-
Της ΤΕΟΚΑΡ το εργοστάσιο στο Βόλο έκλεισε λόγω βλακείας της τότε κυβέρνησης και μόνον, ενώ είχαμε την ευκαιρία (ελέω Ζακ Καλβέ) εδώ να κατασκευάζονται τα Primera και να έχουμε το μεγάλο ευρωπαϊκό εργοστάσιο της Nissan, που θα έδινε δουλειά σε όλο το Θεσσαλικό κάμπο, ίσως και σε περισσότερο κόσμο. Μην τα ξεχνάμε!
-
Και η με τη Goodyear κάτι ανάλογο δεν έγινε;
-
Νομίζω. Για την Pirelli πάντως ξέρω πως τη φάγανε τα 'συνδικάτα'. Τις προσπάθειες με τα Renault Farma και το Citroen Pony (που θα μπορούσαν να περπατήσουν) πάλι τις φάγανε τα 'συνδικάτα'...
Άραγε, οι εγκάθετοι που φρόντισαν η Ελλάδα να χάσει το τρένο της αυτοκινητοβιομηχανίας πώς νιώθουν που εξαιτίας τους η χώρα πήγε πίσω κι έμειναν άνεργοι συνάδελφοί τους;
Αλλά τι ρωτάω... Από υπανθρώπους που δεν έχουν αίσθημα ευθύνης και τσίπα, παρά μόνο κοιτάνε να δείξουν καλό 'συνδικαλιστικό' πρόσωπο και να καταλάβουν υψηλές θέσεις αργότερα γλείφοντας κατουρημένες ποδιές τι θα μπορούσα άραγε να περιμένω;
Μακάρι αυτός ο συρφετός που κατέστρεψε την Ελληνική βιομηχανία να εκδιωχθεί από τις επιχειρήσεις, κρατικές και ιδιωτικές.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
ÌÜëëïí áõôü ôáéñéÜæåé óôïõò éÜðùíåò ìå ðïëý (Ýùò êáé õðåñâïëéêÜ) õøçëÞ 'åôáéñéêÞ óõíåßäçóç' êáé ü÷é óôïõò áìåñéêáíïýò.Ïé ÉÜðùíåò Ý÷ïõí üíôùò äéáöïñåôéêÞ éäéïóõãêñáóßá óå ó÷Ýóç ìå ôïõò õðüëïéðïõò ëáïýò ôçò Äýóçò.Ðéóôåýù üìùò ïôé ç Toyota Ý÷åé âñåß ôçí ''óõíôáãÞ,, ãéá ôçí äçìéïõñãßá ìéáò ôÝôïéáò áöïóßùóçò.
Óýìöùíá ìå ôï TOYOTA PRODUCTION SYSTEM õðÜñ÷åé ìéá éäéüôõðç ó÷Ýóç ìåôáîý ôùí ðáñáãüíôùí, ðïõ åìðëÝêïíôáé óôçí äéáäéêáóßá ðáñáãùãÞò.Ç Toyota êáôáöÝñíåé íá åìðíÝåé öïâåñÞ åìðéóôïóýíç óå üëïõò áõôïýò. Ç åôáéñßá ëïéðüí, ðñïìçèåýåôáé ðñþôåò ýëåò áðï ôïõò ðñïìçèåõôÝò ôçò, êáé áðáó÷ïëåß Ýíáí áñéèìü åñãáæïìÝíùí. Ïôáí êÜðïéïò áðï áõôïýò Ý÷åé ðñüâëçìá, ðïõ áöïñÜ Ýììåóá ôçí Toyota, ôüôå ç ßäéá åðåìâáßíåé êáé ëýíåé ôï ðñüâëçìá. Åôóé äçìéïõñãåßôáé ìéá áóðßäá ðñïóôáóßáò ãéá üëïõò, üóïõò åìðëÝêïíôáé óôéò äñáóôçñéüôçôÝò ôçò. Áõôü óçìáßíåé ãéá ôïõò åìðëåêïìÝíïõò ÷áìçëü ñßóêï óå êñßóéìåò áðïöÜóåéò, êÝñäïò óå ÷ñüíï êáé ÷ñÞìá, ìá êáé äéá âßïõ åîáóöÜëéóç áõôþí. ×ñüíï ìå ôïí ÷ñüíï ÷ôßæïõí ìÝóá óå áõôü ôï ðåñéâÜëëïí êáé ôá áðïôåëÝóìáôá öáíåñþíïíôáé... -
Είναι η ενεργός ανάμειξη όλων των εργατών, υπαλλήλων, αλλά ΚΑΙ προμηθευτών/εξωτερικών συνεργατών στην εξέλιξη του μοντέλου. Είναι καλή ιδέα να δει κανείς περισσότερα γι'αυτήν την νοοτροπία, η οποία λέγεται keiretsu.
-
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
....
Και μη νομίζετε οτι με πειράζει που πήγαν στην Τουρκία και όχι στην Ελλάδα.Αυτό είναι άλλο θέμα.Και στην τελική η Ελλάδα δεν είναι σαν την Τουρκία ή την Πολωνία για να έχει βιομηχανία.Είναι πιο ανεπτυγμένη χώρα και κανονικά πρέπει να προσφέρει κυρίως υπηρεσίες.Όταν δεν υπάρχει παραγωγή αγαθών,
Προσφορά υπηρεσιών σε ποιους? -
Συγνώμη για να καταλάβω τα περί διαφοράς στη χώρα κατασκευής... Δεν θα είναι καλό ένα ΤΟΥΟΤΑ γιατί κατασκευάζετε (από Τούρκους εργάτες) στην Τουρκία, ενώ είναι καλό ένα BMW ή ένα MERCEDES γιατί κατασκευάζετε (από Τούρκους εργάτες) στη Γερμανία? Ποια η διαφορά? Τούρκοι εργάτες στην Τουρκία, Τούρκοι εργάτες και στη Γερμανία.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Και η με τη Goodyear κάτι ανάλογο δεν έγινε;Όχι, το εργοστάσιο της Goodyear πήγαινε καλά και είχε κέρδη. Αλλά η Goodyear αποφάσισε να μεταφέρει την παραγωγή στην Πολωνία για μείωση του κόστους (δηλαδή αύξηση των κερδών). Οι εργαζόμενοι θέλησαν να αγοράσουν το εργοστάσιο και η Goodyear αρνήθηκε να τους το πουλήσει.
-
Toyota
JT2 (0): built in Toyota City, Japan
2T1 (C): bulit in Cambridge, Ontario, Canada (TMMC: Toyota Motor Manufacturing, Canada)
1NX (Z): built in Fremont, California, USA (NUMMI: New United Motor Manufacturing, Inc.)Honda
JHM -- Honda Motor Co. Ltd;
JHL -- Honda Motor CO. Ltd (multipurpose passenger vehicle);
1HG -- Honda of America Mfg Inc;
2HG -- Honda of Canada Mfg Inc;
SHH -- Honda Motor U.K. Mfg Inc. [/b] -
Ο χρήστης giwrgosth έγραψε:
Συγνώμη για να καταλάβω τα περί διαφοράς στη χώρα κατασκευής... Δεν θα είναι καλό ένα ΤΟΥΟΤΑ γιατί κατασκευάζετε (από Τούρκους εργάτες) στην Τουρκία, ενώ είναι καλό ένα BMW ή ένα MERCEDES γιατί κατασκευάζετε (από Τούρκους εργάτες) στη Γερμανία? Ποια η διαφορά? Τούρκοι εργάτες στην Τουρκία, Τούρκοι εργάτες και στη Γερμανία.είναι η διαφορά του ίδιου αλλοδαπού που εδώ μεθάει και τα σπάει και στην πατρίδα του είναι Παναγία..η του ίδιου Έλληνα που εδώ μετατρέπεται εξ'ανάγκης σε απατεωνίσκο ενώ στο εξωτερικό διαπρέπει
-
Εγω παντως δεν θα ανησυχουσα τοσο για την συναρμολογηση απο τα ρομποτ οσο για την ποιοτητα των ετοιμων κομματιων που βαζουν στα αυτοκινητα.Δλδ τα αμορτισερ ,τα φαναρια,τα φρενα,Α/C, ακομα και η ποιοτητα της λαμαρινας.Αυτα δεν ξερουμε απο που ερχονται αλλα και τι ελενχους ποιοτητας περνανε πριν μπουν σε ενα αυτοκινητο.
-
Άσχετο με το θέμα μας αλλά πολύ σημαντικό
Ο χρήστης skullone έγραψε:
τι έκανε λέει; Θες εσύ ο Έλληνας εργάτης καλύτερο μεροκάματο; Φέρνουμε 2.000.000 Αλβανούς! Τι; Ξυπνάνε κι οι Αλβανοί; Φέρνουμε άλλα 2.000.000 από αλλού! Και ούτω καθ'εξής...Εγώ συνεχίζω...
Και συνεχίζουμε να φέρνουμε έως ότου όλοι βγουν από την αφάνεια.
Δεν υπάρχει τίποτα που να μας νομιμοποιεί να απολαμβάνουμε περισσότερα από όσα παράγουμε (το οποίο οφείλεται στη διαφορά των μισθών μεταξύ των χωρών)
Όπως και δεν υπάρχει και καμία κυβέρνηση που να την απασχολεί η θλιβερή κατάσταση στις υποανάπτυκτες χώρες.
Μόνο που κάτι τέτοιο **είναι σχιζοφρενικό **γιατί τελικά η ανάπτυξή τους είναι προς το συμφέρον όλων μας
Και εδώ έρχεται η 'μαγική' διαδικασιά που λέγεται παγκοσμιοποίηση να δώσει μια (αρχικά) επώδυνη αλλά δίκαιη λύση.
Είναι πρόβλημα η συμπίεση των μισθών, είναι όμως μεγαλύτερο πρόβλημα η εξαθλίωση την οποία βιώνει σήμερα η πλειοψηφία του παγκόσμιου πληθυσμού...
Τοyota MADE IN....