-
Κάποιος σε άλλο φόρουμ επισήμανε το 'σύνδρομο της Volkswagen'. Δηλαδή οτι τα αυτοκίνητα έχουν μία τάση να μεγαλώνουν.
Αν για παράδειγμα συγκρίνουμε μεταξόνια Polo και Golf, θα δούμε οτι ένα καινούριο Polo είναι μεγαλύτερο απο ένα Golf MKI.1976 Polo: 2330 mm
2003 Polo: 2462 mm1974 Golf: 2400 mm
2003 Golf: 2578 mmΑποτέλεσμα? Τώρα χρειαζόμαστε ένα πιό μικρό αυτοκίνητο για να πληρώσει το κενό που άφησε το Polo: το Lupo!
2000 Lupo: 2319 mm
Το Lupo είναι σχεδόν όσο μεγάλο ήταν το Polo MKI !
Να δούμε και μετατρόχια:
1976 Polo: Front 1310mm, Rear 1330mm
2000 Lupo: Front 1396mm, Rear 1394mmTo Lupo είναι λίγο πιό φαρδύ απο το Polo MKI !
Το ίδιο ακριβώς έχει συμβεί και με τα Honda Civic/Accord/Jazz. Γιατί όμως γίνεται αυτό? Γιατί πχ δεν κρατούσαν το Polo/Golf στο ίδιο μέγεθος και να βγάζανε ένα καινούριο αυτοκίνητο που να είναι στο μέγεθος του σημερινού Golf?
Ολα τα νούμερα τα πήρα απο το http://www.carfolio.com
-
Κάποιος σε άλλο φόρουμ επισήμανε το 'σύνδρομο της Volkswagen'. Δηλαδή οτι τα αυτοκίνητα έχουν μία τάση να μεγαλώνουν.
Αν για παράδειγμα συγκρίνουμε μεταξόνια Polo και Golf, θα δούμε οτι ένα καινούριο Polo είναι μεγαλύτερο απο ένα Golf MKI.1976 Polo: 2330 mm
2003 Polo: 2462 mm1974 Golf: 2400 mm
2003 Golf: 2578 mmΑποτέλεσμα? Τώρα χρειαζόμαστε ένα πιό μικρό αυτοκίνητο για να πληρώσει το κενό που άφησε το Polo: το Lupo!
2000 Lupo: 2319 mm
Το Lupo είναι σχεδόν όσο μεγάλο ήταν το Polo MKI !
Να δούμε και μετατρόχια:
1976 Polo: Front 1310mm, Rear 1330mm
2000 Lupo: Front 1396mm, Rear 1394mmTo Lupo είναι λίγο πιό φαρδύ απο το Polo MKI !
Το ίδιο ακριβώς έχει συμβεί και με τα Honda Civic/Accord/Jazz. Γιατί όμως γίνεται αυτό? Γιατί πχ δεν κρατούσαν το Polo/Golf στο ίδιο μέγεθος και να βγάζανε ένα καινούριο αυτοκίνητο που να είναι στο μέγεθος του σημερινού Golf?
Ολα τα νούμερα τα πήρα απο το http://www.carfolio.com
-
Κάποιος σε άλλο φόρουμ επισήμανε το 'σύνδρομο της Volkswagen'. Δηλαδή οτι τα αυτοκίνητα έχουν μία τάση να μεγαλώνουν.
Αν για παράδειγμα συγκρίνουμε μεταξόνια Polo και Golf, θα δούμε οτι ένα καινούριο Polo είναι μεγαλύτερο απο ένα Golf MKI.1976 Polo: 2330 mm
2003 Polo: 2462 mm1974 Golf: 2400 mm
2003 Golf: 2578 mmΑποτέλεσμα? Τώρα χρειαζόμαστε ένα πιό μικρό αυτοκίνητο για να πληρώσει το κενό που άφησε το Polo: το Lupo!
2000 Lupo: 2319 mm
Το Lupo είναι σχεδόν όσο μεγάλο ήταν το Polo MKI !
Να δούμε και μετατρόχια:
1976 Polo: Front 1310mm, Rear 1330mm
2000 Lupo: Front 1396mm, Rear 1394mmTo Lupo είναι λίγο πιό φαρδύ απο το Polo MKI !
Το ίδιο ακριβώς έχει συμβεί και με τα Honda Civic/Accord/Jazz. Γιατί όμως γίνεται αυτό? Γιατί πχ δεν κρατούσαν το Polo/Golf στο ίδιο μέγεθος και να βγάζανε ένα καινούριο αυτοκίνητο που να είναι στο μέγεθος του σημερινού Golf?
Ολα τα νούμερα τα πήρα απο το http://www.carfolio.com
-
Δεν αποτελεί 'σύνδρομο της VW',
είναι σύνδρομο σχεδόν όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών. -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Δεν αποτελεί 'σύνδρομο της VW',
είναι σύνδρομο σχεδόν όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών.Συμφωνώ, αλλά σύμφωνα με αυτόν που επισήμανε το 'σύνδρομο', αυτή η τάση ξεκίνησε απο την Volkswagen και έπειτα ακολούθησαν οι υπόλοιποι κατασκευαστές.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Δεν αποτελεί 'σύνδρομο της VW',
είναι σύνδρομο σχεδόν όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών.Συμφωνώ, αλλά σύμφωνα με αυτόν που επισήμανε το 'σύνδρομο', αυτή η τάση ξεκίνησε απο την Volkswagen και έπειτα ακολούθησαν οι υπόλοιποι κατασκευαστές.
Δεν γνωρίζω να σου πώ αν ήταν η VW αυτή που ξεκίνησε το 'ξεχείλωμα' των νέων μοντέλων.
Πάντως, σιγά-σιγά, όλα τα νέα μοντέλα γύρω μας μεγαλώνουν.
Να δώ πόσο εύκολα θα κινούνται μέσα στα αστικά κέντρα σε λίγο καιρό... -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Δεν αποτελεί 'σύνδρομο της VW',
είναι σύνδρομο σχεδόν όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών.Ontos sumfono me to germanakia.
Shmera se ena fanarh koitousa ena neo Civic Sedan. Dipla ena BMW seiras 3. To Civic htan megalhtero. kapote h Honda ta poulage auta san economh cars. Am de kai h timh tous exei ksefigh.
-
Μα η εξήγηση είναι απλή. Κάθε νέα έκδοση οφείλει να είναι ποιοτικότερη-γρηγορότερη-μεγαλύτερη. Για να κοστίζει πιο ακριβά. Οπότε έχουμε το φαινόμενο που είδατε. Ισχύει σε όλα, μα όλα, τα μοντέλα. Βάζετε στοίχημα ότι και το καινούργιο Matiz θα είναι -έστω και λίγο- μεγαλύτερο από το προηγούμενο;
-
Στα Toyota ισχύει? μου φαίνονται λίγο πιό μικρά...
Βεβαίως και μπορεί να το ξεκίνησε η VAG και μετά να ακολούθησαν όλοι οι άλλοι. Γιατί αν η VW έβγαλε ένα μεγαλύτερο Γκόλφ, για να το ανταγωνιστούν οι άλλοι μεγάλωσαν και αυτοί το μέγεθος στα μοντέλα τους, αλλιώς το 'αντίστοιχο' μοντέλο θα φαινόταν υποδεέστερο σε χώρους. Το 'αντίστοιχο' σε εισαγωγικά γιατί δεν θα ήταν πλέον αντίστοιχο στην πραγματικότητα, αλλά αντίστοιχο στην συνήδηση του κόσμου.
-
Το πρώτο Σιβίκ το θυμόσαστε;
Χώροι ΜΑΚΡΑΝ μικρότεροι από Τσινκουετσέντο!!!!Τώρα έβγαλαν το Τζάζ που μάλλον μεγαλύτερο σε εξωτερικές διαστάσεις είναι...
Επίσης θυμάμαι από πρώτο χέρι το Τίπο που ήταν ελάχιστα κάτω από 4 μέτρα (3,995 ) και 5πορτο. Το 3πορτο που βγήκε μετά ήταν ακριβώς όμοιο.
Το Στίλο; 4182 το 3Θ και 4253 το 5Θ.Πάλι το Τίπο τότε ήταν από τα φαρδύτερα στην κατηγορία του με 1,705. (Το κουπέ Καλίμπρα ήταν 1,65, ο μεταφορέας Τολέδο ομοίως)
Το Στίλο πλέον είναι 1,756 το 5Θ και 1,784 το 3Θ.Στο σαλόνι αυτοκινήτου της Αθήνας είχε ένα κομμένο Όπελ Μερίβα. Λοιπόν, από το έξω μέρος της εμπρός πόρτας μέχρι το κάθισμα είχε ίσα με 30-40 πόντους! Άλλο τόσο κι από την άλλη, να που πάει το αυξημένο πλάτος... ΠΕΡΙΠΑΤΟ!!!
-
Κάτι ήξεραν οι Αμερικάνοι που τα έφτιαξαν κατευθείαν τεράστια...
-
Θά έλεγα ότι τα αυτοκίνητα δεν μεγαλώνουν απλως, αλλά φουσκώνουν αφού τείνουν σε πολυμορφικό σχεδιασμό..........
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Επίσης θυμάμαι από πρώτο χέρι το Τίπο που ήταν ελάχιστα κάτω από 4 μέτρα (3,995 ) και 5πορτο. Το 3πορτο που βγήκε μετά ήταν ακριβώς όμοιο.
Το Στίλο; 4182 το 3Θ και 4253 το 5Θ.Πάλι το Τίπο τότε ήταν από τα φαρδύτερα στην κατηγορία του με 1,705. (Το κουπέ Καλίμπρα ήταν 1,65, ο μεταφορέας Τολέδο ομοίως)
Το Στίλο πλέον είναι 1,756 το 5Θ και 1,784 το 3Θ.Το ΤΙΡΟ σε σχέση με το Regata είχε αποτελέσει ένα πολύ μεγάλο
ξεχείλωμα. Τα Bravo και Brava αν και μεγαλύτερα σε εξωτερικές
διαστάσεις δεν έφταναν σε σαλόνι το ΤΙΡΟ (όπως είχε μετρηθεί
και από το Quattroruote) και με την παρουσίαση του Stilo είχαμε
επιτέλους ένα μεταξόνιο πάνω από τα 2.60 του ΤΙΡΟ. Στο εσωτερικό
πλάτος ειδικά ως τα TIPO πρώτης γενεάς μόνον το STILO 5D
μπορεί να παίξει γιατί κάτι οι μπάρες κάτι τα κάθε είδους σακιά
σου κλέβουν πόντους.Πάντως στη βιομηχανία είναι το σύνηθες φαινόμενο το λεγόμενο
ξεχείλωμα π.χ.Toyota Corolla
VW Passat
Fiat Punto
Opel Astraσε όλες τις οικογένειες... με λίγες εξαιρέσεις μόνον όταν φτάνουμε
στο όριο (S classe, BMW 7, Audi A8 etc.) -
Το κακο ειναι οτι μεγαλωνουνε τα μικρα...
Γιατι να μην υπαρχει ενα μινι κουπερ των 3,1 μετρων η ενα φιατ 500 των 2,97 μετρων? Προσωπικα ειμαι διατεθημενος να θυσιασω χωρους για αυτα τα 30 εκατοστα λιγοτερα, μιας και το αυτοκινητο πολης, πρεπει να ειναι μικρο. Και τα 10 εκατοστα μετρανε. Το σμαρτ δεν ειναι ανταγωνιστικο καθοτι ειναι για 2... -
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
Το κακο ειναι οτι μεγαλωνουνε τα μικρα...
Γιατι να μην υπαρχει ενα μινι κουπερ των 3,1 μετρων η ενα φιατ 500 των 2,97 μετρων? Προσωπικα ειμαι διατεθημενος να θυσιασω χωρους για αυτα τα 30 εκατοστα λιγοτερα, μιας και το αυτοκινητο πολης, πρεπει να ειναι μικρο. Και τα 10 εκατοστα μετρανε. Το σμαρτ δεν ειναι ανταγωνιστικο καθοτι ειναι για 2...Εδώ κολλάνε το 1007 και όσα άλλα τέτοιου είδους αυτοκίνητα που θα βγούν. Μικρά σε μήκος όχι όμως και σε ύψος.
-
Γιατί ποιός είπε οτι το 1007 είναι μικρό σε μήκος;
Είναι πάνω απο 3.7 μέτρα!!!!
Το Picanto για παράδειγμα είναι 3.5 ενώ το C2 3.66 m. -
Αυτο λεω και εγω. οτι το πικαντο το παντα η το κουορε τα οποια ειναι τα ΠΙΟ μικρα ποτ υπαρχουν ειναι περιπου 3.5 πλεον αντι για περιπου 3... εχουνε μακρυνει 30-50 εκατοστα... τα οποια ειναι πολυ για εμενα που μενω κεντρο.
-
Σίγουρα μισό μέτρο στο παρκάρισμα είναι μεγάλη υπόθεση!
Αλλά τι να κάνουμε;Φταίει η εποχή μας...
The bigger the better... -
Aμερικανοποιούμαστε....
-
BIG IS BEAUTIFUL...... yeah
Το σύνδρομο της Volkswagen?