-
ρε παιδια τι συγκρινουμε τωρα αλλο το ενα αλλο το αλλο
-
Σωστός ο νονός... Αν και δεν το θέτω έτσι ...
Είναι όντως τσιμπημενα και τα 2 , αλλά προσφέρουν τον καλύτερο συνδυασμό ποιότητας-άνεσης-επιδόσεων- και οδηγηκης ευχαριστησης ...
Το μεν εστιασμενο στην ποιότητα , το δε στην πουτανια...
Χώρους κανένα Απο τα 2 δεν έχει αντιστοιχους με μια c5 ας πούμε που βγαίνει φθηνότερη , αλλά έχουν αλλά χαρίσματα -
Gulietta, χωρις μαχαιρι στο λαιμο...
Εχοντας οδηγικη επαφη και με τα δυο, η νεα AR σε προδιαθετει να την οδηγησεις, να κανεις 'ψαγμενες' διαδρομες, ταξιδι κτλ.
Οχι οτι το Golf υστερει σε ταξιδι πχ, απλα ειναι εκνευριστικα καθωσπρεπει η συνολικη του εικονα, κυριως η εξωτερικη (μακραν χειροτερο απο το ομορφο MKV), και μουντη η εσωτερικη
του -εκτος αν το παρεις με κανενα δερμα σε χρωμα ταμπα, καφε κτλ-, και πληρωσεις 30κ για μικρομεσαιο...
Οσοι αρεσκονται στο 'καθως πρεπει' γενικοτερα φινιρισμα, τα θελουν ολα ΤΕΛΕΙΑ
τακτοποιημενα σε επιπεδο εργονομιας και θελουν την μεγιστη δυνατη εκμεταλευση των εσωτερικων χωρων, πανε στο Golf.
Οι υπολοιποι θεωρω οτι δικαιολογημενα θα στραφουν στην Gulietta.
Φερει ενα φρεσκο σχημα, με προσεγμενη αισθητικη, ικανοποιητικους χωρους επιβατων-αποσκευων πλεον, αλλα κυριως ειναι το πιο ενδιαφερον οδηγικα αυτοκινητο στην κατηγορια. -
Κοιτά και την πάρεις σε κανένα μουντο γεροντιστικο χρωμα...
μπλε η κόκκινο ... -
Ο χρήστης giorgosgudelias έγραψε:
1,87 στο golf δεν χωράς μπροστά πίσω. Στην Delta που είναι και 30 πόντους μακρύτερη χωράς. Εγώ 1,80 που είμαι κατάλαβα σημαντική διαφορά ανάμεσα στα 2 αυτοκίνητα.Πάντως και γω που μαι 1,86-87, έχω και πολύ αέρα και το κάθισμα πάει κι άλλο πίσω αλλά και με 4 άτομα που χω βάλει μέσα(5 μαζί μ' εμένα) δεν υπήρξε το παραμικρό θέμα..Πίσω μου σχετικά χαλαρά κάθεται άλλος ένας σαν εμένα.. Στην δέλτα πήγαινα πιο πίσω το κάθισμα για να κάτσω αλλά παρ'ολ'αυτά καθόμουν πιο άνετα στις πίσω θέσεις.. (Το άστρα πάντως μου φάνηκε αρκετά πιο περιορισμένο για τους πίσω και από τα δύο ).. Αυτά, αύριο μεθαύριο ευελπιστώ να είμαι και σε θέση να ψηφίσω
-
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Οσοι αρεσκονται στο 'καθως πρεπει' γενικοτερα φινιρισμα, τα θελουν ολα ΤΕΛΕΙΑ
τακτοποιημενα σε επιπεδο εργονομιας και θελουν την μεγιστη δυνατη εκμεταλευση των εσωτερικων χωρων, πανε στο Golf.
Οι υπολοιποι θεωρω οτι δικαιολογημενα θα στραφουν στην Gulietta.Απλα το ατου του golf ειναι οτι οσοι δωσουν τα 20.000+++ γι αυτο, δεν θα κατσουν να βασανιστουν πολυ οτι δινουν τοσα για ενα golf...Ενω στη giulietta θα πουν σιγα μην δωσω τοοοοσα πολλααααα λεφτα...Γι αυτο και ειμαι σχεδον σιγουρος οτι οι πωλησεις του golf στη χωρα μας δεν θα επηρεαστούν ιδιαιτερα απο την αφιξη της giulietta.
Αυτο για την γενικοτερη αισθηση που υπαρχει στο κοσμο και κυριως στην ελληνικη αγορα....
Για τα υπολοιπα συμφωνω πληρως μαζι σου. Για εναν 'απλο' μεταφορεα πας στο golf, για το κατι παραπανω πας στη giulietta.
Εγω παντως αν αγοραζα αυριο το πρωι αυτοκινητο θα πηγαινα σε megane coupe μαλλον μιας και ειναι πολυ φτηνοτερο και απο τα δυο χωρις να ειναι τοοοσο πολυ χειροτερο. Σιγουρα η giulietta μπορει να χαρακτηριστει πιο ψαγμενη επιλογη αλλα αυτο το 'ψαξιμο'.
-
Επίσης με το μαχαίρι στο λαιμό... Τζουλιέτα.
Το Γκόλφ, καλό, χρυσό και άγιο... αλλά δεν...Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
αλλα κυριως ειναι το πιο ενδιαφερον οδηγικα αυτοκινητο στην κατηγορια.Με κάθε επιφύλαξη, αφού δεν έχω οδηγήσει τη Τζουλιέτα, θεωρώ πως το πιο ενδιαφέρον οδηγικά αυτοκίνητο της κατηγορίας προέρχεται απο το Μόναχο...
ΥΓ: Οι χρωματικές σου επιλογές με βρίσκουν σύμφωνο...
(αν και μάλλον θα ήμουν μεταξύ nero pastell, grigio antracite και grigio magnesio... το etna μάλλον καφετίζει πολύ) -
Ο χρήστης giorgosgudelias έγραψε:
1,87 στο golf δεν χωράς μπροστά πίσω. Στην Delta που είναι και 30 πόντους μακρύτερη χωράς. Εγώ 1,80 που είμαι κατάλαβα σημαντική διαφορά ανάμεσα στα 2 αυτοκίνητα.Υπάρχει και το ύψος , το οτι ειναι 30 εκατοστά μακρύτερη δε λέει κάτι. πχ στο astra που είναι 20+(??) εκατοστά μεγαλύτερο απο το golf δεν χωρούσα με τίποτα πίσω (το κεφάλι μου πιεζόταν στην οροφη) ενώ μπροστά ήμουν στο όριο και με ενα τεράστιο αισθημα κλειστοβοφίας. Αντίθετα στο golf κάθομαι πίσω με άνεση χωρις να νιώθω κλειστοφοβικα ενώ μπροστά έχει τόσο αέρα που δεν μπορώ να καταλάβω αν είμαι σε cabrio : . Δε λέω ωραία τα κουπε αλλά να χωράμε μέσα (τουλάχιστον μπροστά ) Η ομορφία απαιτεί θυσίες
Υ.Γ Και εγώ γύρω στο 1.85
-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
Απορώ για αυτούς που ψηφίσαν golf...
Αν το βλέπουν καλύτερο σε ντιζάιν, οδηγική συμπεριφορά- στήσιμο, αξιοπιστία, δυστυχώς τους επηρέασε ο σουρεαλισμός των autobild και tsiknopempth, αλλιώς πραγματικά δεν μπορώ να το εξηγήσω, εκτός και αν κριτήρια όπως χώροι, (λίγο καλύτερη) ποιότητα και μεταπώληση παίζουν για αυτούς καθοριστικό ρόλο στην επιλογή αυτοκινήτου.
(Προσωπικά δεν αγόραζα κανένα από τα δύο..)Είναι καλύτερο σε όλα αυτά στο όριο.
το γκολφ;;;
-
Όχι και δεν χωράς μπροστά στο astra. Μάλλον δεν κατέβασες καθόλου τα καθίσματα. Έχει τεράστιο εύρος ρύθμισης. Έχω τουλάχιστον 10 πόντους από την οροφή στο μπροστά κάθισμα. Και στο πίσω δεν έχω καθόλου πρόβλημα με το κεφάλι. Ο χώρος μπροστά είναι σαφώς μεγαλύτερος στο astra ενώ για τους πίσω μπορεί για τα γόνατα να έχει τον ίδιο χώρο αλλά έχει καθίσματα με μεγαλύτερη έδρα και πιο άνετα. Για το κεφάλι σε κάποιον με 1,87 δεν ξέρω αν δεν τον χωράει αλλά όπως είπα στο 1,80 δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα. Και σαφώς προτιμάω το κουπέ σχήμα του astra και της giulietta, από τον ανθρωπομεταφορέα ντουλαπάκι golf.
-
σαν κάτοχος γκολφ .. επιλέγω γκολφ πάλι..με 17 άρες ζάντες κ λάστιχά τις προκοπής πραγματικά περνεις μια βελτίωση σε κρατήματα κ λειτουργιά ανάρτησης 5% κάτι που αναζητούσα εξαρχής πλέον για σπορ συμπεριφορά .. είναι τρένο το αμάξι χωρίς να ξεπαραδιαστούμε κιόλας για ιουλιετες κλπ...
-
Το κακάσχημο και βαρετό οδηγικά Golf έναντι της όμορφης και τσαχπίνας οδηγικά Giulietta... Πολύ δύσκολο...
-
Το καταλάβαμε!
(α ρε 4TF με τα προβλήματά σου... )
-
elteo:
help απο καποιο moderator γιατι μου κολαει τραγικα...
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Απορώ για αυτούς που ψηφίσαν golf...
Αν το βλέπουν καλύτερο σε ντιζάιν, οδηγική συμπεριφορά- στήσιμο, αξιοπιστία, δυστυχώς τους επηρέασε ο σουρεαλισμός των autobild και tsiknopempth, αλλιώς πραγματικά δεν μπορώ να το εξηγήσω, εκτός και αν κριτήρια όπως χώροι, (λίγο καλύτερη) ποιότητα και μεταπώληση παίζουν για αυτούς καθοριστικό ρόλο στην επιλογή αυτοκινήτου.
(Προσωπικά δεν αγόραζα κανένα από τα δύο..)Είναι καλύτερο σε όλα αυτά στο όριο.
το γκολφ;;;
Η ανάρτηση του golf παρότι προσδίδει άνεση, παραμένει σφιχτή στην πλευρική επιτάχυνση κρατώντας σε ράγες το μπροστινό μέρος και αφήνοντας το πίσω μέρος ελεύθερο να συμμετέχει στο κράτημα, λόγω πολλαπλών συνδέσμων και αρκετά μεγάλης διατομής arb.
Στην χειρότερη περίπτωση θα παρουσιαστεί μια νευρικότητα στον πίσω άξονα, την οποία όμως εύκολα διορθώνεις με λίγο ανάποδο τιμόνι και γκάζι.Το τιμόνι υπό πίεση είναι άμεσο, σου μεταφέρει τα όρια πρόσφυσης και υπακούει στην κάθε σου εντολή, ενώ το κάθισμα αγκαλιάζει τα νεφρά σου.
Τα φρένα ακούραστα με εξαιρετικό πρώτο δάγκωμα που σε φέρνει σε ιδανική θέση για το κάθε apex.All-in-all μια εύκολη επικράτηση επί της Giuliettas, χωρίς καν να χρειαστεί να θίξω το θέμα κινητήρας.
-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
Απορώ για αυτούς που ψηφίσαν golf...
Αν το βλέπουν καλύτερο σε ντιζάιν, οδηγική συμπεριφορά- στήσιμο, αξιοπιστία, δυστυχώς τους επηρέασε ο σουρεαλισμός των autobild και tsiknopempth, αλλιώς πραγματικά δεν μπορώ να το εξηγήσω, εκτός και αν κριτήρια όπως χώροι, (λίγο καλύτερη) ποιότητα και μεταπώληση παίζουν για αυτούς καθοριστικό ρόλο στην επιλογή αυτοκινήτου.
(Προσωπικά δεν αγόραζα κανένα από τα δύο..)Είναι καλύτερο σε όλα αυτά στο όριο.
Συγγνώμη αυτό πως το ξέρεις;;;
-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
Απορώ για αυτούς που ψηφίσαν golf...
Αν το βλέπουν καλύτερο σε ντιζάιν, οδηγική συμπεριφορά- στήσιμο, αξιοπιστία, δυστυχώς τους επηρέασε ο σουρεαλισμός των autobild και tsiknopempth, αλλιώς πραγματικά δεν μπορώ να το εξηγήσω, εκτός και αν κριτήρια όπως χώροι, (λίγο καλύτερη) ποιότητα και μεταπώληση παίζουν για αυτούς καθοριστικό ρόλο στην επιλογή αυτοκινήτου.
(Προσωπικά δεν αγόραζα κανένα από τα δύο..)Είναι καλύτερο σε όλα αυτά στο όριο.
το γκολφ;;;
Η ανάρτηση του golf παρότι προσδίδει άνεση, παραμένει σφιχτή στην πλευρική επιτάχυνση κρατώντας σε ράγες το μπροστινό μέρος και αφήνοντας το πίσω μέρος ελεύθερο να συμμετέχει στο κράτημα, λόγω πολλαπλών συνδέσμων και αρκετά μεγάλης διατομής arb.
Στην χειρότερη περίπτωση θα παρουσιαστεί μια νευρικότητα στον πίσω άξονα, την οποία όμως εύκολα διορθώνεις με λίγο ανάποδο τιμόνι και γκάζι.Το τιμόνι υπό πίεση είναι άμεσο, σου μεταφέρει τα όρια πρόσφυσης και υπακούει στην κάθε σου εντολή, ενώ το κάθισμα αγκαλιάζει τα νεφρά σου.
Τα φρένα ακούραστα με εξαιρετικό πρώτο δάγκωμα που σε φέρνει σε ιδανική θέση για το κάθε apex.All-in-all μια εύκολη επικράτηση επί της Giuliettas, χωρίς καν να χρειαστεί να θίξω το θέμα κινητήρας.
Δεν ξέρω ποιός τα έγραψε αυτά αλλά σίγουρα δεν έχει οδηγήσει Giulietta...
-
το golf περα απο τα γκαζια που εχει ειναι ορισμος της μουντιλας
ποσο ξενερωτος πρεπει να ειναι καποιος για να το προτιμησει εναντι της alfa? -
Αυστηρά μεταξύ των 2 θα πήγαινα για την Ιταλίδα (δεν τα έχω οδηγήσει, την Ιταλίδα την είδα από κοντά), αλλά είναι αυτό που την κάνει να είναι πιο φρέσκια στην εμφάνιση και στο εσωτερικό (κατά την ταπεινή άποψή μου πάντα). Οδηγώντας τα σίγουρα βγάζεις συμπεράσματα περισσότερα, απλά μιλάμε για πρώτη εντύπωση. Στην κατηγορία αυτή, όπως λέει και κάποιος φίλος πιο πάνω, μου έχει κάτσει το megane coupe άσχημα (αυτή θα ήταν η επιλογή μου)
VW Golf vs Alfa Romeo Giulietta

