Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT BRAVO ή AURIS????
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FIAT BRAVO ή AURIS????
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 2 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    32
    81
    272
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      orestis_g last edited by

      Αν δεν επείγει εξαιρετικά πάντως, δεν περιμένεις περίπου ένα μήνα, μπας και σκάσει μύτη και το Multiair Bravo (το οποίο ρίχνει και την κατανάλωση);

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dstou last edited by

        Τη ρίχνει?
        Γιατί στο Μίτο Μούλτιέρ των 135 ίππων η κατανάλωση πήγε +10% από το απλό των 120 στο τεστ των 4Τ. Στο τεύχος του Ιουλίου πάλι υπήρχε η Τζουλιέττα Μούλτιέρ των 170 ίππων με το νέο πολυδιαφημισμένο μάνιουαλ εξάρι και είχε κορυφαία κατανάλωση (από την ανάποδη βέβαια...).
        Θα είναι και πιο ακριβό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • Z
          zeppelin last edited by

          Ο χρήστης dstou έγραψε:
          Τη ρίχνει?
          Γιατί στο Μίτο Μούλτιέρ των 135 ίππων η κατανάλωση πήγε +10% από το απλό των 120 στο τεστ των 4Τ. Στο τεύχος του Ιουλίου πάλι υπήρχε η Τζουλιέττα Μούλτιέρ των 170 ίππων με το νέο πολυδιαφημισμένο μάνιουαλ εξάρι και είχε κορυφαία κατανάλωση (από την ανάποδη βέβαια...).
          Θα είναι και πιο ακριβό.

          Βρε τους απατεωνες

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • P
            pasxos last edited by

            Ο χρήστης dstou έγραψε:
            Τη ρίχνει?
            Γιατί στο Μίτο Μούλτιέρ των 135 ίππων η κατανάλωση πήγε +10% από το απλό των 120 στο τεστ των 4Τ. Στο τεύχος του Ιουλίου πάλι υπήρχε η Τζουλιέττα Μούλτιέρ των 170 ίππων με το νέο πολυδιαφημισμένο μάνιουαλ εξάρι και είχε κορυφαία κατανάλωση (από την ανάποδη βέβαια...).
            Θα είναι και πιο ακριβό.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • 1
              106_4_ever last edited by

              Για την παρερμηνεία του μηκους του bravo εναντι του gp
              Οχι χιλιοστα αλλα εκατοστα χωριζουν το bravo εναντι του gp
              +30,6 εκ μηκος
              +10,5 εκ πλατος
              Το Bravo ειναι μια κατηγορια μεγαλυτερο. Για την ακριβεια το Gpunto ειναι αρκετα μεγαλο καθως απέχει ποσοστιαία μονο 7% αυξηση του μηκους του απο το Βravo σε αντίθεση με την ''κανονική απόσταση'' αναμεσα στις κατηγοριες που είναι ποσοστιαία γυρω στο 10%

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • N
                nonos last edited by

                Χαλαρα το bravo..για απειρους λογους..Υποψιν οτι εχω κανει καμια 100αρια+ χιλιομετρα με auris 1.4 (σκισιμο-στροφες-πολη)..Εχει απαραδεκτο επισης εσωτερικο το toyota..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cosneo last edited by

                  Μεταξύ των δύο και εγώ το Bravo. Το μόνο υπερ που βρίσκω στο Auris σε σχέση με το ιταλικό είναι στη -θεωρητική πλέον λόγω κρίσης- ευκολία μεταπώλησης.
                  Σαν αυτοκίνητο πόλης πάντως ίσως το Auriς έχει και το υπερ της καλύτερης (λόγω ψηλής θέσης οδήγησης) ορατότητας.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • Q
                    qsisvts last edited by

                    ειναι καλο να εχει ψηλη θεση? εγω κατι τετοιο το βρισκω πολυ δυσαρεστο.. στο bravo δεν εχει τη δυνατοτητα στο κατω κατω αν θες να ψηλωσει?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nonos last edited by

                      Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                      Μεταξύ των δύο και εγώ το Bravo. Το μόνο υπερ που βρίσκω στο Auris σε σχέση με το ιταλικό είναι στη -θεωρητική πλέον λόγω κρίσης- ευκολία μεταπώλησης.
                      Σαν αυτοκίνητο πόλης πάντως ίσως το Auriς έχει και το υπερ της καλύτερης (λόγω ψηλής θέσης οδήγησης) ορατότητας.

                      Το μονο καλο στο auris για την πολη ειναι ατμοσφαιρικος του κινητηρας, η θεση του λεβιε και το ελαφρυ (παντου και παντα) τιμονακι του..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Q
                        qsisvts last edited by

                        Ο χρήστης nonos έγραψε:

                        Το μονο καλο στο auris για την πολη ειναι ατμοσφαιρικος του κινητηρας , η θεση του λεβιε και το ελαφρυ (παντου και παντα) τιμονακι του..

                        αυτο γιατι ειναι καλο?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 1
                          106_4_ever last edited by

                          μικροτερη καταναλωση, αξιοπιστια

                          αλλο τα microcar με τουρμπινες και αλλο οι μεσαιες τουρμπινες που ειναι φτιαγμενες για τον ανοιχτο δρομο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Q
                            qsisvts last edited by

                            μικροτερη καταναλωση απο πού κι ως που?

                            εχεις δει καταναλωσεις τουρμπατων ειδικα μες στη κινηση?

                            την αξιοπιστια αστην αποξω αυτη εχει να κανει με το ποσο καλη ειναι η υλοποιηση του κατασκευαστη και η τογιοτα ακομα εχει βγαλει προβληματικα ατμοσφαρικα μοτερ (βλεπε celica)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 1
                              106_4_ever last edited by

                              Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                              μικροτερη καταναλωση απο πού κι ως που?

                              εχεις δει καταναλωσεις τουρμπατων ειδικα μες στη κινηση?

                              εχω δει και εχω τρομαξει!!!!
                              πιστευω πως οι Turbo κινητηρες στην ζεστη της πολης και στο μποτιλιαρισμα οπου ακομα και οι ατμοσφαιρικοι τυραννιούνται δεν ειναι αξιοπιστοι ακομα και να γινουν, το κοστος τους θα ειναι μεγαλο.
                              η Τεχνολογια φυσικα και προχωραει με γοργα βηματα και το πιθανοτερο στον τομεα της αξιοπιστιας να λυθουν τα οποια προβληματα αλλα στην καταναλωση μεσα στην πολη θα χρειαστουν ισως πιο πολλα βηματα ακομα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                κοιτα θελουν και ιδιαιτερη μεταχειριση για να δεις καλη καταναλωση αλλιως και βεβαια θα καψουν

                                απλα εκμεταλλευομενος τη ροπη χαμηλα οδηγεις με ικανοποιητικη επιταχυνση σε αρκετα πιο χαμηλες στροφες απο αυτες που εχεις συνηθισει και εκει θα μιλησουν τα μικρα κυβικα

                                η κινηση παντως ειναι ενα περιβαλλον στο οποιο η μικρη καταναλωση πιστευω οτι φαινεται λιγοτερο, σιγουρα δε φαινεται αμα τα τρεξεις και σιγουρα δε φαινεται στα ταξιδια οπου και η ατμοσφαιρα πηγαινοντας χαλαρα με τη τελευταια σχεση θα καψει κι αυτη λιγο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:

                                  πιστευω πως οι Turbo κινητηρες στην ζεστη της πολης και στο μποτιλιαρισμα οπου ακομα και οι ατμοσφαιρικοι τυραννιούνται δεν ειναι αξιοπιστοι ακομα και να γινουν, το κοστος τους θα ειναι μεγαλο.
                                  η Τεχνολογια φυσικα και προχωραει με γοργα βηματα και το πιθανοτερο στον τομεα της αξιοπιστιας να λυθουν τα οποια προβληματα αλλα στην καταναλωση μεσα στην πολη θα χρειαστουν ισως πιο πολλα βηματα ακομα

                                  νομιζω οτι αυτο που λες δεν εχει καμια απολυτως βαση, το τουρμπο εχει δειξει την αξιοπιστια του εδω και καμποσα χρονια

                                  και η ζεστη της κινησης ή η ζεστη γενικα δε νομιζω να ειναι προβλημα, ειδικα οταν θα πηγαινεις με το πολυ 2500 σαλ και χαλαρο γκαζακι

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nonos last edited by

                                    Μονο για τη καταναλωση το εγραψα..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 1
                                      106_4_ever last edited by

                                      μιας και το εφερε η κουβεντα ευκαιρια να ρωτησω ....
                                      ποσοι εκαναν 200,000 -250,000 με τοσο πουσαρισμενα μοτερ χωρις κανενα σοβαρο προβλημα μονο με σερβις, με την ιδια τουρμπινα και μαλιστα με ερκετες φορες ξεσκισμα και ποσο το κοστος αλλαγης της μαζι και το κοστος βενζινης σε ολα αυτα τα χιλιομετρα
                                      Δεν το λεω με υφος ειρωνικο απλα αυτος ειναι ο λογος που πιστευω( α) ειναι μοδα και θα περασει το turbo
                                      Περιμενω καιρο τωρα να φτασει μια ντουζινα γρηγορων οδηγων σε αυτα τα χιλιομετρα για να μιλαμε σε σοβαρη βαση για τα Turbo στα καθημερινα μας αυτοκινητα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Q
                                        qsisvts last edited by

                                        ασε τα πουσαρισμενα, αλλωστε εδω μιλαμε για χαλαρα πραγματα και αυτοκινητα πολης με νορμαλ χρηση και 20vt με 150 αλογα που εχουν περασει τα 200.000 χλμ με ιδια τουρμπινα ειναι πολλα

                                        πολλα μαλιστα χωρις κανενα κρυωμα-ζεσταμα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pico last edited by

                                          Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
                                          μιας και το εφερε η κουβεντα ευκαιρια να ρωτησω ....
                                          ποσοι εκαναν 200,000 -250,000 με τοσο πουσαρισμενα μοτερ χωρις κανενα σοβαρο προβλημα μονο με σερβις, με την ιδια τουρμπινα και μαλιστα με ερκετες φορες ξεσκισμα και ποσο το κοστος αλλαγης της μαζι και το κοστος βενζινης σε ολα αυτα τα χιλιομετρα
                                          Δεν το λεω με υφος ειρωνικο απλα αυτος ειναι ο λογος που πιστευω( α) ειναι μοδα και θα περασει το turbo
                                          Περιμενω καιρο τωρα να φτασει μια ντουζινα γρηγορων οδηγων σε αυτα τα χιλιομετρα για να μιλαμε σε σοβαρη βαση για τα Turbo στα καθημερινα μας αυτοκινητα

                                          Για τα Saab δεν είναι που ισχύει ότι άν κάνεις 1.000.000km σου δίνουν ένα νέο Saab δώρο?

                                          Και νομίζω κάποιοι τα έχουν κάνει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pkontos1970 last edited by

                                            Ο ενδιαφερόμενος έχει σιγήσει.. πως να βοηθήσουμε?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 2 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr