Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Το σύνδρομο της Volkswagen?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Το σύνδρομο της Volkswagen?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    16
    34
    26
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Κάποιος σε άλλο φόρουμ επισήμανε το 'σύνδρομο της Volkswagen'. Δηλαδή οτι τα αυτοκίνητα έχουν μία τάση να μεγαλώνουν.
      Αν για παράδειγμα συγκρίνουμε μεταξόνια Polo και Golf, θα δούμε οτι ένα καινούριο Polo είναι μεγαλύτερο απο ένα Golf MKI.

      1976 Polo: 2330 mm
      2003 Polo: 2462 mm

      1974 Golf: 2400 mm
      2003 Golf: 2578 mm

      Αποτέλεσμα? Τώρα χρειαζόμαστε ένα πιό μικρό αυτοκίνητο για να πληρώσει το κενό που άφησε το Polo: το Lupo!

      2000 Lupo: 2319 mm

      Το Lupo είναι σχεδόν όσο μεγάλο ήταν το Polo MKI !

      Να δούμε και μετατρόχια:
      1976 Polo: Front 1310mm, Rear 1330mm
      2000 Lupo: Front 1396mm, Rear 1394mm

      To Lupo είναι λίγο πιό φαρδύ απο το Polo MKI !

      Το ίδιο ακριβώς έχει συμβεί και με τα Honda Civic/Accord/Jazz. Γιατί όμως γίνεται αυτό? Γιατί πχ δεν κρατούσαν το Polo/Golf στο ίδιο μέγεθος και να βγάζανε ένα καινούριο αυτοκίνητο που να είναι στο μέγεθος του σημερινού Golf?

      Ολα τα νούμερα τα πήρα απο το http://www.carfolio.com

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dog80 last edited by

        Κάποιος σε άλλο φόρουμ επισήμανε το 'σύνδρομο της Volkswagen'. Δηλαδή οτι τα αυτοκίνητα έχουν μία τάση να μεγαλώνουν.
        Αν για παράδειγμα συγκρίνουμε μεταξόνια Polo και Golf, θα δούμε οτι ένα καινούριο Polo είναι μεγαλύτερο απο ένα Golf MKI.

        1976 Polo: 2330 mm
        2003 Polo: 2462 mm

        1974 Golf: 2400 mm
        2003 Golf: 2578 mm

        Αποτέλεσμα? Τώρα χρειαζόμαστε ένα πιό μικρό αυτοκίνητο για να πληρώσει το κενό που άφησε το Polo: το Lupo!

        2000 Lupo: 2319 mm

        Το Lupo είναι σχεδόν όσο μεγάλο ήταν το Polo MKI !

        Να δούμε και μετατρόχια:
        1976 Polo: Front 1310mm, Rear 1330mm
        2000 Lupo: Front 1396mm, Rear 1394mm

        To Lupo είναι λίγο πιό φαρδύ απο το Polo MKI !

        Το ίδιο ακριβώς έχει συμβεί και με τα Honda Civic/Accord/Jazz. Γιατί όμως γίνεται αυτό? Γιατί πχ δεν κρατούσαν το Polo/Golf στο ίδιο μέγεθος και να βγάζανε ένα καινούριο αυτοκίνητο που να είναι στο μέγεθος του σημερινού Golf?

        Ολα τα νούμερα τα πήρα απο το http://www.carfolio.com

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dog80 last edited by

          Κάποιος σε άλλο φόρουμ επισήμανε το 'σύνδρομο της Volkswagen'. Δηλαδή οτι τα αυτοκίνητα έχουν μία τάση να μεγαλώνουν.
          Αν για παράδειγμα συγκρίνουμε μεταξόνια Polo και Golf, θα δούμε οτι ένα καινούριο Polo είναι μεγαλύτερο απο ένα Golf MKI.

          1976 Polo: 2330 mm
          2003 Polo: 2462 mm

          1974 Golf: 2400 mm
          2003 Golf: 2578 mm

          Αποτέλεσμα? Τώρα χρειαζόμαστε ένα πιό μικρό αυτοκίνητο για να πληρώσει το κενό που άφησε το Polo: το Lupo!

          2000 Lupo: 2319 mm

          Το Lupo είναι σχεδόν όσο μεγάλο ήταν το Polo MKI !

          Να δούμε και μετατρόχια:
          1976 Polo: Front 1310mm, Rear 1330mm
          2000 Lupo: Front 1396mm, Rear 1394mm

          To Lupo είναι λίγο πιό φαρδύ απο το Polo MKI !

          Το ίδιο ακριβώς έχει συμβεί και με τα Honda Civic/Accord/Jazz. Γιατί όμως γίνεται αυτό? Γιατί πχ δεν κρατούσαν το Polo/Golf στο ίδιο μέγεθος και να βγάζανε ένα καινούριο αυτοκίνητο που να είναι στο μέγεθος του σημερινού Golf?

          Ολα τα νούμερα τα πήρα απο το http://www.carfolio.com

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            technik last edited by

            Δεν αποτελεί 'σύνδρομο της VW',
            είναι σύνδρομο σχεδόν όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dog80 last edited by

              Ο χρήστης technik έγραψε:
              Δεν αποτελεί 'σύνδρομο της VW',
              είναι σύνδρομο σχεδόν όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών.

              Συμφωνώ, αλλά σύμφωνα με αυτόν που επισήμανε το 'σύνδρομο', αυτή η τάση ξεκίνησε απο την Volkswagen και έπειτα ακολούθησαν οι υπόλοιποι κατασκευαστές.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                technik last edited by

                Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                Δεν αποτελεί 'σύνδρομο της VW',
                είναι σύνδρομο σχεδόν όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών.

                Συμφωνώ, αλλά σύμφωνα με αυτόν που επισήμανε το 'σύνδρομο', αυτή η τάση ξεκίνησε απο την Volkswagen και έπειτα ακολούθησαν οι υπόλοιποι κατασκευαστές.

                Δεν γνωρίζω να σου πώ αν ήταν η VW αυτή που ξεκίνησε το 'ξεχείλωμα' των νέων μοντέλων.

                Πάντως, σιγά-σιγά, όλα τα νέα μοντέλα γύρω μας μεγαλώνουν.
                Να δώ πόσο εύκολα θα κινούνται μέσα στα αστικά κέντρα σε λίγο καιρό...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  ouzo-power last edited by

                  Ο χρήστης technik έγραψε:
                  Δεν αποτελεί 'σύνδρομο της VW',
                  είναι σύνδρομο σχεδόν όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών.

                  Ontos sumfono me to germanakia.

                  Shmera se ena fanarh koitousa ena neo Civic Sedan. Dipla ena BMW seiras 3. To Civic htan megalhtero. kapote h Honda ta poulage auta san economh cars. Am de kai h timh tous exei ksefigh.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Μα η εξήγηση είναι απλή. Κάθε νέα έκδοση οφείλει να είναι ποιοτικότερη-γρηγορότερη-μεγαλύτερη. Για να κοστίζει πιο ακριβά. Οπότε έχουμε το φαινόμενο που είδατε. Ισχύει σε όλα, μα όλα, τα μοντέλα. Βάζετε στοίχημα ότι και το καινούργιο Matiz θα είναι -έστω και λίγο- μεγαλύτερο από το προηγούμενο;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      georgex last edited by

                      Στα Toyota ισχύει? μου φαίνονται λίγο πιό μικρά...

                      Βεβαίως και μπορεί να το ξεκίνησε η VAG και μετά να ακολούθησαν όλοι οι άλλοι. Γιατί αν η VW έβγαλε ένα μεγαλύτερο Γκόλφ, για να το ανταγωνιστούν οι άλλοι μεγάλωσαν και αυτοί το μέγεθος στα μοντέλα τους, αλλιώς το 'αντίστοιχο' μοντέλο θα φαινόταν υποδεέστερο σε χώρους. Το 'αντίστοιχο' σε εισαγωγικά γιατί δεν θα ήταν πλέον αντίστοιχο στην πραγματικότητα, αλλά αντίστοιχο στην συνήδηση του κόσμου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        georgetabs last edited by

                        Το πρώτο Σιβίκ το θυμόσαστε;
                        Χώροι ΜΑΚΡΑΝ μικρότεροι από Τσινκουετσέντο!!!!

                        Τώρα έβγαλαν το Τζάζ που μάλλον μεγαλύτερο σε εξωτερικές διαστάσεις είναι...

                        Επίσης θυμάμαι από πρώτο χέρι το Τίπο που ήταν ελάχιστα κάτω από 4 μέτρα (3,995 ) και 5πορτο. Το 3πορτο που βγήκε μετά ήταν ακριβώς όμοιο.
                        Το Στίλο; 4182 το 3Θ και 4253 το 5Θ.

                        Πάλι το Τίπο τότε ήταν από τα φαρδύτερα στην κατηγορία του με 1,705. (Το κουπέ Καλίμπρα ήταν 1,65, ο μεταφορέας Τολέδο ομοίως)
                        Το Στίλο πλέον είναι 1,756 το 5Θ και 1,784 το 3Θ.

                        Στο σαλόνι αυτοκινήτου της Αθήνας είχε ένα κομμένο Όπελ Μερίβα. Λοιπόν, από το έξω μέρος της εμπρός πόρτας μέχρι το κάθισμα είχε ίσα με 30-40 πόντους! Άλλο τόσο κι από την άλλη, να που πάει το αυξημένο πλάτος... ΠΕΡΙΠΑΤΟ!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          technik last edited by

                          Κάτι ήξεραν οι Αμερικάνοι που τα έφτιαξαν κατευθείαν τεράστια...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostas-1970 last edited by

                            Θά έλεγα ότι τα αυτοκίνητα δεν μεγαλώνουν απλως, αλλά φουσκώνουν αφού τείνουν σε πολυμορφικό σχεδιασμό..........

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              christos-dimou last edited by

                              Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                              Επίσης θυμάμαι από πρώτο χέρι το Τίπο που ήταν ελάχιστα κάτω από 4 μέτρα (3,995 ) και 5πορτο. Το 3πορτο που βγήκε μετά ήταν ακριβώς όμοιο.
                              Το Στίλο; 4182 το 3Θ και 4253 το 5Θ.

                              Πάλι το Τίπο τότε ήταν από τα φαρδύτερα στην κατηγορία του με 1,705. (Το κουπέ Καλίμπρα ήταν 1,65, ο μεταφορέας Τολέδο ομοίως)
                              Το Στίλο πλέον είναι 1,756 το 5Θ και 1,784 το 3Θ.

                              Το ΤΙΡΟ σε σχέση με το Regata είχε αποτελέσει ένα πολύ μεγάλο
                              ξεχείλωμα. Τα Bravo και Brava αν και μεγαλύτερα σε εξωτερικές
                              διαστάσεις δεν έφταναν σε σαλόνι το ΤΙΡΟ (όπως είχε μετρηθεί
                              και από το Quattroruote) και με την παρουσίαση του Stilo είχαμε
                              επιτέλους ένα μεταξόνιο πάνω από τα 2.60 του ΤΙΡΟ. Στο εσωτερικό
                              πλάτος ειδικά ως τα TIPO πρώτης γενεάς μόνον το STILO 5D
                              μπορεί να παίξει γιατί κάτι οι μπάρες κάτι τα κάθε είδους σακιά
                              σου κλέβουν πόντους.

                              Πάντως στη βιομηχανία είναι το σύνηθες φαινόμενο το λεγόμενο
                              ξεχείλωμα π.χ.

                              Toyota Corolla
                              VW Passat
                              Fiat Punto
                              Opel Astra

                              σε όλες τις οικογένειες... με λίγες εξαιρέσεις μόνον όταν φτάνουμε
                              στο όριο (S classe, BMW 7, Audi A8 etc.)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros19 last edited by

                                Το κακο ειναι οτι μεγαλωνουνε τα μικρα...
                                Γιατι να μην υπαρχει ενα μινι κουπερ των 3,1 μετρων η ενα φιατ 500 των 2,97 μετρων? Προσωπικα ειμαι διατεθημενος να θυσιασω χωρους για αυτα τα 30 εκατοστα λιγοτερα, μιας και το αυτοκινητο πολης, πρεπει να ειναι μικρο. Και τα 10 εκατοστα μετρανε. Το σμαρτ δεν ειναι ανταγωνιστικο καθοτι ειναι για 2...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pavlos23 last edited by

                                  Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
                                  Το κακο ειναι οτι μεγαλωνουνε τα μικρα...
                                  Γιατι να μην υπαρχει ενα μινι κουπερ των 3,1 μετρων η ενα φιατ 500 των 2,97 μετρων? Προσωπικα ειμαι διατεθημενος να θυσιασω χωρους για αυτα τα 30 εκατοστα λιγοτερα, μιας και το αυτοκινητο πολης, πρεπει να ειναι μικρο. Και τα 10 εκατοστα μετρανε. Το σμαρτ δεν ειναι ανταγωνιστικο καθοτι ειναι για 2...

                                  Εδώ κολλάνε το 1007 και όσα άλλα τέτοιου είδους αυτοκίνητα που θα βγούν. Μικρά σε μήκος όχι όμως και σε ύψος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pg220 last edited by

                                    Γιατί ποιός είπε οτι το 1007 είναι μικρό σε μήκος;
                                    Είναι πάνω απο 3.7 μέτρα!!!!
                                    Το Picanto για παράδειγμα είναι 3.5 ενώ το C2 3.66 m.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spiros19 last edited by

                                      Αυτο λεω και εγω. οτι το πικαντο το παντα η το κουορε τα οποια ειναι τα ΠΙΟ μικρα ποτ υπαρχουν ειναι περιπου 3.5 πλεον αντι για περιπου 3... εχουνε μακρυνει 30-50 εκατοστα... τα οποια ειναι πολυ για εμενα που μενω κεντρο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pg220 last edited by

                                        Σίγουρα μισό μέτρο στο παρκάρισμα είναι μεγάλη υπόθεση!
                                        Αλλά τι να κάνουμε;Φταίει η εποχή μας...
                                        The bigger the better...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • elteo
                                          elteo last edited by

                                          Aμερικανοποιούμαστε....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • O
                                            obelix last edited by

                                            BIG IS BEAUTIFUL...... yeah

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr