-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
oταν θα βγει το cr-z type r κ αν βγει να δω τι θα λεμε...τι κακο θα του βρουμε ...ε ρε 106 ψηνεσαι για φασαρια κ συ ... Εχει συζητηθει αυτο οσοι τα εχουν οδηγησει κ τα 2 ξερουν πως κ τι...ασε το type r , όταν και άμα βγει το συζητάμε...
το απλό γιατί να το αγοράσει κάποιος έναντι του swift sport/roko/ds3/abarth κλπ??
για την κατανάλωση και μόνο? -
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Oποτε για αλληηηηηη μια φορα καταληγουμε...γκολφ , κ αγιος ο θεος το αγιο δισκοποτηρο της αυτοκινησης ...Θες οικονομια γκολφ , θες επιδοσεις γκολφ , στριψιμο γκολφ , (με τιμονι απο τριαξονικο χωρις καμια αισθηση ... αλλα δε βαριεσαι...). αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων ουαου κορυφη ( ασχετα που τα κορυφαια μοντελα στην κατηγορια απο θεμα sportiness ειναι το μεγκαν rs κ το civic type r ...(με ημιακαμπτο..) ΟΛΟΙ ΓΚΟΛΦ ΛΕΜΕ ....Βtw , μια ερωτηση οι μπαταριες του cr-z κρατουν μια α διαρκεια , η τουρμπινιτσα του tsi που κανει το τουτου πυροτεχημα τι διαρκεια ζωης εχει....4Τ , drive , autobild , auto-triti ...Aυτα ειν τα αντικειμενικα περιοδικαΤο golf πως ακριβώς μπλέκεται στην σύγκριση? Δε νομίζω κανένας να έχει αναφερθεί σε αυτό μέσα στο τοπικ...
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Oποτε για αλληηηηηη μια φορα καταληγουμε...γκολφ , κ αγιος ο θεος το αγιο δισκοποτηρο της αυτοκινησης ...Θες οικονομια γκολφ , θες επιδοσεις γκολφ , στριψιμο γκολφ , (με τιμονι απο τριαξονικο χωρις καμια αισθηση ... αλλα δε βαριεσαι...). αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων ουαου κορυφη ( ασχετα που τα κορυφαια μοντελα στην κατηγορια απο θεμα sportiness ειναι το μεγκαν rs κ το civic type r ...(με ημιακαμπτο..) ΟΛΟΙ ΓΚΟΛΦ ΛΕΜΕ ....Βtw , μια ερωτηση οι μπαταριες του cr-z κρατουν μια α διαρκεια , η τουρμπινιτσα του tsi που κανει το τουτου πυροτεχημα τι διαρκεια ζωης εχει....4Τ , drive , autobild , auto-triti ...Aυτα ειν τα αντικειμενικα περιοδικαΟδηγησε το Golf, οδηγησε το Scirocco, υπο πιεση, και ελα παλι να μας τα πεις αλλη μια φορα...
Με την ιδια λογικη θα σου ελεγα και εγω για ενα 'κομμενο' insight , αλλα δεν
το εθεσα ετσι...
Τα περι συγκρισης διαρκειας ζωης τουρμπινας, με επαναφορτιση μπαταριων, ειναι ατοπα, επιπροσθετα, θεμα αξιοπιστιας πλεον για twincharger (στο θεμα της σκαστρας N75 και της 'φασαριας' της μαγνητικης συμπλεξης-αποσυμπλεξης του κομπρεσσορα εχουν λυθει ετσι κι αλλιως καποιες αστοχιες, αλλα κυριως η ελλειπης πληροφορηση και τεχνογνωσια των Ελληνικων συνεργειων), δεν τιθεται, μιας και με λιγα εξτρα στο CRZ, φτανεις σε σημειο να μπορεις να παιρνεις εναλλακτικα και το 160αρι rocco...
Τα 122αρια μοτερ, που αφορουν και το συγκριτικο με το CRZ παντως, δεν ειχαν ετσι κι αλλιως κανενα θεμα-υπονοια ελλειπους αξιοπιστιας.
Στις αναφορες μου για ξερη πισω αναρτηση με αναπηδησεις, δεν κατηγορηαα την επιλογη ημιακαμπτου, αλλα το αποτελεσμα. Το τι τυπο αναρτησης φοραει, προσωπικα ΔΕΝ με ενδιαφερει.
Παρολα αυτα ειναι γεγονος οτι το Scirocco εχει καλυτερη αναρτηση σε καθε περιπτωση, και ειναι συνολικα καλυτερα στημενο για σπορτιφ αναζητησεις, σε συνδυασμο με υψηλα επιπεδα ανεσης σε ταξιδι. Τιποτα περισσοτερο, τιποτα λιγοτερο.
Οσο για την αντικειμενικοτητα των παραπανω περιοδικων, επειδη τυχαινει να τα παρακολουθω αρκετα χρονια, σε διαβεβαιωνω οτι ειναι σαφως πιο αντικειμενικα απο το Ελληνικο evo... -
Ο χρήστης thednick έγραψε:
Oποτε για αλληηηηηη μια φορα καταληγουμε...γκολφ , κ αγιος ο θεος το αγιο δισκοποτηρο της αυτοκινησης ...Θες οικονομια γκολφ , θες επιδοσεις γκολφ , στριψιμο γκολφ , (με τιμονι απο τριαξονικο χωρις καμια αισθηση ... αλλα δε βαριεσαι...). αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων ουαου κορυφη ( ασχετα που τα κορυφαια μοντελα στην κατηγορια απο θεμα sportiness ειναι το μεγκαν rs κ το civic type r ...(με ημιακαμπτο..) ΟΛΟΙ ΓΚΟΛΦ ΛΕΜΕ ....Βtw , μια ερωτηση οι μπαταριες του cr-z κρατουν μια α διαρκεια , η τουρμπινιτσα του tsi που κανει το τουτου πυροτεχημα τι διαρκεια ζωης εχει....4Τ , drive , autobild , auto-triti ...Aυτα ειν τα αντικειμενικα περιοδικα
Το golf πως ακριβώς μπλέκεται στην σύγκριση? Δε νομίζω κανένας να έχει αναφερθεί σε αυτό μέσα στο τοπικ...
κολλαει παντου αυτο ειναι σταθερος αντιπαλος
Τα περι συγκρισης διαρκειας ζωης τουρμπινας, με επαναφορτιση μπαταριων, ειναι ατοπα, επιπροσθετα, θεμα αξιοπιστιας πλεον για twincharger (στο θεμα της σκαστρας N75 και της 'φασαριας' της μαγνητικης συμπλεξης-αποσυμπλεξης του κομπρεσσορα εχουν λυθει ετσι κι αλλιως
ναι αλλα αμα εχει πανω απο 30 βαθμους οι μπαταριες δε θα μασανε (σαν το τουρμπο που θα χει ψοφησει ) , οπως και τα πολυστροφα ατμοσφαιρικα
-
Κοίτα να δεις που ένα υβριδικό κάνει τα -βασικά- τουρμπάκια να χάνουν τον ύπνο τους.
Τυχαίο? Δε νομίζω!
Το στήσιμο του Z φαντάζει εκπληκτικό και εκθειάζεται παντού. Τό'κανε το θαύμε πάλι η H.
-
πιστευεις οτι το swift sport εχει να φοβηθει κατι απο το crz?
περα απο τη καταναλωση βενζινης
οσο για τα τουρμπακια, δε με νοιαζει τι κανουν τα 'βασικα' απο στη στιγμη που τιμολογιακα αγγιζει και ξεπερναει αυτα με τα 150-160 αλογα
epic fail το αυτοκινητο, ακλαφτο θα παει ελπιζω μετα απο αυτο η honda να βαλει μυαλο, αλλα μεχρι να γινει αυτο θα πρεπει να γινουν καμια 50αρια συμβουλια, οποτε μεχρι τοτε μπορει να εχουν κλεισει κιολας
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
πιστευεις οτι το swift sport εχει να φοβηθει κατι απο το crz?περα απο τη καταναλωση βενζινης
οσο για τα τουρμπακια, δε με νοιαζει τι κανουν τα 'βασικα' απο στη στιγμη που τιμολογιακα αγγιζει και ξεπερναει αυτα με τα 150-160 αλογα
epic fail το αυτοκινητο, ακλαφτο θα παει ελπιζω μετα απο αυτο η honda να βαλει μυαλο, αλλα μεχρι να γινει αυτο θα πρεπει να γινουν καμια 50αρια συμβουλια, οποτε μεχρι τοτε μπορει να εχουν κλεισει κιολας
πόση νομίζεις θα είναι η διάφορα στην κατανάλωση ;
Αν το οδηγείς με τους ρυθμούς που οδηγώ εγώ πλέον σε μισή ώρα δεν θα έχει μείνει δείγμα ενέργειας για τον ηλεκτροκινητηρα ...Άρα θα πιέσεις στο όριο του τον ατμοσφαιρικό 1500αρη ... Την στιγμή που το μικρό συμπιεστο θα πηγαίνει με μια σχέση πάνω ταχύτερα ...
Αντε στο τέλος της βραδιάς να έχετε διάφορα 2l/100 ( που δεν , αλλά λέμε τώρα...)
οταν δε τα φτυσουν οι μπαταρίες Απο σπορ υβριδικό θα γίνει αργό εμπόδιο στη ΛΕΑ... -
το εχω καταλαβει οτι παιζει μεγαλη μουφια με τις ' θεικες ' καταναλωσεις των υβριδικων και τα καλα νουμερα που ακουγονται , ακουγονται γιατι οσοι τα αγοραζουν ειναι προδιαθετημενοι να οδηγησουν παρα πολυ αργα ωστε να επιβεβαιωσουν οτι εκαναν γ@ματη αγορα
σε σχεση με ενα 1400 τουρμπο το κερδος ειναι ασημαντο (ή τεσπα δεν αξιζει το κοπο αν σκεφτεις οτι σερνεσαι και το επιπλεον κοστος), απλα σε σχεση με ενα ατμοσφαιρικο πολυστροφο το κερδος ειναι σημαντικο γιατι αυτα τα 1600αρακια ειναι πολυ ψοφια κατω απο τις 3-4000 και σχεδον παντα καινε το κωλο τους αν δεν εχεις (τρομερη) υπομονη
βλεπε 1.6 TS ή το μοτερ της ψιτροεν που εχω εγω
δε νομιζω να εχει γινει καποιο 'μαγικο' στο swift μια απο τα ιδια θα ναι
σε σχεση με αυτα αλλωστε και τα τουρμπατα εχουν πολυ καλυτερη καταναλωση (ακομα και αν ειναι σε μεγαλυτερα αυτοκινητα οπως golf-bravo) , για αυτο και πηραν μαζικο πουλο οπως τους αξιζε
-
Τα τουρμπακια οπως τα λες στο γκρουπ μειωνουν ομως καθε χρονο την ιπποδυναμη τους στα 1.4 τσι ...Αρχισαμε απο τα 170 , πηγαμε στα 160 κ του χρονου ...στα 150 ....Μαγεια τα τουρμπο....
-
Ξαναδες τα κιτάπια σου, πλέον έφτασαν τα 180
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Τα τουρμπακια οπως τα λες στο γκρουπ μειωνουν ομως καθε χρονο την ιπποδυναμη τους στα 1.4 τσι ...Αρχισαμε απο τα 170 , πηγαμε στα 160 κ του χρονου ...στα 150 ....Μαγεια τα τουρμπο....Τώρα αυτό είναι επιχείρημα ενήλικα αυτοκινητιστη ;;
για τα τουτμπακια του γκρουπο φιατ τι έχεις να πεις που το ξεκίνησαν να 120 - 150 - 155 - 170;; -
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=10705
μολις τα ειδα...
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Κοίτα να δεις που ένα υβριδικό κάνει τα -βασικά- τουρμπάκια να χάνουν τον ύπνο τους.Τυχαίο? Δε νομίζω!
Το στήσιμο του Z φαντάζει εκπληκτικό και εκθειάζεται παντού. Τό'κανε το θαύμε πάλι η H.
Έτσι λέγεται, αλλά αν δεν το οδηγήσω δεν πιστεύω τίποτα
Οπτικά σαν εξωτερική σχεδίαση και εσωτερικά η θέση του οδηγού προϊδεάζει ότι θα έχει την τσαχπινιά του.
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Τα τουρμπακια οπως τα λες στο γκρουπ μειωνουν ομως καθε χρονο την ιπποδυναμη τους στα 1.4 τσι ...Αρχισαμε απο τα 170 , πηγαμε στα 160 κ του χρονου ...στα 150 ....Μαγεια τα τουρμπο....θεωρεις δηλαδη οτι τα 10 αλογα θα σωσουν τη ζωη του του τουρμποκομπρεσσορα και οχι οτι απλα ηθελαν να καταργησουν τα 2 μοτερ (140 και 170) και να εχουν ενα στο συγκεκριμενο μοντελο , ωστε να μην εχουν ενα δις εκδοσεις
επισης τα 180 που λεει ο ντινος δε σου λεν κατι..
παντως εχουν και 150 εδω και πολυ καιρο , στο tiguan
τελος το 160 με το 170 δεν εχουν καποια ιδιαιτερη διαφορα ιπποδυναμης , για να μη πω και το 160 με το 180
το ιδιο μοτερ που ηταν στο gt ειναι στην ουσια
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=4&art_id=10705μολις τα ειδα...
Ωραίο φουτουριστικό concept η φοτο που επελέγη
-
Το τιγκουαν μιας που το ανεφερες ειναι αγαπημενο αυτοκινητο των εξουσιοδοτημενων κ μη συνεργειων της vw ...Σπασμενα μοτερ μια χαρα ζημια για την vw ...Ειτε το θελετε ειτε οχι υβριδικο κ σπορ ειναι το CR-Z δεν αλλαζει αυτο.. Κ το πλαισιο του ειναι τρομερα καλο δεν ειναι τυχαιο που ολοι μιλανε για ανετα 30 αλογα στο ιδιο σασι...
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
δεν ειναι τυχαιο που ολοι μιλανε για ανετα 30 αλογα στο ιδιο σασι...και αυτο πρεπει να σηκωνε 30 αλογα
κοιτα δεν αμφισβητω οτι μπορει να εχει ωραιο στησιμο, θα διαφωνησω βεβαια αν ειναι κατσικι, γιατι ενα αυτοκινητο που κυκλοφορει στο δρομο ΔΕΝ πρεπει να ειναι κατσικι
(και για αυτο τρωει κραξιμο το ταπερ + οτι εβγαλε κατι ακριβο για να βγαλει κατι φθηνο , στα @@ μου η αποτελεσματικοτητα.. )η μεγαλη μου ενσταση ειναι στο μοτερ του, δε βλεπεις την ανουσιοτητα του ολου πραγματος και το συγκρινεις μαλιστα με τα τουρμπο?
με συγχωρεις, αλλα τοτε φορας παρωπιδες και μεις ειμαστς φανατιλες , αλλα οχι κι ετσι..
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Τα τουρμπακια οπως τα λες στο γκρουπ μειωνουν ομως καθε χρονο την ιπποδυναμη τους στα 1.4 τσι ...**Αρχισαμε απο τα 170 , πηγαμε στα 160 **κ του χρονου ...στα 150 ....Μαγεια τα τουρμπο....Οff topic, αλλα οι ανακριβειες δημιουργουν λαθος εντυπωσεις...
Aυτο ειναι συνδυασμος...καλου marketing κυριως, και απαιτησεων για μειωμενους ρυπους-καταναλωση.
Επειδη ειχε αναφερθει και στο παρελθον, -ειχα ανεβασει και διαγραμματα ιπποδυναμης-
συγκεκριμενα το Golf GT 170 και το Scirocco 160 εχουν ΑΚΡΙΒΩΣ την ιδια ιπποδυναμη στους
τροχους, δηλαδη 157, με μονη διαφοροποιηση στις ελαφρως χαμηλοτερες στροφες που αποδιδεται η επισης ομοια ροπη των 22χλγμ, στις 3,500σαλ για το Golf και στις 4,800σαλ
για το rocco.
Το scirocco 122 / 160, καλως ή κακως (προφανως κακως για εσενα) ειναι ΣΥΝΟΛΙΚΑ ενα ΚΑΛΥΤΕΡΟ αυτοκινητο, πιο ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ, για ολους τους παραπανω λογους που σου ανεφερα στο προηγουμενο post, αλλα εσυ συνεχιζεις την 'λασπομαχια' προς την VAG, αφου στην ουσια δεν μπορεις να τεκμηριωσεις την παραμικρη υπονοια συνολικης ανωτεροτητας του CRZ, εναντι του Scirocco 122.
Aν το CRZ ειχε πιο δυνατο ηλεκτροκινητηρα, 40ps πχ, ή χωρουσε(?) ο 1800αρης / 140ps μαζι με τον υπαρχον ηλεκτροκινητηρα, και ειχε παραλληλα πιο καλορυθμισμενες αναρτησεις, με πιο σφιχτο-ακριβες εμπρος συστημα και πιο ανετη με απουσια αναπηδησεων, πισω αναρτηση
(ακομα και με την λυση ημιακαμπτου...), και ειχε βασικη τιμη, εστω απο 25κ, τοτε θα μιλαγαμε σε αλλη βαση, και παρα το μειονεκτημα της διθεσιας ουσιαστικα διαταξης, ισως και να υπερτερουσε εναντι του Scirocco 160 με το οποιο πλεον τιμολογιακα θα κοντραριζοταν αμεσα...
Κατι τετοιο ομως δεν συνεβη, και η εξωτερικη-εσωτερικη του εικονα, ειναι κατι πολυ περισσοτερο (με την κακη εννοια, δηλαδη δυσαναλογα) απο αυτο που μπορει να δικαιολογησει στον δρομο, δηλαδη σπορτιφ look αλλα οχι αναλογο αποτελεσμα ΣΥΝΟΛΙΚΑ, κατι που εγειρει ευλογα ερωτηματικα ως προς τον πραγματικο λογο υπαρξης του, ειδικα στα χρηματα που κοστιζει στην χωρα μας... -
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Το τιγκουαν μιας που το ανεφερες ειναι αγαπημενο αυτοκινητο των εξουσιοδοτημενων κ μη συνεργειων της vw ...Σπασμενα μοτερ μια χαρα ζημια για την vw ...Ειτε το θελετε ειτε οχι υβριδικο κ σπορ ειναι το CR-Z δεν αλλαζει αυτο.. Κ το πλαισιο του ειναι τρομερα καλο δεν ειναι τυχαιο που ολοι μιλανε για ανετα 30 αλογα στο ιδιο σασι...Από το μυαλό σου τα βγάζεις και τα λες; 1000 μέλη έχουν σχεδόν τα δύο tiguan club (Λέω μόνο 1000 γιατί πολλοί είναι γραμμένοι και στα δύο) και δεν έχει αναφερθεί ούτε ένας σπασμένος κινητήρας.
Μετά από τόσα χρόνια που κυκλοφορίας του συγκεκριμένου κινητήρα έχει περίτρανα αποδειχθεί ότι είναι εξίσου αξιόπιστος από ένα συμβατικό ατμοσφαιρικό μοτέρ και σίγουρα, για να σε πικάρω κιόλας, περισσότερο αξιόπιστος από ένα μοτέρ (από) S2000. Η άποψή σου για τους TSI κινητήρες είναι εκτός πραγματικότητας, ολοκληρωτικά αναξιόπιστη και εύκολα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί junk για να είμαστε και στο κλίμα των ημερών.
Το CRZ είναι καλό αυτοκίνητο δεν έχει μεγάλες απαιτήσεις σε καύσιμο, έχει ωραίο σχήμα, αλλά απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί σπορ -όσο περίπου η Γη από τον Πλούτωνα. Φαντάζεσαι να στρίβεις με δαύτο σε μία ανηφορική διαδρομή και μετά από 3χλμ το 1400 polo 9n με τα 75 άλογα πίσω σου να σου παίζει τα φώτα γιατί τον καθυστερείς; -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
λαδι στην φωτια :
To τυπε ρ ειναι υποδεέστερο απο τον πρόγονο του λογω ημιακαμπτου
NEO HONDA CR-Z