Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    I
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 41
    • Best 0
    • Groups 0

    italygt

    @italygt

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    41
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    italygt Unfollow Follow

    Latest posts made by italygt

    • RE: Fiat Bravο 2007

      χαιρετώ την όμορφη παρέα μετά από πολύ καιρό,αν και σας διαβάζω συχνά!
      41000 χλμ με το μπραβάκι (120hp,sport pack) και όλα μια χαρά!Πέρα από το προγραμματισμένο service των 30000χλμ και τις αλλαγές λαδιών κάθε 10000χλμ μόνο βενζίνη μου ζητάει.Απόλυτα ικανοποιημένος σε όλα τα επίπεδα και όλα δουλεύουν ρολόι

      στην τελευταία επίσκεψη στην αντιπροσωπεία έμαθα όμως κάτι που με ξένισε αρκετά,είχε ένα σκασιματάκι η επιχρωμίωση στο πλαίσιο γύρω από το εσωτερικό χερούλι της πόρτας και δεν είχα δώσει βάση,το σκάλισα όμως ο περίεργος και έγινε χειρότερο.Καθαρά αισθητικό θέμα και όχι πολύ χτυπητό αλλά ρωτώντας ενημερωτικά αν αλλάζει έμαθα ότι στο bravo δεν υπάρχει καν το χερούλι σαν ανταλλακτικό και αλλάζει όλη η ταπετσαρία σε αυτό το σημείο με κόστος γύρω στα 200 ευρώ!!! Προσοχή με τα χερούλια λοιπόν γιατί δαγκώνουν

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      italygt
    • RE: Fiat Bravο 2007

      δεν γνώριζα ότι έχουν διαφορετικό 'στήσιμο' και είναι καλή σκέψη αυτή ώστε να κάνω μια οικονομική βελτιωσούλα στα ελατήρια
      έχετε δίκιο για το χαμήλωμα,βρίσκει πολύ εύκολα το αμάξι κάτω και δεν είμαι για πειράματα με τους δρόμους που έχουμε,σήμερα μπήκα σε χαλαρό χωματόδρομο (μικρό κομμάτι) και έστω και με ελάχιστη ταχύτητα πάλι βρήκε ελάχιστα το άτιμο,ε έφτασε για να μου αλλάξει γνώμη για το χαμήλωμα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      italygt
    • RE: Fiat Bravο 2007

      είχανε βάλει φίλτρο πρόγραμμα και εξάτμιση,αμορτισέρ και άλλα δισκόφρενα,μετά κάνανε δοκιμές σε πίστα και είπανε ότι έπεται συνέχεια με coil over kit αμορτισέρ κτλ.(δεν υπήρξε νεότερο από τότε)

      στον 120 τον t-jet του punto που βάλανε φ.π.ε είχε καλά αποτελέσματα αλλά με το βαρελάκι bmc που μπήκε στο τέλος αν θυμάμαι καλά χάσανε από ότι είπανε λίγο σε ροπή (σε σχέση με την ήδη αυξημένη ροπή που είχε επιτευχθεί)

      έχω αποφασίσει να μην πειράξω καθόλου το μοτέρ,θα ήταν ενδιαφέρον αλλά μπαίνεις σε μια διαδικασία με αρκετά έξοδα (για ποιοτική δουλειά) και με ταβάνι της τουρμπίνας ζορισμένα τα 150 άλογα δεν λέει να φτάσω να έχω δώσει πιο πολλά από όσο είχε εργοστασιακό το 150άρι,και ήταν λάθος τελικά που δεν το προτίμησα (1200 ευρώ επιπλέον έβγαινε τότε σε σχέση με το δικό μου αλλά τα άξιζε)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      italygt
    • RE: Fiat Bravο 2007

      πήγα σήμερα και έκανα ζυγοστάθμιση και ευθυγράμμιση,δεν υπήρχε θέμα στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου που να δείχνει ότι χρειάζεται αλλά μετά από 30.000+χλμ. δεν το είχα τσεκάρει ποτέ και είπα να το κοιτάξω,τα κομπιουτεράκια δείξανε σε όλα κάποια 'απόκλιση' (εκτός από έναν τροχό που ήταν οκ)
      ζαχάρωσα λιγάκι και τα KW Variant (1,2,3) για το χαμήλωμα το σκέφτομαι,είναι κάτι αρκετά μελλοντικό γιατί ένα καλό σετάκι έχει αρκετά χρήματα τα οποία αν είχα τώρα θα προτιμούσα να τα διαθέσω για την επέκταση εγγύησης (πολύ πιθανό να μην την κάνω τελικά)..σε αυτά που επισημάνατε έχετε δίκιο και σίγουρα άν το αποφασίσω θα το έχω ψάξει καλά
      σε ένα περιοδικό πάντως (ελληνικό) όπου είχαν ένα bravo 150άρι για τέστ μακράς διάρκειας που περιλαμβάνει και πρώτο στάδιο βελτίωσης,βάλανε τα KW Variant 1 με χαμήλωμα και τα σχόλια ήταν θετικά!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      italygt
    • RE: Fiat Bravο 2007

