-
ρε παιδες σορρυ κιολας αλλα γιατι εχετε μανία σε αυτο το θέμα να μιλάτε για τα πάντα εκτος απο την Τζουλιετα.. δλδ it's ok 1-2 μυνήματα off-topic αλλα εδω αυτα ειναι ο κανόνας..
σεβαστείτε λιγο και τον χρόνο των άλλων..
-
τον σεβομαστε εδω και 12 ωρες σχεδον , αλλα δε βλεπουμε κι εσας να λετε κατι πανω στο θεμα
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Που μάθαμε ότι η Alfa Romeo Giulietta θα φορεσει tfsi με 200-260-335, ή μήπως θα φορέσει psa 1,6 ή bmw???....Όλο το διαδίκτυο έψαξα...
Ααααα μάλλον είμαι σε λάθος φόρουμ...1,75ΤΒi
ανάλογο story με τους παραπάνω κινητήρες...
Υ.Γ.: πρέπει να πάω να την κάνω ένα test drive...
-
παμε παρεα απο βδομαδα
θα το παιξουμε και σοβαροι αγοραστες λεγοντας οτι τα γκαζια δεν ειναι το παν χωρις συμμετοχικοτητα αισθηση και ψυχη
-
Eσενα,ακομα κι ο καραβανεας απ της 'Ελλαδος τα παιδια ' να ειναι πωλητης,αποκλειεται να σε παρει στα σοβαρα...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
παμε παρεα απο βδομαδαθα το παιξουμε και σοβαροι αγοραστες λεγοντας οτι τα γκαζια δεν ειναι το παν χωρις συμμετοχικοτητα αισθηση και ψυχη
Mην πατε και με τα δυο S3, θα τους τρομαξετε...
Πηγαινετε καλυτερα με το C2 σου... -
http://www.topgear.com/uk/alfa-romeo/gi ... -tb-170-hp
-
Να και ενα τεστ απο το cityauto για την 120αρα...κολακευτικα τα σχολια
-
Ιδιαιτερα θετικα τα σχολια για την Gulietta, στο συγκριτικο του τευχους Ιουλιου των 4τροχων. (Gulietta 120+170ps Vs Leon 125ps & Golf 160ps DSG)
Απο την μεση περιπου του επιλογου μεχρι και το τελος, χαρακτηριστικα αναφερονται τα εξης:
'H Gulietta αμφησβητει και τους δυο (αναφερομενος πριν σε Golf και Α3), στεκεται
με πολλες αξιωσεις και καμποσα ατου στο πλαι τους και δεν κρυβει οτι στοχος της ειναι να καθιερωθει στον αγοραστικο νου ως ενα premium μοντελο, μακρια απο αχρωμες μαζικοτητες. Δεν το παρακανει, αλλα και δεν τσιγκουνευεται τιποτε, ουτε σε ποιοτητα, ουτε σε οδικη συμπεριφορα και, φυσικα ουτε σε κινητηρες, ενω δεν κρυβουμε οτι η μικρη εκδοση (120ps) μας εξεπληξε ευχαριστα, οντας πλεον η επιλογη μας στην κατηγορια , αφου διαθετει και Ιταλικο στυλ, και ποιοτητα, και χαρακτηρα περισσευμα.
Δεν ηταν λιγες οι φορες μεσα στο κειμενο που ειπαμε οτι θα θελαμε κατι παραπανω απο την Gulietta, και ειδικα απο την μεγαλη **των 170 ιππων, που ομως τελικα με μαεστρια το Golf στα σημεια, αδιαφορει για τον οποιο της Bmw και εντελει κοιταει στα ματια, και μαλιστα με ατου, το A3.**Το κατι παραπανω που θελουμε συναισθηματικα, και οχι μονο, δεν εχει να κανει με ελειψεις της Ιταλιδας, αλλα με το οτι ειναι ενα συνολο που σου προκαλει το ενδιαφερον, το νοιαζεσαι και θελεις να ασχοληθεις μαζι του, εχοντας μαλιστα απαιτησεις που ξεπερνουν την κατηγορια.
Σε αλλες, αδιαφορες κατασκευες ( ) κλεινεις απλως την πορτα πισω σου, και πας παρακατω. Αλλωστε για το τελος η Ιουλιετα κραταει και μερικα κλειστα χαρτια που δεν ειναι αλλα απο την κορυφαια εκδοση QV, την ηλεκτρονικη αναρτηση (θα προσφερεται τελικα...? ) και το ημιαυτοματο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη, που θα ακολουθησουν αργοτερα.'Ιδιαιτερα πληροφοριακο, απολυτως ουσιωδες και κατατοπιστικο επισης ειναι ολοκληρο το αρθρο, και κριμα που δεν φερει μια συγκεκριμενη υπογραφη, για να εκφρασω απροκαλυπτα τα συγχαρητηρια μου, και την ευχη-πεποιθηση παραλληλα να ειναι εφεξης κατ' αυτο τον τροπο διατυπωμενα, τα περισσοτερα τουλαχιστον αρθρα του περιοδικου, που αφορουν δοκιμες-συγκριτικα νεων μοντελων...
-
Ενδιαφερον. Που εστιάζεται η κριτική τους στην 170άρα; Αν δεν είναι κόπος θα μπορούσες να παραθέσεις επίσης βασικές μετρήσεις επιδόσεων; (0-100, 0-400 και 1000 μέτρα, 80-110 με 3η) καθώς αργεί ακόμα στα μέρη μας το τεύχος.
-
τι εγινε τωρα? Αλλαξε ο χρηματοδοτης ξαφνικα?
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ενδιαφερόν. Που εστιάζεται η κριτική τους στην 170άρα; Αν δεν είναι κόπος θα μπορούσες να παραθέσεις επίσης βασικές μετρήσεις επιδόσεων; (0-100, 0-400 και 1000 μέτρα, 80-110 με 3η) καθώς αργεί ακόμα στα μέρη μας το τεύχος.Αλεξανδρε, επι της ουσιας, το μονο μειον που αφορα την 170αρα, στο συγκριτικο,
φερεται να ειναι το καπως διστακτικο τραβηγμα της κατω απο τις 2,000σαλ, σε σχεση με το
160αρι DSG βεβαιως, κατι που απο προσωπικη επαφη, επιβεβαιωνω και μαλιστα ισως και λιγο ψηλοτερα, σχεδον στις 3,000σαλ, αλλα απο εκει και περα, οπως χαρακτηριστικα αναφερει και το αρθρο, 'ο πολυ 170αρης μειωνει την διαφορα'. (σε σχεση με την υπεροχη στις χαμηλες στροφες του Golf 160 με DSG και κοντυτερη κλιμακωση... , οποτε φαντασου οτι με manual 160αρι, τα πραγματα θα ηταν μαλλον ισοδυναμα ή και υπερ της Gulietta...).
Το αρθρο αναφερει επισης οτι παρομοια ειναι η εικονα ακομα και με το Α3 1.8 / 160, οπου χαμηλα στις ρεπριζ χανει, αλλα οσο ανεβαινουν τα χλμ η 170αρα αποκτα το προβαδισμα.
Οι επιδοσεις τους, δεν θα ελεγα οτι τις βρηκα ικανοποιητικες και αναμενομενες, αλλα προσωπικα εχω μια επιφυλαξη για την χρηση της V-power με την οποια διαφημιζουν οτι κανουν τις δοκιμες τους (μακραν απο τις χειροτερες βενζινες της αγορας για εμενα... ), συν το οτι η 170αρα μετρηθηκε με 32βαθμους, (1.795χλμ οδομετρο), ενω το Golf με 20βαθμους (921χλμ οδομετρο αντιστοιχα).
Το τυπικο 0-100Km/h για την 170 ειναι σε 8,7sec, 0-400m σε 16,3sec/136Km/h , 0-1000m σε 30,2sec/170km/h.
Ρεπριζ 80-110km/h σε 3,9sec με 3η, 4,9sec με 4η , 6,4/8,9 με 5η/6η.
Φρεναρισμα 120-0Km/h-56,5μετρα.
Mεση καταναλωση 11,2λιτρα/100km. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
τι εγινε τωρα? Αλλαξε ο χρηματοδοτης ξαφνικα?έριξε χρήμα η φιατ όχι αστεία...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
τι εγινε τωρα? Αλλαξε ο χρηματοδοτης ξαφνικα?Oχι...Πολυ απλα ο συντακτης ειναι διαφορετικος...
Και βεβαια η Gulietta ειναι ενα εξαιρετικο αυτοκινητο. -
κακό 1000άρη έχει...
βέβαια εδώ μέτησαν την mito qv στα 8,5+... -
καλα οι μετηρσεις του 0-100 ειναι λιγο σχετικες αλλα οκ
-
Σε ευχαριστώ πολύ Γρηγόρη για τον κόπο και την ενημέρωση. Κάτι τελευταίο μόνο και ελπίζω να μην γίνομαι βάρος. Ανέφεραν ως πιθανή αιτία ένα κάποιο 'πνίξιμο' στην εκκίνηση ελέω του μη απενεργοποιούμενου ASR?
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
...μη απενεργοποιούμενου ASR?Στο χιόνι τι κάνει;
Αν δεν σε αφήνει να σπινιάρεις συνέχεια σιγά σιγά, δεν θα ξεκολλήσεις ποτέ. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
...μη απενεργοποιούμενου ASR?
Στο χιόνι τι κάνει;
Αν δεν σε αφήνει να σπινιάρεις συνέχεια σιγά σιγά, δεν θα ξεκολλήσεις ποτέ.στο χιόνι β'αζεις την επιλογή 'all weather' που το αφήνει να σπινιάρει...
-
Ωστε μίλησε ο Ειδικός Τύπος.....πω πω..και δεν έφθασε ακόμα στην επαρχία... .
Καλή φάση αυτή , να αξιολογούμε τα αυτοκίνητα από την παρουσίαση που κάνει ένας δημοσιογράφος.
Η επιλογή δηλαδή ενός μοντέλου για κάποιον που ενδαιφέρεται να προχωρήσει στην αγορά του , γίνεται φτιάχνοντας έναν πίνακα όπου αριστερά είναι οι θετικές κριτικές κάποιων δημοσιογράφων και δεξιά οι αρνητικές.
Πείτε μου ότι επιλέγετε αυτοκίνητο μ αυτή τη μέθοδο...
Πάντως συνάντησα σήμερα στη διαδρομή για το σπίτι , τη Giulietta του test drive της αντιπροσωπείας....κομμάτια πήγαινε
Alfa Romeo Giulietta