-
σήμερα πέρασα μια βόλτα από τον Παζαρόπουλο να δω τι θα κάνω με το service και την επέκταση εγγύησης,κάτι έκτακτα έξοδα και κάτι αναποδιές δεν αφήσανε αρκετό χρήμα στην τσέπη και αφού και το 'μαμά λεφτά' δεν πιάνει πια,στράφηκα στη λύση της pazaropoulos visa όπου τα πετάς όλα μέσα με μια σχετική έκπτωση και γίνεται διακανονισμός άτοκων δόσεων.Η μέρα λοιπόν αφορούσε καθαρά την αίτηση για την κάρτα η οποία θέλει καμιά βδομάδα να βγεί.Αν κάποιος την έχει ας πει αν παίζουνε τίποτα ψιλά γράμματα γιατί πρώτη φορά στη ζωή μου βγάζω πιστωτική και δεν έχω ιδέα,από αυτά που διάβασα και μου είπαν εκεί,δεν παίζουν επιπλέον έξοδα και χρεώσεις.
Όσο ο τύπος έγραφε εγώ σηκώθηκα και ζαχάρωνα ένα bravo 150άρι sport,λευκό με ηλιοροφή ...σε τέτοιο σημείο που μου ήρθε να ρωτήσω τι γίνεται να δώσω το δικό μου και να πάρω αυτό με νέο διακανονισμό και τα ρέστα μέσα....κάπου εκεί βέβαια ήρθε και η απάντηση στο μυαλό μου 'να ρωτήσεις??εδώ δεν έχεις να δώσεις για το service,πλάκα μας κάνεις???) μπήκα λοιπόν μέσα στο εκθεσιακό και σκέφτηκα 'κοίτα ρε φίλε που μέσα είναι σχεδόν ολόιδιο και το χαζεύεις σαν να το βλέπεις πρώτη φορά και θέλεις να το αγοράσεις...' βγαίνω έξω τσιμπάω τη χαρτούρα και φεύγω ξέροντας ότι και τώρα ακόμη πάλι bravo θα αγόραζα -
Ο χρήστης italyGT έγραψε:
........Το 150αρι Sport είναι έρωτας....με ή χωρίς ηλιοροφή
Αν είναι και σε λευκό.....Για την κάρτα ισχύει ότι με όλες τις κάρτες.Προσοχή στα ψηλά γράμματα!
Edit
Ακόμα μια παροιμία από το χωριό μου 'όλα του γάμου δύσκολα και η νύφη γκαστρωμένη'
Αυτό ερμηνεύεται ως εξής : Προφυλακτήρας με ανοίγματα για σύστημα πλύσης Xenon δεν υπάρχει στα κεντρικά. Αρα παραγγελία και αποστολή από Ιταλία. Δηλαδή σε 15 ημέρες.... -
αυτό το πρόγραμμα για το 120άρι που αλλάζει χαρτογράφηση και είναι από τον παζαρόπουλο και ισχύει κανονικά η εγγύηση το έχει κανείς?έχει ακούσει τίποτα?ενημερώθηκα και για αυτό αλλά τώρα δεν....έχει το καλό με την εγγύηση αλλά ποιός ξέρει τι αποτελέσματα έχει,δεν είναι το θέμα να προσθέσεις απλά κάποια άλογα αλλά και κατά πόσο σωστά και αποδοτικά είναι κατανεμημένη η δύναμη στο φάσμα των στροφών,τώρα ο κινητήρας είναι γραμμικός και δεν έχει τρελές διαφορές σε όλο το φάσμα των στροφών,οκ χαμηλά όπως είναι λογικό επιταχύνει αισθητά αλλά και ψηλά δεν ξεφουσκώνει το τουρμπάκι και να σου δίνει την αίσθηση ότι δεν πάει βήμα,αν ξέρει κάποιος κάτι ας ρίξει φώτα να ξέρουμε γενικώς
edit: Κωνσταντίνε υπομονή,σε καταλαβαίνω αλλά αν κάτι δεν είναι στο χέρι σου δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο παρά υπομονή
-
Το πρόγραμμα του Παζαρόπουλου είναι αμφιβόλου απόδοσης (όπως κάθε πρόγραμμα κονσέρβα) και φοβερά υπερτιμημένο (800+Ε αν θυμαμαι). Με τα μισά λεφτά πας σε μια καλή εταιρεία (overload πχ) και κάνεις ενα πρόγραμμα στα μέτρα σου ανάλογα με τις ανάγκες και τα γούστα σου. Απλά να ξέρεις ότι το 120αρι δεν μπορεί με την τουρμπίνα και τους εκκεντροφόρους που φοραει να παεί πολύ πάνω από 150. Σίγουρα ενα νουμερο κοντα στα 145 με 23-24 kgm ροπής σε ευρύ φάσμα θα είναι οτι πρεπει και από απόδοση και από αξιοπιστία (το σωστά μελέτημένο πρόγραμμα δεν θετει θέμα αξιοπιστιας).
Πιστεύω ότι με τα πεταμένα λεφτά της επέκτασης εγγύησης (θα επιβεβαιωθω όταν μετα το περας της οι βλάβες που καλυψε η εγγύηση ήταν λιγοτερες απο τα 500Ε που ζητάνε) θα βάλεις ενα σωστό πρόγραμμα και δε θα μετανιωσεις ουτε ενα ευρω από ότι έβαλες. -
Ίσως να αξίζει τα 300 Ευρώ επιπλέον στον Παζαρόπουλο από τη στιγμή που ισχύει η εγγύηση.
Εγώ το θεωρώ πολύ σημαντικό... -
Ο χρήστης nikolas87 έγραψε:
Το πρόγραμμα του Παζαρόπουλου είναι αμφιβόλου απόδοσης (όπως κάθε πρόγραμμα κονσέρβα) και φοβερά υπερτιμημένο (800+Ε αν θυμαμαι). Με τα μισά λεφτά πας σε μια καλή εταιρεία (overload πχ) και κάνεις ενα πρόγραμμα στα μέτρα σου ανάλογα με τις ανάγκες και τα γούστα σου. Απλά να ξέρεις ότι το 120αρι δεν μπορεί με την τουρμπίνα και τους **εκκεντροφόρους **που φοραει να παεί πολύ πάνω από 150. Σίγουρα ενα νουμερο κοντα στα 145 με 23-24 kgm ροπής σε ευρύ φάσμα θα είναι οτι πρεπει και από απόδοση και από αξιοπιστία (το σωστά μελέτημένο πρόγραμμα δεν θετει θέμα αξιοπιστιας).
Πιστεύω ότι με τα πεταμένα λεφτά της επέκτασης εγγύησης (θα επιβεβαιωθω όταν μετα το περας της οι βλάβες που καλυψε η εγγύηση ήταν λιγοτερες απο τα 500Ε που ζητάνε) θα βάλεις ενα σωστό πρόγραμμα και δε θα μετανιωσεις ουτε ενα ευρω από ότι έβαλες.Εχω την εντυπωση οτι το μοτερ στο 120 και 150 ειναι ιδια. Αλαζει μονο η φτερωτη στην τουρμπινα (μεχρι και το κελυφος ιδιο ειναι) και η χαρτογραφηση. Θα το ψαξω στο e-learn
-
Κανείς λάθος , η τουρμπινα είναι διαφορετική...
Συγκεκριμένα...
Όλα τα 120αρια (punto,bravo,delta,mito) φοράνε την vl37 που είναι η μικρότερη ...
Τα 150αρια(abarth punto, bravo, delta) φοράνε την vl36 που είναι σαφώς μεγαλύτερη
τέλος τα 500abarth και mito 155 φοράνε την μεγαλύτερη Απο όλες την vl38 -
όπως ακριβώς τα είπε ο red_monster
η τουρμπίνα από το 120άρι 'σκασμένη' έχει ταβάνι τα 150 άλογα.Σαφώς και θεωρώ σημαντικό το θέμα εγγύηση γιατί ο διάολος έχει πολλά ποδάρια και δεν ξέρεις ποιό από αυτά θα σπάσει και πόσο θα κληθείς να το πληρώσεις εκτός εγγύησης.Βέβαια παίζει και το ενδεχόμενο (και πιο πιθανό) να μη χρειαστεί τίποτα και να δώσεις τσάμπα τόσα λεφτά ίσως και για κάτι λιγότερο αποδοτικό.Εμένα το θέμα μου αφορά καθαρά το πρόγραμμα του Παζαρόπουλου γιατί καλώς ή κακώς έχω αποφασίσει να μην μπλέξω την εγγύηση ώστε να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.Όπως είπα και παραπάνω είναι κάτι που με ενδιαφέρει προσωρινά σε θεωρητικό επίπεδο καθώς no money no honey που λένε και δεν λέει να δώσεις και τόσα... -
Μην επεμβαίνεται στον κινητήρα με προγράμματα μη αποδεδειγμένης αξιοπιστίας και εγγύησης.
Φήμες του στυλ 'υπάρχει Bravo με πρόγραμμα στα 200 άλογα και είναι εντάξει' θα πρέπει να τις αντιμετωπίζουμε με επιφύλαξη.
Σκεφτείτε , γιατί δεν το έκανε ο κατασκευαστής?
Κάποιους λόγους θα είχε φαντάζομαι.Δεν ξέρω βέβαια ποιους ακριβώς.
Κάποιοι (δεν θυμάμαι πιο περιοδικό) δυναμομέτρησε Bravo στα 163 άλογα (όχι στον τροχό ε?!) , ο κατασκευαστής λέει 150 , άντε να μπορούσε να το πάει οριακά στα 180.
Δεν το έκανε όμως.Οπότε καθίστε φρόνιμα
Γνώμη μου είναι τα παραπάνω.Όποιος θέλει να ρισκάρει ok.
YΓ:αν με 150 τα λάστιχα φθείρονται με το ρυθμό που φαγώθηκαν τα δικά μου στα 29000 χλμ (διασκεδάζοντας βέβαια ,διαφορετικά δεν έχει νόημα η ύπαρξη της ιπποδύναμης) με 30+ αλογάκια τι θα γίνει?...αλλαγή ελαστικών ανα εξάμηνο? -
Πήγα σήμερα στον Ανδρεάδη εδώ στη Θεσ/νίκη και ρώτησα για αλλαγή λαδιών και αλλαγή φίλτρου...Είχα στο μυαλό μου τα 95€ που αναφέρθηκαν εδώ για το 150άρι, αλλά δεν αναφέρθηκε που και σε ποια αντιπροσωπεία/συνεργείο (Κων/νε νομίζω εσύ το έγραψες, ε?)... Τέλος πάντων, μου λεέει γύρω στα 130€ κοστίζει...Λέω, το 150άρι; Μου λέει λίγο παραπάνω... Λέω, ρε παιδιά μπαίνω στο φόρουμ των 4ων τροχών και εκεί μου είπαν για 95€...Ποιος μου λέει, ο Κων/νος με τη Μόνικα;;;(Πλάκα κάνω )
Στη συνέχεια με ρωτάει, 'Με τι λάδια, όμως; Γιατί κ ο Εσκιάδης Σελένια λέει ότι βάζει και βάζει SHELL...ΕΜείς βάζουμε Σελένια...'
Η εργατοώρα λέει κοστίζει 53€ και επειδή το Μπράβο έχει χωνευτό φίλτρο θέλει μια ώρα δουλειά με το ρολόϊ, θέλει δουλιτσα...και με καλό μάστορα μάλιστα, όπως ο δικός μας, θέλει μία ώρα...'Καλά ΟΚ είπα και έφυγα...
-
Ο χρήστης klainmein έγραψε:
Η εργατοώρα λέει κοστίζει 53€ και επειδή το Μπράβο έχει χωνευτό φίλτρο θέλει μια ώρα δουλειά με το ρολόϊ, θέλει δουλιτσα...και με καλό μάστορα μάλιστα, όπως ο δικός μας, θέλει μία ώρα...'..
και με καλό μάστορα?
όσο για την βελτίωση , αν και είμαι κατά μπορεί εύκολα να πάρει 10-15 hp χωρίς ρίσκο γιατί από το εργοστάσιο δουλεύει με υπερπλόυσιο μιγμα σε μεγάλο φάσμα στροφών...
-
Ο χρήστης italyGT έγραψε:
σήμερα πέρασα μια βόλτα από τον Παζαρόπουλο να δω τι θα κάνω με το service και την επέκταση εγγύησης,κάτι έκτακτα έξοδα και κάτι αναποδιές δεν αφήσανε αρκετό χρήμα στην τσέπη και αφού και το 'μαμά λεφτά' δεν πιάνει πια,στράφηκα στη λύση της pazaropoulos visa όπου τα πετάς όλα μέσα με μια σχετική έκπτωση και γίνεται διακανονισμός άτοκων δόσεων.Η μέρα λοιπόν αφορούσε καθαρά την αίτηση για την κάρτα η οποία θέλει καμιά βδομάδα να βγεί.Αν κάποιος την έχει ας πει αν παίζουνε τίποτα ψιλά γράμματα γιατί πρώτη φορά στη ζωή μου βγάζω πιστωτική και δεν έχω ιδέα,από αυτά που διάβασα και μου είπαν εκεί,δεν παίζουν επιπλέον έξοδα και χρεώσεις.η επέκταση+η καρτα γίνονται μονο αν το εχεις αγοράσει απο τον Παζαρόπουλο?
-
Ο χρήστης klainmein έγραψε:
Πήγα σήμερα στον Ανδρεάδη εδώ στη Θεσ/νίκη και ρώτησα για αλλαγή λαδιών και αλλαγή φίλτρου...Είχα στο μυαλό μου τα 95€ που αναφέρθηκαν εδώ για το 150άρι, αλλά δεν αναφέρθηκε που και σε ποια αντιπροσωπεία/συνεργείο (Κων/νε νομίζω εσύ το έγραψες, ε?)... Τέλος πάντων, μου λεέει γύρω στα 130€ κοστίζει...Λέω, το 150άρι; Μου λέει λίγο παραπάνω... Λέω, ρε παιδιά μπαίνω στο φόρουμ των 4ων τροχών και εκεί μου είπαν για 95€...Ποιος μου λέει, ο Κων/νος με τη Μόνικα;;;(Πλάκα κάνω )
Στη συνέχεια με ρωτάει, 'Με τι λάδια, όμως; Γιατί κ ο Εσκιάδης Σελένια λέει ότι βάζει και βάζει SHELL...ΕΜείς βάζουμε Σελένια...'
Η εργατοώρα λέει κοστίζει 53€ και επειδή το Μπράβο έχει χωνευτό φίλτρο θέλει μια ώρα δουλειά με το ρολόϊ, θέλει δουλιτσα...και με καλό μάστορα μάλιστα, όπως ο δικός μας, θέλει μία ώρα...'Καλά ΟΚ είπα και έφυγα...
Eμεις εδω στο χωριό πες στον κύριο , ούτε Shell βάζουμε , αγουρόλαδο βάζουμε , ότι περισέψει από τα ελαιοτριβεία.
Θα σου έστελνα το τιμολόγιο , αλλά έχει μείνει ......ωπα το βρήκα ας είναι καλά η συζυγος που τα οργανώνει αυτά.
Δεν ξέρω κατά πόσο φαίνονται τα νούμερα , αλλά επιβεβαιώνουν την τιμή που είχα αναφέρει.
53,00€ η εργατοώρα????....στη NASA δουλεύει?
Έχασε 25 πελάτες πές του (τόσους λέει το marketing χάνει από το κακό όνομα). -
φίλε stred αυτό δεν το ξέρω
-
Ο χρήστης klainmein έγραψε:
Η εργατοώρα λέει κοστίζει 53€ και επειδή το Μπράβο έχει χωνευτό φίλτρο θέλει μια ώρα δουλειά με το ρολόϊ, θέλει δουλιτσα...και με καλό μάστορα μάλιστα, όπως ο δικός μας, θέλει μία ώρα...'..
εγω εκει το παω ζορίζεται λιγο αλλα το βγαζει -βαζει στο 10λεπτο.. δεν καθεται να τα βγαλει ολα.. απλα του βγαινει λιγο η ψυχη στο στραβωμα των χεριων...
νομιζω γυρω στα 90€ μου ειχε παρει για λαδια-φιλτρο... σελενια φυσικα τα καταλληλα για το 150αρι..
-
στην πρώτη αλλαγή (10.000χλμ)
τα λάδια τα είχα αγοράσει μόνος μου και τους τα πήγα
για φίλτρο λαδιού και ροδέλα κάρτερ έδωσα 19,18 ευρώ
για service λιπάνσεως 37,49 ευρώ
σύνολο: 56,67 ευρώ + τα λάδια (selenia kpe)στη δεύτερη αλλαγή (20.000χλμ)
πάλι δικά μου τα λάδια
για αλλαγή λαδιών και κάρτα καυσαερίων έδωσα 28,38 ευρώ + τα λάδιατην πρώτη αυτό το 'service λιπάνσεως' ήταν για να γλυστράει το 40άρι??
-
Τα Shell γιατί είναι κατώτερα δηλαδή; Η Ferrari που τα προτείνει βάζει μαπα λάδι;
-
Το θεμα με τις αντιπροσωπειες ειναι γνωστο σε ολους. Δεν καταλαβαινω γιατι σας φαινεται τοσο περιεργο που πεφτεται απο τα συννεφα. Ειναι αδικαιολογητα πανακριβες! Το μεγαλυτερο κερδος απο τις αντιπροσωπειες (γνωστες και ως καθετες μοναδες ) ειναι απο τις υπηρεσιες after sales (service εγγυησεις κτλ). Προτιμηστε αλλα εξωτερικα εξουσιοδοτημενα συνεργεια και οχι «απο εκει που το αγορασα γιατι αυτον ξερω αυτον εμπιστευομαι»..
Οσο για τον φιλο που προτιμα να δωσει 300Ε παραπανω για να βαλει ενα αμφιβολου αποδοσης προγραμμα που ομως θα εχει την εργοστασιακη εγγυηση: αμα σου περισευουν να τα δωσεις. Οι εγγυησεις εφευρεθηκαν για να πλουτιζουν οι παροχοι υπηρεσιων after sales. -
Τώρα που το διάβασα όντως όταν είχα πάρει το πρώτο μου Bravo από Εσκιάδη μου έβαζε Shell.
Τώρα που κάνω στη Κοζάνη τα service βάζουν κανονικά Selenia, όχι πως με τα Shell είχα πρόβλημα αλλά δε τα προτείνει ο κατασκευαστής.Κωνσταντίνε στις 'αποδείξεις' με τον Ευαγγελάτο πρέπει να δούλευες...
Όσον αφορά για την βελτίωση εγώ πιστεύω ότι 180 άλογα μπορεί να φτάσει αξιόπιστα.
Ο κατασκευαστής έχει διάφορα κριτήρια για να βγάλει κάθε αυτοκίνητο με ορισμένα χαρακτηριστικά ώστε να δουλεύει το ίδιο αξιόπιστα από την Ελλάδα π.χ. που έχουμε ζεστό κλίμα μέχρι και βόρεια που επικρατούν διαφορετικές συνθήκες... ή επίσης να ταιριάζει στη νομοθεσία κάθε χώρας που κυκλοφορεί κ.ο.κ.
Άρα υποχρεώνονται να τα ταιριάξουν όλα σε ένα... -
Ο χρήστης nikolas87 έγραψε:
Το θεμα με τις αντιπροσωπειες ειναι γνωστο σε ολους. Δεν καταλαβαινω γιατι σας φαινεται τοσο περιεργο που πεφτεται απο τα συννεφα. Ειναι αδικαιολογητα πανακριβες! Το μεγαλυτερο κερδος απο τις αντιπροσωπειες (γνωστες και ως καθετες μοναδες ) ειναι απο τις υπηρεσιες after sales (service εγγυησεις κτλ). Προτιμηστε αλλα εξωτερικα εξουσιοδοτημενα συνεργεια και οχι «απο εκει που το αγορασα γιατι αυτον ξερω αυτον εμπιστευομαι»..
Οσο για τον φιλο που προτιμα να δωσει 300Ε παραπανω για να βαλει ενα αμφιβολου αποδοσης προγραμμα που ομως θα εχει την εργοστασιακη εγγυηση: αμα σου περισευουν να τα δωσεις. Οι εγγυησεις εφευρεθηκαν για να πλουτιζουν οι παροχοι υπηρεσιων after sales.Η αλήθεια είναι ότι μου περισσεύουν...
Fiat Bravο 2007