      καλησπέρα bravίστες!πολύ ωραίες οι φώτο από τη συνάντηση αλλά την επόμενη φορά αν μπορέσω να έρθω μάλλον για συνοδηγό του Κωνσταντίνου με κόβω,δύσκολα θα μπορούσα να ακολουθήσω το ρυθμό αυτό
      είδα τα στροφιλίκια σε άλλες βολτίτσες του Κωνσταντίνου (youtube) και κατάλαβα γιατί θέλει αλλαγή ελαστικών σχετικά σύντομα μπράβο γιατί απολαμβάνεις στο έπακρο τις δυνατότητες που προσφέρει το αυτοκίνητο σε πολύ όμορφες διαδρομές
      πάντως το γεγονός ότι το αμάξωμα παίρνει αρκετή κλίση στις στροφές (λίγο πατημένα βέβαια αν πηγαίνεις),οι αισθητές αναταράξεις σε δρόμο με λακούβες αλλά και το τεράστιο κενό ανάμεσα σε θόλους και λάστιχα με έχουνε βάλει σε σκέψεις για χαμήλωμα
      αν βρεθεί η χρυσή τομή χαμήλωμα=όχι πολύ κοπάνημα+μεγαλύτερη σταθερότητα έχω φύγει

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      italygt
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Κωνσταντίνε σε ευχαριστώ και το σκεφτόμουν και εγώ να προτείνω κάτι αντίστοιχο για αργότερα που θα είχα χρόνο,δυστυχώς εκείνες τις ημέρες δεν θα μπορώ να έρθω αν και θα το ήθελα πολύ αλλά όταν βρεθούμε δεν θα το πατάτε πολύ και με στείλετε για πρόγραμμα/φίλτρο/εξάτμιση έχω το μικρότερο bravούρι με τα 120 άτια και θα σας βλέπω μόνο στα διόδια

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      italygt
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:

      σήμερα έκανα κι εγώ το service στα 30.000χλμ
      -γενικό service/αλλαγή λαδιών
      -φίλτρο λαδιού
      -φίλτρο γύρης
      -μπουζί
      -φίλτρο αέρος
      -ροδέλα κάρτερ

      σύνολο: 211 ευρώ (τα λάδια τους τα πήγα εγώ)

      ................................

      Τα λάδια πόσο σου κόστισαν?

      τα λάδια τα είχα πάρει γύρω στα 28 ευρώ το δίλιτρο (selenia kpe 5w-40),οπότε τα 4 λίτρα που χρησιμοποιήθηκαν είναι στα 56 ευρώ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      italygt
    • RE: Fiat Bravο 2007

      σήμερα έκανα κι εγώ το service στα 30.000χλμ
      -γενικό service/αλλαγή λαδιών
      -φίλτρο λαδιού
      -φίλτρο γύρης
      -μπουζί
      -φίλτρο αέρος
      -ροδέλα κάρτερ

      σύνολο: 211 ευρώ (τα λάδια τους τα πήγα εγώ)

      επίσης μετά από δική μου επισήμανση για θόρυβο στο μοτέρ με ανοιχτό air condition,έγινε έλεγχος και διαπιστώθηκε ότι είχε παραπάνω του κανονικού φρέον οπότε και το ρυθμίσανε.Στο γενικό έλεγχο μου είπανε ότι φρένα,λάστιχα και τα συναφή είναι μια χαρά και δεν χρειάζεται κάτι επιπλέον μέχρι και το επόμενο service (λάδια).το service έγινε στον Παζαρόπουλο όπου γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος από τότε που πήρα το αμάξι μέχρι και τώρα που κάνω τα service

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      italygt
    • RE: Fiat Bravο 2007

      η λαμπάδα είναι στον στάνταρ εξοπλισμό?
      http://www.youtube.com/watch?v=Puh24FEh74M
      άν είναι και πειραγμένο το μοτέρ θα χρειαστεί και το βενζινάδικο της barbie

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      italygt
    • RE: VW Golf vs Alfa Romeo Giulietta

      η αλήθεια είναι ότι δεν τρελάθηκα κιόλας με τη julia,θα την επέλεγα σε σχέση με το golf (το οποίο παραμένει ένα καλό αυτοκίνητο πέρα από την πλάκα ή τα γούστα) αλλά σε αυτά τα χρήματα θα κοίταζα κάτι άλλο πιστεύω

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      italygt
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr