Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Giulietta
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Giulietta
    • 1
    • 2
    • 251
    • 252
    • 253
    • 254
    • 255
    • 490
    • 491
    • 253 / 491
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    9812
    106727
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stred last edited by

      ρε παιδες σορρυ κιολας αλλα γιατι εχετε μανία σε αυτο το θέμα να μιλάτε για τα πάντα εκτος απο την Τζουλιετα.. δλδ it's ok 1-2 μυνήματα off-topic αλλα εδω αυτα ειναι ο κανόνας..

      σεβαστείτε λιγο και τον χρόνο των άλλων..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Q
        qsisvts last edited by

        τον σεβομαστε εδω και 12 ωρες σχεδον , αλλα δε βλεπουμε κι εσας να λετε κατι πανω στο θεμα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vellerefontis last edited by

          Ο χρήστης tsargy έγραψε:
          Που μάθαμε ότι η Alfa Romeo Giulietta θα φορεσει tfsi με 200-260-335, ή μήπως θα φορέσει psa 1,6 ή bmw???....Όλο το διαδίκτυο έψαξα...
          Ααααα μάλλον είμαι σε λάθος φόρουμ...

          1,75ΤΒi

          ανάλογο story με τους παραπάνω κινητήρες...

          Υ.Γ.: πρέπει να πάω να την κάνω ένα test drive...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Q
            qsisvts last edited by

            παμε παρεα απο βδομαδα

            θα το παιξουμε και σοβαροι αγοραστες λεγοντας οτι τα γκαζια δεν ειναι το παν χωρις συμμετοχικοτητα αισθηση και ψυχη

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pasxos last edited by

              Eσενα,ακομα κι ο καραβανεας απ της 'Ελλαδος τα παιδια ' να ειναι πωλητης,αποκλειεται να σε παρει στα σοβαρα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                kikizas-grigoris last edited by

                Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                παμε παρεα απο βδομαδα

                θα το παιξουμε και σοβαροι αγοραστες λεγοντας οτι τα γκαζια δεν ειναι το παν χωρις συμμετοχικοτητα αισθηση και ψυχη

                Mην πατε και με τα δυο S3, θα τους τρομαξετε...
                Πηγαινετε καλυτερα με το C2 σου...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red_monster last edited by

                  http://www.topgear.com/uk/alfa-romeo/gi ... -tb-170-hp

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bibendum last edited by

                    Να και ενα τεστ απο το cityauto για την 120αρα...κολακευτικα τα σχολια

                    http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=5313

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      kikizas-grigoris last edited by

                      Ιδιαιτερα θετικα τα σχολια για την Gulietta, στο συγκριτικο του τευχους Ιουλιου των 4τροχων. (Gulietta 120+170ps Vs Leon 125ps & Golf 160ps DSG)

                      Απο την μεση περιπου του επιλογου μεχρι και το τελος, χαρακτηριστικα αναφερονται τα εξης:

                      'H Gulietta αμφησβητει και τους δυο (αναφερομενος πριν σε Golf και Α3), στεκεται
                      με πολλες αξιωσεις και καμποσα ατου στο πλαι τους και δεν κρυβει οτι στοχος της ειναι να καθιερωθει στον αγοραστικο νου ως ενα premium μοντελο, μακρια απο αχρωμες μαζικοτητες. Δεν το παρακανει, αλλα και δεν τσιγκουνευεται τιποτε, ουτε σε ποιοτητα, ουτε σε οδικη συμπεριφορα και, φυσικα ουτε σε κινητηρες, ενω δεν κρυβουμε οτι η μικρη εκδοση (120ps) μας εξεπληξε ευχαριστα, οντας πλεον η επιλογη μας στην κατηγορια , αφου διαθετει και Ιταλικο στυλ, και ποιοτητα, και χαρακτηρα περισσευμα.
                      Δεν ηταν λιγες οι φορες μεσα στο κειμενο που ειπαμε οτι θα θελαμε κατι παραπανω απο την Gulietta, και ειδικα απο την μεγαλη **των 170 ιππων, που ομως τελικα με μαεστρια το Golf στα σημεια, αδιαφορει για τον οποιο της Bmw και εντελει κοιταει στα ματια, και μαλιστα με ατου, το A3.**Το κατι παραπανω που θελουμε συναισθηματικα, και οχι μονο, δεν εχει να κανει με ελειψεις της Ιταλιδας, αλλα με το οτι ειναι ενα συνολο που σου προκαλει το ενδιαφερον, το νοιαζεσαι και θελεις να ασχοληθεις μαζι του, εχοντας μαλιστα απαιτησεις που ξεπερνουν την κατηγορια.
                      Σε αλλες, αδιαφορες κατασκευες ( ) κλεινεις απλως την πορτα πισω σου, και πας παρακατω. Αλλωστε για το τελος η Ιουλιετα κραταει και μερικα κλειστα χαρτια που δεν ειναι αλλα απο την κορυφαια εκδοση QV, την ηλεκτρονικη αναρτηση (θα προσφερεται τελικα...? ) και το ημιαυτοματο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη, που θα ακολουθησουν αργοτερα.'

                      Ιδιαιτερα πληροφοριακο, απολυτως ουσιωδες και κατατοπιστικο επισης ειναι ολοκληρο το αρθρο, και κριμα που δεν φερει μια συγκεκριμενη υπογραφη, για να εκφρασω απροκαλυπτα τα συγχαρητηρια μου, και την ευχη-πεποιθηση παραλληλα να ειναι εφεξης κατ' αυτο τον τροπο διατυπωμενα, τα περισσοτερα τουλαχιστον αρθρα του περιοδικου, που αφορουν δοκιμες-συγκριτικα νεων μοντελων...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ενδιαφερον. Που εστιάζεται η κριτική τους στην 170άρα; Αν δεν είναι κόπος θα μπορούσες να παραθέσεις επίσης βασικές μετρήσεις επιδόσεων; (0-100, 0-400 και 1000 μέτρα, 80-110 με 3η) καθώς αργεί ακόμα στα μέρη μας το τεύχος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spiros last edited by

                          τι εγινε τωρα? Αλλαξε ο χρηματοδοτης ξαφνικα?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kikizas-grigoris last edited by

                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                            Ενδιαφερόν. Που εστιάζεται η κριτική τους στην 170άρα; Αν δεν είναι κόπος θα μπορούσες να παραθέσεις επίσης βασικές μετρήσεις επιδόσεων; (0-100, 0-400 και 1000 μέτρα, 80-110 με 3η) καθώς αργεί ακόμα στα μέρη μας το τεύχος.

                            Αλεξανδρε, επι της ουσιας, το μονο μειον που αφορα την 170αρα, στο συγκριτικο,
                            φερεται να ειναι το καπως διστακτικο τραβηγμα της κατω απο τις 2,000σαλ, σε σχεση με το
                            160αρι DSG βεβαιως, κατι που απο προσωπικη επαφη, επιβεβαιωνω και μαλιστα ισως και λιγο ψηλοτερα, σχεδον στις 3,000σαλ, αλλα απο εκει και περα, οπως χαρακτηριστικα αναφερει και το αρθρο, 'ο πολυ 170αρης μειωνει την διαφορα'. (σε σχεση με την υπεροχη στις χαμηλες στροφες του Golf 160 με DSG και κοντυτερη κλιμακωση... , οποτε φαντασου οτι με manual 160αρι, τα πραγματα θα ηταν μαλλον ισοδυναμα ή και υπερ της Gulietta...).
                            Το αρθρο αναφερει επισης οτι παρομοια ειναι η εικονα ακομα και με το Α3 1.8 / 160, οπου χαμηλα στις ρεπριζ χανει, αλλα οσο ανεβαινουν τα χλμ η 170αρα αποκτα το προβαδισμα.
                            Οι επιδοσεις τους, δεν θα ελεγα οτι τις βρηκα ικανοποιητικες και αναμενομενες, αλλα προσωπικα εχω μια επιφυλαξη για την χρηση της V-power με την οποια διαφημιζουν οτι κανουν τις δοκιμες τους (μακραν απο τις χειροτερες βενζινες της αγορας για εμενα... ), συν το οτι η 170αρα μετρηθηκε με 32βαθμους, (1.795χλμ οδομετρο), ενω το Golf με 20βαθμους (921χλμ οδομετρο αντιστοιχα).
                            Το τυπικο 0-100Km/h για την 170 ειναι σε 8,7sec, 0-400m σε 16,3sec/136Km/h , 0-1000m σε 30,2sec/170km/h.
                            Ρεπριζ 80-110km/h σε 3,9sec με 3η, 4,9sec με 4η , 6,4/8,9 με 5η/6η.
                            Φρεναρισμα 120-0Km/h-56,5μετρα.
                            Mεση καταναλωση 11,2λιτρα/100km.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster last edited by

                              Ο χρήστης spiros έγραψε:
                              τι εγινε τωρα? Αλλαξε ο χρηματοδοτης ξαφνικα?

                              έριξε χρήμα η φιατ όχι αστεία...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kikizas-grigoris last edited by

                                Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                τι εγινε τωρα? Αλλαξε ο χρηματοδοτης ξαφνικα?

                                Oχι...Πολυ απλα ο συντακτης ειναι διαφορετικος...
                                Και βεβαια η Gulietta ειναι ενα εξαιρετικο αυτοκινητο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  red_monster last edited by

                                  κακό 1000άρη έχει...
                                  βέβαια εδώ μέτησαν την mito qv στα 8,5+...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    toxotis last edited by

                                    καλα οι μετηρσεις του 0-100 ειναι λιγο σχετικες αλλα οκ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Σε ευχαριστώ πολύ Γρηγόρη για τον κόπο και την ενημέρωση. Κάτι τελευταίο μόνο και ελπίζω να μην γίνομαι βάρος. Ανέφεραν ως πιθανή αιτία ένα κάποιο 'πνίξιμο' στην εκκίνηση ελέω του μη απενεργοποιούμενου ASR?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                        ...μη απενεργοποιούμενου ASR?

                                        Στο χιόνι τι κάνει;
                                        Αν δεν σε αφήνει να σπινιάρεις συνέχεια σιγά σιγά, δεν θα ξεκολλήσεις ποτέ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster last edited by

                                          Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                          ...μη απενεργοποιούμενου ASR?

                                          Στο χιόνι τι κάνει;
                                          Αν δεν σε αφήνει να σπινιάρεις συνέχεια σιγά σιγά, δεν θα ξεκολλήσεις ποτέ.

                                          στο χιόνι β'αζεις την επιλογή 'all weather' που το αφήνει να σπινιάρει...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            konstantinos last edited by

                                            Ωστε μίλησε ο Ειδικός Τύπος.....πω πω..και δεν έφθασε ακόμα στην επαρχία... .
                                            Καλή φάση αυτή , να αξιολογούμε τα αυτοκίνητα από την παρουσίαση που κάνει ένας δημοσιογράφος.
                                            Η επιλογή δηλαδή ενός μοντέλου για κάποιον που ενδαιφέρεται να προχωρήσει στην αγορά του , γίνεται φτιάχνοντας έναν πίνακα όπου αριστερά είναι οι θετικές κριτικές κάποιων δημοσιογράφων και δεξιά οι αρνητικές.
                                            Πείτε μου ότι επιλέγετε αυτοκίνητο μ αυτή τη μέθοδο...
                                            Πάντως συνάντησα σήμερα στη διαδρομή για το σπίτι , τη Giulietta του test drive της αντιπροσωπείας....κομμάτια πήγαινε

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 251
                                            • 252
                                            • 253
                                            • 254
                                            • 255
                                            • 490
                                            • 491
                                            • 253 / 491
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr