-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Αυτό εννοείται ρε, για μετά λέω, δεν έχω ντίζελ για να βγώ μέχρι κάτωμεχρι που θα σε βγαλει το 'σκοπιανο' καυσιμο;
που υπολογιζεις να φουλαρεις;
-
κατανάλωση έχω γύρω στα 8-9 λίτρα οπότε θα γράψω κανα 500 χλμ απ τα σκόπια μέχρι κάτω
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
κατανάλωση έχω γύρω στα 8-9 λίτρα οπότε θα γράψω κανα 500 χλμ απ τα σκόπια μέχρι κάτωΕιχα κανει την διαδρομη Αθηνα Σκοπια το 2003 και ειναι 750χλμ αρα κανονιζεις που και ποτε θα φουλαρεις.
-
περιμένω οδηγίες απ τους συνέλληνες
άρα κάπου στη λάρισσα το αργότερο θα πρέπει να βάλω το κάτι τις για να βγω αθήνα
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
περιμένω οδηγίες απ τους συνέλληνεςάρα κάπου στη λάρισσα το αργότερο θα πρέπει να βάλω το κάτι τις για να βγω αθήνα
Με πολυ οικονομικη οδηγηση η prisma 1.6 ie που ειχα με ειχε βγαλει 730χλμ σε ενα γεμισμα, τωρα με την thesis 3.0, παλι με βγαλε 750 χλμ με 70 λιτρα ντεποζιτο... εσυ ξερεις καλλυτερα τις καταναλωσεις σου αλλα μεχρι την Λαμια θα φτασεις απο τα Σκοπια ξεκινοντας.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
περιμένω οδηγίες απ τους συνέλληνεςάρα κάπου στη λάρισσα το αργότερο θα πρέπει να βάλω το κάτι τις για να βγω αθήνα
αργησα λιγο, ελπίζω να μην εμεινες στο δρομο
αν θελεις να βαλεις περνώντας απο τη Λαρισα, στην εξοδο 'ΛΑΡΙΣΑ 3' της εθνικής βγαίνεις και πας προς Λάρισα.
Στα 2 χιλ περιπου (2ο φαναρι εκτος αυτου που βγαινεις απο ΕΟ) εχει ενα βενζιναδικο Shell με καλες τιμες.
2+2 χιλ παρακαμψη... -
Θα επανεξεταστεί το ζήτημα
Διαφωνία υπουργείου Μεταφορών-ΕΛ.ΑΣ. για τους οδηγούς που δεν πληρώνουν διόδιαΑθήνα
Διαφωνία ως προς τον τρόπο αντιμετώπισης του ζητήματος των οδηγών που διέρχονται από τους σταθμούς διοδίων χωρίς να πληρώνουν το αντίτιμο υπήρξε κατά τη συνεδρίαση εκπροσώπων του υπουργείου Μεταφορών και του Αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ.Σύμφωνα με πληροφορίες, κατά τη συνεδρίαση οι εκπρόσωποι του υπουργείου ζήτησαν από το Αρχηγείο να τοποθετήσει αστυνομικούς στα διόδια έτσι ώστε σε περίπτωση που κάποιος οδηγός αρνηθεί να πληρώσει, οι άντρες της ΕΛ.ΑΣ. να του ζητούν τα στοιχεία και στη συνέχεια η κοινοπραξία διαχείρισης των διοδίων να προχωρά στις νομικές ενέργειες σε βάρος του οδηγού.
Από την πλευρά τους, οι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. διαφώνησαν με το σκεπτικό αυτό λέγοντας πως δεν υπάρχει κάποια διάταξη στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας σχετικά με τη μη καταβολή αντιτίμου και δεν υφίσταται ποινικό αδίκημα και αντιπρότειναν οι υπάλληλοι των διοδίων να κρατούν τα στοιχεία του οχήματος, ο οδηγός του οποίου δεν πλήρωσε και στη συνέχεια από το υπουργείο Μεταφορών να βρίσκουν σε ποιον ανήκει και να ακολουθούνται οι διαδικασίες που προβλέπονται.
Η συνάντηση ολοκληρώθηκε χωρίς τη λήψη κάποιας τελικής απόφασης και οι δυο πλευρές συμφώνησαν να ξανασυναντηθούν προκειμένου να επανεξετάσουν το ζήτημα.
Newsroom ΔΟΛ
Αν κατάλαβα καλά, το υπουργείο ζήτησε από την Αστυνομία να ενεργεί παρανόμως, δηλαδή να ζητάει τα στοιχεία οδηγών χωρίς να υπάρχει ποινικό αδίκημα/παράβαση του ΚΟΚ, για να διευκολύνει τις εταιρείες στην επίλυση των αστικών διαφορών τους με τους οδηγούς.
Πάλι καλά που αρνήθηκε η αστυνομία...
-
εδω οι βουλευτες εχουν ασυλια και ειναι υπανω του νομου παρολο που το συνταγμα λεει οτι ολοι ειμαστε ισοι απεναντι στο νομο και με τα ιδια δικαιωματα εκει θα κολλησουν οι ΄΄ δημοκρατες ΄΄ υπουργοι μας ? αν δωσει εντολη ο Μπομπολας στον Χρυσοχοϊδη να δεις για ποτε θα τροποποιηθει ο νομος
edit: τρομερη η συνταξη του ποστ μου
-
Με αυτα που γινονται λογικο ειναι να χανουμε τον ειρμο μας!!! Ακου εκει να κανει η αστυνομια την εταιρεια εισπραξεων ( αυτες που στελνουν μπραβους σε οσους χρωστανε) για να πληρωνει ολος ο κοσμος τα παρανομα διοδια!!!! Ελεος πια!! κατι διαβασα για 'τζαμπατζηδες' σ'ενα σαιτ κ πολυ με εξοργισε, βαζουν διοδια για εργο που ΘΑ γινει εκει που δε θα'πρεπε να υπαρχουν και το παιζουν θιγμενοι απο πανω!! και που ξερω εγω οτι οταν μαζεψουν το χρημα θα τον φτιαξουν το δρομο??? ειδικα με τις κορινθου πατρων κ αντιρριου ιωαννινων εχω καταλαβει τι σημαινει 'καρμανιολα'
ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ
-
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
ονυχα, πόσα χρειάζομαι για διόδια από θεσσαλονίκη έως αθήνα?
μερσιΘεσσαλονίκη -Αθήνα : 12 ευρώ!
Αθήνα-Θεσ/κη : 15,5 ευρώ !Οχι βέβαια!
Από πρόσφατο ταξίδι μου:
Αθήνα-Θεσσαλονίκη:
Αφίδνες (12:20) €1.90
Θήβα (12:46) €2.35
Τραγάνα (13:07) €2.25
Πελασγία (14:07) €2.40
Μοσχοχώρι (14:38) €2.80
Μακρυχώρι (14:51) €1.00
Πυργετός (15:07) €2.20
Λεπτοκαρυά (15:18) €2.90
Μάλγαρα (15:49) €2.00Σύνολο: €19.80 και σε σταματάνε 9 φορές, μερικές μάλιστα 10-20 λεπτά από την προηγούμενη
Θεσσαλονίκη-Αθήνα:
Μάλγαρα (13:17) €2.00
Λεπτοκαρυά (13:47) €2.90
Πυργετός (14:00) €2.20
Μακρυχώρι (15:09) €1.00
Μοσχοχώρι (15:24) €2.80
Πελασγία (16:05) €2.40
Τραγάνα (17:07) €2.25
Αφίδνες (17:55) €1.90Σύνολο: €17.45
Δηλαδή θέλεις €37.25 διόδια πήγαινε-έλα Θεσσαλονίκη = 3.72 λεπτά το χλμ.
Στο μεταξύ ετοιμάζουν άλλους 2 σταθμούς, έναν μεταξύ Λεπτοκαρυάς-Μαλγάρων και έναν άλλον δε θυμάμαι που ακριβώς (μήπως στην επιστροφή στη Θήβα ? γιατί δε βρίσκω απόδειξη στην κατεύθυνση Θεσσαλονίκη --> Αθήνα στο σταθμό της Θήβας )
Το 1994 πήγα Θεσσαλονίκη-Αθήνα (Βαρδάρη-Αχαρνών) 3:30 (1 ανεφοδιασμός) και 15 χρόνια μετά έκανα με πολύυυυ καλύτερο αυτοκίνητο και με πολύ περισσότερα κομμάτια του δρόμου αυτοκινητόδρομους κόμβο Βαρυμπόπης-κόμβο περιφερειακής (Εγνατία) 3:40 (1 ανεφοδιασμός). Κάθε 10 λεπτά διόδια, συνέχεια έργα, Τέμπη-Λεπτοκαρυά κόλαση, ποιά είναι η βελτίωση αυτά τα 16 χρόνια στο χρόνο διαδρομής ?
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Θα επανεξεταστεί το ζήτημα
Διαφωνία υπουργείου Μεταφορών-ΕΛ.ΑΣ. για τους οδηγούς που δεν πληρώνουν διόδιαΑθήνα
Διαφωνία ως προς τον τρόπο αντιμετώπισης του ζητήματος των οδηγών που διέρχονται από τους σταθμούς διοδίων χωρίς να πληρώνουν το αντίτιμο υπήρξε κατά τη συνεδρίαση εκπροσώπων του υπουργείου Μεταφορών και του Αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ.Σύμφωνα με πληροφορίες, κατά τη συνεδρίαση οι εκπρόσωποι του υπουργείου ζήτησαν από το Αρχηγείο να τοποθετήσει αστυνομικούς στα διόδια έτσι ώστε σε περίπτωση που κάποιος οδηγός αρνηθεί να πληρώσει, οι άντρες της ΕΛ.ΑΣ. να του ζητούν τα στοιχεία και στη συνέχεια η κοινοπραξία διαχείρισης των διοδίων να προχωρά στις νομικές ενέργειες σε βάρος του οδηγού.
Από την πλευρά τους, οι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. διαφώνησαν με το σκεπτικό αυτό λέγοντας πως δεν υπάρχει κάποια διάταξη στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας σχετικά με τη μη καταβολή αντιτίμου και δεν υφίσταται ποινικό αδίκημα και αντιπρότειναν οι υπάλληλοι των διοδίων να κρατούν τα στοιχεία του οχήματος, ο οδηγός του οποίου δεν πλήρωσε και στη συνέχεια από το υπουργείο Μεταφορών να βρίσκουν σε ποιον ανήκει και να ακολουθούνται οι διαδικασίες που προβλέπονται.
Η συνάντηση ολοκληρώθηκε χωρίς τη λήψη κάποιας τελικής απόφασης και οι δυο πλευρές συμφώνησαν να ξανασυναντηθούν προκειμένου να επανεξετάσουν το ζήτημα.
Newsroom ΔΟΛ
Αν κατάλαβα καλά, το υπουργείο ζήτησε από την Αστυνομία να ενεργεί παρανόμως, δηλαδή να ζητάει τα στοιχεία οδηγών χωρίς να υπάρχει ποινικό αδίκημα/παράβαση του ΚΟΚ, για να διευκολύνει τις εταιρείες στην επίλυση των αστικών διαφορών τους με τους οδηγούς.
Πάλι καλά που αρνήθηκε η αστυνομία...
και να ηθελαν κανεις μια εκτυπωση το ευρωπαικο νομικο πλαισιο που ειναι ακριβως το αντιθετο τους το πετας στην μουρη και τελειωσε..
-
ναι και αμεσως απο ντροπη-ευθιξία και σεβασμο στο νομο θα κανανε πισω
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
ναι και αμεσως απο ντροπη-ευθιξία και σεβασμο στο νομο θα κανανε πισωΑν ισχύει αυτό και δεν το έκαναν δεν σου αφαιρεί κανένας το δικαίωμα να πάρεις τηλέφωνο την Αστυνομία (και όχι τη τροχαία) για να έρθει και να καταγράψει το συμβάν.
Όμως το έχουμε πει. Η μη πληρωμή διοδίων δεν είναι πράξη που αφορά οικονομική διαφορά μεταξύ δύο ιδιωτών αλλά μεταξύ ιδιώτη και Δημοσίου που έχει κάθε έννομο συμφέρον (φόροι, ποσοστά κ.λπ.) να σε κυνηγήσει ως το τέλος του κόσμου.
-
στους άλλους, τους 'κοινούς' ιδιώτες , δεν έχει έννομο συμφέρον το Δημόσιο απο είσπραξη φόρων?
ΥΓ έχουν φρικάρει ο Μπομπολαίοι και συν αυτώ....
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
στους άλλους, τους 'κοινούς' ιδιώτες , δεν έχει έννομο συμφέρον το Δημόσιο απο είσπραξη φόρων?
ΥΓ έχουν φρικάρει ο Μπομπολαίοι και συν αυτώ....Για αυτό κυνηγά την φοροδιαφυγή, για το λόγο αυτό υπάρχει το 1517 κ.λπ. Αν με βάζεις στους παρατρεχάμενους των Μπομπαλαίων και άλλων συναφών Εργολάβων που τα έχουν καλά με την παρούσα Κυβέρνηση κανείς μεγάλο λάθος.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Από πρόσφατο ταξίδι μου:
Αθήνα-Θεσσαλονίκη:
Αφίδνες (12:20) €1.90
Θήβα (12:46) €2.35
Τραγάνα (13:07) €2.25
Πελασγία (14:07) €2.40
Μοσχοχώρι (14:38) €2.80
Μακρυχώρι (14:51) €1.00
Πυργετός (15:07) €2.20
Λεπτοκαρυά (15:18) €2.90
Μάλγαρα (15:49) €2.00Σύνολο: €19.80 και σε σταματάνε 9 φορές, μερικές μάλιστα 10-20 λεπτά από την προηγούμενη
Θεσσαλονίκη-Αθήνα:
Μάλγαρα (13:17) €2.00
Λεπτοκαρυά (13:47) €2.90
Πυργετός (14:00) €2.20
Μακρυχώρι (15:09) €1.00
Μοσχοχώρι (15:24) €2.80
Πελασγία (16:05) €2.40
Τραγάνα (17:07) €2.25
Αφίδνες (17:55) €1.90Σύνολο: €17.45
Δηλαδή θέλεις €37.25 διόδια πήγαινε-έλα Θεσσαλονίκη = 3.72 λεπτά το χλμ.
Στο μεταξύ ετοιμάζουν άλλους 2 σταθμούς, έναν μεταξύ Λεπτοκαρυάς-Μαλγάρων και έναν άλλον δε θυμάμαι που ακριβώς (μήπως στην επιστροφή στη Θήβα ? γιατί δε βρίσκω απόδειξη στην κατεύθυνση Θεσσαλονίκη --> Αθήνα στο σταθμό της Θήβας )
Το 1994 πήγα Θεσσαλονίκη-Αθήνα (Βαρδάρη-Αχαρνών) 3:30 (1 ανεφοδιασμός) και 15 χρόνια μετά έκανα με πολύυυυ καλύτερο αυτοκίνητο και με πολύ περισσότερα κομμάτια του δρόμου αυτοκινητόδρομους κόμβο Βαρυμπόπης-κόμβο περιφερειακής (Εγνατία) 3:40 (1 ανεφοδιασμός). Κάθε 10 λεπτά διόδια, συνέχεια έργα, Τέμπη-Λεπτοκαρυά κόλαση, ποιά είναι η βελτίωση αυτά τα 16 χρόνια στο χρόνο διαδρομής ?
απο Θεσσαλονίκη για Αθήνα σου λειπει το χαρτάκι της Θήβας
-
Ναι είναι 19,8 και από τις δύο πλευρές, σύνολο 39,6 για πήγαινε έλα....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
στους άλλους, τους 'κοινούς' ιδιώτες , δεν έχει έννομο συμφέρον το Δημόσιο απο είσπραξη φόρων?
ΥΓ έχουν φρικάρει ο Μπομπολαίοι και συν αυτώ....Για αυτό κυνηγά την φοροδιαφυγή, για το λόγο αυτό υπάρχει το 1517 κ.λπ. Αν με βάζεις στους παρατρεχάμενους των Μπομπαλαίων και άλλων συναφών Εργολάβων που τα έχουν καλά με την παρούσα Κυβέρνηση κανείς μεγάλο λάθος.
Οι Μπομπαλαίοι (sic) , Μαρούληδες, Πανούσηδες, Περιστέρηδες και λοιποί παρατρεχάμενοι εργολάβοι , υπεργολάβοι κλπ κλπ τα έχουν καλά τόσο με την νυν, όσο και με τις προηγούμενες και πάω ό,τι στοίχημα θέλεις πως θα τα πάνε εξαιρετικά και με την επόμενη, όποια κι αν είναι αυτή...
-
Οι ανωτερω που λες αναδοχοι σιγουρα θα τα εχουν καλα με ολους γιατι μονο αυτοι πλεον ΥΠΑΡΧΟΥΝ για να παρουν - κατασκευασουν εργο μεγαλο, αν υπαρξει βεβαιως βεβαιως στο μελλον.
Και οι κυβερνησεις τους θελουν να υπαρχουν, για να κανουν κανενα εργο λιγο πριν τις εκλογες .
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
απο Θεσσαλονίκη για Αθήνα σου λειπει το χαρτάκι της ΘήβαςΣωστά, το βρήκα... Συνεπώς €40 πήγαινε-έλα Θεσσαλονίκη με 18 στάσεις για διόδια συνολικά (συν 2 ή 4 ακόμα σύντομα )
Αυξηση διοδίων (ξανά!)