-
Σκοπεύω να προχωρήσω στην αγορά ενός 'μικρού' αυτοκινήτου, ως δεύτερο (υποστηρικτικό στο υπάρχον ΜΧ-5) για χρήση κυρίως στην Αθήνα και πιθανώς σε κοντινές εξορμίσεις, και θα εκτιμούσα την άποψή σας.
Ξεκίνησα κάνοντας ένα shortlist [Yaris 1.3 - Corsa 1.4 - Ibiza 1.4 (75)- 206 1.4 - Polo 1.4(75) - Punto 1.2 (80) - C3]. Μετά από βόλτα στίς εκθέσεις κατέληξα στο Yaris (σβέλτο-καλοί χώροι-αξιόπιστο-καλό design [αν και αυτό είναι υποκειμενικό]).
Μη έχοντας εμπειρία από καμμία από τις παραπάνω μάρκες (εκτός από την FIAT) θα ήθελα την άποψή σας εκτός από το μοντέλο και για τις μάρκες (after sales, ακριβά-φτηνά ανταλλακτικά κλπ.).
Ευχαριστώ.
-
Σκοπεύω να προχωρήσω στην αγορά ενός 'μικρού' αυτοκινήτου, ως δεύτερο (υποστηρικτικό στο υπάρχον ΜΧ-5) για χρήση κυρίως στην Αθήνα και πιθανώς σε κοντινές εξορμίσεις, και θα εκτιμούσα την άποψή σας.
Ξεκίνησα κάνοντας ένα shortlist [Yaris 1.3 - Corsa 1.4 - Ibiza 1.4 (75)- 206 1.4 - Polo 1.4(75) - Punto 1.2 (80) - C3]. Μετά από βόλτα στίς εκθέσεις κατέληξα στο Yaris (σβέλτο-καλοί χώροι-αξιόπιστο-καλό design [αν και αυτό είναι υποκειμενικό]).
Μη έχοντας εμπειρία από καμμία από τις παραπάνω μάρκες (εκτός από την FIAT) θα ήθελα την άποψή σας εκτός από το μοντέλο και για τις μάρκες (after sales, ακριβά-φτηνά ανταλλακτικά κλπ.).
Ευχαριστώ.
-
Σκοπεύω να προχωρήσω στην αγορά ενός 'μικρού' αυτοκινήτου, ως δεύτερο (υποστηρικτικό στο υπάρχον ΜΧ-5) για χρήση κυρίως στην Αθήνα και πιθανώς σε κοντινές εξορμίσεις, και θα εκτιμούσα την άποψή σας.
Ξεκίνησα κάνοντας ένα shortlist [Yaris 1.3 - Corsa 1.4 - Ibiza 1.4 (75)- 206 1.4 - Polo 1.4(75) - Punto 1.2 (80) - C3]. Μετά από βόλτα στίς εκθέσεις κατέληξα στο Yaris (σβέλτο-καλοί χώροι-αξιόπιστο-καλό design [αν και αυτό είναι υποκειμενικό]).
Μη έχοντας εμπειρία από καμμία από τις παραπάνω μάρκες (εκτός από την FIAT) θα ήθελα την άποψή σας εκτός από το μοντέλο και για τις μάρκες (after sales, ακριβά-φτηνά ανταλλακτικά κλπ.).
Ευχαριστώ.
-
Pisteuw oti ekanes thn kalyterh epilogh
Apo pleuras kostous antalaktikwn, panw katw sta idia epipeda, me Fiat pio sthnh kai pio akrivh amllon Citroen, VW. Toyota kapou ston meso oro.
Oso gia to After Slaes Service twra, ti na pw, i TOYOTA einai -isws- i kalyterh antiproswpia sthn Ellada!! 6 Xronia egyhsh, panta konta ston pelath kai poly kalh diathesimothta antalaktikwn. Mesa se 3 meres mas ferane antalaktiko gia thn Corolla tou 1970!!! Sthn VW kanane 45 meres gia ena antallaktiko gia Golf tou 1991!!
Kaloriziko kai polla kala xiliometra
-
ΛΟΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΘΑ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ CLIO 1.2 16V 76HP ΤΟ ΕΧΩ ΕΔΩ ΚΑΙ 1,5 ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΚΑΝΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ.ΔΕ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΝΑ ΜΕ ΠΕΙΡΑΞΕ.
-
koita na deis! Elega na sou anafero to clio 1,2 alla me prolave o nikos!
Den ksero mono an ypervenei to bugdet sou alla einai ena poly kalo oloklhromeno autokinhto (full standard eksoplismo).
Kaloriziko oti k an pareis!
-
Μπορώ να σου πω λόγω της εμπλοκής μου με την μάρκα μόνο για το CLIO.Εκτός ότι είναι όντως ολοκληρωμένο αυτοκίνητο όπως είπαν παραπάνω και τα παιδιά, έχει άψογο after sales, λογικότατες τιμές ανταλακτικών και πολύ αραιά διαστήματα service-15000KM λάδια-30000KM service.Εκεί όμως που είναι το μεγάλο του ατού ειναι η οδηγική του συμπεριφορά όπου βρίσκεται μακράν στην κορυφή.Σου προτείνω να το οδηγήσεις και να κάνεις το ίδιο και με τα άλλα.Επίσης ένα πράγμα που δεν φαίνεται είναι η θέληση της RENAULT ο ηγετής στην συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων πράγμα που μεταφράζεται σε πολλά-πολλά εκατομύρια ευρώ στη εξελιξή του.Ειναι χαρακτηριστικό ότι και παρ' όλη και την παρουσίαση και τον τελευταίων μοντέλων στην κατηγορία (FIESTA-C3) τα περοδικά το κατατάσουν ακόμη πρώτο στα TEST τους.
-
Για την οδική συμπεριφορά του Clio μπορώ να σας πω εγώ που, παρ' ότι το δικό μου (Υ10 του '91) το ξέρω καλά και ξέρω καλά και τους δρόμους των Χανίων, από Clio 1.2 16v έφαγα στις στροφές του δρόμου που περνά από Χαλέπα και πάει για ΣΟΔΥ το ξύλο της ζωής μου. Δεν παίζεται με τίποτα.
-
Re skullone den paizesai me tipota! Psyxiko trauma sou exei meinei!!!
Tha sou paro ena clio doro gia na hremiseis! to 1,2 omos gia na mhn phgainoume ta idia kiolas...
A! Meta tha se valo k sto club!
-
Ίδωμεν αγαπητέ Clioman!
-
ΘΑ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΟ CLIO ΓΙΑΤΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΣ Ο 'ΤΥΠΟΣ' ΤΟ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΟΠΟΥ ΑΥΤΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ!!
-
Το Ibiza το είδα και το οδήγησα. Καλά τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά από μέσα θυμίζει Hyundai Accent σε εμφάνιση υλικών. Και το ηλεκτρονικό γκάζι δε βοηθάει καθόλου.
-
ΚΟΙΤΑ ΚΑΙ ΤΟ PUNTO!!!ΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΒΕSΤ SELLER ΣΤΑ ΜΙΚΡΑ ΔΕ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ.ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ CLIO ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ ΟΙ ΠΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ!!
ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΟΙ 4ΤΡΟΧΟΙ!!!!!
ΑΝΤΕ ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ(Ο,ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΠΑΡΕΙΣ) -
Epimenwn Iapwnika...
-
Ο χρήστης Darth Vader έγραψε:
Σκοπεύω να προχωρήσω στην αγορά ενός 'μικρού' αυτοκινήτου, ως δεύτερο (υποστηρικτικό στο υπάρχον ΜΧ-5) για χρήση κυρίως στην Αθήνα και πιθανώς σε κοντινές εξορμίσεις, και θα εκτιμούσα την άποψή σας.Ξεκίνησα κάνοντας ένα shortlist [Yaris 1.3 - Corsa 1.4 - Ibiza 1.4 (75)- 206 1.4 - Polo 1.4(75) - Punto 1.2 (80) - C3]. Μετά από βόλτα στίς εκθέσεις κατέληξα στο Yaris (σβέλτο-καλοί χώροι-αξιόπιστο-καλό design [αν και αυτό είναι υποκειμενικό]).
Μη έχοντας εμπειρία από καμμία από τις παραπάνω μάρκες (εκτός από την FIAT) θα ήθελα την άποψή σας εκτός από το μοντέλο και για τις μάρκες (after sales, ακριβά-φτηνά ανταλλακτικά κλπ.).
Ευχαριστώ.
diabase 4τροχους που εχουν συγκριτο Φιεστα jazz kai λοιπες δημοκρατικές δυνάμεις.
Μικρά πάντως για ξέσκισμα =ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ
-
pane klisto me klista ta matia aderfe:) oti kalitero!! kaloriziko!!
-
Το δεύτερο μου αυτοκίνητο για την πόλη είναι ιαπωνικό. Πιστεύω για κάποιον που χρειάζεται μικρό αυτοκίνητο για την πόλη πρέπει να έχει σίγουρα ιαπωνικό. Είναι σκυλιά!!!!!!!.
Έτσι λοιπόν χρησιμοποιώ για την πόλη ένα Mitsubishi Space Star 1,3 Sport. Φίλε μου πάει παντού, περνά σαμαράκια χωρίς να φρενάρεις καν, δεν καταλαβαίνει λακκούβες, ανεβαίνει πεζοδρόμια πολύ εύκολα, είναι πολύ άνετο, (πολύ καλή θέση οδήγησης, δεν τσαλακώνεσαι άμα φοράς κουστούμια), δεν καιει τίποτα!!!, ο κινητήρας του είναι καλός (για την πόλη πάντα) και έχει απίστευτα φρένα (Τέσσερα δισκόφρενα, ABS). Το air condition είναι τέλειο, έχει και υπολογιστή ταξιδιού (μέση ταχύτητα στην πόλη 22-23 χλμ/ ώρα άρα να γιατί δεν χρειάζεσαι γρήγορο αυτοκίνητο στην Αθήνα). Για βλάβες δεν χρειάζεται να σου πω τίποτα..
Βέβαια υπάρχουν και αρνητικά. Το σημαντικότερο είναι ότι είναι ακριβό (5,100,000 cash.). Τώρα για ταξίδια στην Εθνική ξέχασε το καλύτερα γιατί ότι έχει καλές αναρτήσεις και είναι άνετο στην πόλη δεν στρίβει στην Εθνική (μια φορά το πήγα στην Πάτρα και μετάνιωσα που άφησα το Golf σπίτι)
ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΙΚΡΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