Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Bravο 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Bravο 2007
    • 1
    • 2
    • 344
    • 345
    • 346
    • 347
    • 348
    • 640
    • 641
    • 346 / 641
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    12816
    148467
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      konstantinos last edited by

      Αυτό βλέπω κι εγώ.
      Πάνε 600,00€!

      Θα γίνουν πάλι ενα με την ασφαλτο!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        italygt last edited by

        πήγα σήμερα και έκανα ζυγοστάθμιση και ευθυγράμμιση,δεν υπήρχε θέμα στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου που να δείχνει ότι χρειάζεται αλλά μετά από 30.000+χλμ. δεν το είχα τσεκάρει ποτέ και είπα να το κοιτάξω,τα κομπιουτεράκια δείξανε σε όλα κάποια 'απόκλιση' (εκτός από έναν τροχό που ήταν οκ)
        ζαχάρωσα λιγάκι και τα KW Variant (1,2,3) για το χαμήλωμα το σκέφτομαι,είναι κάτι αρκετά μελλοντικό γιατί ένα καλό σετάκι έχει αρκετά χρήματα τα οποία αν είχα τώρα θα προτιμούσα να τα διαθέσω για την επέκταση εγγύησης (πολύ πιθανό να μην την κάνω τελικά)..σε αυτά που επισημάνατε έχετε δίκιο και σίγουρα άν το αποφασίσω θα το έχω ψάξει καλά
        σε ένα περιοδικό πάντως (ελληνικό) όπου είχαν ένα bravo 150άρι για τέστ μακράς διάρκειας που περιλαμβάνει και πρώτο στάδιο βελτίωσης,βάλανε τα KW Variant 1 με χαμήλωμα και τα σχόλια ήταν θετικά!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          konstantinos last edited by

          Ο χρήστης italyGT έγραψε:
          ......σε ένα περιοδικό πάντως (ελληνικό) όπου είχαν ένα bravo 150άρι για τέστ μακράς διάρκειας που περιλαμβάνει και πρώτο στάδιο βελτίωσης,βάλανε τα KW Variant 1 με χαμήλωμα και τα σχόλια ήταν θετικά!

          ....
          καλά σ αυτό το τέστ , λέγανε ότι 'μαμά' έχουμε 8+κάτι ψιλά για το 0-100 (όχι πως καίγομαι ιδιαίτερα ) αλλά εδώ το forum έχει άλλη άποψη
          Αλήθεια υπήρξε συνέχεια σ εκείνο το test διαρκείας?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            italygt last edited by

            είχανε βάλει φίλτρο πρόγραμμα και εξάτμιση,αμορτισέρ και άλλα δισκόφρενα,μετά κάνανε δοκιμές σε πίστα και είπανε ότι έπεται συνέχεια με coil over kit αμορτισέρ κτλ.(δεν υπήρξε νεότερο από τότε)

            στον 120 τον t-jet του punto που βάλανε φ.π.ε είχε καλά αποτελέσματα αλλά με το βαρελάκι bmc που μπήκε στο τέλος αν θυμάμαι καλά χάσανε από ότι είπανε λίγο σε ροπή (σε σχέση με την ήδη αυξημένη ροπή που είχε επιτευχθεί)

            έχω αποφασίσει να μην πειράξω καθόλου το μοτέρ,θα ήταν ενδιαφέρον αλλά μπαίνεις σε μια διαδικασία με αρκετά έξοδα (για ποιοτική δουλειά) και με ταβάνι της τουρμπίνας ζορισμένα τα 150 άλογα δεν λέει να φτάσω να έχω δώσει πιο πολλά από όσο είχε εργοστασιακό το 150άρι,και ήταν λάθος τελικά που δεν το προτίμησα (1200 ευρώ επιπλέον έβγαινε τότε σε σχέση με το δικό μου αλλά τα άξιζε)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              swift-b-p-m last edited by

              Μην χαμηλώσεις το αυτοκίνητο, είναι κρίμα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                konstantinos last edited by

                Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
                Μην χαμηλώσεις το αυτοκίνητο, είναι κρίμα.

                Πιθανόν το 120αρη έχει πιο μαλακές ρυθμίσεις στην ανάρτηση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  swift-b-p-m last edited by

                  Μη με παρεξηγείς, Κωνσταντίνε, απλά δε συμπαθώ αυτού του είδους τη βελτίωση.

                  Κι αυτό γιατί όπου διαβάζω χαμήλωμα, συνήθως πρόκειται για 3ποντο+ και χωρίς αντικατάσταση αμορτισέρ (τα οποία θα 'χαιρετήσουν' και σύντομα!).

                  Προτείνω ολοκληρωμένη βελτίωση, με αντικατάσταση αμορτισέρ και εάν ντε και καλά χαμήλωμα, όχι πάνω από 1-1.5 πόντο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    konstantinos last edited by

                    Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
                    Μη με παρεξηγείς, Κωνσταντίνε, απλά δε συμπαθώ αυτού του είδους τη βελτίωση.

                    Κι αυτό γιατί όπου διαβάζω χαμήλωμα, συνήθως πρόκειται για 3ποντο+ και χωρίς αντικατάσταση αμορτισέρ (τα οποία θα 'χαιρετήσουν' και σύντομα!).

                    Προτείνω ολοκληρωμένη βελτίωση, με αντικατάσταση αμορτισέρ και εάν ντε και καλά χαμήλωμα, όχι πάνω από 1-1.5 πόντο.

                    Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο!
                    Εξ αλλου μιλάμε για ένα αυτοκίνητο 'οικογενειακού' προσανατολισμού χωρίς κάποια ιδιαίτερα sport χαρακτηριστικά (άσχετα το πόσο τα πιέζουμε εμείς).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      swift-b-p-m last edited by

                      Γενικότερα, το χαμήλωμα δεν ωφελεί τόσο, όσο έχουμε πείσει τους εαυτούς μας, ότι ωφελεί.
                      'Ε, μα χαμηλώνει το κεντρο βάρους και μπαίνει καλύτερα στις στροφές', λένε οι θιασώτες του.
                      Yeah, right...

                      Πρέπει να δεις από κοντά καγκουρεμμένο Swift 1.3 με 5ποντο χαμήλωμα (προφανώς στα μαμίσια αμορτισέρ! ), να τραβάς τα μαλλιά σου!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        konstantinos last edited by

                        Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
                        👍

                        Γενικότερα, το χαμήλωμα δεν ωφελεί τόσο, όσο έχουμε πείσει τους εαυτούς μας, ότι ωφελεί.
                        'Ε, μα χαμηλώνει το κεντρο βάρους και μπαίνει καλύτερα στις στροφές', λένε οι θιασώτες του.
                        Yeah, right...

                        Πρέπει να δεις από κοντά καγκουρεμμένο Swift 1.3 με 5ποντο χαμήλωμα (προφανώς στα μαμίσια αμορτισέρ! ), να τραβάς τα μαλλιά σου!

                        5ποντο χαμήλωμα?!....
                        Περνώ καθημερινά από ένα εγκάρσιο 'χαντάκι' με βάθος περίπου 4-5cm και πλάτος 15cm, 1η-συμπλέκτης,μαλακά-μαλακά, πέφτεις μέσα , μαλακά-μαλακά,1η άντε να βγεις....ιδίως αν κάνεις το λάθος και πας μισό μέτρο δεξιά την έκατσες με το Bravo. O μεγάλος εμπρόσθιος πρόβολος ακουμπά πολύ εύκολα κάτω.
                        Δεν έχουμε πίστες για δρόμους , δυστυχώς έχουμε πολλές λακούβες με λίγο δρόμο!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          swift-b-p-m last edited by

                          Ναι ναι!

                          Είχε περάσει από το στάδιο των 3.5 πόντων και έκανε τη μέγιστη βελτίωση!

                          Καλά για τους δρόμους δεν έχω να πω πολλά!
                          Και ένα παραπάνω για την Κρήτη...

                          Sorry για το off.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            velissarios last edited by

                            Ο χρήστης italyGT έγραψε:
                            είχανε βάλει φίλτρο πρόγραμμα και εξάτμιση,αμορτισέρ και άλλα δισκόφρενα,μετά κάνανε δοκιμές σε πίστα και είπανε ότι έπεται συνέχεια με coil over kit αμορτισέρ κτλ.(δεν υπήρξε νεότερο από τότε)

                            στον 120 τον t-jet του punto που βάλανε φ.π.ε είχε καλά αποτελέσματα αλλά με το βαρελάκι bmc που μπήκε στο τέλος αν θυμάμαι καλά χάσανε από ότι είπανε λίγο σε ροπή (σε σχέση με την ήδη αυξημένη ροπή που είχε επιτευχθεί)

                            έχω αποφασίσει να μην πειράξω καθόλου το μοτέρ,θα ήταν ενδιαφέρον αλλά μπαίνεις σε μια διαδικασία με αρκετά έξοδα (για ποιοτική δουλειά) και με ταβάνι της τουρμπίνας ζορισμένα τα 150 άλογα δεν λέει να φτάσω να έχω δώσει πιο πολλά από όσο είχε εργοστασιακό το 150άρι,και ήταν λάθος τελικά που δεν το προτίμησα (1200 ευρώ επιπλέον έβγαινε τότε σε σχέση με το δικό μου αλλά τα άξιζε)

                            Από την στιγμή που έχεις το 120άρι τα πράγματα είναι πολύ απλά !!!!

                            100-120€ για αλλαγή των ελατηρίων με αυτά του 150sport και έχεις κάνει μια ωραιότερη αναβάθμιση (τουλάχιστον 30% βελτίωση) χωρίς πολλά λεφτά. Νομίζω ότι τα αμορτισέρ είναι τα ίδια και στα δύο.

                            Όποτε θέλεις σου βρίσκουμε τους κωδικούς στο EPER και καθάρισες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              italygt last edited by

                              δεν γνώριζα ότι έχουν διαφορετικό 'στήσιμο' και είναι καλή σκέψη αυτή ώστε να κάνω μια οικονομική βελτιωσούλα στα ελατήρια
                              έχετε δίκιο για το χαμήλωμα,βρίσκει πολύ εύκολα το αμάξι κάτω και δεν είμαι για πειράματα με τους δρόμους που έχουμε,σήμερα μπήκα σε χαλαρό χωματόδρομο (μικρό κομμάτι) και έστω και με ελάχιστη ταχύτητα πάλι βρήκε ελάχιστα το άτιμο,ε έφτασε για να μου αλλάξει γνώμη για το χαμήλωμα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                blashyrkh last edited by

                                Το χαμηλωμα ειναι μια καλη λυση αυξησης των κρατηματων αλλα δυστυχώς οχι για το Ελλαντα !!
                                Εγω πάντως προχθες ειχα την πρωτη μου πλαγιολίσθηση !! Επειδη το μπραβο ειναι το πρωτο μου αμαξι με ESR-ESP-EBD-ABS και τα λοιπά ηλεκ/κα βοηθηματα, πειραματίζομαι συνέχεια σε διαφορους δρομους και καταστασεις ετσι ωστε να μαθω τις αντιδράσεις του αυτοκινήτου.
                                Ειχε λοιπον καμια 40 βαθμους σε καυτη ασφαλτο σε στροφη 90 μοιρων πολυ ανοιχτή και ειπα να δω πως θα αντιδράσει το ESP. Μπαίνω στην στροφη με δευτέρα και καμια 40-50 χλμ και κοβω γκαζι, δινοντας ενα αποτομο και πολυ σύντομο πάτημα στο φρενο. Νιωθω την ιταλική κ@λαρα ( ) να ερχεται διπλα μου οποτε μπηκε περιπου 1/4 της στροφης ανάποδο τιμονι και γυρισε υποδηγματικα στην θεση της ( ), ενω εγω εφυγα με τις μπαντες μην γινω ρεζιλι , μιας και δεν το περιμενα να αντιδρασει ετσι (η στροφη αυτη ειναι στο κεντρο της πολης. την εχω παρει απειρες φορες). Τελικα εχει καλα περιθωρια παιχνιδιου η μπραβουρα μας !!!
                                Εφτασα το 4000χλμ με το μπραβο οποτε σε 1000χλμ παμε για πρωτη αλλαγη λαδιου.

                                Μια ερώτηση προς ολους :
                                Μπορείτε να μου πείτε γιατι κανει σας νταλίκα οταν λειτουργεί το κλίμα? Η μήπως είμαι μονο εγώ??

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  konstantinos last edited by

                                  Ωχ....δεύτερος dickdick!!!!

                                  Αυτός πάντως πάει για αλλαγή κομπρέσορα κλιματιστικού....θα στα πεί ο ίδιος.
                                  Καλά τα περιθώρια κλπ κλπ καθώς και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα , αλλά . γνώμη μου είναι να μην πειραματιζόμαστε μέσα στην πόλη.Μόνο σε έρημους δρόμους ή τίποτα απομονωμένες αλάνες.
                                  Πάντως , προσοχή και μην επαφιόμαστε στην ύπαρξη των ηλεκτρονικών , αλλά να έχουμε πάντα υπ όψη μας , την ποιότητα των δρόμων αλλά και το απροσδόκητο της συμπεριφοράς των άλλων οδηγών.
                                  Σήμερα , και με αφορμή την φιλοξενία ενός 'μπατζανάκη' ανεβήκαμε συν γυναιξί και τέκνοις λίγο στα ορεινά (με μέγιστη ταχύτητα τα 80 )και αφού ξεφορτώσαμε τον άμαχο πλυθησμό , κάναμε ένα δεκάλεπτο σε ρυθμούς καλούς.
                                  Ο μπατζανάκης (κάτοχος Fiat GrantePunto με τα 120) 'σφίχτηκε' λίγο.
                                  Και κάτι που δεν είδαμε από κοντά στην εξόρμηση της 01/08.....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    blashyrkh last edited by

                                    φοβερη φωτογραφια !!!
                                    Αλλα αν ερθεις ποτε στα μερη μου (θρακη) θα σε παω πανω στο βουνο στον Ιασμο να τα δεις να τρεχουν ελευθερα (αγρια αλογα)!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      konstantinos last edited by

                                      Ο χρήστης blashyrkh έγραψε:
                                      φοβερη φωτογραφια !!!
                                      Αλλα αν ερθεις ποτε στα μερη μου (θρακη) θα σε παω πανω στο βουνο στον Ιασμο να τα δεις να τρεχουν ελευθερα (αγρια αλογα)!!!

                                      Ελεύθερα????

                                      Κάποια στιγμή πρέπει να κανονίσω μια εξόρμηση προς τα εκεί . Ξάνθη . Κομοτηνή , Νέστο..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dickdick last edited by

                                        Καλως σας βρηκα και παλι!

                                        Με καλυψατε ολοι με το λεγομενα σας για την εκδρομη μας (ειμαι και λιγο ακαιρος εδω που τα λεμε).
                                        Αυτο ομως που θελω να πω ειναι οτι χαιρομαι για αλλη μια φορα που εκανα αυτο το τολμημα (λογω της τοτε απεργιας),χαιρομαι που γνωρισα τα το veli ,το sakaflia και το dimik και πλεον εχω την αποψη οτι ο Κωνσταντινος πιστευει ακραδαντα στο Ξενιο Δια. .
                                        Χαρηκα και ανυπομονω να σας ξαναδω ολους.

                                        Υ.Γ.Βελι:Επειδη εγω την εχω μεγαλυτερη απ'ολους σας ,ειμαι και πολυ αντρας και οτι λεω το κανω.....................το τηλ. του Λαμπρου το χρησιμοποιησα ηδη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                        Και για τους κακοπροαιρετους: ...........................
                                        Τελικα ο θορυβος απο το κλιματιστικο παιζει να ειναι και απωλεια φρεον η' πιεσης του συστηματος του clima.Τσεκαρε και για τιποτα σημαδια απο διαροες.Εγω ειχα και διαροη οποτε θα ξεκινησουν με την αντικατασταση κατι λαστιχακιων και κατι τσιμουχων και βλεπουμε αν θα καταληξουμε σε κομπρεσορα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          konstantinos last edited by

                                          Ο χρήστης dickdick έγραψε:
                                          Καλως σας βρηκα και παλι!

                                          Με καλυψατε ολοι με το λεγομενα σας για την εκδρομη μας (ειμαι και λιγο ακαιρος εδω που τα λεμε).
                                          Αυτο ομως που θελω να πω ειναι οτι χαιρομαι για αλλη μια φορα που εκανα αυτο το τολμημα (λογω της τοτε απεργιας),χαιρομαι που γνωρισα τα το veli ,το sakaflia και το dimik και πλεον εχω την αποψη οτι ο Κωνσταντινος πιστευει ακραδαντα στο Ξενιο Δια. .
                                          Χαρηκα και ανυπομονω να σας ξαναδω ολους.

                                          Υ.Γ.Βελι:Επειδη εγω την εχω μεγαλυτερη απ'ολους σας ,ειμαι και πολυ αντρας και οτι λεω το κανω.....................το τηλ. του Λαμπρου το χρησιμοποιησα ηδη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                          Και για τους κακοπροαιρετους: ...........................
                                          Τελικα ο θορυβος απο το κλιματιστικο παιζει να ειναι και απωλεια φρεον η' πιεσης του συστηματος του clima.Τσεκαρε και για τιποτα σημαδια απο διαροες.Εγω ειχα και διαροη οποτε θα ξεκινησουν με την αντικατασταση κατι λαστιχακιων και κατι τσιμουχων και βλεπουμε αν θα καταληξουμε σε κομπρεσορα.

                                          Ζήτω το Δωδεκάθεο!

                                          Μ άρεσε αυτή η πρασινωπή υπογραφή....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dimik last edited by

                                            Ο χρήστης dickdick έγραψε:
                                            Καλως σας βρηκα και παλι!

                                            Με καλυψατε ολοι με το λεγομενα σας για την εκδρομη μας (ειμαι και λιγο ακαιρος εδω που τα λεμε).
                                            Αυτο ομως που θελω να πω ειναι οτι χαιρομαι για αλλη μια φορα που εκανα αυτο το τολμημα (λογω της τοτε απεργιας),χαιρομαι που γνωρισα τα το veli ,το sakaflia και το dimik και πλεον εχω την αποψη οτι ο Κωνσταντινος πιστευει ακραδαντα στο Ξενιο Δια. .
                                            Χαρηκα και ανυπομονω να σας ξαναδω ολους.

                                            Υ.Γ.Βελι:Επειδη εγω την εχω μεγαλυτερη απ'ολους σας ,ειμαι και πολυ αντρας και οτι λεω το κανω.....................το τηλ. του Λαμπρου το χρησιμοποιησα ηδη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                            Και για τους κακοπροαιρετους: ...........................
                                            Τελικα ο θορυβος απο το κλιματιστικο παιζει να ειναι και απωλεια φρεον η' πιεσης του συστηματος του clima.Τσεκαρε και για τιποτα σημαδια απο διαροες.Εγω ειχα και διαροη οποτε θα ξεκινησουν με την αντικατασταση κατι λαστιχακιων και κατι τσιμουχων και βλεπουμε αν θα καταληξουμε σε κομπρεσορα.

                                            Μετά σου φταίνε οι Γερμανοί

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 344
                                            • 345
                                            • 346
                                            • 347
                                            • 348
                                            • 640
                                            • 641
                                            • 346 / 641
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr