-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
-Έχουν το καλύτερο value for money.
Κάποτε μπορεί να είχαν , τώρα δεν . Πανάκριβα κοστίζουν στην Ελλάδα, κοίτα πόσο τα πουλάνε Ισπανία.
-
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
...ενώ για τον καρακάγκουρα που επιλέγει το κακάσχημο Mito από το κατά πολύ πολύ κoμψότερο Grande Punto δε θα πεις τίποτε, καταπληκτικέ και πάνσοφε πολυτεχνίτη ε;...
γούστο το ένα, γούστο και το άλλο;;
ΕΣΥ που κολλας;;
Γιατί το πας στο προσωπικό ; -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Τζόνκυρ αν δεν ήταν σπορ το dsg-style κιβώτιο τότε όλα τα exotic τύπου Gallardo, SLS, f458 κτλ θα φορούσαν μάνουαλ. Ελα όμως που δεν φοράνε...Τα ημιαυτόματα-σειριακά είναι το μέλλον.
Σε αυτό έχεις δίκιο αλλά τα ημι-αυτόματα αυτά δεν έχουν καμία σχέση με το DSG. Ούτε ανεβάζουν στον κόφτη, ούτε κάνουν kickdown και η απόκρισή τους είναι ΑΣΤΡΑΠΙΑΙΑ (μιλάω για 430 που έχω ζήσει από μέσα τουλάχιστον).
Δία ναι αυτό είναι μία παράμετρος. Αλλά επειδή έχω οδηγήσει το περισσότερο σκληροπυρηνικό 6αρι dsg σε Αudi νομίζω ότι πας πολύ καλύτερα από ένα μανουαλ σε στροφοδιαδρομή τύπου Διόνυσος -Πεντέλη εδώ στους χαμουτζήδες.
Είναι αναλόγως που θα φορεθεί. Πιστεύω ένα dsg σε Σιρόκο Ρ ...θα έχει περισσότερο σπορ σετάπ από ότι αν φορεθεί στο απλό Γκολφ.
Το dsg σε γρήγορη οδήγηση (όταν το μάθεις) είναι περισσότερο αποτελεσματικό απο ένα manual και λιγότερο επιρρεπές στο 'κράου'...
Το manual απο την άλλη, θα είναι πάντα πιο διασκεδαστικό και συμμετοχικό... έχεις πλήρη έλεγχο και ξέρεις πάντα τι σχέση έχεις μέσα, δεν χρειάζεται να κοιτάξεις το ταμπλό πρίν πιέσεις τα παντλς ή το στίκ...
Ως γνωστόν, σε καθημερινή χρήση το dsg παίρνει και άλλους πόντους απο την χρηστικότητα και την κατανάλωση... και γίνεται overall καλύτερη επιλογή...
Ο καθένας επιλέγει αυτό που θεωρεί πως του ταιριάζει καλύτερα (προσωπικά μετά απο μακροχρόνια χρήση και με τα δύο, δεν μπορώ να βγάλω ξεκάθαρο νικητή)... δεν υπάρχει σωστό και λάθος...ΥΓ: Φυσικά υπάρχουν διπλοσύμπλεκτα και διπλοσύμπλεκτα... ορισμένα είναι αρκετά πιο άμεσα απο άλλα, όχι στον χρόνο αλλαγής, αφού αυτός είναι πάντα αστραπιαίος, αλλά στον χρόνο αντίδρασης απο την εντολή του οδηγού...
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Το dsg σε γρήγορη οδήγηση (όταν το μάθεις) είναι περισσότερο αποτελεσματικό απο ένα manual και λιγότερο επιρρεπές στο 'κράου'...
Όλη η ουσία είναι στο 'όταν το μάθεις'...
όταν οδήγησα πρώτη φορά ένιωθα οτι με κρέμαγε σε πολλά κατεβάσματα και έπρεπε να κοιτάω συνέχεια ...
όταν μάθεις τα χούγια του εν τέλη πρέπει να είναι πολύ αποτελεσματικό και διασκεδαστικό... -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Το dsg σε γρήγορη οδήγηση (όταν το μάθεις) είναι περισσότερο αποτελεσματικό απο ένα manual και λιγότερο επιρρεπές στο 'κράου'...
Το manual απο την άλλη, θα είναι πάντα πιο διασκεδαστικό και συμμετοχικό... έχεις πλήρη έλεγχο και ξέρεις πάντα τι σχέση έχεις μέσα, δεν χρειάζεται να κοιτάξεις το ταμπλό πρίν πιέσεις τα παντλς ή το στίκ...
Ως γνωστόν, σε καθημερινή χρήση το dsg παίρνει και άλλους πόντους απο την χρηστικότητα και την κατανάλωση... και γίνεται overall καλύτερη επιλογή...
Ο καθένας επιλέγει αυτό που θεωρεί πως του ταιριάζει καλύτερα (προσωπικά μετά απο μακροχρόνια χρήση και με τα δύο, δεν μπορώ να βγάλω ξεκάθαρο νικητή)... δεν υπάρχει σωστό και λάθος...ΥΓ: Φυσικά υπάρχουν διπλοσύμπλεκτα και διπλοσύμπλεκτα... ορισμένα είναι αρκετά πιο άμεσα απο άλλα, όχι στον χρόνο αλλαγής, αφού αυτός είναι πάντα αστραπιαίος, αλλά στον χρόνο αντίδρασης απο την εντολή του οδηγού...
Η καλυτερη και πιο ολοκληρωμενη αποψη για διπλοσυμπλεκτο vs manual, γενικως!
Στην τελευταια προταση δε, κρυβεται ολο το ζουμι για ενα 'σωστο' διπλοσυμπλεκτο...
Ισχυει παντως το διαφορετικο setup, λογισμικο με ταχυτερο χρονο αντιδρασης σε μερικα μοντελα, οπως πχ στο DSG του rocco R, του TTS κτλ. -
**Υπενθυμίζω πως το θέμα αφορά το Renault Clio RS facelift και το κατά πόσο αξίζει η αγορά του. Θετικά τα σχόλια περί χρησιμότητας DSG ή όχι στην γρήγορη οδήγηση, αν είναι value for money τα Seat αλλά ας γραφτούν εκεί που πρέπει και όχι εδώ. [mod] **
-
Πολύ καλό αυτοκίνητο και σε αυτά τα λεφτά είναι σίγουρα ευκαιρία!!!
Να τονίσω ένα αρνητικό που για μένα θα αποτελούσε σοβαρός λόγο να μην το επιλέξω(ασχέτως τιμής): το κιβώτιό του είναι κάτω του μετρίου. Άθλιο για συνθήκες ξεσκίσματος. -
Ο χρήστης akiskev έγραψε:
Πολύ καλό αυτοκίνητο και σε αυτά τα λεφτά είναι σίγουρα ευκαιρία!!!
Να τονίσω ένα αρνητικό που για μένα θα αποτελούσε σοβαρός λόγο να μην το επιλέξω(ασχέτως τιμής): το κιβώτιό του είναι κάτω του μετρίου. Άθλιο για συνθήκες ξεσκίσματος.εννοεις το κλιο; γιατι εμενα μου φανηκε ποιημα κ εχω ανακατεψει πολλες κουταλες οπως λεει κ ο SV2 και του κλιο μου φαινεται κιβωτιαρα κ οχι μονο εμενα αλλα και φιλου αγωνιζομενου που εχει σαν πολιτικο το 182.
-
έγινε μια σύντομη βόλτα και στο clio σήμερα. Δυστυχώς, η περισσότερη διαδρομή ήταν στην ΕΟ . Σαν πάτημα είναι πολύ πολύ μπροστά από το ibiza cupra και μέχρι τις 4.000-4.500 νομίζεις ότι οδηγείς κάποιο 1.600, μετά αλλάζει ο ήχος και πας μέχρι τις 7+ που αλλάζεις και σχέση, ακούγεται ένα μπιπ που σου θυμίζει ότι πρέπει να ανεβάσεις και ταυτόχρονα ανάβει ένα πράσινο λαμπάκι στο πίνακα οργάνων. Ήχος πορωτικός, δεν ξέρω αν πας γρήγορα ... αλλά τουλάχιστον είσαι με το χαμόγελο. ΦΡΕΝΑΡΕΣ- ΦΡΕΝΑΡΕΣ- ΦΡΕΝΑΡΕΣ. Το σασμάν μπορεί να μην είχε την εξαιρετική αίσθηση, αλλά με αλλαγές προς τα πάνω ή προς τα κάτω στα κόκκινα, δεν έκανε γκράου πουθενά. Το άνοιξα μέχρι τα 180χαω που έδειχνε πολύ-πολύ πιο σταθερό από το ibiza. Το τιμόνι του, πάλι πιο καλό από το ibiza, λιγότερο αποκομμένο, αλλά δεν είναι και κάτι το ιδιαίτερο.
4 αρνητηκά ..... (που τα ξέρεις, κι αν τα ξεπεράσεις είναι )
ψόφιο χαμηλά (μακάρι εκεί, να μην καίει κιόλας εκεί)
2.000cc
δεν πας ταξίδι(κουραστικό), ακόμα και τώρα η 6η παραμένει πολύ κοντή. 3000σαλ 100χαω
μέτρια συναρμολόγηση, το όχημα είχε μόνο 13.000χλμ και δεν έδειχνε και πολύ στιβαρό, ιδικά αν το συγκρίνω με το V50 μου.Όλα αυτά είναι λεπτομέρειες όμως, όταν μπαίνεις και βγαίνεις με το χαμόγελο από το όχημα, καιρό είχα να νιώσω έτσι ...
με + 280€, επέκταση εγγύησης για +2χρόνια και με 450€ για +3χρόνια
απάντηση στο ΕΡΩΤΗΜΑ του θέματος, νομίζω ότι είναι δίκαιη αυτή η τιμή, για ένα μεγάλο παιχνίδι, που μπορεί να σε πηγαίνει και στην δουλειά σου.
-
Αν το πήγαινες και έναν Άγιο Πέτρο, το χαμόγελο θα ήταν δεκαπλάσιο .
Μπορεί να είχες κάνει και την παραγγελία. -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
4 αρνητηκά ..... (που τα ξέρεις, κι αν τα ξεπεράσεις είναι )ψόφιο χαμηλά (μακάρι εκεί, να μην καίει κιόλας εκεί)
2.000cc
δεν πας ταξίδι(κουραστικό), ακόμα και τώρα η 6η παραμένει πολύ κοντή. 3000σαλ 100χαω
μέτρια συναρμολόγηση, το όχημα είχε μόνο 13.000χλμ και δεν έδειχνε και πολύ στιβαρό, ιδικά αν το συγκρίνω με το V50 μου.- Το απαντησες μονος σου
- Εαν εχεις volvo δεν πας ταξιδι με κλιο
- Μην τα συγκρινεις, το κλιο ειναι ενα σουπερμινι που ξεκιναει απο 12 χιλιαδες!! Λογικο να μην εχει καμια σχεση στο εσωτερικο του, οι βελτιωσεις που εχουν γινει ειναι κυριως μηχανικες
Το σημαντικο ομως ειναι πως σε αφηνει με το χαμογελο στο τελος της διαδρομης!
Με το καλο!!!
-
Επρεπε να τον πας Αγιο Πετρο κ μετα ενα κατεβα Νεα Μακρη.. εκει ο διπλα λεει τον Δεσποτη Παναγιωτη και εσυ που οδηγας καταλαβαινεις ποσο αλλο φρουτο ειναι αυτο το παιχνιδι..
Eγω σε αντιστοιχη φαση θα σκεφτομουνα ενα clio rs ντιζατο (ασχημο το ξερω) αλλα...
το βρισκεις με 5Κ και μετα στον θρονο με τον καταλογο της Renault Sport θα εφτιαχνα ενα παιχνιδι γιαμι γιαμι... ασε που βρισκεις και απ εξω ohlins απο αυτους τους παλιοραλιαριδες στην Ιταλια, Γαλια...
αααα φοραει και 15αρες
τζαμπα λεμεεεεεε
κ δεν θα το φοβασαι, γιατι κακα τα ψεματα το καινουριο το λυπασαι εκτος και αν εχεις μεικτη -
και αυτό το σκέφτομαι .....
clio172 ή 106 , με τον κατάλογο peugeot/renault sport αντίστοιχα. ohlins +4σεμι
-
Αφου δεν προκειται να πας ταξιδι με το clio, κανε ενα κοπο και οδηγα ενα προσεγμενο mr2.
-
Τι εχετε παθει με το τουοτα βρε παιδιά.Σιγα τα ουα.Μενει πισω απο το ρενο οποτε αφηστε το .
Μου ερεσει που το συγκρινετε μερικοι με τη Λοτους λες και επειδη εχει ιδιο κινητηρα αρα εχει ιδια αισθηση.Και εγω εχω φερραρι....εντάξει.
Ο Τζονι ρωτησε για clio rs το οδηγησε του άρεσε αντε με το καλό τωρα. -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Τι εχετε παθει με το τουοτα βρε παιδιά.Σιγα τα ουα.Μενει πισω απο το ρενο οποτε αφηστε το .
Μου ερεσει που το συγκρινετε μερικοι με τη Λοτους λες και επειδη εχει ιδιο κινητηρα αρα εχει ιδια αισθηση.Και εγω εχω φερραρι....εντάξει.
Ο Τζονι ρωτησε για clio rs το οδηγησε του άρεσε αντε με το καλό τωρα.Εξάλλου το καινούριο είναι άλλη φάση!!!
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Τι εχετε παθει με το τουοτα βρε παιδιά.Σιγα τα ουα.Μενει πισω απο το ρενο οποτε αφηστε το.Το έχεις οδηγήσει σε στροφοδιαδρομή;
Ξεκάθαρα είναι πιο αργό από το RS. Το mr2 πάει σχεδόν σαν μαμά rallye.
Το στρίψιμό του δεν έχει καμία σχέση με οποιοδήποτε hothatch.
Μου ερεσει που το συγκρινετε μερικοι με τη Λοτους λες και επειδη εχει ιδιο κινητηρα αρα εχει ιδια αισθηση.Και εγω εχω φερραρι....εντάξει.
Τέτοιες συγκρίσεις δεν έχουν νόημα όντως.
Αλλά με τα λεφτά που έχει το mr2, το πολύ χαμηλό κόστος συντήρησης και την αξιοπιστία (facelift ή αλλαγμένο μοτέρ στην εγγύηση) νομίζω οτι είναι καλή αγορά. -
Mα τι να οδηγήσω βρε παιδιά.Στροφοδιαδρομή με ενα rs ή με ενα mr2.Απλα το αυτονόητο.Rs δηλ.
Εχει το mr ενας φιλος και πραγματικα ενα ραλύ 8βαλβιδο που οδηγουσα εγω εργοστασιακό ηταν καθαρα μπροστά.Και οχι οτι ειμαι χερας αλλα με απλή και γρηγορη οδηγηση ειναι .....πίσω.
Το rs ειναι πιο μπροστα απο όλα αυτά .Και εμενα εσωτερικα δεν μου αρεσει και ουτε εξωτερικα με ενθουσιάζει .Εχει πολλα κυβικά για το μεσο ορο ,ακριβώτερο σερβις αλλά οταν δεν σε ενοχλουν αυτα το παίρνεις και.......φεύγεις. -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Mα τι να οδηγήσω βρε παιδιά.Στροφοδιαδρομή με ενα rs ή με ενα mr2.Απλα το αυτονόητο.Rs δηλ.Κάτι κάνεις λάθος όσο αφορά το mr2.
Εχει το mr ενας φιλος και πραγματικα ενα ραλύ 8βαλβιδο που οδηγουσα εγω εργοστασιακό ηταν καθαρα μπροστά.Και οχι οτι ειμαι χερας αλλα με απλή και γρηγορη οδηγηση ειναι .....πίσω.
Δεν υπάρχει περίπτωση σε στροφοδιαδρομή το mr να είναι πίσω απο rallye (σε μαμα καταστάσεις και τα δύο πάντα). Αν συμβαίνει αυτό τότε ο οδηγός το mr ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΕΧΕΙ.
Το rs ειναι πιο μπροστα απο όλα αυτά .Και εμενα εσωτερικα δεν μου αρεσει και ουτε εξωτερικα με ενθουσιάζει .Εχει πολλα κυβικά για το μεσο ορο ,ακριβώτερο σερβις αλλά οταν δεν σε ενοχλουν αυτα το παίρνεις και.......φεύγεις.
Με 200 άλογα και μετά από σχεδόν 10 χρόνια, αυτό μας έλειπε.
-
Επειδή πιστευω μονο σε οτι βλέπω και επειδή μου εχει τυχει να οδηγω γκολφ gti 1,8 150ρι και σε στροφοδιαδρομή να μην μπορω να πιασω micra 1,3 με οδηγό αγωνων στο τιμονι πιστευω οτι ισως δεν το ειχε οπως λές.
Παντως συμφωνούμε οτι το rs ειναι καλυτερο.
Clio RS fl με +-21.000€, αξίζει σαν αγορά ?