@ REALZEUS
Το ότι το συγκεκριμένο θέμα είναι λίγο μύθος μήπως σου έχει περάσει από το μυαλό?
Εξηγούμε. Την ίδια φιλοσοφία λειτουργίας θα την βρεις και στο HCH II. Σίγουρα στο προσπέρασμα καταναλώνεις ενέργεια αλλά αν ήταν σε δύο sprint να αδειάσεις τις μπαταρίες..... τότε δεν θα το συζητάγαμε καθόλου.
Προσωπικά όποτε θέλησα να πατήσω το HCH II παρατήρησα πολύ απλά ότι το σύστημα επιλέγει μία πολύ πιο επιθετική πολιτική εκφόρτισης - επαναφόρτισης. Φυσικά και η κατανάλωση ανεβαίνει στην περίπτωση αυτή.
Τώρα θα μου πεις ότι έχεις μεγαλύτερη χωρητικότητα στους συσσωρευτές. Ίσως αλλά λαμβάνοντας υπόψη ότι ο ηλεκτροκινητήρας είναι rated στα 13 HP και όχι 20 HP δεν βλέπω πως αυτό θα προκαλούσε τόσο σημαντικές διαφορές.
ΥΓ. Το CR-Z στηρίζεται κυρίως στον βενζινοκινητήρα και λιγότερο στο ΙΜΑ και είναι ίσως το όχημα με το υψηλότερο λόγο απόδοσης βενζινοκινητήρα / συνολική απόδοση. Θεωρώ αδύνατες τις μετρήσεις που αναφέρει το γνωστό περιοδικό για έναν και μόνον λόγο. Πουθενά (εκτός σε κάτι εξωφρενικά χαμηλές στροφές που κανείς νοήμων δεν θα κρατούσε το κιβώτιο) ο ηλεκτροκινητήρας δεν διπλασιάζει την ροπή στο τροχό. Γιατί αν κάποιος βάλει τα νούμερα φαντάζει ότι χωρίς τον ηλεκτροκινητήρα η διαθέσιμη ροπή στο τροχό είναι πρακτικά η μισή. Πως το συγκεκριμένος τύπος το πέτυχε? Δεν γνωρίζω αλλά δεν είναι και πολύ δύσκολο να πεις και ψέματα στην Ελλάδα σήμερα.
ΥΓ 2. Κατέβασμα σχέση στο κιβώτιο (οδήγηση ως ένα φυσιολογικό coupe) προσφέρει τόσο την απαραίτητη ιπποδύναμη με αποτέλεσμα την σχετική ζωντάνια. Περισσότερα όταν το οδηγήσω το τουτού οπότε και σκοπεύω να προσπαθήσω ακριβώς αυτό που περιγράφεται (να του αδειάσω τις μπαταρίες...).