στιγμη που οτι γραφετε , γραφετε επωνυμα .

                              Συμφωνω οτι μπορει να φανηκε καπως ''πλαστο'' το ολο γεγονος για να αναδειχθει το scirocco καλυτερο.Εγω πιστευω ομως πως στην τελικη καλα εκαναν και το ειπαν.Ο δημοσιογραφος πρεπει να λεει ολα τα + και - ενος αυτοκινητου οπως ειπε και για το scirocco οτι καταναλωνει πολλα και ειναι αρκετα πισω σε επιδοσεις απο σταση

                              καιει πολυ το 122?

                              το 9αρη το έχει εύκολα μεικτή...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                shumakos last edited by

                                Eγώ πιστεύω πως όσο τραγική δεν θα είναι η διαφορά σε επιδόσεις, άλλο τόσο δεν θα είναι και σε κατανάλωση. Για του λόγου το αληθές σε παραπέμπω στην κατανάλωση του τραγικά χειρότερου σε αεροδυναμική απλού 5τάχυτου 1400άριου Jazz. Φαντάσου το αυτό λοιπόν με την καλύτερη αεροδυναμική του CRZ, το 6άρι κιβώτιο και ένα start-stop Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα γράψει εκπομπές διοξειδίου πάνω από 130 gr όταν οι πολύ βαρύτερες BMW 116 με αντίστοιχες διατάξεις και πίσω κίνηση γράφει 139 το πολύ βαρύτερο Civic 1,4 135 χωρίς κανένα βοήθημα όπως και το προαναφερθέν Jazz με τα 128 του!!! Μόνο στην τιμή αγοράς θα ήταν τραγικές οι διαφορές!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drunkard last edited by

                                  Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                                  Εμενα μου αρεσε η κινηση της Honda.Εδειξε οτι υβριδικο και σπορ μπορουν να συνυπαρξουν.Και θα δεις που σε λιγο θα βγαλει και η Toyota αντιστοιχο

                                  Λενε οτι εχει στα σκαριά το MR-S , αντιστοιχο του MR2 αλλα σπορ υβριδικο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    qsisvts last edited by

                                    Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                    αρα οπως γραφει και ο κατοχος του αυτοκινητου ισχυει οτι η μπαταρια ξεφορτιζει μετα απο γρηγορη οδηγηση και η αποδοση πεφτει .

                                    ουτε εγω εχω λογο να αμφισβητήσω τα γραφόμενα του συντακτη , δεν μπορει να μην συμβαινει καθολου κατι τετοιο και να το κατεβάσει απο το κεφαλι του για να σπιλώσει και να θαψει το cr-z ,στην τελικη εαν αυτο ειναι μύθευμα θα μπορει η Honda και ο Σαρακακης να τους κυνηγησουν δικαστικά απο την στιγμη που οτι γραφετε , γραφετε επωνυμα .

                                    Συμφωνω οτι μπορει να φανηκε καπως ''πλαστο'' το ολο γεγονος για να αναδειχθει το scirocco καλυτερο.Εγω πιστευω ομως πως στην τελικη καλα εκαναν και το ειπαν.Ο δημοσιογραφος πρεπει να λεει ολα τα + και - ενος αυτοκινητου οπως ειπε και για το scirocco οτι καταναλωνει πολλα και ειναι αρκετα πισω σε επιδοσεις απο σταση

                                    καιει πολυ το 122?

                                    το 9αρη το έχει εύκολα μεικτή...

                                    εχει ομως ευκολα και το 7 και πιο κατω αν δεν κινεισαι συχνα σε κινηση

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      evgenios last edited by

                                      Ωραιο φαινεται

                                      @shumakos

                                      Οντως αν κατσεις και τα βαλεις κατω η διαφορα δεν ειναι και πολυ μεγαλη αλλα ειναι μια σεβαστη διαφορα.

                                      Βεβαια εδω τιθεται και ενα αλλο ζητημα:κατα ποσο οι τιμες καταναλωσης που μας δινουν οι κατασκευαστες ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα.Αν σου πω πως τις μετρανε θα σκασεις στα γελια.
                                      Μαλιστα σε μια ερευνα που εκανε μια γερμανικη εταιρια (η ADAC αν θυμαμαι καλα?) φανηκε οτι στην πραξη δεν εχει γινει σχεδον καμια προοδος τα τελευταια 15 χρονια στις εκπομπες ρυπων και αυτο γιατι ο τροπος μετρησης ειναι στο γαμο του καραγκιοζη

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dstou last edited by

                                        ...συμφωνων στο οτι οι κατασκευαστες supercars επρεπε να μην εντασονται στην διαδικασια μειωσης ρυπων.Αν ειναι δυνατον να υπαρχει υβριδικη Ferrari -Porsche κλπ.Ειναι γελοιο πραγματικα ,χανουν το νοημα των κατασκευων αυτων , ετσι νομιζω δηλαδη

                                        Όλοι οι κατασκευαστές εντάσσονται σιγά σιγά σε αυτή τη διαδικασία πρωτίστως για την έξωθεν καλή μαρτυρία. Είναι αφελές να πιστεύει κανείς ότι οι διοικήσεις της Πόρσε ή της Φερράρι (η μήπως της Τουότα) νοιάζονται για το περιβάλλον.
                                        Από την άλλη μεριά οι κατασκευές αυτές δεν χάνουν το νόημά τους, αν η υβριδική υλοποίηση είναι σοβαρή. Ίσα ίσα που αποκτούν και ένα νέο, ακόμα βαθύτερο. Πάντως σε κάθε περίπτωση μιλάμε για άνοιγμα σε νέους δρόμους, ανεξερεύνητους μέχρι τώρα. Παρά τις δυσκολίες, κάτι καλό θα προκύψει, δεν μπορεί.

                                        Γενικά, επειδή οι υβριδικές υλοποιήσεις είναι άκόμη σε πρωτογενές στάδιο, ας είμαστε λίγο επιφυλακτικοί στους εξορκισμούς μας. Μετά από 3-5 χρόνια που θα έχουν μπει όλοι στο χορό και θα έχει καθίσει η σκόνη, θα έχουμε πλήρη άποψη, καλή ή κακή.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          evgenios last edited by

                                          Ισως εχεις δικιο.Δεν πρεπει να ειμαστε τοσο απαισιοδοξοι τελικα.Το τοπιο παντως οπως λες θα ξεδιαλυνει σε 3-5 χρονια, τοτε θα ξερουμε προς τα που παει το πραγμα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            red_monster last edited by

                                            Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                                            Ισως εχεις δικιο.Δεν πρεπει να ειμαστε τοσο απαισιοδοξοι τελικα.Το τοπιο παντως οπως λες θα ξεδιαλυνει σε 3-5 χρονια, τοτε θα ξερουμε προς τα που παει το πραγμα

                                            πάει για φούντο...
                                            τα υβρίδια θα βρεθούν εκεί που τους αξίζει...
                                            το μέλλον έρχεται και λέγεται υδρογόνο σε οττοντίζελ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 28 / 53
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr